بازدید 9145

افزایش ۸۰ درصدی بارش باران در استان بوشهر

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: میزان بارش باران در استان بوشهر امسال به ۳۰۹ میلیمتر رسید و بیش از ۸۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.
کد خبر: ۱۱۶۵۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸ 27 February 2023


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم ، محمد هادی رستمیان ظهر امروز در جلسه ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان بوشهر با اشاره به حجم تردد در جاده‌های استان در ایام تعطیلات نوروز، اظهار داشت: سال گذشته حجم تردد مسافران در جاده‌های استان بوشهر نسبت به سال‌های قبل افزایش یافت و این استان از نقاط پرتردد و گردشگرپذیر معرفی شد.

وی با اشاره به پیش‌بینی بارش باران در اسفند ماه تا اوایل فروردین ماه خاطر نشان کرد: بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان بوشهر از 29 اسفند تا 7 فروردین بارش‌های مطلوبی در استان پیش‌بینی شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر باتأکید بر آماده‌باش دستگاه‌های امدادی، اجرایی، خدماتی و عملیاتی برای مقابله با حوادث احتمالی تصریح کرد: اقدام لازم برای پیشگیری از جاری شدن سیل، پاکسازی معابر و لایروبی پل‌ها از سوی دستگاه‌های لازم انجام شود.

رستمیان باتأکید بر تشکیل جلسات مدیریت بحران در شهرستان‌ها و شهرداری‌های استان بوشهر افزود: باید اقدامات لازم در ذخیره‌سازی آب روان و کنترل سیلاب در فصل بهار ناشی از بارندگی در دستور کار دستگاه‌های اجرایی قرار بگیرد.

وی از افزایش میزان بارش باران در سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد و خاطر نشان کرد: بررسی اداره کل هواشناسی استان بوشهر حاکی است میزان بارش باران امسال به 309 میلیمتر رسیده و بیش از 80 درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر بر قرار گرفتن امکانات اطفا حریق دستگاه‌ها در اختیار مدیریت بحران استان تأکید کرد و افزود: ساماندهی گروه‌های مردمی و جهادی برای همکاری با مدیریت بحران در بخش‌های مختلف یک ضرورت است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر