بازدید 5493

آخرین مهلت ثبت نام مدیرپروژه حرفه‌ای دانشگاه تهران

اولین دوره جامع مدیر پروژه حرفه‌ای در کشور با همت دفتر آموزش‌های عالی تخصصی دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد که علاقه مندان می‌توانند تا 15 بهمن ماه از تخفیفات ویژه‌ای که برای این دوره درنظرگرفته شده است بهره‌مند گردند.
کد خبر: ۱۱۶۱۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰ 29 January 2023

آخرین مهلت ثبت نام مدیرپروژه حرفه‌ای دانشگاه تهران

دوره مدیر پروژه حرفه‌ای با یک نگاه تخصصی به وظایف مدیر حرفه‌ای پروژه برگزار خواهد شد که با رویکرد اجرایی و بهره‌گیری از متد و استانداردهای بین المللی در پی آن است تا مخاطبان را بصورت حرفه‌ای آماده حضور در سطح پروژه‌های ملی و بین‌المللی نماید.

چرا باید مدیریت پروژه را بیاموزیم؟

امروزه مبحث مدیریت پروژه یکی از پرطرفدارترین موضوعات حال حاضر دنیا و نیز یکی از نیازهای اساسی برای توسعه و پیشرفت هر کسب و کاری می‌باشد و دانستن دانش مدیریت پروژه، ابزارها و تکنیک‌های لازم برای مدیریت بهینه پروژه به عنوان یک ضرورت برای متخصصان فعال در مشاغل پروژه محور محسوب می‌شود. اگر به آمار و ارقام حال حاضر پروژه‌هاي كشور يك نگاه مختصر انداخته شود كاملا نقص دانش روز مديريت پروژه در انتخاب و اجرای پروژه‌ها به چشم می‌آید که نشان دهنده لزوم گسترش این دانش در میان متخصصان کشور است.

مدیریت پروژه یکی از مهمترین رویکردهای پیاده سازی و اجرای استراتژی‌های سازمان‌ها می‌باشد به گونه‌ای که در تحقیقات موسسه PMI مشخص شده است که 80درصد مدیران اجرایی در سطح دنیا معتقد به حیاتی بودن مدیریت درست پروژه‌ها برای بقا در فضای رقابتی هستند و حتی از مدیریت پروژه به عنوان یکی از عوامل کلیدی در عبور از بحران‌های اقتصادی نام برده می‌شود.

مدیریت پروژه می‌تواند سرعت رقابت، پایداری و چابکی در مواجه با شرایط مختلف را به عنوان قابلیت‌های کلیدی سازمان هموار سازد.

چرا دوره مدیر پروژه حرفه‌ای در دانشگاه تهران تعریف شده است؟

متاسفانه آنچه که در ارائه اکثر دوره‌های آموزشی سنتی شاهد آن هستیم ارائه مطالب و تجربیات اساتید در قالب یک محتوای نیمه آماده به دانش پذیران می‌باشد و این درحالی است که دوره‌های آموزشی مدرن همواره سعی می‌کنند که درگیری کامل مخاطب در فرآیند آموزش را ایجاد نمایند. با بررسی چنین معضلی در سطح آموزش‌های کشور، دوره مدیر پروژه حرفه‌ای سعی کرده است که روش متفاوتی را در ارائه آموزش برای مخاطبان به همراه آورد به گونه‌ای که در دوره مدیر پروژه حرفه‌ای ضمن بهره‌گیری از مقالات و متدهای دانشگاه هاروارد سعی برآن شده است تا تجربه یک فضای تعاملی و مبتنی بر برانگیختن حس کنجکاوی مخاطبان را در طی فرآیند آموزش فرآهم آورد. همچنین تا به امروز در کشور دوره‌ای که رویکرد پرورش مدیران حرفه‌ای پروژه را داشته باشد کمتر دیده شده است و اکثر دوره‌های این حوزه جنبه کنترل پروژه و بررسی ابزارهای مدیریت پروژه را دارند.

بر اساس اطلاعیه مرکز آموز‌ش‌های عالی تخصصی دانشکده فنی دانشگاه تهران به عنوان یکی از پیشروترین مراکز علمی کشور، دوره مدیر پروژه حرفه‌ای با رویکرد ارائه یک دوره کاربردی و ایجاد کننده قابلیت مدیریت بهره‌ور پروژه، به مدت حدودا 250ساعت بصورت آنلاين در دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

آیا دوره مدیر پروژه حرفه‌ای همراه با ارائه مدرک پایان دوره است؟

مقرر است در پایان این دوره، دانش‌پژوهان به عنوان عضوی از جامعه متخصصین مرکز آموزش‌های عالی تخصصی دانشکده فنی شناخته شده و با دریافت گواهینامه معتبر دو زبانه فارسی و انگلیسی از دانشگاه تهران به عنوان اولین دانشگاه ایران و یکی از شناخته شده‌ترین دانشگاه‌های دنیا، بتوانند قابلیت علمی و اجرایی کسب شده در حوزه مدیریت پروژه را اثبات نمایند.

همچنین مخاطبین این دوره قابلیت حضور در آزمون بین الملی مدیریت پروژه و دریافت مدرک PMP را نیز خواهند داشت و علاوه برآن با گذراندن یک کمپ پنج روزه می‌توانند مدرک سرممیزی سیستم مدیریت پروژه با تاییدات بین المللی را دریافت نمایند.

سرفصل‌های دوره مدیر پروژه حرفه‌ای چه می‌باشد؟

در این دوره مطالب مهمی که به عنوان قابلیت‌های کلیدی یک مدیر پروژه حرفه‌ای است مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد و به طور کلی اهم مطالبي كه در اين دوره مورد بررسي قرار خواهند گرفت عبارتند از:

  • پیکره دانش مدیریت پروژه بر اساس استانداردهای ورژن ششم و هفتم PMBOK
  • امکان سنجی مالی و اقتصادی پروژه
  • تحلیل درست پروژه‌ها بر اساس تحلیل کسب و کار و تفکر طراحی
  • شناخت و طراحی سازمان و مهارت‌های بین فردی یک مدیر پروژه حرفه ای
  • طرح ریزی و جاری سازی استراتژی
  • اخلاق حرفه‌ای مدیر پروژه
  • مدل‌های بلوغ پروژه
  • مدل‌های پیشرفته برنامه ریزی در پروژه‌ها
  • مدیریت حرفه‌ای انواع پروژه‌های آبشاری، چابک و هایبریدی

جهت مشاهده سرفصل‌ها و اطلاعات هزینهای دوره روی عنوان دوره مدیر پروژه حرفه ای دانشگاه تهران کلیک نمایید.

همچنين علاقه مندان مي‌توانند درصورت تمايل براي حضور در آزمون بين المللي PMP با تایید اساتید، پس از اتمام دوره نسبت به اخذ آن مدرک اقدام نمایند و نیازی به گذراندن دوره‌های مجزای آمادگی آزمون PMP ندارند و این یک امتیاز ویژه برای این دوره محسوب می‌شود.

مخاطبان و شرایط پذیرش دوره مدیر پروژه حرفه‌ای چیست؟

مبحث مدیریت پروژه یک حوزه بین رشته‌ای می‌باشد که شاید ارتباط مستقیمی به رشته تحصیلی افراد نداشته باشد اما به دلیل وسعت و نوع مطالب این دوره به افرادی پیشنهاد می‌شود که تمایل دارند به صورت کاملا حرفه‌ای در حوزه مدیریت پروژه فعالیت اجرایی داشته باشند.

شرایط ورود به دوره مدیریت پروژه:

  • داشتن زمان کافی برای مشارکت در پروژه های حین دوره
  • داشتن حداقل 5 سال سابقه کار اجرایی

چگونه می‌توان پاسخ سوالات متداول این دوره را یافت و با اساتید دوره در ارتباط بود؟

بیشتر سوالات متداول متقاضیان از طریق لینک اطلاع رسانی دوره مدیر پروژه حرفه‌ای پاسخ داده شده است. همچنین آقای مهدی علی بخشی از اساتید مطرح دفتر آموزش‌های عالی تخصصی دانشکده فنی دانشگاه تهران و به عنوان طراح این دوره در لینک مذکور سعی نموده است که پاسخ اکثر سوالات را در قسمت سوالات متداول فرآهم آورد و راه‌های ارتباط با ایشان نیز در همان قسمت موجود است. ( جهت مشاهده سوالات متداول و ارتباط مستقیم با آقای مهدی علی بخشی می توان روی این لینک کلیک کرد)

نحوه پذیرش و ثبت‌نام

پذیرش در دوره مدیریت پروژه دانشکده فنی دانشگاه تهران به صورت بررسی سوابق و مدارک خواهد بود و متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88225402 (با پیش‌شماره 021) یا شماره همراه 09351673873 مرکز آموزش‌های عالی تخصصی دانشکده فنی دانشگاه تهران تماس حاصل نمایند.

جهت پیش ثبت نام مستقیم دوره نیز می‌توان روی عبارت ثبت نام دوره مدیر پروژه حرفه ای کلیک نمود.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل