بازدید 5503

گل‌محمدی: ما جام شرف را بردیم و نمی‌گذارند قهرمان شویم

احتیاج به این جام‌ها نداریم. ما جام شرف را بردیم. بازیکنان ما ثابت کردند که بهترین هستند و باشرف. یک سال و نیم من با این تیم قرارداد دارم و هیچکس هم نمی‌تواند من را تکان دهد؛ نه درویش و نه هیئت مدیره. چون مردم پشت تیم هستند.
کد خبر: ۱۱۶۲۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۸ 01 February 2023

یحیی گل‌محمدی پس از توقف پرسپولیس مقابل آلومینیوم در نشست خبری اظهار داشت: قضیه اصلاً فوتبالی پیش نمی‌رود. متأسفانه اتفاقاتی که می‌افتد بودار و مشکوک است. شاید اگر من سرمربی این تیم نبودم، این اتفاقات نمی‌افتاد.

ما جام اصلی را هفته هفتم گرفتیم
وی افزود: آقای تاج! آقای افشاریان! آقای سازمان لیگ! آقای درویش! همه گوش کنید. ما جام اصلی را هفته هفتم گرفتیم. از این جام‌های فلزی زیاد در باشگاه داریم. احتیاج به این جام‌ها نداریم. ما جام شرف را بردیم. بازیکنان ما ثابت کردند که بهترین هستند و باشرف. یک سال و نیم من با این تیم قرارداد دارم و هیچکس هم نمی‌تواند من را تکان دهد؛ نه درویش و نه هیئت مدیره. چون مردم پشت تیم هستند. آقایان! من یک سال و نیم جام نمی‌گیرم. هواداران عزیز، می‌دانم چه حس و حالی دارید، ولی یک سال و نیم از جام خبری نیست.

از هفته بعد با تیم امید در مسابقات حاضر می‌شویم!
سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: از هفته بعد هم با تیم امید در مسابقات حاضر می‌شویم! مگر اینکه حکم اخراج من را از بالا بالاها بدهند که من را بردارند. از باشگاه ما این اتفاق نمی‌افتد. متأسفانه در این هفته‌های اخیر اتفاقاتی می‌افتد هم داخل تیم و هم بیرون تیم. این هم متأسفانه وضعیت داوری است.

می‌دانند چه کسانی را برای داوری بازی بگذارند
گل‌محمدی یادآور شد: می‌دانند چه کسی را برای داوری بگذارند. وقتی اسم منصوریان آمد یکی از من پرسید چطور داوری است، اما من فقط سر تکان دادم. می‌دانند چه کسانی را برای داوری بازی بگذارند. واقعا جای تأسف دارد برای کسانی که تصمیم گرفتند این اتفاق برای داوری بیفتد، ولی یکسری چیزهاست که بین پرسپولیس و مردم است که نمی‌توانید آنها را بگیرید.

پرسپولیس تیم حکومتی نیست، تیم مردمی است
وی همچنین تأکید کرد: ممکن است جام‌های فلزی را بگیرید، اما شرف، غیرت و مردانگی را هیچ وقت نمی‌توانید از این تیم بگیرد، چون مردم پشت تیم هستند. این تیم حکومتی نیست، تیم مردمی است. حالا بزنید و بکوبید و فلان؛ همه چیز برای مردم مشخص است. ادامه بدهید؛ هیچ اتفاقی برای این تیم بزرگ نمی‌افتد. خودتان را خراب می‌کنید و خودتان را بین مردم از بین می‌برید. من صحبت فوتبالی ندارم. همینطور ادامه می‌دهیم و ان‌شاءالله ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد.

به خاطر حضور من اراده بر این است که پرسپولیس نتیجه نگیرد
سرمربی تیم فوتبال پرسپولی در پایان گفت: هیچ‌کس اراده‌ای ندارد یک تیم خاص قهرمان شود، فقط اراده این است که تیم ما نتیجه نگیرد آنهم چون من سرمربی این تیم هستم. همین! خیلی واضح و روشن گفتم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۸
هر کاری میکنند تا محبوب ترین وپرطرفدارترین تیم ایران پرسپولیس قهرمان نشود
دقیقا عین حقیقت رو گفت.... متاسفانه یه سری هستن و چون نمی تونن مستقیم یحیی رو حذف کنن و از عواقب اون ترس دارن!!! اینجوری به داورها فشار میارن تا به ضرر تیم یحیی سوت بزنن! این رو دیگه همه ما فهمیدیم. یک واقعیت انکار نشدنی. اتفاقاتی که تو چند هفته اخیر داره رخ می ده خیلی خیلی خنده دار و مسخره و مشکوک هست. دقیقا از قبل از بازی با استقلال شروع شد و یه کاری کردن تا بهترین مهاجم لیگ که تا اون روز اقای گل لیگ بود اونجوری از کشور فرار کنه و پروژه تخریب یحی گلمحمدی رو شروع کردن. تو هر بازی تمام صحنه های 50 50 رو به ضرر پرسپولیس سوت زدن، تمام پنالتی های 100 درصد رو نگرفتن، افسایدهای 100 درصد رو نگرفتن و .... واقعا متاسفم برای این افراد و نهادهایی که پشت سر اونا هستن.اگه جرات دارین دستور اخراج یحیی رو بدین!!!!1 چون جرات این کار رو ندارین، شروع کردین به بازی های کثیف. شرم بر شمااااااااااااا.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
شما به كمكهاي بابا مسعود عادت كرديد حالا كه منصفانه براتون قضاوت ميكنن فكر ميكنبد به ضررتونه. . تنها راه نحاتتون بازگشت بابامسعوده
مجسمه شرف شمایید!!!
داوری ها بضرر پرسپولیس بود ولی دنیا به آخر نرسیده و تیم پرسپولیس هم چندان از دیگران قویتر نبوده.
بهتر است برروی تیم کار شود تا بهتر شود و نتیجه با چند خطای داوری تغییر نکند.
یحیی از بهترین مربیان کشور است و باید تمرکز خود را بر تیم قرار دهد و از عصبانیت و اظهارات تند پرهیز کند.
خسته نباشی دلاور؟؟؟؟!!!!خداقوت پهلوووووووووون؟؟؟؟!!!
جناب آقای گل‌محمدی و تیم پرسپولیس و هواداران سلام
اين بهانه ها قدیمی شده است‌ تیمتان برنامه ندارد اینکه در محوطه خودی پاس کاری ریز بی نتیجه و خطرناک با دروازبان انجام دهید و رو به عقب بازی کنید معلوم است نتیجه نمی گیرید تیم اصلا سانتر درست و حسابی از جناحین ندارید. پاسکاری رو به جلو و نفوذی ندارید. در همه بازی ها یک تاکتیک دارید. فورواردهای ضعیف گل نزن دارید . از فرصت‌ها استفاده نمی کنید و همه اش داور و زمین و ... را بهانه می کنید. تیمتان اگر از فرصت‌ها استفاده کند چند گل بزند داور و دیگران چگونه نتیجه را با یک اوت و پنالتی و خطا می توانند عوض کنند . شما و بازیکنانشان بداخلاق و از دقیقه اول با داور و تیم حریف و محیط درگیر هستید وبیشتر دنبال درگیری و بحث و جدل هستید. کمی اخلاق بازی را رعایت کنید زود عصبانی نباشی و با گلهای فروان موانع داوری و غیره را محو کنید. دقیقه ۹۲ است بازیکنان به جای ارسال توپ با سرعت به محوطه جریمه حریف به فکر پاسکاری بی نتیجه و رو به عقب هستند.
امیدوارم به فکر بازی و هواداران و بازی خوب باشد تا حواشی
این سرخابی ها وقتی تیمشون می‌بره دیوانه وار شادی و کری میخوانند اما وقتی تیمشان پس سر هم می‌بازه هزارتا آسمان ریسمان می‌بافند تا واقعیت را پنهان کنند، مگر اشتباهات داوری فقط برای شما سرخابی ها پیش میاد، ای کاش سرتان به بار فنی و توجه به تکنیک‌ها ، بار فنی تیم‌های مطرح جهان گرم میشد تا در فوتبال پیشرفت کنید و در بازیهای آسیایی موجب شرمساری کشور و هواداران نگردید درود بر تیمهای تمام ایرانی که با بودجه‌ای ناچیز باعث شرمساری تیمهای پرمدعا و بسیار گرانقیمت میگردند، عاقلان میفهمند که این ننه من غریبم بازیها برای چیست.
دوباره نتیجه نگرفتید توهین و مظلوم نمایی شروع شد؟ اون چند سال که قهرمان شدید صحیتی از شرف نبود؟ یعنی هر تیمی غیر شما قهرمان شود شرف ندارد؟ آقای گل محمدی هر تیمی حتی با یک نفر طرفدار حرمت دارد و مراقب حرف زدنتان باشید. خدا جای حق نشسته است
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
ناشناس عزیز من طرفدار پرسپولیس هستم و همین اول اینو بگم که اگه تیمی بخواد قهرمان بشه نباید این سوت های نا عادلانه تاثیری در روند اون تیم داشته باشه.
درود بر شرفت
آقا يحيي حتي اگه بريد دسته سه ما هوادارها پشت شما هستيم
پرسپولیس حکومتی نیست ؟! من جای حکومت بودم پولت رو نمی دادم تا ببینم از کی می خواهی شکایت کنی . به جز عده ای متعصب همه می دانند که دعوای شماها ، دعوای پول است . برای آنکه درآمدهای حرام چند ده میلیاردیتان را لاپوشانی کنید ، ژست مردمی بودن به خودتون گرفتین . دیر یا زود با این پولهای حرام که حق کارگر و کارمند این مملکت است در آنسوی دنیا با شلوارک سلفی خواهی گرفت و به ریش نداشتۀ طرفدارنت خواهی خندید . تو اگر مرد بودی در اعتراض به سیستم ، فوتبال این سیستم را رها می کردی ، مسافر کشی می کردی نه آنکه مردم مردم بکنی بعد کیف و حالت با بالا شهری ها باشد . بابت اون ماشین زیر پایت ، چه خدمتی به مردم کردی ؟ خانه ، ویلا و ... بماند .
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
ناشناس عزیز که همه تیم های فوتبال در کشور جکومتی هستن!
خودت رو خسته نکن مردم سردتر از این حرفهان که بخان پشتیبانیت کنن یا قدر تو رو بدونن. نمونش فردوسی پور که صدا از دیوار درآمد بغیر از مردم
همه وقتی نتیجه دلخواه رو نمی گیرن تقصیر رو میندازن گردن کس دیگه .. عرضه داشته باش تو بازی ۵ تا گل بزن ببینم چندتاشون رو نمیگرن .. همه هم شده لغ لغ زبونشون ما تیم حکومتی نیستیم .. بالا بالا ها با من مشکل دارن ..آخه تو چه اندازه ای هستی حکومت با تو مشکل داشته باشه .. وقتی علم فوتبال ما ۱۰۰ سال از دنیا عقبه جای این لفاظی ها و تقصیر دیگران انداختن برو یکم علم پیدا کن .. فوتبال امروز مثل چند دهه پیش که تو زمین خاکی تمرین میکردی نیست .. علم هست
این حرفها کهنه شده قلعه نویی ۵ سال قبل این حرفها را می زد ، راستی آقای گلمحمدی این تیم حکومتی نیست؟ ولی ۴۵ سال است از بودجه حکومتی استفاده می کند امثال شما میلیارد میلیارد از این بودجه شکم بزرگ کرده اید البته مقصر حکومت است
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
بله
درود به شرفت گل محمدی
پس معلوم شد که سال قبل با شرف نبودید که قهرمان شدید
درست می گویی گل محمدی عزیز. پرسپولیس در قلب مردم است چون با شرف است.
آقای گلمحمدی،
قبلا آرامش بیشتری داشتی. بلی برخی بازیکنان فولاد منصفانه بازی نکردند ولی صبور باش عزیزم.
اونایی که پنج سال جام بتون دادن دیگه نیستن یحیی جان....
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
واقعا متاسفم
خودت را خیلی مهم می دونی گل محمدی
از کجا فهمیدی با شرفی؟
پول این مردم بدبخت رو ماشین چند میلیاردی می خری و طلبکاری
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
برای پولی که میگیره زحمت میکشه مفت نمیگیره پول این مردم دست اونایی هست که میلیارد میلیارد اختلاس میکنند بدون اینکه زحمتی کشیده باشن این حرفات دیگه تکراری شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
یک نگاهی هبه میزان محکومیتها و غرامتهای تیمت بنداز تا متوجه میزان زحمات بشوی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
آره زحمت میکشه اندازه زحمت مرغ با خروس !!!
خود بزرگ پنداری و خود حق انگاری ، آفت جان مردم سرزمین ما شده است.
آقای گل محمدی پرسپولیس ته جدول هم که باشه ما دوستش داریم
اكنون شماها براي ما قهرمان وپهلوانيد دورود برشرفت
این وا ژه شرف هم داره میره که مثل واژه گفتمان مصرف کننده خاص داشته باشه!
تو شرفت پوله میگی نه قرارداد صفر امضا کن.بعد اگر تیم تو حکومتی نیست بگو سهامش مال کیه واز کی حقوق می گیری؟نکنه.......
ننگ برتو باد گل محمدی که پرسپولیس به گند کشیدی.مگه ملک پدرت است که کنار نمی روی.
سطانی فر کجایی بداد یحیی برس
یحیی دوباره باخت گریه زار رو شروع کرد ....
آیا شرف بی احترام به دین و پرچم کشور است؟! شما سلیبریتی ها جز خیانت به کشور و دین هیچ دستاوردی برای کشور نداشته اید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها