واکنش یک نماینده به اظهارات محقق داماد

نماینده مردم خلخال در مجلس خطاب به محقق داماد گفت: شما، مجلس شورای اسلامی را به خاطر موضوعی که تصویب نشده، تخریب می کنید. نمایندگان اجازه نمی دهند که به آزادی بیان در کشور خدشه وارد شود.
کد خبر: ۱۱۶۲۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۶ 06 February 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایلنا، سید غنی نظری خانقاه در نشست علنی امروز (دوشنبه ۱۷ بهمن‌ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: از مقام معظم رهبری، رهبر حکیم و فرزانه به خاطر عفو گسترده جوانان کشور و اینکه اجازه ندادند دشمنان از جوانان ما سربازگیری کنند، تشکر و قدردانی می کنم. این رفتار نماد رفتار علوی است.

نماینده مردم خلخال و کوثر خطاب به محقق داماد افزود: شما، مجلس شورای اسلامی را به خاطر موضوعی که تصویب نشده، تخریب می کنید، موضوع اظهارنظر افراد مشهور پیش از اعلام مقامات رسمی بحثی بوده که برخی از نمایندگان مطرح کردند، اما به دلیل عدم اقبال مجلس در نطفه خفه شد. به شما به عنوان استاد حقوق توصیه می کنم مجدداً موارد شکلی قانونگذاری در جمهوری اسلامی را حتما مطالعه کنید، چرا که چنین قانونی نه در مجلس تصویب شده و نه نمایندگان اجازه می دهند که به آزادی بیان در کشور خدشه وارد شود، حیف است جایگاه شما که استاد هستید، متزلزل شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل