بازدید 4248

دستور قالیباف درباره قبوض ۷ میلیون تومانی در روستاها

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: گویا در مناطق محروم و روستاها قبوض برق و گاز با قیمت‌های بسیار غیرمنطقی برای خانواده‌ها صادر شده است که کمیسیون انرژی مجلس باید به این موضوع ورود کند.
کد خبر: ۱۱۶۶۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹ 06 March 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی صبح امروز (دوشنبه ۱۵ اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه ۱۴۰۲، خطاب به رئیس کمیسیون انرژی مجلس، گفت: روز گذشته چند تن از نمایندگان به بنده مراجعه و اعلام کردند که در مناطق محروم و روستاها قبوض برق و گاز با قیمت‌های بسیار غیرمنطقی برای خانواده‌ها صادر شده است که هیچ منطقی پشت آن نیست.

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: انتظار می‌رود کمیسیون انرژی به این موضوع ورود کرده و به آن رسیدگی کند.

قالیباف اظهار داشت: به بنده اطلاع دادند برای برخی از خانواده‌ها قبوض ۷ میلیون تومانی صادر شده است در حالی که کل درآمد آن خانواده نیز به ۷ میلیون تومان نمی‌رسد و اگر هیچ غذایی نخورند هم نمی‌توانند این مبلغ را پرداخت کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۲
مجلس در راس امور است حتی قبوض
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
باید ببینند این خانه روستایی کنتورش خراب بوده و یا خانه ای است ویلایی با استخر و جکوزی بعضی از همکاران اینجانب در روستای خود خانه ای دارند که در ماه یک روز به آن سر میزنند ولی تمام مدت گاز خانه روشن است
بخدا در حد همین پیگیری قبض ها هم شماها عرضه ندارید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
تو که عرضه داری چرا توی اداره کردند به خونواده کوچیکت موندی و داری همسرت رو اذیت می‌کنی .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
قبض ما قبل 22بهمن 300هزار تومان بود اما بعد آن شد 800هزار تومان!!!
مزنه قیمت یه سرویس کامل سیسمونی توی ترکیه چند شده حاجی؟
مجلس در راس قبوض است !!!
البته اگر تره خورد کنند برا حرفش
بله البته مجلس ورود میکنه و میبخشه اما نه از جیب دولت بلکه پول را از بقیه مشترکین گرفته میشه!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
قبض ما قبل 22بهمن 300هزار تومان بود و بعد از آن همان قبض با همان شماره کنتور دوباره 800 هزار تومان پیامک شد.....؟؟؟!!!
خانه های 200 متری روستا و وجود بعضا 4 تا بخاری گازی موجب اتلاف سوخت زیادی میشه
بهینه سازی مصرف انرژی چه شد؟ استاندارد سازی ساختمان سازی بدون دردسر سازی چه شد؟
اقدلام و دستور بدون بررسی موضوع چیزی جز خرابکاری نخواهد بود و البته اگر مامور و اداره دولتی مقصر است بدون مجازات رها کردن او چیزی حز خسارت به کشور نیست!
یک عده معترض وجود دارند جهت انتقام مصرف بی رویه را شروع کردند
حالت خوبه اقای سیسمونی؟؟؟؟؟
قیمت ها اتفاقا منطقی و درست هست. چرا قیمت گاز شهر و دهات باید فرق کنه و قیمت تو دهات ارزون باشه؟ به لطف بیسوادی و مدیران در چند دهه گذشته هزاران امتیاز به روستانشین داده شد ولی الان همه دهات پر شدن از ویلاهای لوکس. این ویلاها یا فروخته شده یا صاحب ویلا فقط چند هفته در سال میاد. هزاران تن مصالح ساختمانی رو بردن تو دهات که مثلا مقاوم سازی بشه. حالا هم روستایی وضعش از شهری خیلی بهتره ولی جلو دوربین همشون تولید کننده هستن و زحمت کش و تو خلوت به ریش مدیر و بقیه میخندن.
چه خبر از پیگیری آبونمان(بخوانید پول زور) ماهیانه 25 هزار تومانی تلفن ثابت گفتین به بازرسی کل کشور و دیوان عدالت اداری و 100 جایی دیگه ارجاع دادین
چی شد هر ماه داره کم میشه
این قبض هم مثل همون
اینها که همشان فقط دستور میدن ،حالا کی اجرا می کنه؟
خدا گواهه ، همکارم که وضع مالیس هم خوبه یه روز شنبه اومد گفت چقدر اداره سرده و بعد گفت: منمه دوتا هیتر برقی توی خونه باغ روستایی که آخر هفته ها میرن اونجا ، یسره روشن گذاشته تا آخر هفته که می‌ره ، خونه گرم باشه !!!!
همون روزهایی که برخی از هموطنان دچار افت فشار گاز و قطعی برق نیروگاه های گازی میشدند .
چی بگم ؛ انصاف اینه که ما مردم هم بد شدیم ، حتا اگر بهترین سیاست مداران و اقتصاد دانان غربی و ژاپنی هم بیان تا ما هم اصلاح نسیم ، کشور زمین میخوره .
بگذریم از عده ای خائن ، نفهم،ابله که هشتک راه انداخته بودند یه راه مبارزه با دولت باز گذاشتن شیر آب و گاز برای شبانه روز و .... است .تا دولت کم بیاورد !
با تمام صرفه جویی در مصرف گاز و آب قبض من چهار برابر شده هر جا هم مراجعه میکنم جوابی نمی دهند کنتور آب من خراب هست بیش از یک سال هست که به آب و فاضلاب شهر خودم مراجعه می کنم اصلا کسی گوشش بدهکار نیست بعد دولت آمده مصرف و امتیاز یک عده را با پول امثال من مجانی کرده آقایان مجلس و دولت اگر می بخشید از جیب خودتان ببخشید چرا از نان شب امثال من بذل و بخشش می کنید.
هموطنان عزیز گاها طوری اظهار نظر میکنن که آدم اصلا می مونه! خب روستایی در حد بضاعت خودش خونه میسازه، معلومه که نمیتونه با استانداردهای اروپا از نظر اتلاف انرژی خونه بسازه، چون اصلا بودجه ش رو نداره. و در مورد خونه 200 متری، قاعدتا اون خونه قدیمیه. خونه های جدید که تقریبا همه رو با وام میسازن در حد شصت هفتاد متری.
من از سال 90 تقریبا هفته ای دو سه روز میرم مناطق روستایی و عشایری، میتونم بگم تصورات اکثر مردم غیر روستایی در مورد زندگی روستایی و عشایری تقریبا کاملا غلطه.
جناب آقای قالیباف ، در حال حاضر اتلاق کلمه روستایی به همه خانه هایی که در روستا هستند اشتباه است ، در ثانی کسانی در روستاها هستند که علاوه بر سالن و هال و پذیرایی و اطاق خوابها و توالت و حمام بخاری گازی گذاشته اند روی ایوان خانه اشان هم بخاری گازی با نهایت قدرت در حال سوختن است !
انصافا پدر خانم بنده بازنشسته تامین اجتماعی و با 13 سال سابقه بیمه پردازی و حقوق واریزی ایشون 2900 هستش و قبل گازی که برای 33 روز براشون اومده شده 2800؟؟؟؟؟پکیج دارن به همراه یک بخاری و هیچگونه اتلاف انرژی هم ندارن و خونه مسکونی عادی هستش
فقط یک سوال:چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مسئله اینجاست که آقای قالیباف از کجا میدانند که قبض های گاز و برق غیر کارشناسی صادر شده؟

ایا این ژست پوپولیستی تکراری ، نمایشی و بالطبع مشمئز کننده نیست؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها