بازدید 11348
هوادار به جمع هشت تیم پایانی رسید

حذف مس رفسنجان به دست متخصص جام حذفی!

کد خبر: ۱۱۶۴۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۶ 20 February 2023

دو تیم هوادار و مس رفسنجان در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور از ساعت 15 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هم رفتند که این دیدار در وقت‌های قانونی (90 دقیقه) گلی نداشت تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود. تلاش دو تیم در دو وقت اضافه هم نتیجه‌ای در بر نداشت و ضربات پنالتی تعیین‌کننده تیم برتر مسابقه شد.

در ضربات پنالتی تیم هوادار با نتیجه 5 بر 4 به پیروزی رسید و جواز صعود به مرحله بعدی مسابقات جام حذفی را به دست آورد. در تیم مس رفسنجان ضربات لوسیانو پریرا، جفرسون باهیا، هومن ربیع‌زاده و محمدامین درویشی گل شد و حسن جعفری در گشودن دروازه تیم میزبان ناکام ماند. در تیم هوادار هم امید سینک، مسعود شجاعی، محمد میری، بابک مرادی و محمدجواد محمدی پنالتی‌های خود را گل کردند تا تیم‌شان فاتح ضیافت پنالتی‌ها شود.

روح‌الله شریفی داوری این دیدار را برعهده داشت که مهدی حسینی، حامد لک، شاهین توکلی و جفرسون باهیا از مس رفسنجان و مسعود شجاعی و فریبرز گرامی از هوادار را با کارت زرد جریمه کرد. فریبرز گرامی در دقیقه 10 وقت‌ اضافه اول با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد.

هنگام اخراج فریبرز گرامی، ساکت الهامی سرمربی هوادار به شدت به تصمیم داور اعتراض کرد که در این صحنه با کارت قرمز شریفی ادامه بازی را از روی سکوها نظاره‌گر بود. بعد از اخراج الهامی، نیمکت‌نشینان دو تیم هم با هم درگیر شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار