بازدید 53780

پیام توییتری امیرعبداللهیان خطاب به مقامات کاخ سفید

وزیر امور خارجه کشورمان با تاکید بر اینکه مردم آگاه ایران دندان زینت شده گرگ‌ها را به‌خوبی تشخیص داده‌اند، به سران کاخ سفید متذکر شد به اظهارات ریاکارانه‌ پایان دهند.
کد خبر: ۱۱۶۱۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۲ 25 January 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از وزارت امور خارجه، حسین امیرعبداللهیان که برای حضور در بیست و ششمین اجلاس وزرای خارجه اکو در تاشکند به سر می‌برد، روز سه‌شنبه در توییتی نوشت: کاخ سفید در جایگاهی قرار ندارد که از حقوق بشر دم بزند. کشتار حدود دو میلیون انسان در افغانستان، عراق، یمن، فلسطین، سوریه و دمیدن در آتش جنگ اوکراین و مانع صلح بودن، از نتایج مداخلات آمریکاست.

وی در ادامه خطاب به مقامات کاخ سفید متذکر شد: به اظهارات ریاکارانه پایان دهید. مردم آگاه ایران، دندان زینت شده گرگ‌ها را به‌خوبی تشخیص داده‌اند.

در همین حال وزیر امور خارجه کشورمان در سخنرانی خود در بیست و ششمین اجلاس وزرای خارجه اکو گفت: بی تردید تبعات منفی صدور قطعنامه مداخله جویانه و نامتعارف پارلمان اروپا ضد ایران برای اروپا هزینه زاست و لذا مسیر درست، تمرکز بر دیپلماسی، تعامل سازنده و عقلانیت است. 

بیشتر بخوانید

وزیر امور خارجه کشورمان با همتای پاکستانی خود هم در تاشکند دیدار و بر اجرای هرچه سریعتر توافقات تجاری بین دو کشور تاکید کرد. (جزئیات بیشتر)

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل