بازدید 3359

قدیروف: درگیری اوکراین جنگ جهانی سوم نیست

رمضان قدیروف رئیس جمهوری چچن ،ارزیابی کارشناسان از عملیات نظامی روسیه در اوکراین به عنوان جنگ جهانی سوم را اشتباه دانست و گفت: روسیه به راحتی می تواند با ناتو مقابله کند.
کد خبر: ۱۱۵۹۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۷ 17 January 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا ، روسیا الیوم روز سه شنبه به نقل از قدیروف افزود : اکثر کشورهای جهان در ناتو نیستند و تعدادی از کشورها نیز بخشی از آن هستند، بسیاری از کشورهای بزرگ از جمله چین، هند، پاکستان و ده ها کشور دیگر که میلیاردها نفر در آن زندگی می کنند، بی طرفی خود را حفظ کرده اند. به همین دلیل است که ما هنوز با جنگ جهانی سوم فاصله داریم."

وی خاطرنشان کرد: غرب و اروپا تجهیزات قدیمی را در اختیار اوکراین قرار می دهند که از رده خارج شده و تهدید بزرگی برای ارتش روسیه محسوب نمی شود و مسکو می تواند به راحتی با بلوک «ناتو» و حتی کل جهان مقابله کند.

قدیروف ادامه داد: جمهوری چچن در موفقیت‌های نیروهای روسیه سهیم است که به پاکسازی مستمر دونباس از وجود گروه‌های ناتو و باندرا ادامه می‌دهند و تمام وظایفی که فرمانده کل قوا ( پوتین ) بر عهده ما گذاشته‌اند، با موفقیت انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: ما این توانایی را داریم که حتی کل اوکراین را آزاد کنیم.

وی تاکید کرد: نیروهای ویژه چچن در هماهنگی و اثربخشی به خوبی کار می کنند و به لطف اقدامات آنها موفق شده ایم حملات دشمن را دفع کنیم و از بسیاری از مناطق استراتژیک دفاع کنیم.

قدیروف تاکید کرد که هیچ فرمانده چچنی در سراسر ارتش روسیه در اوکراین دستگیر نشده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس