بازدید 2230
۱

وزیر ارشاد: تلاش ما اعتلای فرهنگ و هنر کشور است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: تلاش ما اعتلای فرهنگ و هنر در همه بخش‌های کشور است.
کد خبر: ۱۱۶۸۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶ 18 March 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، محمدمهدی اسماعیلی، دیروز در آیین افتتاحیه سومین جشنواره موسیقی مقامی خراسان شمالی که در شیروان برگزار شد، اظهار کرد: نظام اسلامی ما به فرهنگ و هنر نگاهی متعالی دارد و آن را پیشرانی در عرصه پیشرفت کشور می‌داند.تلاش ما اعتلای فرهنگ و هنر کشور است

وی افزود: نگاه نظام جمهوری اسلامی به هنر، نگاهی اصیل است و به هنرمند به عنوان فردی نخبه و خردمند می‌نگرد.

وی با بیان اینکه در مسیر ۴۴ ساله انقلاب، اهالی فرهنگ و هنر همواره همراه انقلاب بوده‌اند، افزود: اهالی فرهنگ و هنر پیشتاز همه تحولات بوده و انقلاب را همراهی کرده‌اند.

اسماعیلی با بیان اینکه هنرمندان عشق و علاقه مردم را به زبان هنر بیان می‌کنند، گفت: در برنامه‌هایی که امشب طی این جشنواره برگزار شد، شاهد بودیم که مضراب هنرمندان، عشق و محبت به خداوند، انسان‌های کامل همانند ائمه اطهار، ترویج عاطفه، محبت و مودت در موسیقی اصیل بود که مورد علاقه مردم است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: به تأسی از برنامه تحولی دولت، برای اعتلای فرهنگ و هنر در همه بخش‌های کشور متناسب با ظرفیت آن‌ها برنامه داریم.

وی تاکید کرد: خراسان شمالی پایگاه بزرگ موسیقی نوایی و مقامی شناخته می‌شود و وظیفه ما نیز پاسداشت این هنر اصیل بوده و از برنامه‌های جدید در این حوزه استقبال می‌کنیم.

اسماعیلی افزود: علی‌رغم فشردگی‌های برنامه‌های این سفر نتوانستیم به همه برنامه‌ها از جمله دیدار با اهالی فرهنگ و هنر برسیم و شرمنده آن‌ها هستیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تلاش شما فقط پارتی بازی خویشاوندی است.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل