بازدید 6393
سومین شکست یحیی تقدیم به استقلال و سپاهان؛

پرسپولیس در آزادی باخت و ساکت شد!

پرسپولیس که برای رقابت با سپاهان و استقلال نیاز مبرمی به 3 امتیاز دیدار مقابل هوادار داشت، با گل دقایق آخر هواداری‌ها شکست بدموقعی را تجربه کرد تا 39 امتیازی باقی بماند. الهامی مثل پارسال به گل‌محمدی نباخت و این‌بار شکست قرمزها را رقم زد
کد خبر: ۱۱۶۳۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۸ 13 February 2023

پرسپولیس در بازی خانگی و در حضور تماشاگران خودی با یک گل دیرهنگام مقابل تیم میانه جدولی هوادار شکست خورد تا بهترین هدیه را به استقلال احیاشده و سپاهان اوج گرفته تقدیم کند.

به گزارش تابناک ورزشی، در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر ایران، پرسپولیس و هوادار از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با شکست یک بر صفر شاگردان گل‌محمدی در خانه به پایان رسید.

پرسپولیس با این شکست، فرصت صدرنشینی را از دست داد و همچنان با ۳۹ امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به سپاهان در رده دوم باقی ماند. هوادار هم با ۲۵ امتیاز در رتبه نهم قرار دارد.

گل‌ها: محمدجواد محمدی (در دقیقه ۸۷) برای هوادار

پرسپولیس در آزادی باخت و ساکت شد!

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، وحید امیری، میلاد سرلک (۷۸ – سروش رفیعی)، سینا اسدبیگی (۴۶- کمال کامیابی نیا)، محمد عمری، سعید صادقی (۴۶- فرشاد فرجی)، شیخ دیاباته (۷۸ - لئاندرو پریرا) و عیسی آل‌کثیر (۵۷- ترابی).

ترکیب هوادار: محمدرضا خالدآبادی، مرتضی منصوری، فریبرز گرامی، مهدی عبدی، حسین صادقی، مسعود شجاعی (۷۷- محمد میری)، سپهر روزی‌طلب (۸۳ – داریوش شجاعیان)، محمدمهدی مهدی‌خانی (۶۱ – صائب محبی)، بابک مرادی (۷۷- محمد عباسی)، محمد چهارمحالی (۶۱ – امید سینگ) و محمدجواد محمدی.

 

پرسپولیس که برای رقابت با سپاهان و استقلال نیاز مبرمی به 3 امتیاز دیدار مقابل هوادار داشت، با گل دقایق آخر هواداری‌ها شکست بدموقعی را تجربه کرد تا 39 امتیازی باقی بماند. شاگردان ساکت الهامی که فصل گذشته در دو بازی رفت و برگشت به پرسپولیس نباخته بودند، این بار سرخپوشان را شکست دادند تا شاید مجدداً مانع قهرمانی شاگردان گل‌محمدی شود.

شرح گل:

پرسپولیس 0 - هوادار 1 (محمدجواد محمدی - دقیقه 88): اشتباه فرشاد فرجی در پاس به عقب به بیرانوند، باعث شد تا محمدی در موقعیت تک به تک قرار بگیرد و ضربه نهایی خود را به تور دروازه پرسپولیس بچسباند تا در عین ناباوری، هوادار بدون فرصت گل از پرسپولیس پیش بیفتد.

 

نیمه اول

دقیقه 8:  هوادار پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب ضربه خطا شد که ضربه کاشته مسعود شجاعی با اختلاف زیادی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 13: بازیکنان هوادار از جناح راست به سمت دروازه پرسپولیس حمله کردند و سانتر بلند مدافع راست هوادار را بیرانوند زیر تیر افقی دروازه در اختیار گرفت.

دقیقه 18: عیسی آل‌کثیر در سمت چپ محوطه جریمه هوادار صاحب توپ شد و با یک ارسال زمینی قصد داشت که اسماعیلی‌فر را در جلوی دروازه هوادار صاحب موقعیت کند که مدافع پرسپولیس توپ را رها کرد تا به دیاباته برسد، ولی قبل از مهاجم پرسپولیس مدافعان هوادار توپ را دور کردند.

دقیقه 22: بابک مرادی پشت محوطه 18 قدم پرسپولیس، سپهر روزی‌طلب را صاحب توپ کرد که شوت هافبک هوادار با اختلاف کمی از بالای دروازه سرخپوشان بیرون رفت.

دقیقه 23: پس از شروع مجدد بازی توسط علیرضا بیرانوند، توپ جلوی پای دیاباته افتاد و ضربه غافلگیرکننده مهاجم آفریقایی پرسپولیس با اختلاف کمی از کنار دروازه ‌به بیرون رفت.

دقیقه 28: با حمله پرتعداد بازیکنان هوادار، بابک مرادی پشت محوطه جریمه با یک پاس زمینی مهدی‌خانی را در داخل محوطه جریمه پرسپولیس را صاحب توپ کرد و ضربه مهاجم هوادار را مدافعان پرسپولیس برگشت دادند.

دقیقه 37: گئورگی گولسیانی با نفوذ از مرکز زمین به سمت محوطه جریمه هوادار، با یک شوت زمینی دروازه حریف را هدف گرفت که با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 38: سینا اسدبیگی با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 44: هواداری‌ها، در گوشه محوطه جریمه پرسپولیس صاحب ضربه خطا شدند که ضربه بابک مرادی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 46: محمد عمری پا به توپ از میانه زمین فرار کرد و شیخ دیاباته را در داخل محوطه جریمه صاحب توپ کرد، ولی ضربه دیاباته داخل چارچوب نبود و به بیرون رفت.

نیمه دوم

دقیقه 48: پرسپولیسی‌ها در گوشه محوطه جریمه هوادار صاحب ضربه خطا شدند و سانتر اسماعیلی‌فر را گولسیانی با ضربه سر به داخل چارچوب هوادار زد که خالد‌آبادی با مشت توپ را دور کرد.

دقیقه 60: محمد جواد محمدی با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 68: ضربه خطای ارسالی توسط مهدی ترابی را دانیال اسماعیلی‌فر با اختلاف از روی نقطه پنالتی به بیرون فرستاد.

دقیقه 72: مسعود شجاعی از حسن اکرمی کارت زرد گرفت.

دقیقه 79: حسین صادقی پس از اینکه پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد، اقدام به شوت‌زنی کرد که شوت هافبک هوادار راهی به چارچوب دروازه پرسپولیس نداشت.

دقیقه 86: اوت بلند وحید امیری در شلوغی محوطه 18 قدم هوادار جلوی پای پورعلی‌گنجی افتاد ولی ضربه مدافع پرسپولیس دقت لازم را نداشت و از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 91: سروش رفیعی با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 94: سانتر سروش رفیعی را پورعلی‌گنجی با اختلاف زیاد به بیرون زد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
حالا دوباره پرسپولیس بیانیه می‌دهد و هیاهو راه می‌اندازد که تیم‌خاصی را می‌خواهند قهرمان کنند و چرا چنین است و چنان .
یک بازی بی روح و کسل کننده از پرسپولیس پر از ستاره.
واقعا شرم آور است، حیف از وقتی که صرف تماشای بازی بی روح تیم میکنیم ، کادر فنی و بازیکنان از حضور تماشاچیان باید خجالت بکشند.به آسانی صدر را از دست دادیم
یحیی زیادی بزرگ شده است چرا ترابی نیمکت نشین بود!!!! صادقی یک حرکت مثبت هم نداشت و هافبک ها کلا تعطیل بودند. غیر از امیری بقیه پوچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچ
باخت پرسپولیس با گل مردود !!!
قبل از گل بازیکن هوادار خطا کرد ولی بازهم داورندید یا بهتر بگم نخواست که ببینه !
کمر بسته اند تا به هرقیمتی شده مانع از قهرمانی پرسپولیس بشوند
عالی
راستش اول فکر می کردم کسانی بیرون از زمین فوتبال هستن که دوست ندارن پرسپولیس با یحیی نتیجه بگیره اما الان بدون شک قهمیدم که در واقع این خود تیم و یحیی هستن که باعث نتیجه نگرفتن تیم میشن.
فکر می کنید حالا ساکت میشن ویا جنجال وبهانه جدید در راهه
گل محمدی در پرسپولیس به بن بست تاکتیکی رسیده
بی کیفیت وبی برنامه و بدون بار فنی بودند و مستحق باخت
تیمی که انرژی خود. ا صرف داوری میکند بجای خلق موقعیت
يحيي تموم شده.
لنگی های بیتربیت
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس