بازدید 35137
سه هزار و دویست و پنجاه و یکمین بسته ویژه خبری «تابناک»

تسنیم: هویت سازنده ریزپرنده‌های مهاجم در اصفهان برای دستگاه‌های امنیتی مشخص شد / عضو هیأت رئیسه مجلس: باید وزارتخانه امر به معروف را تشکیل دهیم
 / فرمانده یگان ویژه: عملیات مخفی نداریم که در آمبولانس پنهان شویم / وزیر نفت: موفق شدیم سرمای سخت و کم سابقه را مدیریت کنیم

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند نماینده مجلس: تصادفات جاده‌ای در ایران دو برابر قاره اروپاست / سید حسن خمینی: از «تیغ حذف» جوهره سعادت بر نمی‌خیزد/ سردار نقدی: ایران بشریت را از جهان تک قطبی و تحت سیطره آمریکا بودن نجات داد/ دادستان مشهد: سه خبرنگار که خبر مدرسه فوتبال مشهد را منتشر کرده بودند، احضار و تفهیم اتهام شدند ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۶۲۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰ 31 January 2023

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

شریعتمداری: مولوی عبدالحمید «شکار» دشمنان تابلودار اسلام شده
حسین شریعتمداری، مدیرمسئول روزنامه کیهان نوشت: شیخ عبدالحمید اسماعیل زهی، بر خلاف باور‌ها و اعتقادات تمامی مذاهب اسلامی (اعم از شیعه و سنی) بهائیت را بخشی از اسلام دانسته و با مرتد بودن این فرقه دست‌ساز صهیونیست‌ها مخالفت می‌ورزد! او همچنین نوشت: حال و هوای این روز‌های جناب شیخ عبدالحمید اسماعیل‌زهی، امام جماعت مسجد مکّی زاهدان حکایت از آن دارد که هرچند تابلوی اعتقاد به مذهب اهل سنت را برافراشته است، مواضع ایشان نشان می‌دهد اعتقاد چندانی به این تابلو ندارد، چون در برخی موارد دیدگاهی متفاوت و بعضاً متناقض با همه مذاهب چهارگانه برادران و خواهران اهل سنت دارد. نگاهی گذرا به مواضع شیخ عبدالحمید این احتمال را نیز قوت می‌بخشد که ایشان از سوی دشمنان تابلودار اسلام (چه شیعه و چه سنی) شکار شده است و قبل از آن که در کسوت یک عالم اهل‌سنت باشد، عضو یک حزب سیاسی غربگرا با سمت و سوی حمایت از رژیم صهیونیستی به نظر می‌آید!

انتقاد یک نماینده مجلس از عملکرد وزیر ورزش در مهاجرت ورزشکاران

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس گفت: وزیر ورزش از انجام وظایف و تعهدات خود ناتوان است و دستورهای وی صرفاً روی کاغذ مانده است. فتح الله توسلی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه ۱۱ بهمن‌ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: پناهندگی متعدد ورزشکاران همچنان ادامه دارد. متاسفانه کشور به سمت خلأ قهرمانی پیش می‌رود. ما رفتار برخی از ورزشکاران در حوادث ماه‌های اخیر را محکوم می‌کنیم، اما وزارت ورزش چه برنامه‌های برای این افراد دارد؟ در بازی فوتبال اگر بازیکنی دو کارت زرد بگیرد، از بازی بعدی محروم می‌شود؛ این قانون بازی و ورزش است. سوال اینجاست: چرا وزیر ورزش که تاکنون دو کارت زرد از مجلس گرفته، همچنان پاسخگوی عملکرد خود نیست. نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس یازدهم افزود: بیش از شش ماه است استیضاح وزیر با ۲۲ امضا ثبت و در اختیار هیات رئیسه است، وزیر ورزش از انجام وظایف و تعهدات خود ناتوان است و دستورهای وی صرفاً روی کاغذ مانده است. وی اضافه کرد: بی عدالتی در توزیع منابع و امکانات ورزشی در سطح ملی و استانی، بی توجهی به ورزش روستایی، قهرمانی و بانوان، عدم تکمیل پروژه‌های نیمه تمام به ویژه در مناطق محروم و فراموشی موضوع جوانان از جمله مشکلات این حوزه است.

تسنیم: هویت سازنده ریزپرنده‌های مهاجم در اصفهان برای دستگاه‌های امنیتی مشخص شد
تسنیم نوشت: جزئیات جدیدی از کشف و انهدام ریزپرنده‌های حمله‌کننده به مجتمع کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان منتشر شد. شامگاه شنبه ۸ بهمن‌ماه سه ریزپرنده به یکی از مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان حمله کردند که یکی از آن‌ها مورد اصابت پدافند هوایی قرار گرفته و دو فروند دیگر در تله‌های پدافندی گرفتار و منفجر شدند. وزارت دفاع در بیانیه‌ای در این‌باره اعلام کرد: خوشبختانه این تهاجم ناموفق تلفات جانی نداشته و آسیب جزیی به سقف کارگاه وارد نموده که به‌فضل الهی خللی در تجهیزات و مأموریت‌های مجموعه ایجاد نکرده است. بر اساس این گزارش، جرئیات جدیدی از این حادثه منتشر شده و بررسی فنی بقایای یکی از ریز پرنده‌هایی که جمعه شب در جریان حمله به یک مجتمع کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان از سوی یگان‌های پدافندی سرنگون شد، اطلاعات ذی‌قیمتی را در اختیار نهاد‌های امنیتی قرار داده است. از طریق آنالیز اجزای بدنه، موتورها، منبع تغذیه و سیستم ناوبری این ریز پرنده و تطبیق آن با نمونه‌های موجود، سازنده آن دقیقا مشخص شده و سرنخ‌های مهمی را آشکار کرده است. سال ۹۸ نیز این مجموعه کارگاهی مورد حمله چند ریز پرنده قرار گرفت که مشابه اقدام اخیر کاملاً ناموفق بود.

نماینده مجلس: تصادفات جاده‌ای در ایران دو برابر قاره اروپاست
حسین گودرزی، نماینده مردم دورود در مجلس با انتقاد از آمار‌های ارائه شده توسط وزیر صمت درخصوص کاهش تلفات جاده ای، گفت: کشته و زخمی‌های ناشی از تصادفات جاده‌ای نه تنها نسبت به سال‌های قبل کاهش نیافته است، بلکه روند صعودی نیز داشته است. وی ضمن مقایسه میزان تلفات جاده‌ای ایران با دیگر کشور‌ها اظهار کرد: تصادفات جاده‌ای در ایران دو برابر قاره اروپا، پنج برابر کشور آلمان و ژاپن و ده برابر کشور نروژ است.

عضو هیأت رئیسه مجلس: باید وزارتخانه امر به معروف را تشکیل دهیم

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مجلس در خصوص زمزمه‌هایی که پیرامون موضوع گشت ارشاد شنیده می‌شود گفت: از ابتدای انقلاب باید وزارت امر به معروف و نهی از منکر را راه اندازی می‌کردیم؛ امروز هم این ضرورت اقتضا می‌کند. من معتقد هستم، باید اصل هشتم قانون اساسی که بحث امر به معروف و نهی از منکر است، در قالب سازمانی کاملا مستقل و فراقوه‌ای راه اندازی کنیم.

فرمانده یگان ویژه: عملیات مخفی نداریم که در آمبولانس پنهان شویم
سردار حسن کرمی: من آنقدر به توانایی یگان ویژه اعتماد دارم که بار‌ها گفته‌ام اگر کسی ثابت کند، فردی بر اثر خطای کارکنان ما کشته شده، به او جایزه خواهم داد. یگان‌های ویژه ما در سطح منطقه از حرفه‌ای‌ترین واحد‌های کنترل ناآرامی‌های اجتماعی هستند. وی همچنین در پاسخ به سوالی درباره «ماجرای پنهان شدن نیروی یگان ویژه در قالب آمبولانس و ماشین‌های حمل موادغذایی» هم گفت: واحد‌های ما ماموریت پوششی و مخفیانه ندارند. همه عملیات‌ ما آشکار و در معرض دید افکار عمومی در جامعه قرار دارد. اصولا ما می‌خواهیم دیده شویم، ستون‌کشی و حرکت منظم واحد‌ها و حتی استقرار آن‌ها در سطح شهر‌ها همه برای ایجاد امید در مردم است و نیازی به جابایی مخفیانه نداریم؛ این هم می‌تواند از شگرد‌های تبلیغاتی دشمن باشد یا شاید از این روش هم می‌خواهند کسب درآمد داشته باشند.

سید حسن خمینی: از «تیغ حذف» جوهره سعادت برنمی‌خیزد
سید حسن خمینی گفت: مرحوم کاشف الغطا تعبیر لطیفی دارد که حرکت امام بر مبنای آن، بر «کلمه توحید» و «توحید کلمه» استوار است. توحید کلمه یعنی همه با هم هستیم و باید از همه انرژی کشور استفاده کنیم؛ خودمان را از بخشی از انرژی‌ها و توانایی‌ها محروم نکنیم. همه در کنار هم باشیم، چرا که «تیغ حذف» چیزی نیست که از آن جوهره سعادت برخیزد.

سردار نقدی: ایران بشریت را از جهان تک قطبی و تحت سیطره آمریکا بودن نجات داد
سردار نقدی در خصوص سیاست‌های نوظهور در عرصه‌های مختلف و جایگاه ایران در این نظم نوین و ویژگی‌های آن عنوان کرد: ما در شرایط بین این تحول و گذار از شرایط تک قطبی هستیم، اگر ایستادگی مردم نبود، این تک قطبی ادامه پیدا می‌کرد، قدرتی که سال‌های سال بر دنیا حکومت می‌کرد با تلاش ایران از قدرتش کاسته شد و ایران به دنیا این پیام را داد و جهانی را از حلقوم آمریکا بیرون کشید، ایران بشریت را از جهان تک قطبی و تحت سیطره آمریکا بودن نجات داد. وی با اشاره به اینکه با تمام محاسبات قدرت و نفوذ نظامی، سیاسی، اقتصادی، آمریکا در حال افول است، در خصوص اینکه چه کشور‌هایی در شرایط جدید به قدرت می‌رسند، یادآور شد: بستگی به رفتار‌ها و تدبیری دارند که برای آینده جهان نشان دهند؛ اما ما آینده را در وصیت‌نامه امام (ره) می‌بینیم که می‌فرمایند پیش به سوی یک حکومت اسلامی با جمهوری‌های آزاد و مستقل، این ترسیم آینده‌پژوهی امام است و انشاءالله ما به این افق نزدیک می‌شویم.

وزیر نفت: موفق شدیم سرمای سخت و کم سابقه را مدیریت کنیم
وزیر نفت تاکید کرد: به لطف و عنایت الهی و با همکاری همه دستگاه‌ها باید بگویم قولی که از تریبون مجلس شورای اسلامی به نمایندگان دادم محقق شده و توانستیم سرمای سخت و کم سابقه را مدیریت کرده و اکنون در حال عبور از این موج هستیم. جواد اوجی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در پاسخ به سوال مالک شریعتی، نماینده تهران پیرامون اقدامات وزارت نفت در اجرای تکالیف قانونی خود در بودجه ۱۴۰۰ مبنی بر ساماندهی توزیع گاز مایع برای خانوار و خودرو‌ها بیان کرد: در ابتدا ایام دهه فجر و میلاد سراسر نور امیرالمومنین (ع) را محضر ملت ایران تبریک می‌گویم. در این ساعت هیات دولت در معیت ریاست جمهور برای تجدید میثاق با بنیانگذار انقلاب در مرقد امام راحل حضور دارند و بنده به عنوان عضو کوچک دولت از اینجا به روح پرفتوح حضرت امام سلام و درود می‌فرستم. باید بگویم قولی که از این تریبون به نمایندگان دادم، به لطف و عنایت الهی محقق شده و توانستیم دوره سخت و طولانی سرمای ماندگار و کم سابقه را مدیریت کرده و در حال عبور از آن هستیم.

دادستان مشهد: سه خبرنگار که خبر مدرسه فوتبال مشهد را منتشر کرده بودند، احضار و تفهیم اتهام شدند
محمد حسین درودی، اظهار داشت: دستگاه قضایی بلافاصله پس از انعکاس مطالب مربوط به این مدرسه در فضای مجازی و رسانه‌ای، اقدامات خود را آغاز کرد و تحقیقات ویژه قضایی در خصوص این پرونده ادامه دارد. وی اضافه کرد: متعاقب انجام تحقیقات همه جانبه توسط بازپرس ویژه، افرادی که بدون مستندات قانونی و قبل از اثبات جرم توسط مرجع صالح قضایی اقدام به انتشار مطالبی کرده و موجبات تشویش اذهان عمومی را فراهم آورده بودند، احضار و تفهیم اتهام شدند. دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی افزود: یکی از مسئولان اداره ورزش مشهد در پرونده مدرسه فوتبال تفهیم اتهام و با قرار قانونی راهی زندان شد، سه خبرنگار و فعال فضای مجازی نیز که بدون توجه به نظامات قانونی و اخلاق حرفه‌ای مبادرت به انتشار خبر، قبل از اثبات جرم کرده بودند، تفهیم اتهام شدند.

بانک مرکزی خطاب به صرافی ها: دلار نفروشید، تعطیل می‌شوید
اداره نظارت بر موسسات پولی غیر بانکی بانک مرکزی در نامه‌ای به صرافی‌ها اعلام کرد: حسب بررسی‌ها که توسط بازرسان این بانک محرز گردیده، برخی از شرکت‌های صرافی بدون دلیل موجه و بدون تایید این بانک، اقدام به متوقف کردن عملیات خود نموده و از فعالیت خرید و فروش ارز خودداری می‌کنند. این اقدام علاوه بر اینکه مصداق تخلف موضوع بند ۵ از ماده ۴۱ دستورالعمل اجرایی تاسیس، فعالیت و نظارت بر صرافی‌ها باشد، در صورت استمرار این تخلف می‌تواند منجر به تعلیق یا ابطال مجوز فعالیت صرافی در چارچوب مقرارت ذیربط شود.

راهکار وزیر صمت برای ترمیم شکاف ده‌ساله درآمد و هزینه خانوار
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه به‌هرحال این ده سال گذشته به لحاظ وضعیت نامناسب تولید و تورم فزاینده شکاف ایجاد شده است، گفت: لازم است این روندی که در تولید از نیمه‌ی دوم سال شدت گرفته تداوم پیدا کند تا مردم آن طعم شیرین حرکت تولید را بچشند.

واگذاری هزار میلیاردی املاک بنیاد مستضعفان به بانک سینا
در میان اطلاعیه‌های منتشره در سامانه کدال، بانک سینا از واگذاری املاک بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به بانک بابت تسویه بخشی از بدهی شرکت احداث و بهره برداری آزاد راه تهران شمال به مبلغ ۱۰۴۴ میلیارد تومان خبر داد. /اکوایران

روایت حسین دهقان از وضعیت سواحل مکران؛ جاده ترانزیت، فرودگاه و ریل نداریم
حسین دهقان دبیر اجرایی شورای توسعه مکران تاکید کرد: حدود پنج سال فرصت داریم تا سواحل مکران را توسعه داده و ضمن فراهم کردن امکان سرمایه گذاری  را در آن منطقه، مکران نقش خود را در لجستیک، ترانزیت و هاب شدن در منطقه ایفا کند در این صورت آثار آن در توسعه ملی، اقتصاد و توزیع درست و متوازن جمعیت در جغرافیای کشور و جایگاه ژئوپلوتیکی خود در سطح منطقه نمایان خواهد شد. وی خاطرنشان کرد: موضوعات مهم مرتبط با سواحل مکران در قالب جدولی در کمیسیون مطرح و اعضای کمیسیون نیز تاکیدشان بر اجرای موارد مطروحه بود. از طرفی گام خاصی در لایحه بودجه سال آینده برای توسعه سواحل مکران برداشته نشده است؛‌ هرچند دولت هم محدودیت‌های خودش را دارد، امیدواریم با کمک نمایندگان و پیش بینی اعتبارات مورد نیاز در لایحه بودجه سال آتی، گام بلندی را در راستای توسعه سواحل مکران برداریم. دبیر اجرایی سواحل مکران عنوان کرد: وضعیت فعلی سواحل مکران اگر نگوییم فاجعه بار است، به هیچ عنوان قابل قبول نیست. نه جاده ترانزیت، نه فرودگاه و نه ریل داریم و نه به شبکه‌های جهانی زیرساختی متصل هستیم و در آن جایی برای ما پیش بینی نشده و این امر خود خسارت بار است

معاون خاندوزی: ممنوعیت پرداخت وام صحت ندارد
معاون بانکی وزیر اقتصاد منع شبکه بانکی از پرداخت تسهیلات را رد کرد و گفت: البته محدودیت‌هایی ایجاد شده است، چون بخشی از دلایل تورم افزایش نقدینگی و پایه پولی است و یکی از جاهایی که منجر به افزایش نقدینگی و پایه پولی می شود تسهیلات بانکی و خلق پول شبکه بانکی است و مرکزی برای مدیریت این موضوع کنترل ترازنامه بانک ها را از طریق تعیین پرداخت تسهیلات هدفمند و محدود دنبال می‌کند. حسینی افزود: شبکه بانکی نیز با سیلی از تقاضا مواجه شده که بخشی واقعی و بخشی غیر واقعی و بخشی ناشی از افزایش قیمت‌ها در مواد اولیه تولید و تورم خارج از کشور اتفاق افتاده است؛ بنابراین، ناچاریم برای مهار تورم با اولویت سنجی نسبت به پرداخت تسهیلات اقدام کنیم تا هم نیازهای واقعی به تسهیلات تامین شود و هم به تورم دامن زده نشود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۴۶
سیدکاظم دلخوش سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس:
اعضای کمیسیون در مصوبه امروز خود تصویب کردند که همه‌ زنان برای خروج از کشور باید از سرپرست خود کسب اجازه کنند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
حالا زنی که خودش سرپرست یک خانوار است و سرپرست ندارد باید از چه کسی اجازه بگیرد. مثلا خانم دکتری که شوهرش فوت کرده و سرپرستی کودکانش را به عهده دارد
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
قبلا هم بوده این قانون خب
محسن
| Belgium |
۰۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
واقعا یک خسته نباشید باید به این مجلسیان گفت،خیلی زحمت می گشند؟گشتن خودشان را؟ مردم اصلا به این همه زحمت شما راضی نیستند،بروید خانه بشینید و حقوقتان را بگیرد خیلی بهتر است؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
تا جائی که می دونم این قانون از قدیم بوده است.
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: گوشت گوسفندی گرم وارداتی از روسیه با قیمت هرکیلوگرم ۱۸۰ هزار تومان به صورت شقه در میادین میوه و تره بار و فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بعد به صورت گسترده در فروشگاه‌های های سطح شهر توزیع می‌شود!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
شق القمر کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
سردارنقدی،مدیریت جهان را میشه بیخیال شید!یه توجهی به معیشت مردم داشته باشید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
دولت رئیسی در همه ی عرصه ها شکست خورده و تبدیل به دولتی واداده و منفعل شده که فقط نظاره گر شرایط موجود شده وهیچ برنامه مدونی در هیچ یک از وزارتخانه دیده نمی شود.
بهتر است زودتر کل کابینه به همراه رئیسی استعفا داده تا زمینه برای یک انتخابات آزاد با حضور نخبگان فراهم شود تا کشور از بن بست نجات یابد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
توزیع گوشت گرم با کیلوئی 180 تومن شکست محسوب میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بابا تو دیگه کی هستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نخست‌وزیر رژیم جعلی در حال سقوط مدعی است که مشکلات دنیا زیر سر ایران است. گویا گسترش جبهه مقاومت و کابوس این رژیم از نتایج اقدامات سردار دل‌ها تنفس را از این رژیم جعلی گرفته است و در محاصره این جبهه در حال خفگی است. ان‌شاءالله در آینده‌ای نه‌چندان دور شاهد محو این رژیم از روی کره زمین همانند محوشدن حکومت تکفیری داعش که حاج‌قاسم عزیز اعلام کرد باشیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
باز دوباره مدافعان اسرائیل منفی دادند!!!
خخخخخخخ
پسرک فضول
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
کسی که منفی میده الزاما مدافع اسرائیل نیست
با توجه به اهانت سوئد به قرآن کریم جا دارد تشکل‌های فرهنگی برای ابراز بیزاری و نفرت از این اقدام تجمع‌های اعتراض‌آمیز بیشتری در برابر سفارت این کشور برگزار نمایند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
هر جماعتی احمق های تمام وقت دارن.چرا فکر می‌کنید تو سوئد احمق پیدا نمیشه.کسی که به قرآن اهانت کرده قطع به یقین نادان بوده.مگه مردم ما به دین اونا کاری دارن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
یک سطل آب یا مقداری هیزم ببر با خودت
دروغ و باز همچنان دروغ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
با استدلال منطقی یک موردش را نام ببرید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
استدلال منطقی می خواهی؟!برو شعارها و تبلیغات زمان انتخابات ریاست جمهوری و مناظره هایش را ببین و با عملکردش بعد از انتخاب شدنش مقایسه کن!
ما خیلی بدهکاریم در حمله به اسرائیل
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
خب پرداخت کن
رتبه‌بندی فساد دولت‌های جهان در ۲۰۲۲ منتشر شد.
بر اساس این گزارش، ایران با کسب ۲۵ امتیاز در بین ۱۸۰ کشور، در رتبه ۱۴۷ و پایین‌تر از کشورهایی مانند لیبریا، ماداگاسکار، موزامبیک و اوگاندا قرار گرفت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
با سرعت نور داریم ب صدر جدول نزدیک میشویم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
لطفا لینک رتبه بندی معتبر را منتشر کنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
درسته اما دلیلش صرفا فساد نیست
ما باید به خاطر شکار دشمنان تابلودار اسلام هم که شده تنگه هرمز رو ببندیم !
صادق زیباکلام، استاد سابق دانشگاه تهران: دیگر کسی برای مجلس تره هم خرد نمی‌کند.
بنده هم بشدت از عملکرد خودروسازهای داخلی عصبانی هستم. ولی یکی به این جناب نماینده محترم بگه به چه دلیل باید آمار تلفات جاده ای ما را با اروپا و آلمان و ژاپن مقایسه بشه؟ حداقل برای رعایت حال خودت، چند تا کشور پیدا میکردی که شرایطشون کمی با ما شبیه باشه
این ریزپرنده های پرقدرت کارآمد کجایی بوده ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
ساخت یه کشور بوده که تا اتهاماتش مشخص نشه نمیشه اعلام شه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
ریز پرنده های پنهانکار بزن در رو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
مرگ بر ریزپرنده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
سازنده اش مشخصه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
به نظر من این پهبادها ساخت اسراییل نبوده است چون اگر بود، الان حتما داد و فریاد میکردند که کار صهیونیست های جنایتکار بوده است.
بعید نمیدانم که از طرف جمهوری آذربایجان پرتاب شده باشند، به تلافی حمله به سفارتشان
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
جناب ناشناس 20:42
کدوم پهبادی میتونه از اذربایجان اینهمه راه رو بیاد تا اصفهان؟ اونم پهباد نه. ریز پرنده.
اصلا باطریش میکشه؟
اینهمه ریستارتی و خرابکار و .... وجود دارند که تو اینستا دارن اعمال خرابکارانه تبلیغ میکنن تو بچسبونش به یه کشور دیگه تا بلکه بحران رو با بحران بپوشونی
پس معلوم شد که سال ۹۸ هم چنین حملاتی به صنایع دفاعی ما شده!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
عوامل سریال گاندو رو به کار بگیرید تا دوباره تکرار نشه
به جای وزارت امر به معروف وزارت معیشت تشکیل بدید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
آقا
ما نخواهیم بریم بهشت کیو باید ببینیم ؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
جناب ، وزارت اقتصاد همان وزارت معیشته
مصطفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
خودشان که معیشتشان روبراهه مردم هم که بحساب نمی ایند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
واقعا این انسانها برای کشور قانون می نویسند ؟ کارمند حقوق بگیر کم داریم نه که تا بحال تمام وزارتخانه هایتان عین ساعت دقیق کارمی کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
به جای تشکیل وزارت امر به معروف و نهی از منکر ؛ تنگه هرمز رو ببندید تا پهپادا رد نشن بیان توی عمق ما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
این ریزپهپادها توان حرکت از بیرون کشور را ندارند و از داخل اصفهان به پرواز در آمدند.
دوره سخت معیشتی کشور از پنج سال پیش شروع شده است نمی دانم چرا برخی از مسولان اصرار دارند بگویند از ده سال پیش شروع شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
وقتی می گن ۱۰ سال غلفتی کل دولت روحانی رو در بر می گیره واین جوری شش آقایون حال میاد !!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
دوره سخت معیشتی نه. توقف رشد اقتصادی از ده سال پیش و تحریم های سال 91 اتفاق افتاده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
هدفشون روحانی و برجامه
واقعا سخنان و ببینید هیچ کدام براساس منطق حرف نمیزنن چه انتظاری ازین بایدداشته باشیم
گزارش رسانه های تسنیم و ایرنا را کنار هم قرار دهید.
ابتدا نکته ای در گزارش ایرنا که کمتر مورد توجه قرار گرفت:
شناسایی کوادکوپترها از روی صدایی که تولید می کرده اند صورت گرفته است. (با توجه به موقعیت خاص این تأسیسات در کنار خیابان، احتمالا این فاصله باید عدد بسیار کوچکی باشد. مثلا عددی کمتر از ده متر)
نقل قول: "عوامل حفاظت پیرامونی مجموعه پس از شنیدن صدای کوادکوپترها با تجهیزات در اختیار از جمله سلاح و سامانه‌های جنگ الکترونیک اقدام به مقابله با این پرنده‌ها می‌کنند"
_________
تسنیم: بررسی فنی بقایای ریز پرنده‌ ای که جمعه شب سرنگون شد، اطلاعات ذی‌قیمتی را در اختیار نهاد‌های امنیتی قرار داده
ایرنا: یک فروند دیگر از این کوادکوپترها که در حین عملیات مقابله آسیب کمتری دیده در اختیار نیروهای حفاظتی مستقر در مجموعه قرار گرفته است. (فروند اول مور اصابت پدافند و فروند دوم در اثر برخورد به تله های پدافندی منفجر می شود)
نتیجه: طبیعتا پهپادی که وضعیت مناسبتری داشته گزینه بهتری برای بررسی ها بوده است تا پهپادی که با اصابت پدافند ساقط شده و در اثر ضربه ناشی از سقوط آسیب دیده.
____________
تا این لحظه اطلاعاتی از محل سقوط پهپاد اول که توسط پدافند ساقط شده ارائه نشده اما اگر این سه پرنده در ارتفاعی مشابه در پرواز بوده باشند ارتفاع سقوط باید حداقل 7 متر (ارتفاع سوله) باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
حالا منظور از بافتن آسمون و ریسمون چی بود؟؟؟؟؟
ما اگه تنگه رو بسته بودیم ریزپرنده ها نمیتونستن بیان داخل
این پهپادا هم مثل داعش اومدن داخل ۱۰۰۰ کیلومتر !
مرگ بر ریزپرنده های مخرب
وزارت امر و به معروف !

با کسری بودجه دولت ، این پیشنهادات یعنی چه!
سردار کرمی لطفا از کسانی که این کار را کردند و باعث بدنامی شدند تبری فرمائید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
کسی چنین کاری نکرده دلسوز .
شما اگه فیش حقوقی ات رو منتشر کنی بشریت رو با شفاف سازی مواجه کردی
فرمودند که تقریبا همانند ریز پرنده های ۹۸ که آن حمله انجام شد. پس چرا هنوز نام سازنده آن هنوز بعد از ۳ سال فاش نمی‌شود. ۱۴۰۱ هم همینطور، هرگز فاش نخواهد شد. علتش را هم میدانیم.
هویت شخص ترور کننده آقای فخری زاده هم اگه مشخص و اعلام بشه خیلی خوبه
این نماینده ها و مسئولان واقعا با این گونه اظهار نظرها نشان می دهند یا کلا از اوضاع مردم و ایران بی خبر هستند و یا نادرست می گویند.
پس چرا تنگه هنوز بازه که ریزپرنده ها به همین راحتی دارن میان داخل ؟!
باید به کشور سازنده این ریزپرنده ها سفارش خرید بدیم
حاج اقا وزارت امر به معروف لازم نیست. همین جوری تو‌خیابون راه میریم دارن امر به معروفمون می کنن.
خوشبحال کارمندا و پرسنل وزارت امر به معروف
توی روزهای آِلودگی هوا هم تعطیلن
احتمالا سختی کار هم بگیرن
دادستان مشهد: ۳ خبرنگار که خبر مدرسه فوتبال مشهد را منتشر کرده بودند، احضار و تفهیم اتهام شدند

پرونده آزار جنسی پسر بچه ها توسط استاد قاری قران به کجا رسید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
بجاى متجاوز خبرنگا رو گرفتن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
این پرونده هم رفت بایگانی پیش پرونده سعید طوسی
وزیر نفت. خانمی بعد از سه روز در صف نفت و کپسول گاز جان سپرد ضمن اینکه هنوز زمستان به نیمه نرسیده است
ختی یک حرف راست هم بیان نشده
جناب آقاي حاجي دليكاني ! . لطفاً ابتدا اين وزارتخانه هاي عريض و طويل اقتصادي و ... را كه راه اندازي نموده ايد به سر منزل مقصود برسانيد تا مردم از اين وضعيت اسفبار اقتصادي و اين همه مشكلات معيشتي ، خلاص بشوند و سپس دنبال ايجاد وزارت امر به معروف باشيد . مگر نه اين است كه در احاديث هم ذكر كرده اند كه شكم گرسنه ايمان ندارد !
آقا شریعتمداری چرا جمهوری اسلامی این قدر دشمن دارد ؟بیش از ده میلیون ایرانی که آواره کشورهای دیگر هستند .دهها شبکه رادیوئی و تلویزیونی که علیه جمهوری اسلامی فعالند در داخل هم که دو دستگی است عده ای موافق عده ای مخالف . فقر وبیکاری از یک طرف رانت و اختلاس وحیف و میل بیت المال از طرف دیگر .واقعا چرا این قدر دشمن !!!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
چون چشم ديدن پيشرفتهاي علمي ، اجتماعي ، اقتصادي ، فرهنگي ، ديني ، موشکي ، هوائي ، دريائي ، پهپادي ، هسته اي و غيره را که بواسطه حضور جمهوري اسلامي بدست آمده را ندارند
خبرها رو از بالا به پایین بخونید، دلیل شرایط امروز ایران مشخص میشه
اقای دهقان برای چنین توسعه ایی تعریف پروژه و پیمانکار مناسب و پاک دست کنید و با اوراق مشارکت ان را اجر کنید . بشرطی که لفت و لیس مقامات و پیمانکارهای اجباری در ان نباشند .
سلام آقای اوجی مدیریت کردید که گاز صنایع را قطع کردید و زیان‌های جبران ناپذیر به آنان وارد کردید سوخت پالایشگاه ها را قطع کردید با مازوت سوزی محیط زیست را آلوده تر کردید قیمتهای نجومی برای کپسول گاز و نفت سفید ثبت شد و درد مندانه تر اینکه در صف نفت هم وطنمان فوت کرد و کک شما هم نگزید ودر پایان هم که اوج شاهکار مدیریت خود را با قبض های نجومی گاز به رخ مردم کشیدید یعنی اگر شما مدیریت نمی کردید فکر می‌کنید وضع بدتر از این بود مطمئنا خیر
یک خانواده 4 نفر حداقل 30 میلیون تومان ماهیانه هزینه ثابت
(با احتساب حداقل ها. حداقل خوراک. پوشاک. مسکن.آموزش.خودرو) دارد. این در حالی است که سطح دستمزد و حداقل حقوق به یک پنجم این مبلغ هم نمی رسد.
این یعنی روز به روز بر جمعیت فقر مطلق اضافه شده و طبقه متوسط در حال نابودی است.
خدمت آقای حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مجلس عارضم که 44 ساله حفظ محیط زیست هم از اصول قانون اساسیه ولی هیچ محلی از اعراب در هیچ دولتی نداشته و نه براش بودجه ای دندان گیر تخصیص داده میشه بر خلاف سازمان نوپای امر به معروف که چندین برابر محیط زیست بودجه میگیره تا مردم رو نسبت به اسلام و قرآن و خدا بدبین و منزجرتر کنه!!!!
پیشنهاد تشکیل وزارتخانه امر به معروف و نهی از منکر پیشنهاد یسار عالی و راهگشا است. چون امر به معروف و نهی از منکر یعنی نظارت عمومی مردم جامعه بر مسئولین و مدیران کل جامعه . یعنی نظارت نیروهای سازمان ها و ادارات بر مسئولین و تصمیم گیران سازمان ها و ادارات، اگر این وزارت خانه از اول انقلاب تاسیس می شود شاهد این همه اختلاس ها و فسادها و بی عدالتی ها و ظلم ها نبودیم . امروز کسی در ادارات و سازمانها نمی تواند امر به معروف و نهی از منکر کند. چون مسئول مافوق می گوید من نمی توانم با فلان نیرو کار کنم . مسئولین بالاتر هم می گویند ما از شما کار می خواهیم. نیروها در اختیار شماست. البته آیین نامه اجرای آن وزارت خانه باید طبق نظر قوانین اسلام و کارشناسان با تجربه کاری و اندیشمندان متعهد و متخصص تدوین شود. هر کسی نمی تواند بدون آموزش این امر را به عهده بگیرد. حاجی پور 1401/11/11
سلام آقای حاجی دلیگانی اکنون که تمام نهادهای تبلیغی اعم از حوزه های علمیه ،سازمان تبلیغات اسلامی ، شورای هماهنگی تبلیغات، انجمن‌های اسلامی ادارات،وزارت ارشاد، ائمه‌ی جمعه وجماعات، هیات مذهبی ، صدا وسیما و لشکر ... را در اختیار دارید چکار توانستید برای امر به معروف و نهی از منکر کنید که تازه بفکرتشکیل وزارت افتاده اید بگردید دنبال عیب اصلی کار با بزرگ کردن دولت و کار کارمندی نمی توان امر به معروف کرد
به نظرم یک عکس از پشت سر از سازنده پهباد ها منتشر کنید تا آبروش بره دیگه از این کارا نکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
ستاره داود روشون حک شده بود ؟
وزیر نفت: موفق شدیم سرمای سخت و کم سابقه را مدیریت کنیم
سوال: میشه بفرمائید که چجوری مدیریت کردید؟ و اگر مدیریت نمی‌کردید چطور میشد؟ مرد حسابی کل بحران ایجاد شده بخاطر سو مدیریت بوده ، پس چجوری با مدیریت حل شده؟
در قلب پایتخت اغلب موتورسیکلت ها با پلاک مخدوش ،بدون بیمه و گواهینامه و معاینه فنی در ترددند.
پلیس فقط به این بی قانونی ها نظاره گر است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
موتور سیکلت که هیچی, دقت کنید بعضی از خودروها هم پلاکشان مخدوشه یا چیزی روش چسبوندن یا پلاک در جای خودش نصب نیست و متاسفانه با این افراد هیچ برخوردی نمیشه
واقعا وضعیت حجاب و عفاف در جامعه نگران کننده و خطرناک است نباید گذاشت فساد و فحشا در جامعه بیشتر از ریشه بدواند تاسیس وزرات امر به معروف و نهی از منکر با اختیارات گسترده از واجبات است و واقعا دیر هم شده است امینت اخلاقی جوانان در خطر است
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
حالت خوبه؟!
دادستان مشهد: ...افرادی که بدون مستندات قانونی و قبل از اثبات جرم توسط مرجع صالح قضایی اقدام به انتشار مطالبی کرده و موجبات تشویش اذهان عمومی را فراهم آورده بودند، احضار و تفهیم اتهام شدند.

جالب است که از متن همین خبر مشخص است که اصل موضوع دروغ نبوده است ولی باید خبرنگاران صبر می کردند تا اول مرجع صالح قضایی جرم را اثبات کند تا به «تشویش اذهان عمومی» متهم نشوند.

با این حساب دیگر چه نیازی به اطلاع رسانی است؟ قوه قضائیه خودش اخباری را که صلاح می داند منتشر کند. البته آنهایی را که موجب تشویش اذهان عمومی نمی شود.
چطور برای ما پهباده برای اونا ریز پرنده؟! یا ریز پرنده با پهباد فرق داره؟!
...توانستیم سرمای سخت و کم سابقه را مدیریت کرده...

کدام سرمای سخت و کم سابقه؟ خود سازمان هواشناسی چند روز پیش گفت که سرمای زمستان امسال معمولی بوده است.
اقاي وزير نفت گاز تمام صنايع قطع كرديد برق صنايع رو به علت كمبود گاز كه به نيروگاه ها داديد قطع شده صف طولاني گاز مايع خجالت اور هست انوقت شما با تمام قباحت دم از مديريت زمستان سرد ميكنيد اينجور مديريت به درد عمه جنابعالي ميخوره
به جای تشکیل وزارت امر به معروف به داد مردم زلزله زده خوی برسید
فکرکنم وزارت شکم مردم بیشتر به درد مردم میخورد جناب دلیگانی عزیز
آقای نقدی توروخدا از حرف های قلمبه سلمبه دست بردارید و کمی روی حل مشکلات مردم تمرکز کنید.
وقتی اعلام میکنید که عملیات انجام شده توسط این ریزپرنده در اصفهان ناموفق بوده است، دیگر جرا به خودتان اینقدر زحمت میدهید تا سازنده آنرا شناسایی کنید؟
بله آقای وزیر نفت، با بیست برابر کردن قبضهای گاز خیلی خوب مدیریت کردید.
کلی نهاد داریم که خروجی صفر دارند و بودجه میگیرند یه وزارتخانه جدید برای حیف و میل بیت المال تاسیس بشه که چی بشه ؟ بعضی حرفها برای خودشیرینی خوب نیست
وزیر نیرو در تابستان بحران کمبود برق را با قطع برق کارخانجات و وزیر نفت بحران کمبود گاز در زمستان را با قطع گاز پتروشیمی ها و مازوت سوزی
مرحبا به این نخبه ها
به وزیر نفت بگویید که مردم تربت جام به ایشان سلام‌ می رسانند.
ریزپرنده ها یا پهپادهای بسیار کوچک میتونن در آینده نقش بیشتری در مبارزات ایفا کنند. مثلا یک پهپاد که فقط بتونه یک نفر از دشمن رو بکشه. دفاع در برابر اینها هم بسیار سخته. ما باید هم در زمینه استفاده از ریز پرنده ها در حمله و حتی رساندن اونها به غزه و کرانه باختری و هم در بحث دفاعی و مقابله با اینها پیشرفت کنیم.
تشکیل وزارت امر به معروف ؟!!!

شما نماینده کدام مردم هستید و کجا زندگی می کنید و چقدر دریافتی دارید ؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
طرح جدید اشتغال زایی و مولد سازی نیروهای بسیج کلید خورد.
وزیر نفت: موفق شدیم سرمای سخت و کم سابقه را مدیریت کنیم اقای اوچی مراکز تولیدی ورفاهی را تعطیل کردند افتخار نیست الان ایرانمال چیتگر بخاطر گاز تعطیل وکارخانجات تولیدی تعطیل تا گاز به منازل برسد این را مدیریت وبران افتخار میکنیدخخ
تو را بخدا دست از این بوروکراسی بازی و ایجاد وزارتخانه و تحمیل نانخور اضافی به ملت بردارید. وزارتخانه یک وزیر . ده ها معاون. صدها مدیرکل. هزاران کارمند. ساختمان. خودرو و.... لازم دارد که همه حقوقوق میخواهند آنهم نجومی. پس بهتر است به جای آن فکری به حال تورم و معیشت مردم کنید
چون اروپا خودرو ها دنده اتومات هستند
خلاصه سخن رییسی
تورم تقصیر معلمان ، پرستاران و اغتشاشکران هست
رشد اقتصادی با سرعت حرکت میکنه
جناب رییسی اگه این دو ریال که به معلمان دادی به خدا پس بگیر بده عزیزانت
سرکار خانم تو دانشگاه ۵۴ ملیون حقوق میگیره بعد ۸ میلیون حقوق معلم تورم زاست
بودجه سپاه ۱۳ برابر شده بعد حقوق معلمان و پرستاران تورم زا بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
هنوزم که رتبه بندی اجرا نشده !!
وزیر نفت: موفق شدیم سرمای سخت و کم سابقه را مدیریت کنیم.... با وجود منابع سرشار گاز کلی کارخانجات و ادارات و مدارس تعطیل شدند و حتی گاز برخی شهرها قطع شد. به این میگی مدیریت موفق؟!!!!
سردار نقدی: ایران بشریت را از جهان تک قطبی و تحت سیطره آمریکا بودن نجات داد ..... چطوری نجات داد؟!!!!!!!!!
ریزپرنده ها قرار بود چکار کنند که "کاملا ناموفق" بود؟!!
از وضعیت کشور نتیجه میگیریم که بیشتر منکرات انجام می شود وگرنه وضع اقتصاد و معیشت مردم اینگونه نبود!
مولوی عبدالحمید چندین بار درخواست کرده که منتقدینش بگویند دقیقا کدام حرفهایش اشکال دارد و نادرست است. کیهان و همفکرانش حرفهای ایشان را نمی پسندد ولی قادر به نقد سخنان ایشان نیستند.
مولوی عبدالحمید یک روحانی مردمی و محبوب شیعه و سنی است.
معنی این سکوت در برابر اقدامات اسرائیل با همکاری کشورهای منطقه چیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
ترس و ناتوانی
به جای وزارت امر به معروف حداقل قوانین جاده ای و خودرو سازی و ترافیکی را ارتقا بدین این همه آدم در سال نمیرن یا ناقص نشن، کلی بودجه مملکت صرف درمان و خسارت ناشی از تصادفات نشه،البته اگه جون مردم مهمه،سالهاست آمار تصادفات و مرگ ومیر تو ایران بالاست،حداقل یه کار درست ودرمون انجام بدین خواهشا،
وزارت امربه معروف رو از جیب خودت راه اندازی کن
این برای یکی از وزرای با شعور نفت

مشاهده صف‌های طولانی گاز در کشور به دلیل عدم توزیع مناسب گاز

البته نامناسب تیتره خودتونه
خدا كند روزي همه مسيولين بجاي رتبه و پست و مقام خدا را در نظر بگيرند و حداقل نمك به زخم مردم نپاشند ،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
کسی که این خصوصیات رو داشته باشه یا اصلا وارد صحنه ی سیاست نمیشه یا در اون پیشرفت نمیکنه
اگر این ۱۵ بچه از فرزندان شما بودند چه حکمی برای جلوگیری از افزایش پدوفیلی می‌کردید . خبرنگار اگر آزاد نباشه دوزار نمی ارزه و اصلا مجرم احساس امنیت می‌کنه وقتی دهان خبرنگار بسته میشه
سلام درمهمانپذیرقم اتاق 4تخته به من میدهدوملافه ها را از قصد جمع میکندواتاق ها را خیلی گرم میکندوازدستگاه کارت خوان جای دیگر فرارمالیاتی میکند.اسم مهمانپذیر آذربایجان است. واینکه حرم حضرت معصومه به مادرم که معلول جسمی است ویلچرنمیدهد
عجب آرایی عجب اقتصادی عجب فرهنگی عجب نمایندگان مجلسی عجب هیات رئیسه ای به به
وزير نفت فعلي يكي از ناکارامذ ترين وزراي نفت تمام دوران از زمان اكتشاف نفت هست . آخه چه مديريتيه كه هم گاز قطع ميشه هم كمبود سوخت داريم هم هر سال دچار اين وضعيتيم؟ شما اگه مديريت نكني مردم راحت ترن عمو
"عضو هیأت رئیسه مجلس: باید وزارتخانه امر به معروف را تشکیل دهیم" نیازی به وزارتخانه و ایجاد هزینه برای دولت نیست، شما و سایر مسئولین سخن و عمل خود را با قرآن و عترت هماهنگ کنید، خود مردم به همدیگر امر به معروف خواهند کرد، ضمناً امر به معروف جزء فروع دین است و فروع دین وظیفه همه مردم است نه عده ای خاص
وزیر نفت: موفق شدیم سرمای سخت و کم سابقه را مدیریت کنیم
بفرماييد مگر چيزي هست كه شما موفق نشده باشيد ؟!!!!!
وزیر نفت: موفق شدیم سرمای سخت و کم سابقه را مدیریت کنیم
بفرماييد مگر چيزي هست كه شما موفق نشده باشيد ؟!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
با تعطيلي كشور چنين مديريت موفقي حاصل شده ... تبريك صميمانه مر دم فلك زده را پذيرا باشيد
عضو هیأت رئیسه مجلس: باید وزارتخانه امر به معروف را تشکیل دهیم: مبارکه انشالله اتفاقا ردای وزارت هم به خود ایشان می آید که بپوشند فقط بفرمائید میلیاردها تومان بودجه اختصاصی به سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه ها و ده ها سازمان کوچک و بزرگ را قطع کنند و همه را بریزند به دامن این وزارتخانه ولی یک نگاهی به کارنامه بی رنگ و بی محتوای همه آنها هم داشته باشید که اثر این همه هزینه بر ادهان عمومی بخصوص جوان ها تاکنون چه اثری برای جدابیت اهداف این همه هزینه و تخصیص اعتبار را داشته است اگر واقعا انصاف داشته باشید بخوبی قضاوت می کنید که بی اثر بودن این همه سازمان آشکار است و آنهم شاید در مرحله اول عدم اعتقاد متولیان امر به کارشان و در مرحله دوم عدم داشتن یک شیوه مناسب با روحیه مخاطبین بخصوص جوانان پس مشکل در نبود یک سازمان موازی دیگر نیست مشکل در ساختار و روش آن ها است .
وزیر به هواشناسی زحمت بکش نگاهی بکن ببین سرمای اصلی تو راهه
فقر به منكر و فساد ختم مي شود شما معيشت و رفاه رو تامين كن به بهشت رفتن من كاريت نباشه
عضو هیأت رئیسه مجلس: باید وزارتخانه امر به معروف را تشکیل دهیم
.
خدا روشکر که تمام مشکلات مملکت حل شده فقط مانده بدبختی امر به معروف و نهی از منکر
جناب وزیر نفت شما بهتره اصلا حرف نزنین
چه مدیریتی؟
جناب حاجی دلیگانی از شما بعیده. هنوز درک نکرده اید با زور مشکلی حل نمیشه. این همه وزارت دارید بعد 40 سال کشور نابود شد رفت تازه دنبال وزارت امر به معروفی؟
آقای نقدی بزرگوار یه خورده تاریخ معاصر بخونی
جناب وزیر نفت شما! مدیریت کردید؟ خواب دیدی خیر باشه
میشه قوه قضاییه در جهاد تبیین مشخص کنه خبرنگار در این کشور چه کاره است؟
یک وظیه و رسالت خبرنگار افشاگری است چرا باید احضار شوند
آقای دلیکانی حتما جنابعالی کاندید این وزارت هستید که حتی از نمایندگی مجلس هم نیاز کمتر به تحصل و دانائی دارد
میزان نارضایتی مردم را از همین نظرها میتوان فهمید
شریعتمداری به ایت الله منتظری و ایت الله سیستانی رحم نکرد حالا به مولوی عبدالحمید گیر داده است .شریعتمداری نابغه تفرقه اندازی
بجز گرون کردن بنزین
فکر دیگه ای برای این الودگی و ترافیک و دود و هزار مشکل این شهر کردید؟
مخاطبان محترم سلام علیکم . مشکل اصلی کشور ما از جمله مسئله معیشت و گرانی ها، ضعف مدیریت هاست
عضو هیأت رئیسه مجلس: باید وزارتخانه امر به معروف را تشکیل دهیم

اره حوب وزارت خونه کم داشتیم اینم بهش اضافه کنید و سالانه ملیاردی واسش هزیته کن به شما بگن کلا بیارید مطمئنن با سر میارید.
همه تیتر ها از یک جا نشات میگیره
بی زحمت دزدها و غارتگران بی شرم و‌گردن کلفت بیت المال را امر به معروف و نهی از منکر کنید نه مردم و زنان مظلوم ایران را که سالهاست زیر ظلم شما متکبران و‌ کافران جاهل زندگی میکنند .‌
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار