قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید

خبرهای بسیاری امروز منتشر شد که هر یک به نوعی برای سهامداران حائز اهمیت بود. این ده خبر شاید جزء مهمترین اخبار بود که به نوعی می توانند بر روی روند بورس فردا تاثیرگذار باشند.
کد خبر: ۱۱۶۱۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۹ 30 January 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، فردا ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ در حالی بورس کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر احتمالا بتوانند بر روی روند آن تاثیرگذار باشند؛ بنابراین توصیه می‌شود که قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید و ببینید.

۱- نماد معاملاتی (شستان ۱) بنا به تشخیص شرکت فرابورس ایران حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۲۵ تعلیق شد.  
۲- در نخستین جلسه کارگروه مشترک خودرو‌های برقی ایران‌خودرو و مپنا، مقرر شد ایران خودرو ۵۰ دستگاه تارا برقی را تولید و مپنا هم تجهیزات و زیرساخت‌های مربوط به آن را، تامین کند.
۳- قالیباف، سخنگوی وزارت صمت: خودرو‌های خارجی بزودی در بورس عرضه می‌شود.
۴- کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ از روز گذشته بررسی جزئیات بودجه را آغاز کرد.
۵- سهام شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب با نماد ثجنوب  توسط سهامدار عمده به صندوق‌های سرمایه گذاری در  سهام ومختلط به روش حراج فردا سه شنبه عرضه اولیه می‌شود
۶- نماد‌های مرقام، وتوشه، بشهاب و لخزر به دلیل برگزاری مجمعشان در روز پنجشنبه، ۱۳ بهمن ماه ۱۴۰۱، فردا ساعت ۱۲:۳۰ متوقف می‌شوند.
۷- ️نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی مواد ۹، ۱۰ و ۱۱ این طرح را به تصویب رساندند و ماده دوازدهم را به‌منظور رفع ابهام به کمیسیون اقتصادی ارجاع دادند. بند ۱۲ درباره اخذ مالیات از افراد غیرتجاری برای نقل و انتقال ملک، خودرو، طلا و دلار بود.
۸- ۱۱۸ فعال بازار سرمایه با اشاره به تصمیم شورای رقابت برای لغو عرضه خودرو در بورس کالا و افت ۱۰۰ هزار میلیاردی ارزش بورس، خواستار حمایت عملی رئیس‌جمهور شدند.
۹- مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران توسط این اتحادیه اوضاع را دشوارتر می‌کند.
۱۰- عصر امروز ۱۰ بهمن جلسه‌ای با حضور وزیر اقتصاد، اعضای شورای رقابت و شورای عالی بورس در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار می‌شود.  موضوع این جلسه بررسی عرضه خودرو در بورس کالا است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس