بازدید 3786
۱

اتفاق عجیب برای حسین رضازاده در مجمع وزنه برداری

رای پایین اعضای مجمع فدراسیون وزنه برداری به حسین رضازاده بزرگترین ورزشکار ایرانی این رشته در تاریخ از لحاظ کسب مدال و افتخارات در میادین جهانی و المپیک پیام معناداری برای این چهره سابق شورای شهر بود. گویا رضازاده محبوبیت زیادی بین اهالی وزنه برداری ندارد.
کد خبر: ۱۱۶۶۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹ 06 March 2023
مجمع انتخاباتی فدراسیون وزنه‌برداری پیش از ظهر امروز (دوشنبه) برگزار و سجاد انوشیروانی با کسب صد درصد آرا به‌عنوان رئیس جدید این فدراسیون انتخاب شد.
 
به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه این مجمع، رأی‌گیری برای اعضای هیئت رئیسه برگزار شد و بهداد سلیمی با 51 رأی به‌عنوان نایب رئیس، زهرا پورامین مقدم با 38 رأی به‌عنوان کارشناس خبره بانوان، حسین رضازاده با 28 رأی به‌عنوان کارشناس خبره، کاظم شیرین‌زاده با 51 رأی به‌عنوان خزانه‌دار و مهدی بهرام‌زاده با 33 رأی به‌عنوان نماینده هیئت‌های استانی معرفی شدند.
 
اتفاق مهم این رأی‌گیری، رأی آوردن میلیمتری حسین رضازاده رئیس سابق فدراسیون برای پست کارشناس خبره بود که 28 رأی کسب کرد و به حدنصاب در نظر گرفته شده یعنی 27 رأی رسید. رای پایین اعضای مجمع فدراسیون وزنه برداری به حسین رضازاده بزرگترین ورزشکار ایرانی این رشته در تاریخ از لحاظ کسب مدال و افتخارات در میادین جهانی و المپیک پیام معناداری برای این چهره سابق شورای شهر بود. گویا رضازاده محبوبیت زیادی بین اهالی وزنه برداری ندارد.
همچنین برای پست نایب رئیس بانوان قرار است که رئیس فدراسیون فردی را برای این پست معرفی کند و در مجمع بعدی فدراسیون درباره این پست رأی‌گیری صورت بگیرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
پس معلومه که با شناخت کامل رای دادن..
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر