اخبار مهم کدال سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱

امروز سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
کد خبر: ۱۱۶۰۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۷ 17 January 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، امروز سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.

برگزاری مزایده دسینا

با توجه به آگهی درج شده در روزنامه اطلاعات به تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۷ در خصوص مزایده اقلام مازاد و ضایعاتی به استحظار می‌رساند، متقاضیان جهت بازدید و دریافت برگ شرایط مزایده و ارائه پیشنهاد از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۷ لغایت یک شنبه ۱۴۰۱/۱۰/۰۲ از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۳:۰۰ (به غیر از روز‌های تعطیل) به نشانی محل شرکت دسینا مراجعه کرده و در پایان زمان مقرر بعداز بازگشایی پاکات برنده اعلام می‌گردد.

آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده فغدیر

از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت می‌گردد تا در جلسه مجمع عمومی شرکت فغدیر که در ساعت ۱۰:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ در استان تهران، شهر تهران به آدرس خیابان ولیعصر، بالاتر از جام جم، نرسیده به چهار راه شهید چمران، سالن مجموعه فرهنگی و ورزشی تلاش برگزار می‌گردد حضور بهم رسانند.

 آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه مدیریت

از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت می‌گردد تا در جلسه مجمع عمومی شرکت مدیریت که در ساعت ۱۰:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ در استان تهران، شهر تهران به آدرس خیابان مطهری، تقاطع قائم مقام فراهانی، پلاک ۲۵۱ برگزار میگردد حضور بهم رسانند.

عملکرد ۹ ماهه کلوند

شرکت کلوند در ۹ ماه منتهی به ۳۰/۹/۱۴۰۱؛ سود خالص هر سهم ۴,۰۲۱ ریال که نسبت به مدت مشابه ۶۰ درصد افزایش داشته است. سود ناخالص با افزایش ۴۴ درصدی ۱,۸۰۹,۵۸۵ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۱,۶۰۸,۴۵۶ میلیون ریال رسید.

عملکرد ۱۲ ماهه مدیریت

شرکت مدیریت در ۱۲ ماه منتهی به ۳۰/۹/۱۴۰۱؛ سود خالص هر سهم ۸۸۹ ریال که نسبت به مدت مشابه ۴۷ درصد کاهش داشته است. جمع درآمد‌های عملیاتی با کاهش ۴۶ درصدی ۲,۷۵۴,۴۳۹ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۲,۶۶۷,۹۹۸ میلیون ریال رسید.

عملکرد ۳ ماهه شجم

شرکت شجم در ۳ ماه منتهی به ۳۰/۹/۱۴۰۱؛ سود خالص این سهم ۱,۱۹۳,۴۱۷ میلیون ریال که نسبت به مدت مشابه ۵۴ درصد کاهش داشته است. سود ناخالص با کاهش ۴۵ درصدی ۱,۵۲۶,۶۵۵ میلیون ریال می‌باشد. 

عملکرد ۳ ماهه شپارس

شرکت شپارس در ۳ ماه منتهی به ۳۰/۹/۱۴۰۱؛ سود خالص هر سهم ۹۳ ریال که نسبت به مدت مشابه ۱,۴۵۰ درصد افزایش داشته است. سود ناخالص با افزایش ۱۲۱ درصدی ۶۲۴,۵۶۰ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۱۰۲,۱۳۶ میلیون ریال رسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست