بازدید 3176

فرنگی‌کاران ایران با پیروزی استارت زدند

رقابت‌های شش وزن پایانی رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی کرواسی از صبح امروز (یکشنبه) در شهر زاگرب در حال برگزاری است.
کد خبر: ۱۱۶۲۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰ 05 February 2023

به گزارش تابناک؛ آخرین روز از رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی کرواسی از ظهر امروز (یکشنبه) با مصاف مدعیان شش وزن پایانی در شهر زاگرب در حال برگزاری است که طی آن نمایندگان کشورمان به میدان رفتند.

در وزن ۵۵ کیلوگرم که با حضور ۷ نفر و به صورت دوره‌ای و در دو گروه برگزار می‌شود، پویا دادمرز در گروه A با اختیار بوتیروف از قزاقستان، دالتون دوفیلد از آمریکا و آریتیوم دلانو از مولداوی کشتی می‌گیرد. محمدمهدی جواهری دیگر نماینده کشورمان نیز در گروه B به مصاف مانجیت از هند و دنیس میهای از رومانی می‌رود.

در وزن ۶۰ کیلوگرم مهدی محسن نژاد پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف کایتو اینابا از ژاپن می‌رود. امیررضا ده بزرگی دیگر نماینده کشورمان نیز که در آن‌سوی جدول قرار دارد پس از استراحت در دور اول در دور دوم با راندون میراندا از آمریکا کشتی می‌گیرد.

در وزن ۷۲ کیلوگرم امیر عبدی در دور نخست با نتیجه ۶ بر صفر والنتین پتیک از مولداوی را شکست داد. وی در دور بعد به مصاف روبرت فریتچ از مجارستان می‌رود. سجاد ایمن طلب دیگر نماینده کشورمان نیز که در همین جدول قرار دارد پس از استراحت در دور اول در دور دوم با برنده پاتریک اسمیت از آمریکا و کریستوفر کلانی از مجارستان مبارزه می‌کند.

در وزن ۸۲ کیلوگرم پژمان پشتام در دور نخست با نتیجه ۹ بر صفر تونجای وزیرزاده از آذربایجان را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف ایوو اسویگلر از چک می‌رود. علیرضا مهمدی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با مارسل هین از دانمارک کشتی می‌گیرد. در صورت پیروزی، نمایندگان کشورمان در مرحله نیمه نهایی با هم روبرو خواهند شد.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امیر قاسمی منجزی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با فریدریکاس از لیتوانی کشتی می‌گیرد. علی اکبر یوسفی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان سوتنیکوف از ایتالیا و صباح شریعتی از آذربایجان می‌رود. نمایندگان کشور در صورت پیروزی مقابل حریفان خود در کشتی بعد و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف هم می‌روند.

منبع: خبرگزاری مهر

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر