ده خبر مهم برای بورس فردا یکشنبه ۹ بهمن

بورس فردا یکشنبه ۹ بهمن ماه ۱۴۰۱ در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌توانند تا حدودی برای سهامداران مهم باشند؛ بنابراین توصیه می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را ببینید و بخوانید.
کد خبر: ۱۱۶۱۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۷ 28 January 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، روند حرکت بازار سرمایه امروز هم نزولی بود و شاخص‌های این بازار قرمزپوش شدند. در معاملات امروز شنبه هشتم بهمن ماه، شاخص کل بورس پایتخت با ریزش ۱۱ هزار و ۸۷۳ واحدی به رقم یک میلیون و ۶۰۰ هزار و ۸۲ واحد رسید.   

بورس فردا یکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌توانند تا حدودی برای سهامداران مهم باشند؛ بنابراین توصیه می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را ببینید و بخوانید.  

۱- بانک مرکزی این هفته هم نرخ بازار بین بانکی را افزایش داد. این هفته نرخ بهره بین بانکی با یک صدم درصد رشد نسبت به هفته قبل به ۲۱,۰۵ درصد رسید. این دومین هفته متوالی است که نرخ سود بین بانکی افزایش می‌یابد.
۲- معاون گمرک ایران اظهار داشت: تا زمانی خودرو در بورس به فروش نرسد، برای خودرو‌های موجود در گمرک پروانه ترخیص صادر نمی‌کنیم
۳- ایران‌خودرو: دنا پلاس فروخته شده در بورس، ۵۰ روز زودتر از موعد در حال تحویل است
 ۴- سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد بلوک ۵۱ درصدی سهام باشگاه استقلال به ارزش کل پایه ۲۳ هزار و ۸۶۸ میلیارد و ۶۲۰ میلیون و ۹۵۰ هزار و ۵۰۰ ریال، به صورت ۲۰ درصد نقد و بقیه اقساط، طی شش سال با فاصله هر قسط شش ماه و مدت تنفس یک‌ساله در فرابورس عرضه خواهد شد.

۵- مدیرعامل سایپا: ۵۰ دستگاه پی ۹۰، تولید شده است و نخستین نمونه این خودرو در دهه فجر امسال در شرکت پارس خودرو رونمایی خواهد شد.
۶- «جان کربی» مقام کاخ سفید: رئیس جمهور آمریکا به دنبال پیشرفت در احیای توافق هسته‌ای با ایران به این زودی‌ها نیست.
۷- مجید عشقی گفت: به دلیل تمرکز و ناهمگن بودن ارزش بازار ناشران حاضر در فرابورس، نیاز دسترسی به شاخص‌های متنوع‌تر از جنس شاخص‌های هم وزن وجود داشت که با تصمیم کمیته شاخص، این اتفاق رخ داد و طی روز‌های آتی این سه شاخص جدید به فرابورس اضافه می‌شود.
۸- شرکت ایران خودرو سهامداران خود را برای شرکت در مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده و عادی فوق العاده جهت تصمیم گیری در خصوص شمولیت مفاد ماده ۱۴۱ قانون تجارت، تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس و انتخاب اعضای هیئت‌مدیره در تاریخ ۱۷ بهمن فراخواند.
۹- افزایش سرمایه ۱۱۷۶ درصدی شرکت کمک فنر ایندامین با نماد خکمک درهیئت مدیره گروه خودرو سازی سایپا تصویب شد.
۱۰-  افزایش سرمایه ۱۲۰ درصدی غاذر از محل سود انباشته مورد تائید حسابرس قرار گرفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان