بازدید 2260

واعظی: آیت‌الله هاشمی نگاه حذفی نداشت

محمود واعظی، وزیر اسبق ارتباطات، در حاشیه مراسم ششمین سالگرد ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: در این شرایط سخت که ما هم در داخل مشکل داریم و هم فشارهای خارجی مضاعف شده، شخصیتی مثل آیت الله هاشمی رفسنجانی که همواره لنگرگاه نظام و انقلاب بوده، جایش جدی خالی است. همواره سیاست ایشان تعامل با کشورهای خارجی بود و در داخل هم اگر کسانی نسبت به انقلاب و سیاست ها نگاه مخالف دارند، ایشان دنبال حذف کردن نبود و همیشه دنبال این بود که اینها را اقناع کند.
کد خبر: ۱۱۵۹۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۹ 14 January 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از جماران، رئیس دفتر رئیس جمهور سابق کشورمان با تأکید بر اینکه آیت الله هاشمی همواره راه حل هایی می داد که برآمده از متن جامعه و مورد نیاز کشور بود، گفت: همواره سیاست ایشان با تعامل با کشورهای خارجی بود و در داخل هم اگر کسانی نسبت به انقلاب و سیاست ها نگاه مخالف دارند، ایشان دنبال حذف کردن نبود و همیشه دنبال این بود که اینها را اقناع کند. اگر الآن هم بودند، نظرشان بر این بود که باید صحبت های معترضان مطالبه گر را شنید و لذا راه حل «تعامل» است.

محمود واعظی در حاشیه مراسم ششمین سالگرد ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: آقای هاشمی رفسنجانی در هر مقطعی قبل و بعد از پیروزی انقلاب نظرات جدی و راهگشا داشته و با توجه به اینکه همواره با دیدگاه های مختلف در ارتباط بود و نظرات مردم را می شنید، پیشنهادات و راه حل هایی هم که می داد بر آمده از متن جامعه و مورد نیاز کشور بود.

وزیر اسبق ارتباطات افزود: در این شرایط سخت که ما هم در داخل مشکل داریم و هم فشارهای خارجی مضاعف شده، شخصیتی مثل آیت الله هاشمی رفسنجانی که همواره لنگرگاه نظام و انقلاب بوده، جایش جدی خالی است.

وی یادآور شد: همواره سیاست ایشان تعامل با کشورهای خارجی بود و در داخل هم اگر کسانی نسبت به انقلاب و سیاست ها نگاه مخالف دارند، ایشان دنبال حذف کردن نبود و همیشه دنبال این بود که اینها را اقناع کند. اگر الآن هم بودند، نظرشان بر این بود که باید صحبت های معترضان مطالبه گر را شنید و لذا راه حل «تعامل» است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان