بازدید 5140
۲

تورهای ترکیه نوروز ۱۴۰۲ با سلام پرواز

کد خبر: ۱۱۶۲۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰ 06 February 2023

یکی از مسیرهای پرتردد و پرطرفدار برای سفر با تورهای نوروزی، کشور ترکیه است. آگاهی از بهترین تورها مسافران را در پیداکردن مسیر مورد نظرشان یاری خواهد کرد. گردشگران از سراسر جهان و کشورهای اطراف با انگیزه‌ها و هدف‌های مختلف به ترکیه سفر می‌کنند. اما با آگاهی از نیازهای ایام خاص نوروزی تورهای ترکیه نوروز ۱۴۰۲ با تنوع بیشتری برای مسافران طراحی و ارائه گردیده که نیاز مسافران را برآورده می کنند.

سفر با تور استانبول برای تفریح و خرید

 از میان تورهای ترکیه نوروز ۱۴۰۲ بسیاری از مسافران، استانبول را به عنوان قلب تورهای خارجی می‌شناسند. تور استانبول نوروز ۱۴۰۲ نیز مانند سال‌های قبل می‌تواند برای مسافران ترکیه جذاب و هیجان‌انگیز باشد چرا که هر مسافر با انگیزه و هدف خاصی اقدام به خرید تور استانبول می‌کند .

کسی که به دنبال خرید و حراج‌های متعدد در ترکیه است مسلما می‌داند که استانبول به عنوان شهری که دارای مراکز خرید بزرگی نظیر استابول مال، زورلو و فروم و پاساژهای فراوان است بهترین مقصد برای خرید برندهای معروف جهانی و برندهای معتبر ترک می‌باشد. جدا از جاذبه‌های خرید استانبول که مسافران تورهای ترکیه نوروز را مجذوب خود کرده باید از جاذبه‌ها و فعالیت‌های تفریحی این شهر گفت که توجه گردشگران را از جاهای مختلف به خود جذب می‌کند.

تورهای ترکیه نوروز ۱۴۰۲ با سلام پرواز

در کنار خرید و خستگی ناشی از بازارگردی و پاساژگردی شاید بد نباشد که مسافران بخواهند زمانی را نیز به تماشای جاذبه‌های گردشگری استانبول اختصاص دهند. دیدنی‌هایی که در تور استانبول نوروز می‌توانید ببینید عبارتند از مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی، برج گالاتا، قصر توپکاپی، کلیسای چورا، خیابان استقلال، مسجد سلیمانیه و کاخ دلمه باغچه. این جاذبه‌های تفریحی در تورهای ترکیه نوروز می‌تواند بخشی از وقت مسافران را به خود اختصاص دهد لذا پیشنهاد ما این است که از دیدن آن‌ها غافل نمانید.

بهترین زمان سفر با تور استانبول

یکی از معیارهای مهم برای سفر با تورهای خارجی داشتن اطلاعات لازم برای انتخاب بهترین زمان سفر به آن مقصد گردشگری می‌باشد. تورهای ترکیه نیز به عنوان یکی از به‌صرفه‌ترین مقاصد در میان تورهای خارجی در ایام خاصی بیشترین تعداد مسافران را به دیدار از خود دعوت می‌کند.

در تعیین بهترین زمان سفر به یک مقصد گردشگری باید دقت کرد که فعالیت‌های گردشگری آن مقصد به شرایط آب و هوایی آن وابسته است یا نه. برای نمونه ایام نوروز یکی از بهترین زمان‌های سفر به استانبول بوده چرا که آب و هوای آن معتدل خواهد بود که مورد علاقه مسافران ایرانی است.

علاوه بر این ایام نوروز نیز از بهترین زمان‌های سفر به استانبول برای مسافران بوده چرا که هم از لحاظ فعالیت‌های تفریحی و هم از لحاظ گردشگری خرید می‌تواند نیاز مسافران نوروزی را برآورده سازد. هر چند که ایام نوروز برای مسافران هزینه‌بردار خواهد بود به دلیل اینکه پیک سفر به این مقصد می‌باشد اما تجربه بکر سفر به این شهر توریست‌پذیر هزینه را جبران خواهد کرد. پس پیشنهاد می‌کنیم که تورهای ترکیه نوروز ۱۴۰۲ را به ویژه به مقصد استانبول از دست ندهید.

آنتالیا، لذت‌بردن از خدمات یوال هتل‌ها

اگر مسافر تورهای ترکیه نوروز بوده باشید حتما به شهر شگفت‌انگیز آنتالیا سفر کرده‌اید. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد آنتالیا نسبت به سایر شهرهای ترکیه هتل‌های لوکس و پرجاذبه این مقصد توریستی است. در واقع اگر با تور آنتالیا نوروز ۱۴۰۲ بخواهید عازم این شهر بی‌نظیر شوید داشتن اطلاعات در مورد هتل‌های آن بسیار مهم است.

تورهای ترکیه نوروز ۱۴۰۲ با سلام پرواز

هتل‌های آنتالیا در چند منطقه این شهر نظیر مرکز شهر آنتالیا، لارا، سیده، بلک، کندو و از سمت دیگر در کمر و بلدیبی تمرکز دارند. مثلا مسافرانی که در تورهای ترکیه نوروزی خواهان تفریحات ساحلی بوده هتل‌های ساحلی لارا بهترین گزینه برای انتخاب هستند.

طبق روندهای سفر مسافران ایرانی در سال‌های قبل به آنتالیا مشخص شده که بیشتر مسافران ایرانی نیز هتل‌های لارا برای اقامت برمی‌گزینند. مشهورترین این هتل‌ها عبارتند از میراکل، تایتانیک لارا، کروانسرای، هتل‌های دلفین و … هستند و همینطور هتل‌های کندو که در انتهای منطقه لارا واقع شده‌اند.

مسافران تور آنتالیا نوروز که خواهان لوکس‌ترین و بهترین هتل‌های آنتالیا بوده می‌بایست هتل‌های منطقه بلک نظیر رگنوم، ریکسوس پرمیوم، مکس رویال، گرانادا لاکچری و … را انتخاب کنند. البته برای مسافرانی که در تورهای ترکیه نوروزی به دنبال طبیعت زیبای کوهستانی و جاذبه‌های ساحلی هستند می‌توانند در هتل‌های منطقه پرطرفدار کمر اقامت دلپذیری داشته باشند.

تمامی خدمات این هتل‌ها یا به صورت آل (۱۲ ساعت) و یا به صورت یوآل (۲۴ ساعت) ارائه می‌شود که بر جذابیت‌های آن‌ها افزوده است.

رزرو تورهای ترکیه نوروز ۱۴۰۲

تورهای مسافرتی به بهترین شهرهای ترکیه، یکی از بازارهای پرمخاطب در میان گردشگران بوده که توانسته‌اند سطح مطلوبی از رضایت را در مسافران ایرانی به وجود آورند. مسافران از طریق آژانس مسافرتی سلام پرواز تا کنون سفرهای متعددی را با تورهای نوروزی تجربه‌ کرده‌اند. در همه این سفرها، کیفیت ارائه خدمات به عنوان سرلوحه خدمات آژانس مسافرتی سلام پرواز در راس هرم فعالیت‌های این شرکت قرار داشته است.

مسافران عزیزی که می‌خواهند تور نوروز ۱۴۰۲ را رزرو کنند با مراجعه به سایت سلام پرواز به نشانی salamparvaz.com از بخش تورهای خارجی، قسمت تورهای ترکیه را انتخاب کرده و از میان آن‌ها تور مورد نظر خود را انتخاب کنند. بدیهی است که در مراجعه به سایت و مشاهده تورهای متنوع ترکیه ممکن است برای مسافران محترم ابهام یا سوالاتی پیش بیایند.

لذا در این صورت می‌توانند با شماره تلفن 22221500-021 تماس حاصل نمایند تا از مشاوره‌های تخصصی و گردشگری این دفتر مسافرتی استفاده نمایند.

بهترین تورهای ترکیه نوروزی را با دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری سلام پرواز تجربه کنید تا از کیفیت اجرای تور و خدمات آن اطمینان حاصل کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
فعلا که ترکیه آوار شده.
فعلا که ترکیه درگیر زلزله و اوار برداریه و تور و مسافرت...
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر