بازدید 6749
۷

ماموریت رئیسی به وزیر و مسئولان وزارت بهداشت

وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و همچنین رئیس سازمان غذا و دارو در جلسه یکشنبه شب ستاد هماهنگی اقتصادی دولت گزارشی از روند اجرای طرح دارویار و نیازهای کشور در زمینه دارو ارائه دادند.
کد خبر: ۱۱۵۹۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰ 16 January 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در این جلسه که به ریاست سید ابراهیم رئیسی برگزار شد وزیر بهداشت اعلام کرد با همکاری شرکت‌های داخلی تولیدکننده و واردکنندگان دارو کمبود برخی اقلام دارویی که در آغاز فصل پاییز مشکلاتی برای مردم ایجاد کرد تا حد زیادی برطرف شده است و ذخایر دارویی کشور در سطح مناسبی قرار دارد.

رئیس جمهور به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دست‌اندرکاران بخش دارویی کشور تاکید کرد برای تأمین پایدار نیازهای دارویی مردم و پیشگیری از بروز کمبودهای فصلی و مقطعی اقلام دارویی، برنامه‌ریزی و تدبیر کنند.

رئیسی همچنین به وزیر و مسئولان بخش درمان کشور تاکید کرد تمام تلاش خود را برای کاهش هزینه‌های درمان و تأمین و پرداخت مابه‌التفاوت افزایش قیمت دارو از طریق بیمه ها ونظارت و کنترل قیمت داروها بکار گیرند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۷
تابی جون سلام
از معایب اصلی یکدست شدن سیستم دولتی و حکومتی این که معایب و نارکارآمدی های دولتی فعلی به طور کامل و مشخص عنوان نمیشه و منتقدین اقتصادی نیز جرات اظهار نظر ندارند.
فقط شما یک لحظه فکر کنید اگه این حوادث ناگوار ( اغتشاش ، تورم بسیار بالا در چند ماهه اخیر ، تغییر نرخ عوارض گمرک در ابتدای سال ، افزایش 10 هزا تومانی نرخ دلار فقط در سه ماه ، تعطیلی مداوم مدارس ، تعطیلی ادارت دولتی به خاطر کمبود گاز و نبود زیر ساخت و آلودگی هوا ) در دولت روحانی اتفاق میافتاد ، تمام سازمانها علیه اون بدبخت انتقاد میکردند . صدا و سیما که دیگه نگو ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
یکم مطالعه کن تا بفهمی یک شبه خرابکاری دولت قبلی درست نمیشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
قرص مزالازین ۵۰۰، ابتدای سال دونه ای ۱۲۰۰تومن بود،اول تابستون شد ۲۰۰۰ تومن و الان شده ۳۰۰۰ تومن!یعنی از اول سال تا الان ۱۵۰ درصد رشد قیمت. این داروی پر مصرف بیماران التهاب روده
هست(۸عدد در روز) ،
اگر روحانی بود تا الان حسابی از شرمندگیش در میومدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
ناشناس ۱۲:۳۱ خجالت هم خوب چیزیه ،تاکی میخواهید همه چیز رو بندازین گردن دولت قبلی ؟ خب پس روحانی هم حق داشت مشگلات رو بندازه گردن احمدی نژاد،دلار رو ۲۵تومنی تحو یل گرفتید در عرض یکسال رسوندید به ۴۰ تومن بازهم میگید تقصیر دولت قبلیه ؟از اون گذشته مگه رئیسی نبود که
وعده میداد در عرض سه ماه تورم رو یک رقمی میکنه مگه موقع انتخابات خبر از مشکلات نداشت ،پس چرا مردم رو فریب داد ؟
توی داروخانه ها اسپری الرژی گیر نمیاد. چرک خشکن کودکان به سختی فقط هندی گیر میاد که دکترا می گن کارایی ندارد.
بابا دست بردارید. جون مردم به لبشون رسیده
ماموریت را خوب اومدی فقط یک نماهنگ کم داره
بازم دستور؟ دستور درمانی هم شد سبک جدید .... کی این کابوس تمام میشه؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر