بازدید 4827
گزارش

معاون استقلال در فولاد، آجورلو مدیرعامل تیم نکونام؟

کد خبر: ۱۱۶۰۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۳ 22 January 2023

پیوستن معاون استقلال در دوره آجورلو به باشگاه فولاد باعث شده است تا شایعه مدیرعاملی مدیرعامل قبلی آبی‌ها در باشگاه پرستاره خوزستان منتشر شود.

به گزارش تابناک ورزشی؛ معاون باشگاه استقلال پس از صحبت با علی فتح‌الله‌زاده از این باشگاه جدا شد. سعید فتاحی مدیر اسبق کمیته مسابقات سازمان لیگ که در یک سال و نیم گذشته به عنوان معاون در استقلال فعالیت می‌کرد، پس از صحبت با علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل استقلال از این باشگاه جدا شد و مدیر اجرایی باشگاه فولاد خواهد شد.

گفته می‌شود مسئولان فولاد خوزستان با فتاحی برای معاونت ورزشی یا قائم مقامی این باشگاه مذاکره کرده‌اند که در یکی دو روز آینده نهایی خواهد شد اما منابع محلی سمت او را پایین‌تر یعنی مدیر اجرایی تیم فوتبال عنوان کرده‌اند. 

معاون استقلال در فولاد، آجورلو مدیرعامل تیم نکونام؟

در همین حال برخی مسوولان باشگاه فولاد مدیرعاملی آجورلو در این باشگاه خوزستانی را تکذیب کرده‌اند و آن را شایعه رسانه‌ها خوانده‌اند.

مصطفی آجورلو بعداز مدیریت پرحاشیه در استقلال، با وجود کسب عنوان قهرمانی با انتقادها و اتهامات زیادی در امور اقتصادی و مخارج تیمداری مواجه شده است که هنوز پاسخ مستند و روشنی در مورد چندصد میلیارد هزینه‌های انجام شده ارائه نداده است. 

عملکرد گرشاسبی بازنشسته در فولاد خوزستان هم دست کمی از آجورلو نداشته است. این مدیرعامل مستعفی با بستن تیمی پرستاره و نجومی بگیر در تابستان امسال، خرج زیادی روی دست تیم متمول اهواز گذاشت اما نتایج کسب شده نشان از یک فاجعه دارد. این تیم حتی یکبار به رتبه دو رقمی هم نزول کرده بود.

فولاد خوزستان قرار است بزودی در لیگ قهرمانان آسیا تنها نماینده فوتبال باشگاهی ایران باشد اما وضع فنی تیم چندان رضایتبخش نیست و نکونام خواهان جذب بازیکنان تازه‌ای برای تقویت تیم شده! تیمی که بر اساس لیست بلند او بسته شد اما نتیجه برعکس داشت.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار