بازدید 4352

دوره مدیر پروژه حرفه ای دانشگاه تهران

اولین دوره جامع مدیر پروژه حرفه ای در کشور با همت دفتر آموزش‌های عالی تخصصی دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۶۰۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰ 22 January 2023

دوره مدیر پروژه حرفه ای دانشگاه تهران

پس از برگزاری موفقیت آمیز دوره های عالی مدیریت پروژه درکشور برای اولین بار دوره مدیر پروژه حرفه ای با یک نگاه تخصصی به وظایف یک مدیر حرفه ای پروژه برگزار خواهد شد که با رویکرد اجرایی و بهره گیری از متد و استانداردهای بین المللی در پی آن است تا مخاطبان را بصورت حرفه ای آماده حضور در سطح پروژه های ملی و بین المللی نماید.

امروزه مبحث مدیریت پروژه یکی از پرطرفدارترین موضوعات حال حاضر دنیا و نیز یکی از نیازهای اساسی برای توسعه و پیشرفت هر کسب و کاری می‌باشد و دانستن دانش مدیریت پروژه، ابزارها و تکنیک های لازم برای مدیریت بهینه یک پروژه به عنوان یک ضرورت برای متخصصان فعال در مشاغل پروژه محور محسوب می‌شود.

متاسفانه آنچه که در ارائه اکثر دوره های آموزشی کلاسیک شاهد آن هستیم ارائه مطالب و تجربیات اساتید در قالب یک محتوای نیمه آماده به دانش پذیران می باشد و این درحالی است که دوره‌های آموزشی مدرن در پی درگیری کامل مخاطب در فرآیند آموزش می باشد و دوره مدیر پروژه حرفه ای با بهره‌گیری از مقالات و متدهای دانشگاه هاروارد سعی برآن دارد تا تجربه یک فضای متفاوت را برای علاقه مندان حوزه مدیریت پروژه فرآهم آورد.

بر اساس اطلاعیه مرکز آموز‌ش‌های عالی تخصصی دانشکده فنی دانشگاه تهران به عنوان یکی از پیشروترین مراکز علمی کشور، دوره مدیر پروژه حرفه‌ای با رویکرد ارائه یک دوره کاربردی و ایجاد قابلیت مدیریت بهره‌ور پروژه، به مدت حدودا 250ساعت بصورت آنلاين در دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

مقرر است در پایان این دوره، دانش‌پژوهان به عنوان عضوی از جامعه متخصصین مرکز آموزش‌های عالی تخصصی دانشکده فنی شناخته شده و با دریافت گواهینامه معتبر دو زبانه فارسی و انگلیسی از دانشگاه تهران به عنوان اولین دانشگاه ایران و یکی از شناخته شده‌ترین دانشگاه‌های دنیا، بتوانند قابلیت علمی و اجرایی کسب شده در حوزه مدیریت پروژه را اثبات نمایند.

همچنین مخاطبین این دوره قابلیت حضور در آزمون بین الملی مدیریت پروژه و دریافت مدرک PMP را نیز خواهند داشت و علاوه برآن با گذراندن یک کمپ پنج روزه می توانند مدرک سرممیزی سیستم مدیریت پروژه با تاییدات بین المللی را دریافت نمایند.

اهم مطالبي كه در اين دوره مورد بحث و بررسي قرار خواهند گرفت عبارتند از:

  • پیکره دانش مدیریت پروژه بر اساس استانداردهای ورژن ششم و هفتم PMBOK
  • امکان سنجی مالی و اقتصادی پروژه
  • تحلیل درست پروژه‌ها بر اساس تحلیل کسب و کار و تفکر طراحی
  • شناخت و طراحی سازمان و مهارت های بین فردی یک مدیر پروژه حرقه ای
  • طرح ریزی و جاری سازی استراتژی
  • اخلاق حرفه ای مدیر پروژه
  • مدل های بلوغ پروژه
  • متدهای پیشرفته برنامه ریزی در پروژه ها
  • مدیریت حرفه ای انواع پروژه های آبشاری، چابک و هایبریدی

جهت مشاهده سرفصل‌ها و اطلاعات هزینهای دوره روی عنوان دوره مدیر پروژه حرفه ای دانشگاه تهران کلیک نمایید.

همچنين علاقه مندان مي‌توانند درصورت تمايل براي حضور در آزمون بين المللي PMP با تایید اساتید، پس از اتمام دوره نسبت به اخذ آن مدرک اقدام نمایند و نیازی به گذراندن دوره های مجزای آمادگی آزمون PMP ندارند و این یک امتیاز ویژه برای این دوره محسوب می شود.

مخاطبان و شرایط پذیرش دوره مدیر پروژه حرفه ای

مبحث مدیریت پروژه یک حوزه بین رشته‌ای می‌باشد که شاید ارتباط مستقیمی به رشته تحصیلی افراد نداشته باشد اما به دلیل وسعت و نوع مطالب این دوره به افرادی پیشنهاد می‌شود که تمایل دارند به صورت کاملا حرفه‌ای در حوزه مدیریت پروژه فعالیت اجرایی داشته باشند.

شرایط ورود به دوره مدیریت پروژه:

  • داشتن زمان کافی برای مشارکت در پروژه های حین دوره
  • داشتن حداقل 5 سال سابقه کار اجرایی

نحوه پذیرش و ثبت‌نام

پذیرش در دوره مدیریت پروژه دانشکده فنی دانشگاه تهران به صورت بررسی سوابق و مدارک خواهد بود و متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 61115124 یا 88225402 (با پیش‌شماره 021) مرکز آموزش‌های عالی تخصصی دانشکده فنی دانشگاه تهران تماس حاصل نمایند و نيز افرادي كه خارج از ايران هستند مي‌توانند از طريق نرم افزار واتساپ با شماره 00989303709097 پيام‌ها و سوالات خود را مطرح نمايند تا از مشاوره علمی لازم جهت حضور در این دوره‌ها بهره‌مند گردند.

جهت پیش ثبت نام مستقیم دوره نیز می‌توان روی عبارت ثبت نام دوره مدیر پروژه حرفه ای کلیک نمود.

همچنین دسترسی به اطلاعات لازم در وبسایت رسمی مرکز در دانشگاه به آدرس https://catp.ut.ac.ir/fa فرآهم خواهد بود.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی