بازدید 3520

ورود سامانه بارشی از بعد از ظهر امروز به کشور

کد خبر: ۱۱۶۱۵۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹ 28 January 2023

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش میزان، کبری رفیعی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز برای استان‌های جنوبی کشور و دامنه‌های زاگرس مرکزی باران، گاهی وزش باد و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود و با ورود سامانه بارشی جدید از بعد از ظهر امروز در نواحی شمال غرب و غرب کشور شاهد بارش هستیم.

وی ضمن اشاره به اینکه فردا یکشنبه در نواحی شمال غرب کشور، دامنه های البرز و زاگرس مرکزی بارش برف و باران را انتظار داریم، ادامه داد: طی روز دوشنبه گستره این بارش‌ها مناطق جنوب غربی کشور، غرب سواحل دریای خزر و شرق را در بر می‌گیرد.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه این بارش‌ها به صورت برف و باران و در مناطق گرمسیر همراه با رعد و برق رخ می‌دهد، افزود: بارش‌ها در مناطق شمال غربی با از شدت بیشتری برخوردار است.

رفیعی با اشاره به اینکه تا روز یکشنبه با افزایش نسبی دما در غرب کشور و دامنه های جنوبی البرز مواجه هستیم، اظهار کرد: از روز دوشنبه تا پایان هفته با ورد سامانه بارشی جدید شاهد کاهش دما در بیشتر مناطق کشور هستیم.

وی در رابطه با آخرین وضعیت آب‌وهوایی تهران توضیح داد: کمینه هوای تهران امروز صبح منفی ۲ در جه بود و هوای امرز پایتخت غبارآلود است و بیشینه دمای آن به مثبت ۷ درجه می‌رسد.

این کارشناس سازمان هواشناسی سردترین نقطه کشور را سراب با منفی ۲۲درجه و گرمترین را عسلویه با مثبت ۲۳ درجه اعلام کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان