بازدید 7179
۹

مبارزه با پیری به سبک یک میلیاردر

برایان جانسون ۴۵ ساله پوست ۲۸ ساله و قلب ۳۷ ساله دارد «برایان جانسون» یک کارآفرین مولتی میلیونر ۴۵ ساله که به سبک زندگی غیر عادی‌اش معروف است به تازگی اعتراف کرده با صرف ۲ میلیون دلار در سال گذشته برای جوان‌تر کردن ۷۸ اندام خود تلاش زیادی کرده است.
کد خبر: ۱۱۶۲۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳ 06 February 2023

به گزارش تبناک، او قصد دارد تا زمانی این برنامه را پیش ببرد که سن بیولوژیکی‌اش به ۱۸ سال برسد. او حالا قلب یک جوان ۳۷ ساله، پوست یک جوان ۲۸ ساله و ریه پُرتوان یک جوان ۱۸ ساله را دارد. در ادامه به بررسی بخشی از این برنامه عجیب جوان‌سازی می‌پردازیم.

رژیم غذایی به شدت گیاه‌خواری
جانسون از رژیم غذایی به شدت گیاه‌خواری پیروی می‌کند و سه وعده غذایی در روز می‌خورد. از جمله سالاد مارچوبه، سالاد بادام و چغندر، سالاد پرتقال و رازیانه و سیب زمینی شیرین پر شده. هر عنصر در رژیم غذایی جانسون به طور روشمند بر اساس شواهد علمی استاندارد طلایی برای تغذیه بهینه ساخته شده و هر روز اصلاح می‌شود. او به تازگی یک قاشق غذاخوری شکلات تلخ را هم به ترکیب غذایی اش افزوده است و روزانه حدود ۱.۵ لیتر آب می‌نوشد.

ورزش
هر روز صبح با یک ساعت تمرین برای جانسون آغاز می‌شود. ورزش مکرر و روزانه بخش بزرگی از طرح جوان سازی جانسون است. در کل رژیم او شامل ۲۵ تمرین مختلف از جمله وزنه برداری و HIIT (تمرینات تناوبی با شدت بالا) است.

اقدامات پزشکی نوین
جانسون هر ماه ده‌ها روش پزشکی از جمله آزمایش خون، MRI، سونوگرافی و کولونوسکوپی را انجام می‌دهد. جانسون هر هفته تحت درمان با نور پالس شدید (IPL) قرار می‌گیرد که به گفته او روند از دست دادن کلاژن در لایه میانی پوست را معکوس می‌کند. او همچنین تحت درمان‌های لیزر کل بدن و لیزر‌های میکروپالس و نورتراپی LED قرار می‌گیرد. این میلیونر هرچند وقت یک بار به صورتش چربی تزریق می‌کند تا سلول‌های چربی جوان تولید شود و او را جوان‌تر نشان دهد.

استفاده از مکمل
کارشناسان تغذیه جانسون، مجموعه‌ای از مکمل‌ها را شناسایی کرده‌اند که این مولتی میلیونر در رژیم جوانی خود گنجانده است. نوشیدنی پیش از تمرین او که او آن را «غول سبز» می‌نامد حاوی چندین مکمل از جمله اسپرمیدین، پودر جلبک کلرلا، کراتین و دارچین است.

تنظیم برنامه خواب
دو ساعت پیش از خواب جانسون عینکی می‌زند که نور آبی را مسدود می‌کند تا بهتر بخوابد. او همچنین پیش از رفتن به رختخواب، ملاتونین مصرف می‌کند. او به تنهایی در یک اتاق تاریک روی یک تشک با دمای کنترل شده با یک ساعت استراحت پیش از رفتن به رختخواب در ساعت هشت و نیم شب می‌خوابد.

منبع: روزنامه خراسان

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۹
دلیل جوون موندنش 100 میلیارد تومنی که خرج بدنش کرده نه سالاد مارچوبه و گیاهخواری!
کل نفس ذائقه الموت ثم الیها ترجعون
بهتره این وقتو پول رو صرف کارهای مفیدتری بکنه
آخرش که چی؟ بالاخره روزی خواهی مرد مثل میلیاردها انسان دیگر که پیش از این مرده اند! دست و پاز ردن بیخود برای چند ماه یا چند سال بیشتر عمر کردن !
عزرائیل: بچه پر رو . رو تو کم میکنم.
از وضعیتش قبل از اینکه بمیرد گزارش تهیه کنید .بشر ناشناخته های زیادی دارد.
بهتره فکرشو عوض کنه نه جسمشو
خیلی جالبه . هیچ کدوم از پیامهای دوستان جنبه مثبت نداره
تفاوت اینجاست که بعضی ها طعم و لذت زندگی رو تجربه میکنن و میمیرن بعضی ها نه. مردن هم فقط در اثر پیری نیست ۱۰۰۰ تا اتفاق در طول زندگی میتونه منجر به مرگ بشه
معلومه تو ایران زندگی نمیکنه وگرنه برای مرگ عجله هم داشت
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل