بازدید 3687

تبعات ناشی از بحران بارش برف چهارمحال کنترل شده

وزیر کشور با بیان اینکه راه ارتباطی روستا‌های محاصره در برف چهارمحال و بختیاری تا ۲ روز آینده بازگشایی می‌شود، گفت: کار‌های قابل قبولی در استان شده و تبعات ناشی از بحران بارش برف در استان کنترل شده است.
کد خبر: ۱۱۶۴۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹ 17 February 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، احمد وحیدی در  نشست ستاد مدیریت بحران استان چهارمحال و بختیاری گفت: با بازگشایی راه ارتباطی تعداد روستا‌های باقی مانده محاصره در برف به زودی شرایط در تمامی نقاط این استان عادی می‌شود.

وی افزود: حجم و ارتفاع برف در استان بسیار زیاد بود که اگر چه خداوند را به سبب بارش رحمت الهی شاکر هستیم، اما طبیعی است که این حجم از بارش‌ها مشکلاتی را هم به دنبال دارد.

وحیدی گفت: با وجود این شرایط سخت و بحرانی، دستگاه‌های خدمات‌رسان با محوریت استاندار به موقع در صحنه بودند و کار‌های مهمی انجام دادند به طوری‌که تنها در یک مسیر ارتباطی حدود پنج هزار خودرو رهاسازی و جان ۵۰ مسافر گرفتار در برف نجات داده شد و هیچ تلفات جانی در این استان شکل نگرفت.

وزیر کشور افزود: در حال حاضر تمامی خدمات عمومی از جمله آب، برق، گاز و مخابرات در تمامی نقاط شهری و روستایی این استان برقرار است و برای روستا‌هایی که هنوز راه ارتباطی آن مسدود است به وسیله بالگرد مواد غذایی و اقلام زیستی توزیع شده است.

وحیدی در خصوص جبران خسارت‌های ناشی از بارش برف و سیلاب در این استان هم گفت: پس از ارزیابی خسارت‌ها و ارائه آن به هیات دولت، با تصویب هیات دولت و تامین اعتبار، این خسارت‌ها جبران می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار