بازدید 52227

اتفاق عجیب برای کشتی گیر ایران در کرواسی

مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: حسن یزدانی با همه کشتی گیران دنیا اختلاف دارد و سطح کشتی گرفتنش مشخص است.
کد خبر: ۱۱۶۲۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲ 04 February 2023

 به گزارش تابناک، فارس نوشت: احسان امینی پس از بازگشت از رقابت های رنکینگ دار کرواسی در خصوص این رقابت ها اظهار داشت: خداراشکر مسابقات رنکینگ دار کرواسی هم با نتایج خوبی به پایان رسید و توانستیم در این رقابت ها ۴ مدال طلا و ۲ نقره را به دست آوریم. هرچند یونس امامی هم می‌توانست طلا بگیرد، اما فکر می‌کنم در کشتی‌های آخر بدن او خالی کرد و نتوانست عملکرد بهتری داشته باشد. شرایط مسابقات هم سخت بود همه کشتی‌ها در یک روز بود و به همین دلیل نتوانست به مدال طلا برسد.

وی در ادامه افزود: امیر علی آذرپیرا هم جوان بسیار خوبی است و با توجه به اتفاقی که برای او افتاد تمرکزش را از دست داد. متاسفانه کیف او در این رقابت ها دزدیده شد که نه لباسی داشت نه چیزی به همین دلیل کاملا این موضوع او را اذیت کرد. ولی یک موضوع را نباید فراموش کنیم که اسنایدر هم باتجربه تر از او بود و هم بهتر از او کشتی گرفت. آذرپیرا در آینده یکی از مدعیان وزن ۹۷ کیلو گرم خواهد بود.

مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان درباره کشتی دیگر ملی پوشان عنوان کرد: سایر کشتی گیران هم شش دانگ کشتی گرفتند، رضا اطری در این مسابقات با توجه به آسیب دیدگی که برای او به وجود آمد بیشتر از حد خود کشتی گرفت و توانست به خوبی به مدال طلا برسد. حسن یزدانی هم با همه دنیا اختلاف دارد و سطح کشتی گرفتنش مشخص است و امیرحسین زارع هم در این رقابت ها پهلوانی کرد و رقبای خود را از پیش رو برداشت و قهرمان شد.

امینی درخصوص سوادکوهی هم گفت: علی سوادکوهی هم روند رو به رشد خود را ادامه می دهد. در فینال هم کشتی گیر عنوان دار گرجستانی را شکست داد و با برنامه ریزی کشتی گرفت. در مراحل قبل از فینال حریفانش به نوعی نبودند که عیار او مشخص شود اما در فینال نشان داد که یک کشتی گیر رو به رشد است و امیدوارم موفقیت های تیم ملی کشتی کشورمان ادامه داشته باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
اتفاق عجیبش کجا بود؟
همه لذت کشتی را با برد حسن یزدانی میتوان دید کشتی به سبک پهلوانی همین است.حسن جان به بودنت افتخار میکنیم.
چطور بوده که کیف ایشون رو دزدیدن خوب این برای مسولین کشتی کرواسی یک ایراد جدی بوده وقتی یک قهرمان کشوری که صاحب سبک هستن دزدیده بشه ناشی از بی امنیتی حالا شانس آورده کفشهای کشتیش رو نبردن که بنده خدا گرفتار بشه
حسنخان ایندفعه ثابت کردقدراست اماواماچرا این پلنگ جویباردرمقابل تیلورکم اوردهنوزم درتعجبم اگه زمان روبروشدن پلنگ جویبارباجادوگریک وردبخوانم یایک تعویذبنگارم کارجادوگرتمام است
نون پدر، شير مادر حلالتون پهلوونهاي ايران اسلامي
خداوند پشت و پناه تان باشد پهلوانان ایران زمین
پهلوان و ورزشکار به این مردان میگن
پول بیت المال رو در اینجا باید خرج کرد اگر مسولان ورزش بفهمند
نه برای بعضی‌های تازه به دوران رسیده
گم شدن کیف اتفاق کمی نیست . مهم اینه که کجا و در چه شرایطی این اتفاق افتاده . با توجه به محل و شرایط گم شدن خودش و مدیریت ایرانی و برگزار کنندگان مسئولند.
حالا شد...وقتی غرور رو بزاری کنار و ادعای پهلوانی نداشته باشی مطمئنا همه جا پیروزی..باخت قبلیت به تیلور برات یه هشدار اخلاقی بود...هرچند که از نظر فنی و جسمی بهترینی ولی بزرگ کردنت توسط یه عده مغرورت کرد....برات دعا میکنم همیشه حسن یزدانی باشی نه پهلوان...
دم آقای دبیر خیلی گرم ،دست خوش مرد خسته نباشی دلاور
آفرین دوستمان درست گفت باید برا اینا بدن نه فوتبالی که فقط برای پول تشکیل دادن
علی دایی به خاطر گل زدن به کشورهای ضعیف در فوتبال اقای گل شد و حسن یزدانی به خاطر نبودن حریف ششدانگدر وزن 86کیلو 8مدال باد اورده صاحب شد همه کارشناسان زبده کشتی این را می دانند ولی چون به تیم نزدیکند بر زبان نمی اورند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان