بازدید 7390
۶

عذرخواهی و تکذیب هواپیمایی آتا

هواپیمایی آتا ضمن عذرخواهی از مسافران پرواز ۵۶۷۸ تهران - بوشهر بابت تاخیر ۹ ساعته، علت تاخیر را دریافت هشدار هیدرولیک اعلام‌ کرد.
کد خبر: ۱۱۶۳۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵ 13 February 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، در اطلاعیه هواپیمایی «آتا» آمده است: به استحضار می‌رساند پرواز تهران - بوشهر هواپیمایی آتا به شماره ۵۶۸۷ که امروز (یکشنبه) ۲۳ بهمن از فرودگاه مهرآباد به سمت بوشهر پرواز کرده بود، دقایقی پس از پرواز به دلیل هشدار هیدرولیک و بنا به تشخیص خلبان و بر اساس استانداردهای ایمنی در سلامت کامل به فرودگاه مبدا بازگشته است.

این اطلاعیه می‌افزاید: پس از بررسی دقیق و فنی توسط متخصصین نگه‌داری و تعمیرات هواپیمایی آتا و رفع مشکل بوجود آمده، پرواز فوق ساعت ۱۷:۳۰ تهران را به مقصد بوشهر ترک کرده است. در طول مدت رفع مشکل فنی هواپیما، مسافران به سالن ترانزیت منتقل شده و از آنها پذیرایی شده است.

در این اطلاعیه آمده است: لازم به توضیح است تعدادی از مسافران بنا به میل و خواسته خود تا زمان آماده شدن هواپیما در داخل هواپیما مانده‌اند و شایعه مربوط به حبس مسافران قویا تکذیب می‌شود.

هواپیمایی آتا در این اطلاعیه ضمن عذرخواهی از مسافران به دلیل تغییر در برنامه این پرواز، از صبر و شکیبایی آنها صمیمانه قدردانی کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۶
بترکید ! همچین میگه پذیرایی شدند که انگار ملت گشنه بودن ! شما طبق استاندارد باید هواپیما جایگزین کنید نه اینکه 9 ساعت مردم رو معطل کنید ! اگه تو تهران هم هواپیمای جایگزین ندارید که دیگه هیچی ! بی خود می کنید به خودتون میگید خط هواپیمایی !
منتی که بر سر مسافران گذاشته می شود ( در طول تاخیر از مسافران پذیرای شد با کیک و یک نوشیدنی) این در حالی است که شرکت متخلف بعد 9 ساعت تاخیر طبق قانون و حق مسافر می بایست ضمن رساندن مسافران به مقصد تمام هزینه های اخذ شده را نیز به مسافران پس مر داد
تاخیرات دراتا مسبوق به سابقه است سال 95 درپرواز برگشت از نجف به کربلا 12 ساعت تاخیر داشت وما تو فرودگاه مانده بودیم وهیچ کس پاسخگو نبود
عذر خواهی دیگر مثل در جامعه ما مد ورایج شده است ،ازروی عمد یا غیر آمد کاری یا تصمیم نسنجیده وله ضرر عموم بگیر بعد بیا عذرخواهی کن
خخخخخ من یکبار مهرآباد پذیرایی شدم یک سن ایچ دادن- معنی پذیرایی رو فهمیدیم
مسافرا پیاده میومدن زودتر میرسیذن این همه هم پول الکی بابت بلیط نمیدادن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل