بازدید 3985

جنایت در جاده خاکی

کد خبر: ۱۱۶۷۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۳ 14 March 2023

جسد مردی که با ضربات وحشتناک جسم سخت به قتل رسیده بود، در یکی از جاده های خاکی حاشیه مشهد کشف شد.

به گزارش خراسان، ساعت 15:20روز گذشته، زنگ تلفن همراه قاضی ویژه قتل عمد مشهد به صدا درآمد و نیروهای انتظامی از کشف جسد خون آلودی در حاشیه جاده خاکی انتهای بولوار توس 63 خبر دادند.

به دنبال دریافت این خبر، بی درنگ قاضی «محمود عارفی راد» عازم محل مذکور شد. دقایقی بعد کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی نیز با مقام قضایی همراه شدند و بدین ترتیب بررسی های تخصصی درباره این معمای پیچیده جنایی درحالی ادامه یافت که جمجمه مرد 50 ساله بر اثر وارد آمدن ضربات وحشتناک جسم سخت، خرد شده بود.

با آن که هویت مقتول در بررسی های مقدماتی مشخص نشد اما قاضی شعبه 211 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد دستورهای محرمانه خاصی را با توجه به آثار موجود در محل رها شدن جسد، صادر کرد تا کارآگاهان به ردیابی عامل یا عاملان این جنایت تکان دهنده بپردازند.

جسد این مرد که موهایی رنگ کرده داشت برای تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت و تحقیقات گسترده کارآگاهان با راهنمایی های قاضی «عارفی راد» به گونه ای در مسیر کشف حقیقت قرار گرفت که احتمال دارد عامل یا عاملان جنایت، مرد میان سال را در جای دیگری به قتل رسانده و سپس جسد او را در حاشیه جاده خاکی رها کرده باشند!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر