بازدید 20583

یخبندان در ۲۷ استان/ تعطیلی مدارس، مراکز آموزشی و ادارات در برخی شهر‌ها و استان‌ها/ آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های کشور

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور، دو روز پر بارش پیش رو داریم؛ فردا، شنبه سامانه بارشی از سمت غرب و جنوب‌غرب وارد می‌شود و موجب بارش برف و باران در استان‌های غرب و جنوب‌غرب، بوشهر و به‌تدریج دامنه‌های مرکزی و جنوبی زاگرس می‌شود و پس فردا، یکشنبه علاوه بر نقاطی که ذکر شد، در شماری دیگر از استان‌های کشور بارش خواهیم داشت.
کد خبر: ۱۱۵۹۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۳ 13 January 2023

یخبندان در ۲۷ استان/ تعطیلی مدارس، مراکز آموزشی و ادارات در برخی شهر‌ها و استان‌ها/ آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های کشوربروز یخبندان در ۲۷ استان و در پیش بودن دو جبهه بارشی، مسئولان را بر آن داشت تا ضمن هشدار به مردم، تصمیماتی ویژه اتخاذ کنند.

به گزارش «تابناک»، در پی بارش‌های اخیر در مناطق وسیعی از کشور و برودت هوا، اگرچه آلودگی هوا موقتا از کلانشهر‌های و دیگر مناطق آلوده دست شسته، اما مصرف گاز افزایش چشمگیری یافته و مسئولان را بر آن داشته تا برای مقابله با افت فشار در مناطق دورتر از مراکز استان‌ها و شهرستان ها، تدابیری ویژه در دستور کار قرار داده و در بخشی از مصرف صرفه جویی اساسی نمایند.

اهمیت این تصمیم زمانی بهتر مشخص می‌شود که بدانیم بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور، دو روز پر بارش پیش رو داریم؛ فردا، شنبه سامانه بارشی از سمت غرب و جنوب‌غرب وارد می‌شود و موجب بارش برف و باران در استان‌های غرب و جنوب‌غرب، بوشهر و به‌تدریج دامنه‌های مرکزی و جنوبی زاگرس می‌شود و پس فردا، یکشنبه علاوه بر نقاطی که ذکر شد، در اصفهان، زنجان، قم، مازندران، البرز، تهران، سمنان و سپس خراسان‌رضوی و شمالی بارش خواهیم داشت.

بر اساس این گزارش، فردا در ۲۷ مرکز استان همدان، یزد، مشهد، کرمانشاه، گرگان، کرمان، قم، کرج، رشت، قزوین، سنندج، شیراز، شهرکرد، ساری، سمنان، زنجان، خرم‌آباد، زاهدان، تبریز، بیرجند، ایلام، تهران، اصفهان، ارومیه، اردبیل و اراک کمینه دما صفر و زیر صفر درجه خواهد بود؛ برودتی شدید که قطعا موجب افزایش مصرف گاز خواهد شد.

بر این اساس، مسئولان برخی استان‌ها تصمیم گرفته اند تا با تدابیری ویژه و اضطراری از جمله تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی و حتی ادارات و سازمان ها، هم به کاهش مصرف کمک شایانی نموده و هم مانع از تردد شهروندان در روز‌های پر بارش و سرد شده و از آسیب‌های جانبی به ایشان پیشگیری به عمل آورند. تصمیماتی که سرفصل‌های آن پیش رویتان قرار دارد:

کاهش ساعت کار اداره‌ها در ایلام
۱۴۰۱/۱۰/۲۳ - ۲۲:۵۵

بر اساس اعلام روابط عمومی استانداری ایلام، در این استان از فردا تا اطلاع بعدی، ساعت کاری اداره‌ها از ۸ تا ۱۴ خواهد بود.

تعطیلی یک روزه مدارس ابتدایی در استان زنجان
۱۴۰۱/۱۰/۲۳ - ۲۱:۵۷

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان اعلام کرد: فردا همه مدارس مقطع ابتدایی استان در دو شیفت صبح و عصر تعطیل خواهد بود. شروع کار ادارات از ساعت ۹:۳۰ خواهد بود اما شروع کار بانک‌ها و بخش‌های خدمات‌رسان طبق روال عادی خواهد بود.

تعطیلی تمامی مدارس ابتدایی همدان در روز شنبه
۱۴۰۱/۱۰/۲۳ - ۲۱:۵۵

اداره کل آموزش و پرورش استان همدان از تعطیلی مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی سراسر استان در روز شنبه ۲۴ دی‌ماه در نوبت صبح و بعد از ظهر خبر داد.

تعطیلی ادارات و مدارس مازندران در روز شنبه
۱۴۰۱/۱۰/۲۳ - ۲۱:۵۳

معاون استاندار مازندران گفت: ادارات و مدارس مازندران به جز دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی فردا شنبه تعطیل است. همچنین در این روز ادارات مازندران دورکاری و مدارس غیرحضوری خواهد بود.

مدارس چهار شهرستان لرستان فردا تعطیل شدند
۱۴۰۱/۱۰/۲۳ - ۲۱:۲۲

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: به علت برودت هوا و سرمای شدید و یخ زدگی معابر و بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران استان مدارس مقطع ابتدایی، پیش دبستانی و مهدهای کودک شهرستانهای دلفان، الیگودرز، سلسله، ازنا و منطقه زز و ماهروی الیگودرز فردا شنبه ۲۴ دی ماه در نوبت صبح و عصر تعطیل اعلام شدند. ادارات در سراسر لرستان فردا راس ساعت 8 آغاز به کار می‌کنند.

مدارس و دانشگاه‌های استان قزوین غیرحضوری شدند و ادارات تعطیل
۱۴۰۱/۱۰/۲۳ - ۲۱:۱۱

مدارس پیش‌دبستانی و ابتدایی استان قزوین شنبه و یکشنبه ۲۴ و ۲۵ دی ماه غیرحضوری خواهند بود. امتحانات مدارس متوسطه اول و دوم به قوت خود باقی است و سایر مدارس متوسطه و هنرستان‌ها که امتحاناتشان به پایان رسیده غیرحضوری خواهند بود. همچنین اداره‌های دولتی و دانشگاه‌های قزوین در روزهای شنبه ۲۴ و یکشنبه ۲۵ دی‌ماه تعطیل خواهند بود.

تعطیلی ادارات و غیرحضوری شدن مدارس استان گلستان
۱۴۰۱/۱۰/۲۳ - ۲۱:۰۹

استاندار گلستان گفت: به منظور مدیریت در مصرف گاز فعالیت اداره‌های گلستان در روزهای شنبه و یکشنبه ۲۴ و ۲۵ دی به صورت دورکاری خواهند بود. مدارس به صورت غیرحضوری فعالیت خواهند کرد.

اداره‌های استان اردبیل دورکار و مدارس غیرحضوری شدند
۱۴۰۱/۱۰/۲۳ - ۲۰:۴۳

معاون استانداری اردبیل گفت: فعالیت همه دستگاه‌های اداری به جز واحدهای خدمات‌رسان، درمانی و اورژانس شنبه ۲۴ دی ماه به‌شکل دورکاری است و همچنین ساعت شروع به کار بانک‌ها و مراکز بهداشتی شنبه، ۹ صبح خواهد بود. اداره کل آموزش و پرورش اردبیل هم اعلام کرد: به دلیل برودت هوا و مدیریت مصرف گاز، فعالیت آموزشی همه دوره‌های تحصیلی شنبه ۲۴ دی ماه غیرحضوری است.

ادارات دانشگاه ها و مدارس استان تهران روز شنبه تعطیل شد
۱۴۰۱/۱۰/۲۳ - ۱۹:۰۱

شفیقی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران گفت: ادارات، دانشگاه‌ها و مدارس استان تهران روز شنبه تعطیل شد. کلیه دستگاه‌ها از لحظه دریافت خبر موظف هستند وسایل گرمایشی گازسوز خود را خاموش کنند. شعب بانک‌ها در سراسر استان تهران از ساعت ۹ الی ۱۳ فعال هستند.

تعطیلی مدارس در سیستان و بلوچستان
۱۴۰۱/۱۰/۲۳ - ۱۸:۴۷

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان اعلام کرد: تداوم سرمای هوا سبب تعطیلی مدارس زاهدان، خاش، تفتان، میرجاوه، مهرستان، سیب و سوران و سراوان در روز شنبه شد.

ادارات اصفهان دورکار و مراکز آموزشی مجازی شدند
۱۴۰۱/۱۰/۲۳ - ۱۸:۱۶

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اعلام کرد: تمامی ادارات، دستگاه های اجرایی و بانکهای اصفهان فردا (شنبه، ۲۴ دی) موظف به دورکاری و مراکز آموزشی نیز ملزم به ارائه مجازی آموزشها شدند.

تمام مراکز آموزشی استان قم دو روز غیرحضوری شد
۱۴۰۱/۱۰/۲۳ - ۱۸:۱۴

استانداری قم اعلام کرد: باتوجه به برودت هوا و به منظور کاهش مصرف انرژی، تمام مراکز آموزشی و مقاطع مختلف تحصیلی در استان قم در روزهای شنبه و یکشنبه ۲۴ و ۲۵ دی ماه به صورت غیر حضوری است.

مدارس و ادارات البرز روز شنبه تعطیل شد
۱۴۰۱/۱۰/۲۳ - ۱۸:۱۰

در حالی که پیش خبر تعطیلی ادارانت و مدارس استان البرز منتشر و تکذیب شده بود، دقایقی قبل استاندار البرز اعلام کرد: دورکاری کارکنان ادارات استان در راستای مدیریت مصرف حامل های انرژی، فردا شنبه ۲۴ دی ماه کلیه ادارات و سازمانهای استان البرز به صورت دورکاری و مدارس در همه مقاطع تحصیلی به صورت غیر حضوری خواهند بود. امتحانات نهایی دانش آموزان وامتحانات دانشجویان بر اساس برنامه ریزی قبلی و بصورت حضوری برگزار خواهد شد.

 

ادارات و سازمان‌های اداری آذربایجان شرقی روز شنبه تعطیل است
۱۴۰۱/۱۰/۲۳ - ۱۷:۳۶

استانداری آذربایجان شرقی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به برودت هوا و لزوم مدیریت مصرف انرژی، کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان در روز شنبه ، ۲۴ دی، تعطیل و فعالیت مدارس و مراکز آموزش عالی به صورت غیرحضوری خواهد بود.

مدارس و دانشگاه‌های گیلان مجازی شد/ تغییر ساعت کاری ادارات
۱۴۰۱/۱۰/۲۳ - ۱۶:۱۴

قرارگاه مدیریت جهادی گاز گیلان اعلام کرد: مدارس و دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان طی روزهای شنبه و یکشنبه غیرحضوری برگزار می‌شود و ساعات کاری ادارات نیز کاهش می‌یابد. شروع فعالیت ادارات در روزهای شنبه و یکشنبه هفته پیش رو ۸:۳۰ دقیقه و پایان آن ۱۲:۳۰ دقیقه اعلام شده است و تمامی دستگاه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای استان و همچنین شعب بانک‌های عامل موظفند نسبت به خاموش نمودن تمامی سیستم.های گرمایشی و موتورخانه‌ها، یک ساعت قبل از خروج کارمندان اقدام کنند.

تمدید تعطیلی مدارس و ادارات خراسان جنوبی
۱۴۰۱/۱۰/۲۳ - ۱۵:۴۵

سخنگوی ستاد مدیریت مصرف انرژی در خراسان جنوبی اعلام کرد: بنا به پیشنهاد شرکت گاز استان و تصویب کارگروه استانی مدیریت مصرف انرژی و موافقت استاندار خراسان جنوبی، ادارات، دستگاه‌های اجرایی و مراکز آموزشی در روزهای ۲۴ و ۲۵ دی‌ماه تعطیل است.

ادارات تهران شنبه و یکشنبه تعطیل می‌شوند؟
۱۴۰۱/۱۰/۲۳ - ۱۵:۴۳

با توجه اعلام هواشناسی مبنی بر کاهش دما طی روزهای شنبه و یکشنبه گمانه زنی‌ها در خصوص تعطیلی روزهای شنبه و یکشنبه افزایش یافته است. معاون استاندار تهران در این باره گفت: تا چند ساعت دیگر در مورد تعطیلی و یا عدم تعطیلی دستگاه‌های اجرایی استان تهران تصمیم‌گیری می‌شود.

تعطیلی ادارات و دانشگاه‌ها در استان سمنان تمدید شد
۱۴۰۱/۱۰/۲۳ - ۱۵:۲۰

جانشین رییس ستاد مدیریت بحران استان سمنان گفت: تمامی ادارات، سازمان‌ها، ارگان‌های دولتی، دانشگاه‌ها و بانک‌های استان سمنان (به غیر از شعب مرکزی) به‌ علت برودت هوا و شرایط نامساعد جوی و با هدف صرفه‌جویی در مصرف انرژی و تامین گاز طبیعی برای مشترکان خانگی فردا (شنبه) تعطیل است.

آخرین وضعیت ترافیکی راه‌ها؛ انسداد ۱۳ جاده اصلی و فرعی
۱۴۰۱/۱۰/۲۳ - ۱۳:۳۰

سرهنگ احمد شیرانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور به ایسنا گفت:‌ برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در سراسر کشور در حال حاضر شاهد ترافیک پرحجم در مسیر شمال به جنوب محور چالوس در محدوده سیاه بیشه هستیم و وضعیتی مشابه نیز در مسیر جنوب به شمال محور هراز در محدوده پیست آبعلی گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در آزادراه کرج - قزوین محدوده مهرویلا و حدفاصل حصارک تا کمالشهر نیز ترافیک نیمه سنگین است، گفت: در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل محمدشهر تا پل کلاک هم ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است. در دیگر محورهای مواصلاتی مشکل ترافیکی وجود ندارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا درباره آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز اظهارکرد:‌ گزارش‌ها حاکی از بارش برف در ارتفاعات استان‌های آذربایجان غربی و قزوین است. همچنین مه گرفتگی غلیظ در استان خوزستان و مقاطعی از محور هراز نیز وجود دارد و از این رو لازم است که رانندگان با دقت بیشتری اقدام به رانندگی کنند.

شیرانی افزود: در همین راستا نیز رانندگان باید توجه داشته باشند که استفاده از زنجیرچرخ در محورها و گردنه‌های کوهستانی برف‌گیر الزامی است. رعایت فاصله طولی مناسب و سرعت مطمئنه و پرهیز از سبقت غیرمجاز موضوع دیگری است که رانندگان باید در شرایط برفی و بارانی رعایت کنند.

وی درباره آمار ترددهای جاده‌ای نیز خاطرنشان کرد:‌اطلاعات دریافتی از سامانه‌های ترددشمار نشان می‌دهد که ترددها در شبانه‌روز گذشته نسبت به روز قبل‌تر خود حدود دو دهم درصد افزایش داشته است. ساعت اوج تردد نیز بین ساعات ۱۶ تا ۱۷ بوده و کمترین تردد نیز بین ساعات سه تا چهار انجام شده است. بیشترین ترددهای جاده‌ای نیز به ترتیب از آزادراه کرج - قزوین، آزادراه کرج - تهران، آزادراه قزوین - کرج، آزادراه تهران - کرج و آزادراه قم - تهران انجام شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا همچنین درباره محورهای دارای ممنوعیت تردد و انسداد نیز گفت: محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می‌شود. محور بندرلنگه – بندرخمیر هم در محدوده کنخ تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین محور بندرلنگه – دژگان - بندرخمیر انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه محور ریگان – ایرانشهر نیز تا اطلاع بعدی مسدود است، گفت: از دیگر محورهای دارای انسداد می‌توان به محورهای پونل - خلخال، جاسک – بشاگرد، چاهان – زرآباد، لاسم - ارجمند، وازک - بلده، سروآباد – پاوه، سی سخت – پادنا، محور جدید هشتگرد – طالقان، شمشک - دیزین و گنجنامه - تویسرکان اشاره کرد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با اعلام شماره ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها و نیز محورهای دارای انسداد و محدودیت ترافیکی، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای انجام سفرهای خود انتخاب کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳۳
بله اینگونه زمستان سخت نصیب کشور ما میشود، چاه نکن بهر کسی اول خودت بعدا کسی، تحلیلهای آبکی مجددا اشتباه در آمد، ما برای مدیریت جهان برنامه داریم
پاسخ ها
نظر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
بخار آب یک گاز گلخانه‌ای است.میشه چند کاسه آب روی بخاری گذاشت هم گرمای سقف رو به کف میاره هم تعدیل دمایی میکنه و از سردی صبح کم میکنه. البته در درجه اول گرفتن درزهای در و پنجره
طفلکی ها برای حفط ابرو مجبورید تعطیل کنید
اخیی
تنها راه مبارزه با سرما و کمبود گاز در کشور آن است که هیزم هایی را که به اروپایی ها داده بودیم تا در زمسنان بسوزانند ولی الان بلااستفاده مانده است را پس یگیریم و خودمان در ایران عزیزمان از آنها استفاده نماییم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
عالی فرمودید
یادتان هست چند ماه پیش عده ای جلوی سفارت آلمان در تهران تجمع کرده و ضمن دادن عار

برای گذراندن زمستان سخت اروپا، با تمسخر هیزم جلوی سفارت قرار دادند؟!!!!

چرا عده ای زود جوگیر می شوند؟

حالا که زمستان امسال در اروپا دمای هوا 5 تا 10 درجه بالاتر از حد نرمال و در ایران 5 تا 10

درجه پائینتر از حد نرمال است و مملکتی با این ذخایر عظیم گاز با مشکل کمبود گاز روبرو

شده چه توجیهی برای محاسبات و باورهای اشتباه خود در این زمینه دارند؟

تا کی می خواهند با خیالپردازی و رویا و شعار تصمیمگیری کنند؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
حالا آلمان ها با کپسول گاز اومدن جلوی سفارت ما در آلمان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
هر وقت ما تو ایران مجبور شدیم چوب نیمکت پارک رو برای
جرم کردن خونمون بکنیم بیا خود تحقیری کنن
یه جمعیت محدود یه جو گیریی جلو سفارت آلمان کردند ، که
خب غلط بوده
حالا شما یه جوری رو اون چند تا جوون مانور میدی انگار رؤسای کمیسیون های تخصصی مجلس بودند:)
اگر قرار است یکشنبه هم تعطیل باشد از همین الان بگویید زیرا برخی سرایداران مدارس. و ادارات که نظارت کمتری بر آنهاست با این خیال که یکشنبه روز کاری است ، فردا بعداز ظهر اقدام به روشن کردن سیستم گرمایشی خواهند کرد . برای حصول بهترین نتیجه زمان سنجی. مهم است
زمستان سخت اروپا یا ایران؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
اگه اجازه می دادین حاج حسین تنگه رو ببنده سرما از ترسش نمی اومد ایران
زمستان سخت اومد ولی یکم اینورتر
حیا هم ندارید که حداقل یکبار بیایید بگید اشتباه کردیم
زمستان سخت!
اما برای کی؟
زمستان سرد ایران...
تعطیلی برای آلودگی...
برای مصرف گاز...
افزایش قیمت دلار...
کی قرار بهار بشه...؟ کی...؟
به نظرم منطقی است که برای بیست سال قید ساخت بمب اتم را بزنیم و در مقابل از کشورهای غربی مثلاً ساخت ده نیروگاه اتمی را درخواست کنیم و یا تکنولوژی بکارگیری گاز مایع در نیروگاهها و صنایع سنگین را مطالبه کنیم
از آنجایی که مصرف گاز هزینه پولی به دنبال دارد بسیار بدیهی است که. شدیدترین نوع بدمصرفی در ادارات ،بانکها ،کارخانه ها و مدارس دولتی اتفاق می افتد پس باید در روزهای سرد نظارت بر آنها به صورت حضوری و موثر صورت گیرد حتی میتوان از سربازهای آموزش دیده استفاده نمود.
چه می‌کند این دولت یکدست منصوب دکتر آیت الله رئیسی بعد اداره زیمباوه را مسخره میکنیم
هیچ وقت بد کسی را نخواه تا سر خودت نیاد هنوز مصاحبه و لبخند ذوق وزیر محترم در رسانه ملی در مورد زمستان سخت اروپا یادمان نرفته است ولی طاهرا سرخودمان آمد آنها ممالکشان تعطیل نشد ولی اینجا با منابع عظیم گاز شد
خداروشکر گاز همه جا هست و مثل اروپا به بدبختی نیفتادیم. اروپا عرضه داشت الان تو آلمان با چوب خودشونو گرم نمی‌کردند. اما ایران سربلند چطور نعمت گاز در تمام شهرها و روستاها وجود داره
زمستان سرد و سخت از راه رسید و ...
ما یکی از ادارات دولتی شهر تهران هستیم و مدیرمون پیام داده که ما جزو این تعطیلیا نیستیم و فردا شنبه روز کاریه؟ چه فرقی داریم با بقیه مگه؟ ظلم تا چه حد؟
هههههه
هر چه سریعتر تنگه هرمز را ببندید
از اقتصاد دان چه خبر؟؟؟
اعتراضات کار دشمن بود، آیا کمبود برق در تابستان و گاز در زمستان هم کار دشمن بود؟ یا حتما این یکی کار دولت قبل بود؟
دم دست ترین وپیش پا افتاده ترین راه حل تعطیلی هر روز مملکت 1 میلیارد دلار ضرر
ایران شده اروپا...،!
حالا خوبه دومین کشور در ذخایر گاز دنیا هستیم ولی کمبود گاز داریم...واقعا مسخرست!!
زمستان سخت!!!
خبر بی ارزش شدن ارزش پول زیمباوه را خبر دادید در حالیکه که ارزش ریال ایران بزودی رقیب زیمبابوه خواهد شود.
با معامله ۳۴ هزار و ۸۱۶ خودرو در بورس؛ ۱۰هزار و ۴۱۰میلیارد تومان رانت از کف دلالان خودرو رفت.

مسئولان جمهوری اسلامی در ماه‌های گذشته بارها با اشاره به فرارسیدن "زمستان سخت" در اروپا ابراز امیدواری کرده‌اند که نیاز به منابع انرژی باعث انعطاف کشورهای اروپایی طرف توافق هسته‌ای در مذاکرات احیای برجام شود.
اکنون کشورهای اروپایی وابستگی خود به گاز روسیه را تقریبا به طور کامل قطع کرده‌اند و کشوری مانند آلمان موفق شده از راه‌هایی چون واردات گاز مایع (LNG) نیاز خود را تامین کند. دولت ابراهیم رئیسی که اکنون با "زمستان سخت" روبرو شده می‌کوشد از خود سلب مسئولیت کند و کمبود گاز را به گردن ناکارآمدی دولت‌های قبلی بیندازد. روزنامه ایران، ارگان مطبوعاتی دولت یکی از علت‌های اصلی بحران فعلی را بی‌توجهی دولت‌های قبلی به ذخیره‌سازی گاز عنوان کرده و پای دولت اکبر هاشمی رفسنجانی را هم به میان می‌کشد که از آغاز کارش بیش از ربع قرن می‌گذرد. جواد اوجی، وزیر نفت دولت رئیسی هم روز سه‌شنبه بی‌توجه به مسئولیت خود در زمینه تامین انرژی، به شهروندان توصیه کرد برای مقابله با سرما در شرایط کمبود و قطع گاز در خانه لباس گرم بپوشند.
سرما هم شد کرونا بهانه ای دیگر
ما در البرز ونظر اباد نه سرما داریم نه برق ونه باران شلوغ نکنید دورغ نگید لطفا
چراکرمانشاه مدارسش تعطیل نمیشه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس