بازدید 6577
۸

دستگیری‌های اعضا شورای شهر شهریار به ۵ نفر رسید

دادستان شهریار از دستگیری ۳ عضو شورای این شهر خبر داد و افزود: با احتساب دستگیری دو عضو دیگر در ماه گذشته تعداد دستگیری ها به ۵ نفر رسید.
کد خبر: ۱۱۶۰۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۳ 23 January 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، حمید عسکری پور از دستگیری سه عضو شورای شهر شهریار به اتهام ارتشا خبر داد و اضافه کرد: ماه گذشته دو نفر از اعضای شورای شهر شهریار به اتهام ارتشاء دستگیر شده بودند.

دادستان عمومی و انقلاب شهریار افزود: در ادامه تحقیقات صورت گرفته در خصوص این پرونده، سه نفر دیگر از اعضای شورای شهر شهرستان شهریار نیز به اتهام ارتشاء دستگیر شدند.

عسکری پور تصریح کرد: پرونده در حال انجام تحقیقات مقدماتی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۱
انتشار یافته: ۸
به نظر بهتره شورا شهر رو جمعش کنن فقط شده عاملی برای رانت و ویژه خواری منابع و اراضی شهری، اون شوراهای
شهری هم که تا حالا صدای دستگیریشون در نیومده به این خاطره که احتمالا اون شهر ها منابع برای چاپیدن ندارن
.....
بخور بخور کمتر بخور
واقعا این شوراها از ابتدای تاسیس هیچ منافعی برای مردم نداشته و فقط باعث بزرگتر شدن سیستم دولتی و بیشتر شدن رانت و زدو بند شده. قبلا فقط یکنفر شهردار بود الان چندین نفر به عنوان شورا هستند که یا نزدیکانشونو وارد سیستم شهرداری میکنند یا زد و بند و تغییر کاربری زمینها و... کاش قانون بازنگری میشد و جهت جمع شدن این شوراها تصمیم گیری میشد.
شورای شهر فقط دارن میخورن نه واقعا کار خاصی انجام میدهند اون از مادر دختر با فیش حقوقی اینور توی چندین شهر اعضا شورای شهر وحتی شهردار دستگیر شدن نتیجه اش چی شد ؟
با این همه بریز بپاش های که تو شورای شهر اتفاق می افته ایا واقعا نبودش بهتر از بودش نیست شورا شهر بوجود اومده که جلو تخلفات شهرداری را بگیرد اما ظاهرا دو یا سه اروگان دیگه هم نیاز بوجود بیاد که جلو تخلفات شورا را بگیرد
خودم مستقیما با چند شورای روستا برخورد داشته ام. عموما با فامیل بازی رای آورده و هیچ استحقاق یا لیاقتی از خود بروز نداده اند. شوراها محل تجلی نفس اماره با ظاهری قانونی شده اند.
بدترین عملکرد کشور تصویب قانون و تشکیل شورای شهر بود . یک عده بدون عقبه و سوابق میایند نامزد انتخابات میشوند و با هزینه های زیاد سرسام آور تبلیغ و یک عده ناآگاه اقئام میایند و رای میدهند و افرادی با هیچ پشتوانه درخشانی و با وزش بادی میشوند شورای شهر و همه امکانات و سرمایه شهر به این افراد هیچ و پوچ سپرده میشود . پر واضح است که این افراد دست به اختلاص میزنند . بروید ببینید همه این افراد هیچ و پوچ که قبلا شورای شهری بوده اند همه تریلیاردند . این دکان و دستک باید جمع شود.
شورا هاا جمع بشه بهتره چون خاصیت خاصی ندارند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی