بازدید 6408
۱

آخرین وضعیت رنگ‌بندی شهر‌های کشور/ ۷۶ درصد شهرهای کشور در وضعیت آبی

بر اساس رنگ‌بندی جدید کرونایی کشورمان که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای دومین هفته پیاپی آن را با تاخیر منتشر کرده، شاهد بهبود اندک وضعیت کرونایی کشورمان هستیم؛ بهبودی از جنس افزایش شهر‌های با رنگ آبی و کاهش شهر‌های با رنگ نارنجی.
کد خبر: ۱۱۶۲۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۲ 04 February 2023
تداوم «آبی»‌ترین وضعیت کرونایی کشور در هفته پیش رونقشه رنگ‌بندی کرونایی به مانند هفته گذشته با تاخیر منتشر شد و بر اساس آن، وضعیت کرونایی کشورمان تا حدی بهبود یافت.

به گزارش «تابناک»؛ بر اساس رنگ‌بندی جدید کرونایی کشورمان که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتشر کرده، شاهد بهبود اندک وضعیت کرونایی کشورمان هستیم؛ بهبودی از جنس افزایش شهرهای با رنگ آبی و کاهش شهرهای با رنگ نارنجی.

 روند تغییرات نقشه رنگ‌بندی کرونایی در کشورمان در هفته‌های گذشته/ برای دیدن تصویر در ابعاد بزرگتر روی آن کلیک کنید
روند تغییرات نقشه رنگ‌بندی کرونایی در کشورمان در هفته‌های گذشته/ برای دیدن تصویر در ابعاد بزرگتر روی آن کلیک کنید
نقشه رنگ بندی کرونایی که تقریبا همیشه روزهای جمعه منتشر می‌شد تا از آغاز هفته به کار بسته شود، برای دومین هفته متوالی با تاخیر منتشر شد!
 

با تامل در تغییرات نقشه رنگ‌بندی کشورمان در هفته‌های گذشته، می‌توان دریافت برای سیزدهمین هفته پیاپی، رنگ قرمز (معادل وضعیت «بسیار پرخطر») در نقشه دیده نمی‌شود؛ اتفاقی که این هفته با کاهش گستره رنگ نارنجی (معادل وضعیت «پرخطر») به نصف، از چهار به دو شهرستان رسیده است.

این در حالی است که شمار شهر‌های زرد (معادل وضعیت «نسبتا پرخطر») کمی افزایش یافته و از ۱۰۲ به ۱۰۵ شهرستان رسیده است؛ افزایشی که چندان قابل توجه نیست و تاثیر خاصی در روند کرونایی کشورمان ندارد که بر خلاف پیش بینی وزارت بهداشت، وارد موج هشتم شیوع بیماری نشده و اوضاعی عادی را تجربه می‌کند.

بر اساس نقشه جدید، شمار شهر‌های آبی، شهر‌هایی که در وضعیت عادی قرار دارند از ۳۴۲ به ۳۴۱ شهرستان کاهش یافته و بدین ترتیب، همچنان حدود ۷۶ درصد شهرستان‌های کشورمان در وضعیت عادی کرونایی قرار دارد؛ وضعیتی که امیدواریم تداوم داشته باشد و حتی بهتر شود.

 
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کاش آمار فوتی های کشور پیشرفته ژاپن رو هم منتشر میکردید
حسن ریوندی رو بفرستیم ژاپن بهشون بگه ایران کرونا تموم شده
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل