بازدید 27995
سه هزار و دویست و چهل و یکمین بسته ویژه خبری «تابناک»

آیت‌الله مکارم شیرازی: افزایش درآمدهای نفتی در زندگی مردم احساس نمی‌شود / امام جمعه تهران: اروپایی‌ها گرفتار سرمای سخت هستند / جواد لاریجانی: جسد برجام اگر دفن می‌شد، این گونه بو نمی‌داد/مشاور سردار سلامی: با تروریستی خواندن سپاه، اروپا نیرو‌های نظامی‌اش را زیر چَک می‌برد

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند حسین شریعتمداری: اتحادیه اروپا نمی‌داند با تروریستی خواندن سپاه، حمله نیرو‌های مسلح ایران به نظامیان کشور‌های عضو این اتحادیه را قانونی و مشروع می‌کند / سایت دانشگاه امام صادق(ع) و توئیتر عبدالملکی، دبیر شورای عالی مناطق آزاد هک شد / پروسه سخت شناسایی افراد جدید برای سهام عدالت / اشتباه دلار جهانگیری چه بود؟ ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۶۰۴۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۳ 20 January 2023
«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.
 
حسین شریعتمداری: اتحادیه اروپا نمی‌داند با تروریستی خواندن سپاه، حمله نیرو‌های مسلح ایران به نظامیان کشور‌های عضو این اتحادیه را قانونی و مشروع می‌کند 
حسین شریعتمداری، مدیرمسئول روزنامه کیهان درباره تصمیم اتحادیه اروپا برای قرار دادن سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی گفت: اگر این حرکت که در پارلمان اروپا به تصویب رسیده در اتحادیه اروپا هم ـ که مرحله نهایی آن است ـ به تصویب برسد، ضمن آن که با ماده ۳۹ منشور ملل متحد مغایرت دارد و نقض صریح این منشور تلقی می‌شود، به ایران نیز اجازه می‌دهد نظامیان کشورهای عضو اتحادیه اروپا را گروه تروریستی دانسته و به عنوان تروریست با آن‌ها برخورد کند. وی افزود: اتحادیه اروپا نمی‌داند از این اقدام خود نتیجه معکوس خواهد گرفت و حمله نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به نظامیان کشورهای عضو این اتحادیه را قانونی و مشروع می‌کند، چون در صورت تصویب این قانون، ما نیز با استناد به اصل پذیرفته شده «مقابله به مثل» نظامیان کشورهای عضو اتحادیه اروپا را تروریست تلقی کرده و برخوردمان با آن‌ها از نوع برخورد و مقابله با سایر تروریست‌ها خواهد بود؛ ضمن آن نظامیان وابسته به اتحادیه اروپا در منطقه حضور داشته و در دسترس ما هستند.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی: عده‌ای در همین جریانات اخیر می‌گفتند، باید با کودکان و دانش آموزان هم برخورد کنیم
مرتضی محمودوند، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: افراط‌گرایی در کشور نفوذ کرده است و عده ای در همین جریانات اخیر می‌گفتند، باید با کودکان و دانش آموزان هم برخورد کنیم که ما در جواب آنها می‌گوییم خیلی غلط کرده‌اید! برخورد با دانش آموز، خاص گروه ها و دشمنان جمهوری اسلامی است و شما در واقع حرف دشمن را می زنید و یکی از مصیبت های ما همین اشخاص هستند که در هیچ جا مدافع جمهوری اسلامی ایران نبودند و الان از اعدام و کشتن حرف می زنند.
 
امام جمعه تهران: اروپایی‌ها گرفتار سرمای سخت هستند
حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری نماز جمعه امروز تهران با اشاره به اقدام اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران گفت: اینکه آنها سپاه قهرمان و مدیرپرور را مدنظر قرار می‌دهند برای این است که سپاه نقطه قوت در اقتدار جمهوری اسلامی و در عرصه جنگ سخت و نرم است و پشتوانه سپاه و قدرت نرم سپاه همه مردم هستند و تجلی اش در بسیجیان عزیز ما در جبهه مقاومت است. امتداد سپاه در بسیجی است که خودش را هر روز بیشتر نشان می‌دهد. وی افزود: شرایط اخیر نشانه استیصال دشمنان است و اروپایی ها مثل عروسک خیمه شب بازی عمل می‌کنند و خود گرفتار سرمای سخت و ... هستند و می توانستند در اغتشاشات اخیر به هدفشان برسند که نتوانستند و حالا می خواهند از طریق بازی دیپلماتیک به ملت فشار آورند که زهی خیال باطل. خطیب نماز جمعه این هفته تهران ادامه داد: انشاءالله مجلس و دولت در قبال این حرکت زشت پاسخ قاطع را خواهند داد.
 
جواد لاریجانی: اگر جسد برجام دفن می‌شد این گونه بو نمی‌داد
محمدجواد لاریجانی تحلیگر مسائل سیاسی، درباره آینده برجام گفت: متاسفانه جسد برجام دفن نشده و بو می‌دهد؛ اگر دفنش می‌کردند بو نمی‌داد! وی ادامه داد: برجام یک کج‌راه است و ما نباید به این کج‌راه دل ببندیم و به آن دلبستگی صورت گیرد. ما امروز بهای برجام را پرداختیم و باید تلاش کنیم که کالای آن را دریافت کنیم و کالای برجام هم برای ما این است که تحریم ها باید برداشته شود و طرف مقابل حتی باید به دلیل تاخیر در اجرای تعهداتش خسارت هم پرداخت کند؛ بنابراین، استراتژی ما باید این موضوع باشد که الان وجود ندارد. این تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: البته باید مذاکرات را ادامه دهیم. ما مذاکرات را قطع نکرده ایم؛ مذاکرات را طرف مقابل قطع کرده است و ما آماده مذاکره هستیم.
 
مشاور سردار سلامی: با تروریستی خواندن سپاه اروپا نیرو‌های نظامی‌اش را زیر چَک می‌برد
حمیدرضا مقدم‌فر مشاور فرمانده سپاه گفت: برخی مقامات اروپایی گفتند که رویکرد پارلمانشان احساساتی است؛ امّا من می‌خواهم تاکید کنم که هیچ احساساتی این قدر احمقانه نمی‌شود؛ این رویکرد در واقع یک حماقت محض است. اروپایی‌ها می‌خواهند خودشان به دست خودشان نیرو‌های نظامی‌شان در منطقه را زیر چک سپاه ببرند.
 
سایت دانشگاه امام صادق(ع) و توئیتر عبدالملکی، دبیر شورای عالی مناطق آزاد هک شد
 هکرها سایت دانشگاه امام صادق(ع) را هک کردند. از دقایقی پیش، سایت دانشگاه امام صادق(ع) مورد حمله هکری قرار گرفته و در دسترس نیست. طبق تصویری که در صفحه اول این سایت درج شده، گروه هکری بلک ریوارد، مسئولیت این حمله را به‌ عهده گرفته است. بنا بر این گزارش، صفحه منتسب به حجت‌الله عبدالملکی دبیر شورای عالی مناطق آزاد در توئیتر نیز هک شده است. عبدالملکی دقایقی پس از هک شدن صفحه خود نوشت: چند دقیقه پیش حساب کاربری اینجانب هک شد اما هم اکنون صفحه تحت کنترل است. این گروه هکری پیش از این حمله‌های سایبری دیگری نیز انجام داده بود.
 
نماینده مجلس: اینستاگرام، واتس آپ و تلگرام را محدود کردید، اینترنت را هم می‌خواهید محدود کنید؛ اصلا برق را هم قطع کنید
رحیمی جهان‌آبادی، نماینده مردم تربت جام و تایباد در مجلس گفت: ما خیلی اصرار داریم که چرخ را دوباره اختراع کنیم، سوال من از مسئولان اجرایی این است که ۲۰۰ کشور در جهان وجود دارد؛ این‌ها پول ملی و ارز خارجی خود را چگونه مدیریت می‌کنند؟ چرا ما به بانکداری و یا حکومتداری به عنوان یک علم و تخصص اعتقاد نداریم؟ چرا فکر می‌‌کنیم ما تخم دو زرده جهان را آوردیم که می‌توانیم همه امور جهان را اصلاح کنیم؟ رحیمی جهان آبادی افزود: تمام این خودروسازی‌هایی که امروز در جهان برند شدند و توانایی دارند در فضای رقابت و عرضه و تقاضا و تعیین قیمت براساس عرضه و تقاضا توانستند رشد کنند. نه این اقتصاد بسته آکواریومی که شما در و دیوارش را بسته‌اید، اینترنت را هم می‌خواهید محدود کنید، اینستاگرام و واتس آپ و تلگرام را هم محدود کنید؛ اصلا برق را هم قطع کنید. آیا می‌توانید کشور را به این شیوه اداره کنید؟ این نسل جدیدی که الان در کشور دارد زندگی می کند، با نگاه کردن به این سیاست‌های ما فقط دارد افسوس می‌خورد، عصبانی می شود و چاره ای هم ندارد و هیچ راه گریزی هم برایش نیست.

آیت‌الله مکارم شیرازی: افزایش درآمدهای نفتی در زندگی مردم احساس نمی‌شود
آیت‌الله مکارم شیرازی با اشاره به افزایش فروش نفت و درآمدهای ارزی حاصله از آن و همچنین تفاوتی که در نرخ ارز اتفاق افتاده، افزود: باید آثار و نتیجه‌ آن در زندگی و سفره‌ مردم آشکار شود، در حالی که چنین چیزی احساس نمی‌شود. آیت‌الله مکارم شیرازی، در دیدار وزیر کشور گفت: کشورهای غربی تابع هیچ قانون اخلاقی نیستند، بدترین اهانت‌ها را می‌کنند، اما نه دادگاهی به آن‌ها رسیدگی می‌کند و نه از سوی دولت خودشان و نه دیگر دولت‌ها محکوم می‌شوند.

علم الهدی در مورد قطعی های گاز: خناسان سیاسی با تمسخر سعی کردند که از نظام انتقام بگیرند
امام‌جمعه مشهد با انتقاد از آنچه «سودجویی‌های اقتصادی و سیاسی» در جریان سرمای کم‌سابقه هوا خواند، اظهار کرد: این‌ها خیال می‌کنند به منافع اقتصادی رسیدند، درحالی‌که اگر شما از استیصال و نیاز مردم به دنبال نفع فردی باشید، این پول‌های حرام، بنای زندگی سودجویان فرصت‌طلب را به آتش می‌کشد. علاوه بر این، خناسان سیاسی هم آن‌هایی بودند که قلم‌ها را به دست گرفتند و چه در فضای مجازی و چه فضای حقیقی، علیه مجاهدان خدمت به مردم و عناصر مخلص و فداکار به ملت، دست به کار شدند. این‌ها با این بدگویی‌ها و تمسخر‌ها سعی داشتند تا از نظام انتقام بگیرند، اما بدانند که آن‌ها جز عاملان استکبار جهانی، چیز دیگری نیستند.

ربع سکه بیش از ۴ میلیون تومان حباب دارد
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن اشاره به اینکه نوسان نرخ ارز در بازار داخلی علیرغم نوسان کاهشی قیمت طلا در بازارهای جهانی، اجازه کاهش قیمت در بازار سکه و طلا را نداده است، از افزایش قیمت هر قطعه سکه تا بیش از ۲۳ میلیون تومان در آخرین معاملات هفته خبر داد و گفت: حدود سه میلیون و ۴۰۰ هزار تومان این قیمت حباب است و ربع سکه نیز حباب چهار میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی دارد.

پروسه سخت شناسایی افراد جدید برای سهام عدالت
رئیس سازمان خصوصی‌سازی در پاسخ به این که چرا در لایحه بودجه به ادامه فرایند شناسایی جاماندگان سهام عدالت اشاره نشده است، گفت: شناسایی افراد جدید پروسه سختی دارد، زیرا باید این اطمینان ایجاد شود که افراد واقعا مشمول هستند یا خیر، البته مسئولیت این کار با  وزارت رفاه است. این فرایند هنوز آغاز نشده است. از طرف دیگر  منابعی برای این کار وجود ندارد؛ بنابراین فکر نمی کنم جامانده دیگری شناسایی شود.

اشتباه دلار جهانگیری چه بود؟
بغزیان کارشناس اقتصادی با بیان اینکه شرایط اقتصادی کشور به‌گونه‌ای نیست که اختیار بازار ارز را به عواملی غیراقتصادی و بازارهایی مانند هرات و سلیمانیه داده شود، تشریح کرد: تا زمانی که اقتصاد کشور تثبیت نشده، بانک مرکزی باید نرخ ارز را مدیریت کند. در حال حاضر قیمت برخی از کالاها بر اساس نرخ ارز ۴۰-۴۴ هزار تومان محاسبه می‌شود، درحالی‌که دولت در حال تخصیص دلار ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومانی به اکثر کالاهاست. بغزیان در بخش دیگری از اظهارات خود به تفاوت میان ارز جهانگیری و نرخ تثبیت شده ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومانی اشاره و اعلام کرد: اشتباهی که دلار جهانگیری (۴۲۰۰ تومانی) داشت این بود که در سال‌های بعدی و به دنبال افزایش نرخ ارز تغییری در آن نرخ داده نشد؛ اما اگر سالانه نرخ را در مبلغ بالاتری تثبیت می‌کردند، همین امر در کاهش سوءاستفاده از بازار مؤثر خواهد بود. این کارشناس اقتصادی با بیان اینکه دولت نباید بازار آزاد ارز را رها کند، افزود: چنانچه در دولت فعلی نیز نرخ ارز مطرح شده در سال‌های بعدی تغییر نکند، به سرنوشت دلار جهانگیری دچار خواهد شد؛ همچنین به دلیل نظارت ناکافی کالاهایی که با نرخ ارز دولتی وارد کشور می‌شود، با سودی نامعقول به فروش می‌رسد.

۲۵ درصد بوشهری‌ها از راه ته لنجی امرار معاش می‌کنند
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با بیان اینکه ۲۵ درصد مردم استان بوشهر از راه ته لنجی امرار معاش می‌کنند، گفت: تصویب اصلاح آیین‌نامه کالاهای ته لنجی و ملوانی یک ضرورت است.

سهم ۰.۲۵ درصدی ایران از کل تجارت جهانی چین
گمرک چین اعلام کرد: مبادلات تجاری این کشور با ایران در سال ۲۰۲۲ با رشد ۷ درصدی نسبت به سال قبل از آن به ۱۵ میلیارد و ۷۹۵ میلیون دلار رسیده است. تجارت ایران و چین در سال ۲۰۲۱ بالغ بر ۱۴ میلیارد و ۷۶۰ میلیون دلار اعلام شده بود. رشد ۷ درصدی مبادلات تجاری ایران و چین در سال ۲۰۲۲ در حالی است که در سال قبل از آن تجارت دو کشور حدود یک درصد کاهش یافته بود. بر اساس این گزارش، صادرات چین به ایران در ماه‌های ژانویه تا دسامبر ۲۰۲۲ رشد ۱۴ درصدی داشته و به ۹ میلیارد و ۴۴۰ میلیون دلار رسیده است. چین در سال قبل از آن ۸ میلیارد و ۲۵۸ میلیون دلار کالا به ایران صادر کرده بود. اما واردات چین از ایران در سال ۲۰۲۲ با کاهش ۲ درصدی روبه رو شده و از ۶ میلیارد و ۵۰۲ میلیون دلار در سال ۲۰۲۱ به ۶ میلیارد و ۳۵۵ میلیون دلار در این سال رسیده است. تراز تجاری دو کشور در سال ۲۰۲۲ حدود ۳ میلیارد دلار به نفع چین بوده است. سهم ایران از کل تجارت جهانی چین در این سال فقط ۰.۲۵ درصد بوده است. چین در این سال ۶۳۰۸ میلیارد دلار با دنیا رابطه تجاری داشته که ۳۵۹۳ میلیارد دلار از این رقم مربوط به صادرات این کشور و ۲۷۱۵ میلیارد دلار نیز شامل واردات این کشور بوده است. تجارت جهانی چین در سال میلادی گذشته ۴.۴ درصد رشد داشته است.

سود ۱۹۰۰ میلیارد تومانی خودروساز از فروش دناپلاس در بورس
روز ۲۶ دی ده هزار دستگاه خودروی دنا پلاس دستی سفید در بورس با قیمت نهایی ۴۳۵ میلیون تومان معامله شد که با توجه به قیمت حدود ۶۲۰ میلیون تومانی این محصول در بازار آزاد، قیمت این خودرو در بورس کالا ۱۸۵ میلیون تومان زیر قیمت بازار کشف قیمت شد که با احتساب معامله ۱۰ هزار خودرو در بورس کالا، سود مصرف کنندگان ۱۸۰۰ میلیارد تومان و سود تولیدکننده نیز ۱۹۰۰ میلیارد تومان شد. /فارس

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱۵
در انتظار بررسی: ۲۷
انتشار یافته: ۱۳۳
چرا آقایان اینقدر دنبال قبولاندن زمستان سخت اروپا هستند، لطفا اروپا را رها کنید و دو کلمه درست در رابطه با گرفتاری خودمان بزنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
چرا اطلاع ندارید دوره تکنولوژیه.فکر میکنید چون من الان تو یه روستای قزوین هستم نمیدونم تو دنیا چه خبره؟من تو خونم نشستم هم خبر تربت جام و دارم هم خبر توکیو و منشن گلاد باخ.خواهشا به مردم توهین نکنید
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
لطفا یه نفر تنگه هرمز رو ببنده
شریعتمداری آرزو به دل نمونه
محمد
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
با اين وضع مديريت كشور ديگر نه اقتصادي مانده نه محيط زيست ونه اميد وآينده اي، بايد كابينه اقاي رييسي استعفا دهد و افراد كارامد با ساست گذاري جديد وارد شوند
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
دلار۴۴۰۰۰و سکه۲۵میلیون!
مرگ تدریجی بخاطر جنازه برجام!
غربیان متن برجام را بنحوی تنظیم کردند که اگر ایران شروط فرابرجامی را نپذیرد تعهدات را اجرانکنند و با تنشهای برجامی روی قیمت دلار و سکه قبل از انقضاءبرجام، اقتصاد نابودشود و مردم شورش کنند.
خطری که درحال رخ دادن است
فلذا الان و قبل از۲۰۲۵ باید دفن شود و الا خسارت‌های اقتصادی امنیتی تاخیر، غیرقابل جبران خواهدبود.
اروپا دچار زمستان سخت است!! این حرف توهین به مردم ایران محسوب میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
توهین!! با وقاحت خبر میذارن اوکراینی ها پیاده نظام آمریکا!!به یه کشور حمله شده مردم در حال دفاعند فشار سیاسی اون جنگ رو پوتین انداخته رو دوش مردم ایران.با حرف نمیشه واقعیا عینی رو پنهان کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
خب اینکه آلمان اعلام کرده 91درصد از ذخایر گاز خود را هنوز دست نخورده نگه داشته خودش نشون می ده که آلمان به چه روزی افتاده. سختی از این بیشتر
بهروز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
چرا قطع مکرر زمستانی گاز در دولت قبل جنجال نمیشد؟
ناقضان حقوق بشریت نتوانستند براندازی کنند عصبانی هستند ولی گورخودشان می کنند و این نشان از غروب غرب برجهان هست که دیگر مانند سابق قدرت جهان در دست ندارند بر علیه کشورها دسیسه کنند و به هدفشان برسند
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
از تهران تا گردنه آهوان استان سمنان، آلودگی شدشد وجود داره
داداش
دارن مازوت میسوزونن
از نداشتن گاز ، دارن مازوت سوزی می کنن
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
فکر کنم این یه مثبتم خودت دادی!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
درضمن سکه شد 25
اخوی
کاش واقعا این گفته «اگر شما از استیصال و نیاز مردم به دنبال نفع فردی باشید، این پول‌های حرام، بنای زندگی سودجویان فرصت‌طلب را به آتش می‌کشد» را به عینیت می دیدیم . کاش کسانی که اختلاس می کردند، یکی برای نمونه به دردی مبتلا می شد یا دچار مشکلی می شد. ما هر چه دیدیدم مشکلات برای مردم بیچاره و بدبخت بود که از زمین و آسمان بر سرشان می بارید.
درود‌ بر صلح‌ و اشتی‌ و ارامش‌ و اتحاد‌ و وحدت‌ و دوستی و همدلی‌
دعا کنیم‌ ارامش‌ در منطقه برقرار بشه‌ و بین‌ همه گروههای و اقوام‌ کشور ما برادری و مهر و محبت‌ بیشتر ایجاد بشه‌
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
یادت رفت بنویسی برابری
درآمد نفت که بیاید سر سفر می شود وضع امروز ما!! پول نفت فقط باید به زیر ساخت ها برود و ذخیره ارزی و نه حقوق دادن و تورم!!
خطاب به آن نماینده حرف های عوامانه نزن در مورد اینترنت و..
حضرت آیت الله مکارم ،مردم زیر بار فقر و فلاکت دارن له می‌شوند اگر احیانا حرف شنوی از شما دارند گوشزد بفرمایید.شغل دولت شده پیامک دادن برای دریافت قسط و پول آب و برق و ....مردم نابود شدن
آقای امنیت ملی اگه صداقت دارید اون جماعتی که معتقدند با بچه هم باید برخورد نظامی بشه رو به مردم معرفی کن.
هکر های محترم لطف کنید غرب گداها را هم هک کنید!!!
اگر برجام بو می دهد
بهتر نیست یک گودال به عمق 5 متر حفر نموده و آنرا برای همیشه دفن کنید وتیم گفتگوی برجامی را منحل نموده و به کار دیگری گمارده و دیگر چنین کلمه متعفنی را از فرهنگ لغت فارسی حذف نمائیم!!!
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
اگر برجام دفن کنیم، درختی بیرون خواهد آمد و میوه ای خواهد داد به اسم ابر تورم
داداش رفراندوم بذارید و نظر همه مردم رو بپرسید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
آقای لاریجانی صداش از جای گرم در میاد
احتمالا نه تا به حال اجاره خانه داده و نه قسط
چیزی که برای ما از سرمای زمستانی اهمیت بیشتری دارد خواب زمستانی و حتی تابستانی و بهاری و پاییزیه
شما که میگفتید با چین قراداد ۲۵ ساله بستیم و چه و چه.حالا شده‌ دو دهم درصد؟پشتتون و خالی کردن؟حتی به لفظ هم اروپایی ها رو محکوم نکردند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
بزودی چین پول های بلوکه شده را بابت وام با بهره بسیار بالا و سر رسید بسیار کوتاه برمی دارد.
این همه هزینه کن شبکه جاسوسی و مزدور و سلاح درست کن یا شبکه ماهواره ای فارسی زبان درست کن کشورهای دیگر را تحت فشار قرار بده تا علیه ایران دسیسه کنند آخرش نتوانی از انقلاب جنسی به براندازی برسی هیچ حداقل برجامی که مدنظر را داشتند و تمام ابزار قدرت ایران را بگیرند را هم ایران به هیچ عنوان قبول نمی کند باید یک جایی خودشان را تخلیه کنند؟ یا تحریم می کنند یا عنوان های مسخره درست کردن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
با همین حرفها خوش باشه فعلا
اقای لاریجانی اولا که مجبورید به هر چی بدتر از برجام گردن بگذارید و باید کسی که بلده رو بفرستید مذاکره . بازم باید منت ظریف رو بکشید
اروپا هوا سرد نيست و گاز هم به اندازه كافي هست. حتي يك كارخانه يا اداره يا حتي مدرسه تعطيل نشده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
تو خونه نشستی از هیچی خبر نداری
آقای لاریجانی
برجام دستاورد دولت روحانی بود که شما اصولگرایان مخالف برجام، آن را کشتید و دفن کردید.اگر از لاشه برجام بوی بدی میاید به نحوه کفن و دفن و عملکرد قبلی شما و نیز نبش قبر آن توسط خودتان مربوط میشود نه صاحبان اصلی میت. دوباره چالش کنید تا بو رفع شود هر چند دیگر غربی ها هم مثل آمریکا اعلام فوت کرده اند
عجیبه دانشگاه امام صادق با این همه نخبه هک شد !
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
نخبه؟!!! الآن مملکت دست همین امام صادقی هاست!! به نظر شما اثری از نخبگی می بینید؟؟
آخر اين چه شيوه اقتصادي كه در مملكت اجرا مي شود همه اقلام در دست بازار است يا دولت كشور كي اداره مي كند
افزایش درآمدهای نفتی رو دوستان خارج از کشور احساس می کنند. و بس
دوستان دقت کنند صدا و سیما همچون جلیلی و باقری کنی و ...رفتن تو لیست ممنوعه کسی حق نداره انتقاد کنه !!!
آقای جواد لاریجانی با دست پس می زند و با پا پیش می کشد، اگر برجام جسدی است که بو می دهد پس چرا دنبال کالایش می گردید؟ چرا حقیقت را نمی گویید؟!
لاریجانی یکی از مسببین شرایط فعلی هستند
اروپای خبیث با تحریم نیروی نظامی توانمند و مدیر پرور ما قطعا گور خودش را خواهد کند و از کارش به سختی پشیمان خواهد شد و از این به بعد شاهد سیل ورود مواد مخدر به کشورهایشان خواهند بود ، داعش خواب‌ راحت را از آنها خواهد ربود زیرا دیگر نیروهای مدیر پرور ما به خاطر این کفار شهید نخواهند شد
مرگ بر آلمان و انگلیس و فرانسه و لوگزامبورگ و جزایر تروریستی فارو
الان می آیند و از زمستان سخت ایران می گویند!!
مافیای خودرو در کشور می تازد
یک سر آن شرکت های خودروسازی و یک سر بزرگتر آن کسانی اند بدون هیچ زحمتی باندازه خودرو سازان سود می کنند
آیت‌الله مکارم شیرازی: افزایش درآمدهای نفتی در زندگی مردم احساس نمی‌شود
عوضش در زندگی مستولان و آقازاده‌هاشون نه تنها احساس که مشاهده هم می‌شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
یک نمونه خیللی خیلی کوچک دختر خانم نرگس معدنی پور عضو انقلابی و جهادی شورای شهر. !!!
آقای امام جمعه
اگر زمستان سرد اروپا نبود ایران نمی توانست اینقدر راحت نفت بفروشد.
جنگ اوکراین مایه نفع ایران شد.
فروش نفت و تسلیحات
در ادامه آقای شریعتمداری افزودند: بزودی تنگه هرمز را خواهیم بست
علم الهدی امام‌جمعه مشهد در مورد قطعی های گاز: خناسان سیاسی با تمسخر سعی کردند که از نظام انتقام بگیرند..
آقای امام جمعه آرام باش. از واژگان مناسب‌تر نیز استفاده کن.
فکر کنم شریعتنداری دیگه رضایت داده و بی خیال بستن تنگه هرمز شده !

الان ۲ -۳ روزی هست که دیگه صحبت از بستن تنگه نکرده !
آقای حاج علی اکبری! ما در آلمان زندگی می کنیم و هیچ سالی به این گرمی نبوده.
مفاخر زیادی داریم که فارغ التحصیل حوزه امام صادق هستند

جلیلی
صالح آبادی
خاندوزی
باقری ( معاون برجام )
و
.
.

سازمان پدافند غیر عامل نباید اجازه دهد سایت این مکان مهم هک شود .
مستعان
آقای شریعتمداری تروریستی خواندن هیچ مجوزی برای حمله به نظامیان خارجی نمی دهد و فقط باعث فشار بیشتر به مردم مظلوم ایران می شود.
ما باید هر چه سریعتر تنگه هرمز رو ببندیم و نذاریم اتحادیه اروپا و کره جنوبی از تنگه رد بشن .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
برای شوخی البته مثبت گرفتی
اگر مسئولین کشور سهم تجارت چین با ایران و امریکا را مقایسه کنند باید بخوبی بفهمند که اقتصاد و منافع ملی بالاترین اولویت کشورهاست
علم الهدا !
خناسان سیاسی کدومه ؟
مسخره کدومه ؟
نماینده زابل گفته که مردم در نقاط روستایی که گاز منازلشون قطع شده برای گرم کردن خونه هاشون از فضولات حیوانی استفاده میکنند
الم الهدی سعی میکنه سوءمدیریت دولت در مدیریت گاز و اصلا کمبود گاز رو انکار کنه و بندازه گردن "دشمن". ملاحظات خویشاوندی ایشان ناپسند است.
دولت باید سال به سال قیمتها رو حداقل به اندازه تورم بالا ببره وگرنه فنر قیمت یک مدت فشرده میشه و بعدش مجبوره ناگهان قیمتها رو افزایش بده. البته با توجه به اینکه برخی قیمتها الان پایین نگه داشته شدن باید میزان افزایش مقداری بیش از تورم باشه تا بعد از چند سال قیمتها به قیمتهای واقعی برسن. همزمان دولت باید یارانه نقدی رو افزایش بده.
زمستان آمد
اروپا بخ نزد
ایران یخ زد
ما بسیاری از برنامه های سیاسی و اقتصادی کشورمون رو روی یخ زدن اروپا در زمستان امسال تنظیم کرده بودیم که این اتفاق نیوفتاد و پیش بینی های ما محقق نشد .
زهی خیال باطل
حضرت ایت اله
آنچه در زندگی مردم احساس میشود صدای خرد شدن استخوان ستون فقرات مردم زیر بار گرانی هاست
درود بر رحیمی حهان آبادی که بخشی از حرف دل ملت را می زند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
ایشان قید نماینده شدن در دوره های بعدرا زده.!!!
آقای علی اکبری مطمئنا زمستان اروپا سخت تر از مردم تربت جام و ... نیست و نخواهد بود!
حاج آقا به فکر سرمای ایران باشید اروپا را ولش کنید بگذار از سرما چه بلایی سرشان می‌آید بیاید.
حسین شریعتمداری به جای بستن تنگه هرمز فیش حقوقی اش رو منتشر کنه
آقای شریعتمداری چکاره مملکت هستند، این مملکت آیا دولت و وزارت خارجه ندارد که همه درباره روابط خارجی صحبت می کنند الا وزیر خارجه
خدا را شکر سرما فقط برای اروپایی ها است و در ایران نه سرما داریم نه کمبود گاز
هر موقع این بسته های ویژه خبری رو می خونم احساس می کنم به جهنم میرم و بر میگردم...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
باز خوبه شما برمی گردی من همونجا می مونم
مریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
دقیقا منم همینطور. تعجب میکنم ما چه جوری داریم زندگی میکنیم
آقای علی اکبری فکر گرفتارهای زمستانی ایران باش اروپا بلد زمستان خودش مدیریت کند
بفرض که اروپاییها کم بود سوخت و انرژی دارند .که چی ؟ چه سودی برای ما داشته ؟ ایا ما از انرژی بی نیاز بودیم ؟ ما قطعی از نداشتیم ؟
اگر اروپا چنین حماقتی کند باید تمام سفیرهای آنها سریعا از کشور اخراج شوند و با نیروهای نظامی آنها هم به عنوان تروریست برخورد شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
به نظر من تا پایان زمستان صبر کنید! اروپا سرده و گناه دارند این بینواها!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
سفيراي ما از اروژپا دل نمي كنن مثل اقا زاده ها اين گوي اين ميدان بفرما شروع كن با اقا زاه ها
دانشگاه امام صادق مسبب خیلی از مدیران نالایق تندرو و
پاسخ ها
سالار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
نمونه بارز آن جناب آقای دکتر!!!!! بذر پاش است.
امام جمعه و لاریجانی واقعا از کجا و‌بر اساس کدام‌منابع این حرفها را میزنند
اروپاییها دچار زمستان سخت شدند ولی سرمای أن در ایران احساس می شود. تجربه عجیب و غریبی است.
همه یکی دوتا فامیل تو اروپا داره به لطف مملکت .. از سرما سخت کسی نمی ناله
شما بعد از ۴۰ سال هنوز صنعت خودروسازی کشور رو نشناختید یا خودتون رو زدید به اون راه
درستش اینه
از ۱۸۰۰+۱۹۰۰ میلیارد تومان که تا حالا به خودروساز میرسید الان فقط ۱۹۰۰ میلیارد رسید
پس اسمش میشه ضرر ۱۸۰۰ میلیاردی خودروساز ملی!!!
اگه خوب دقت کنی فقط خودروساز هست که از عرضه خودرو به بورس بد میگه
وقتی هم مجبورش میکنن به عرضه در بورس، قطره چکونی این کار رو میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
حاشیه بازار به کجا ختم خواهد شد. خودرو دنا سه ماه پیش کارخانه حدود 200. بازار 400 . دیماه کارخانه 440 در بورس بازا 580
دولت ناتوان و فلج شده
مردم از گرانی رنج نمیبرن.مردم از بی عدالتی رنج میبرن
نماینده مجلس: اینستاگرام، واتس آپ و تلگرام را محدود کردید، اینترنت را هم می‌خواهید محدود کنید؛ اصلا برق را هم قطع کنید
توجه کنید این کار محدودیت را کسانی پیش می برند که قصد خارج کردن هزاران نخبه داخلی را دارند ... از کار انداختن شرکت های دانش بنیان داخلی هدف گرفته شده که غیر قابل بازگش خواهد بود
محمد جواد لاريجاني : جسد برجام اگر دفن مي شد اين گونه بو نمي داد !
----------------------
اگر اين سخن جناب لاريجاني به گوش آميرزا محمد كه دوستدار سياست و اهل پي گيري اخبار و رويدادهاي سياسي است ، برسد ممكنه بگويد :
-- جناب لاريجاني يكي به نعل زده است ، يكي به ميخ ! يك جا صحبت از جسد بو گرفته بر جام مي كند كه دفن نشده است و در جاي ديگر گفته است ،كه طرف ما مذاكرات را قطع كرده است و ما آماده ادامه مذاكرات هستيم و مذاكرات بايد ادامه پيدا كند !!
هاشم آقا كه براي خريد ماست به مغازه اكبر آقا سوپري آمده است ، احتمالاً با شنيدن اين صحبت هاي جناب لاريجاني خواهد گفت :
-- اين همان جناب لاريجاني نيست كه از مسجد « ضرار » سخن گفته بود و در آن مورد هم پيشنهاد هايي داده بود ؟ !!
و ممكنه اكبر آقا سوپري هم همانطور كه براي هاشم آقا ماست مي كشد بگويد :
-- خيلي عجيبه ! بعضي ها مخالف سر سخت برجام هستند و از اين كه جسد برجام دفن نشده شِكوِه و شكايت دارند ، از آن طرف هم اسراييل هم از مخالفان سر سخت برجام بوده و هست ! ...واقعاً عجيبه !!
و شايد هم اگر اين سخن جناب لاريجاني به گوش جناب علاءالدين بروجردي عضو سابق شوراي امنيت ملي كشور برسد خواهد گفت : ادبيات آقاي لاريجاني همين است ، همان طور كه جناب بروجردي چند روز پيش
به نقل از همين سايت حي و حاضر در مورد جناب شريعتمداري روزنامه كيهان گفته بود : « ادبيات آقاي شريعتمداري همين است و دنيا هم مي داند !!! ... البته ممكنه كه اين ها از محالات باشه كه مثلاً آميرزا محمد و هاشم آقا و اكبر آقا سوپري و از آن طرف هم جناب علاءالدين بروجردي اين سخنان گفته باشند اما از قديم و نديم گفته اند كه : « فرض محال كه محال نيست » ! ... بله ؟!
رییس خصوصی سازی راست گفته،ارواح خودش.چون منی که مستاجرم و یک متر هم زمین ندارم با حقوق ۸ میلیونی پولدار محسوب میشوم و شناسایی من سخت است،اما فامیل من ک آپارتمان ۱۵۰ متری ویلا شمال ماشین ۲ میلیاردی حقوق ۳۰ میلیونی داره ،به راحتی شناسایی شده و ب تمام اعضای خانواده ش سهام عدالت تعلق گرفته!!حداقل اسم سهام عدالت را عوض کنید تا شبهه بی عدالتی ب ذهن متبادر نگردد
بله جناب حاج آقا مکارم مگر قرار پول نفت بیاد برای سفره مردم ؟اونا کمر بستند جیب ملت خالی کنند مثل فروش خودرو در بورس ،و غیره اروپا گاز نداره و مصرف کننده هست و قطعا مشکلات و تحولات کشورهای صادر کننده انرژی مثل جنگ روسیه و اوکراین اثراتی در کشورهای اروپایی دارد ولی آنها با مدیریت درست و ذخیره انرژی کمتر به مشکلات برخورد می‌کنند اما حاج آقا اکبری کشور ما یکی از صدار کنندگان بزرگ انرژی هست بدون مدیریت درست و فوق‌العاده ضعیف که نمونه آن را همین هفته گذشته دیدیم که در بعضی مناطق کشور گاز و برق قطع گردید لطف کنید الکی دل خوش نکنید به وضعیت وخیم اروپا به حال خودمان باید گریه کرد
آدم تعجب میکنه از کسی همانند جواد لاریجانی‌ با این ادبیات‌ دربیانات‌ خودش‌ !
مرد‌ خدا‌ اینهمه‌ دولتمرد‌ اینهمه‌ مدت‌ تلاش کردند مسئله‌ روابط‌ با غرب را حل کنند‌ و تحریمها‌ را از دوش کشور بردارند‌ ولی بدلایل‌ مختلف‌ این توافق پا نگرفت‌ حالا شما امروز‌ باید بگی فرجام ، جنازه‌ ، بو‌ نمیگرفت‌ ؟!!
ایران با این دولت و مجلس افراط گرا ۲۰۰ سال عقبگرد کرده است
آقای رییسی اگه تا دیروز عراق و ترکیه و چین در دور زدن تحریم ها همراهی میکردن ولی دیکه جرات این کار نخواهند داشت ، دو راه پیش روی شماست اول به قول حاج حسین تئوریسین اصلی دولت تنگه رو ببندید که بدون شک شعله های جنگ در منطقه شعله ور خواهد شد و تو این شرایط که خیلی ها منتظر سرنگونی هستند زیبنده نیست ، راه حل دوم استعفای شما ؟ چرا که شرایط از این بعد برای کشور و ملت به طور وحشتناک بحرانی خواهد شد ، قیمتها دادن ساعت میخورن وای شما خوابید ؟ دلار دوباره ۵ هزار گرون شد جناب پرزیدنت؟
آقای رییسی دلار دوباره ۵ هزار گرون شد خبر داری ؟؟ بی خبری ،؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
فعلا مشغول ناهاره .. ناهار که تموم بشه میره سرکشی صرافی ها ببینه چه خبر شده
این جواد هم واقعا لعبتیه از یک طرف میگه بو گرفته از اون طرف میگه ما آماده مذاکره هستیم بنده خدا از اول گیج میزد؟
این طرز مملکت داری بخصوص در اقتصاد مشخص نیست کی سر و سامان بگیرد و شرایط بقدری بد است که حتی امکان جراحی اقتصادی هم وجود ندارد چون نه مردم به این تیم اقتصادی حاکم اطمینان دارند و نه تجربه خوبی از جراحی های اقتصادی قبلی وجود دارد ضمن اینکه مردم در کمترین سطح درآمد به هزینه هستند

فقط یک راه حل برای جراحی اقتصادی واقعی در کشور وجود دارد و آنهم این است که تیم اقتصادی فعلی در عمل ارزش پول ملی را افزایش داده (مثلا نرخ دلار را به سطح دوسال قبل برگرداند) و پس از افزایش پول ملی و تثبیت آن دست به جراحی اقتصادی بزند یعنی اول برادری خودش را ثابت کند و بعد مدعی جراحی اقتصادی شود
این موضوع مستلزم این است که در ابتدا بانک مرکزی مستقل و دولت فشار بدهی و هزینه های خودش را به پول ملی منتقل نکند و باعث چاپ پول و خلق نقدینگی نشود و حتی تکنیک هایی برای افزایش پول ملی وجود دارد و از آن تکنیک ها که ریاضت اقتصادی دولت را بهمراه دارد استفاده کند
شما ظاهرا با قدرت ناتو آشنا نیستین.
دارین کشور رو به سمت جنگ میبرین.
جواد لاریجانی: اگر جسد برجام دفن می‌شد این گونه بو نمی‌داد..
همون جسد برجام میتونه دلار بیاره پایین، کاری که شما نتوستید
حضرت آیت الله شما قطار پیشرفت راکه سریع در حال طی کردن مسیر است را ملاحظه نمیکنید! ما هم این قطار کذایی را نمی بینیم! سرعت‌قطار بسیار زیاد است و با چشم غیر مسلح قابل دیدن نیست. دوربین آقای رئیسی را بگیرید تا ببینید گوشت گوساله گرمی ۳۸۰ تومن شده است.ببینید نود درصد ایام بخاطر آلودگی هوامدارس و دانشگاهها و ادارات تعطیل هستند.‌ببینید با حقوق شش ملیون تومن کارگر اگر یکسال همه را پس اندازکند یکساله میتواتد دومتر آپارتمان در جنوب تهران خرید کند. قطار پیشرفت با سرعت مافوق صوت در حال در نوردیدن قیمت‌هاست!!
آقایان علما اروپا نه گرفتار زمستان سخته نه مازوت میسورزنه نه هوای آلوده دار حالا این چه ر بطی به سیاست و اعتراضات و مدیریت سپاه داره
خدمت آیت الله مکارم عرض می کنم چه کسی گفته فروش نفت افزایش یافته که آثار آن در معیشت مردم مشاهده شود . این خبر جنبه تبلیغات دولتی دارد . بفرض که میزان فروش افزایش یافته باشد تخفیف های داده شده باعث می شود در آمد حاصل از فروش نفت تغییر چندانی نکرده باشد .
"حسین شریعتمداری: اتحادیه اروپا نمی‌داند با تروریستی خواندن سپاه، حمله نیرو‌های مسلح ایران به نظامیان کشور‌های عضو این اتحادیه را قانونی و مشروع می‌کند" برخورد یک مسلمان با این گونه رفتار اروپاییان باید بر اساس عقل و زبان ملایم و گفتگوی منطقی باشد نه زبان تهدید و زور که این روش ، منطق قرآن و عترت نیست
استخوانهای کارگرهازیرباراین گرانی خوردشداقایون هنوزدرفکرسرمای اروپاهستندجمع کنیدخودتان را
"امام جمعه تهران: اروپایی‌ها گرفتار سرمای سخت هستند" ظاهراً امام جمعه تهران از اروپا خبری ندارد باید خدمت ایشان عرض کنم درست است که اروپا در دمای پایین و هوای سرد به سر می برد ولی مسئولین و مدیران اروپا با مدیریت صحیح و دلسوزانه فضای گرم و آرامش را برای مردمشان ایجاد کرده اند
آیت‌الله مکارم شیرازی: افزایش درآمدهای نفتی در زندگی مردم احساس نمی‌شود.......در زندگی مسئولان و فرزندانشان حس می شود!
والا حاجا آقا مکارم خیلی سال همین جوریه .همون بهتر در صنایع نفتی پتروشیمی تحریم بشیم حداقل می‌دونیم هست.
جناب امام جمعه موقت تهران خبر ندارند که به صورت آنلاین و یه لحظه میشه سایتهای هواشناسی را چک کرد و دید که نه زمستان اروپا و نه این چند روز سرمای تهران کاملا عادی و مطابق با آمارهای ۵۰ ساله است؟ ایشان نمیدانند که بسیاری از مردم تهران در اروپا فامیل دارند و به لحظه را اوضاع را چک کیکنند؟ تعدادی از همین مردم در ماه دو سه دفعه به اروپا سفر میکنند؟؟
طرف می گه برجام توی دستور کارم دیگه نیست شما شرط و شروط می زارید
همه دنیا بد است و کار اشتباه میکنند فقط ما خوب هسنیم و راه درست را میرویم!!
ای کاش مراجع عظام ، در خصوص توهین مقتدی صدر به خلیج فارس هم موضع می گرفتند
ای کاش مراجع عظام ، در خصوص توهین مقتدی صدر به خلیج فارس هم موضع می گرفتند
صحبتهای آقای حیمی جهان‌آبادی درست است. بخدا آب و برق را هم محدود کنند. بطوریکه بزور فقط یک لامپ روشن بشه و یک شیر هم آب بده. چه معنی میده وقتی با یک لامپ خونه و یا ماشین و ... میبنی دو لامپ روشن کنی؟
الیوم استعمال دو لامپ در هر خانه و یا ماشین و یا دو چشم در هر انسان بای نحو حرام .....

راستی این آقای عبدالملکی چگونه توئیتر و ... دارد؟ مگر اینها برای عامه مردم ممنوع نیست؟
جناب امام جمعه تهران اروپاییها مشکل گاز ندارند فعلا که ایران با مشکل مواجه شد
جناب آقای مکارم ، اتفاقا احساس میشود ، اما به صورت برعکس، هر چقدر دولت میگوید نفت بیشتری فروخته ، زندگی برای مردم سخت تر میشود.
آقای امام جمعه تهران، پیشنها میکنم سه ماه تشریف ببرید در یکی از کشورهای اروپائی ، مثلا آلمان ، زندگی کنید. حاضر هستم بخشی از هزینه زندگی شما را در این سه ماه تقبل کنم ، اگر مشکل گرمایشی داشتید آن وقت بیائید بگوئید اروپا سرد است.
جواد لاریجانی ، که صدها هکتار مزارع دامپروری و کشاورزی مدرن و درآمد و کسب و کار فوق عالی را دارد

برایش توافق برجام از ابتدا هم تفاوتی نداشته و فقط برای دلخوشی تندروهای که اکثر دولت و مجلس و نهادها را دارند ، چنین موضعگیری میکند

و حال باید ایستاد و دید که بدون برجام ، چگونه میخواهند کشور و مردم را از این اوصاع اسفبار و فلاکت بارتر بیرون بکشند !!!!؟؟؟؟

هر چند که سالی که نکوست ، از بهارش پیداست !!!!!
كاش چند تا سكه خريده بودم
"نیرو‌های نظامی‌شان در منطقه را زیر چک سپاه ببرند."

آمریکایی ها که مدت هاست نیروهای نظامی شان را «زیر چک» برده اند. تعدادشان در خلیج فارس هم خیلی خیلی بیشتر از نیروهای کشورهای اتحادیه اروپا است. بی زحمت یکی دو تا چک به آنها بزنید تا در این وانفسای گرانی و سرما و مصیبت های دیگر، ما هم کمی دلمان به چیزی خوش شود.
حاج اقا صداش از جای گرم در میاد !
برای آیت الله مکارم شیرازی احترام زیادی قایل هستم
اما فکر می کردم ایشان زودتر از اینها به مشکل مردم ورود می کردند
بهرحال سرلوحه من ، ایشان هستند
از ایشان توقع میرفت زودتر از اینها لب به سخت باز میکردند
به انتخابات نزدیک می شودیم و شاهد حق خواهی های نمایندگان مجلس هستیم
در این سه سال کجا بودی!!
در این یک سال صدایی از شما بیرون نمی آمد
حباب کلمه اشنا
زندگی مردم و معیشت آنان یخ زده، نمی فهمید؟
احتما اقای لاریجانی نیک براون را خوب بخاطر میآورندوهچنین طنز فاخر مرحوم صابر فومنی (سردبیرگل آقا) در مورد مذاکرات لندنیه!!!!!!
مردم از همه چیز خبر دارند . زحمت نکشید از سرمای سخت اروپا خبر بدهید .
آقای لاریجانی تحلیلگر سیاسی میخوام یکی از تحلیلهای آبکی تون و یادآوری کنم یادتون هست آون شب تحلیل میکردی آمریکا به عراق حمله نخواهد کرد و درست همان شب آمریکا عراق را با خاک یکسان کرد و تو حتی چند ساعت بعد رو نمیتوانی تحلیل کنید تورا خدا بی خیال تحلیل
مراجع تقلید باید منش حضرت آیت الله سید نورالدین حسینی الهاشمی را سرلوحه خود قرار دهند.
سالی شیراز دچار سرمای شدیدی شد، وسیله گرمایش در آن زمان ذغال بوده، انبار ذغال های احتکار شده در منطقه دشت ارژن در حدود 80 کیلومتری شیراز قرار داشته، خود اقا جلو کامیون نشستند و با هدایت کامیونهای دیگر به منتطقه رفتند، درب انبارهای ذغال احتکار شده را باز کردند و خود شخصا مسئولیت توزیع عادلانه ذغال را بر عهده گرفتند.
چند سانت برف اومد گاز چنتا شهر قطع شد!
یک نفر به این دولت بگه تمام سکه بهار آزادی بخره و تبدیل به ربع سکه کنه تا حباب ۴ میلیون تومانی اون بخوابه
آدم تا کی از این مسئولین حرص بخوره

حالا اگر دولت از مابه التفات اون هم به شرط آنکه بیت المال را خرج مصارف عمومی مردم کنه اشکالی نداره ولی فقط پول چاپ نکنه که سکه و دلار بالا بکشه
دوستانیکه‌ کامنت‌ میزارن‌ بعدش‌ به‌ نظر‌ دیگران‌ در مورد‌ کامنتشون‌ دقت بفرمایند‌ تا‌ متوجه‌ بشوند‌ تا چه حد‌ به مردم‌ کشورشون‌ همصدا‌ و همدرد‌ و نزدیکند‌ !!!
آقای مکارم انگار خبر ندارید که درآمد نفتی ما زیاد نشده است. ایران نفت را زیر قیمت حراج می کند
دلار فعلا ۴۴۵۰۰ تومان خدا به داد مردم برسد. ا
اداره دریانوردی پاناما، بزرگ‌ترین نهاد ثبت کشتی‌ها در جهان، حق استفاده از پرچم خود را برای ۱۳۶ نفتکش مرتبط با شرکت ملی نفت ایران لغو و ثبت آن‌ها را متوقف کرد.
دلار به ۴۵۰۰۰ تومان نزدیک شد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل