بازدید 3555

سرقت عجیب زن سارق از همسایه

کد خبر: ۱۱۵۸۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۱ 10 January 2023

پلیس در جست‌وجوی زن جوانی است که برای سرقت 8 حلقه النگوی طلا، زن همسایه را تا یک قدمی مرگ کشاند.

به گزارش ایران، روز گذشته زن جوانی به پلیس مراجعه کرد و از سرقت 8 حلقه النگویش توسط زن همسایه خبر داد و گفت: خانواده‌ام ساکن شهرستان هستند و من به تنهایی در تهران زندگی می‌کنم.

چند روز قبل حالم بد شد و زمانی که برای درمان به دکتر مراجعه کردم، به من گفت باید بستری شوی. از آنجایی که هزینه بیمارستان را نداشتم، تصمیم گرفتم در خانه استراحت کنم. از طرفی دلم نمی‌خواست خانواده‌ام از شهرستان به تهران بیایند و آنها را به دردسر بیندازم.

زن همسایه که به‌تازگی به آنجا آمده بود و به صورت موقتی در اتاق کناری مستأجر شده بود، زمانی که متوجه شد حالم خوب نیست برای پرستاری از من به خانه‌ام آمد.

دو روز اول هیچ مشکلی نبود اما روز سوم برایم آب پرتقال گرفت و زمانی که آن را خوردم بی‌هوش شدم و دیگر متوجه نشدم.

زن جوان گفت: به هوش که آمدم روی تخت بیمارستان بودم به من گفتند 15 روز بی‌هوش بوده‌ام و با مرگ دست و پنجه نرم می‌کردم. ظاهراً زمانی که خانواده‌ام با تلفن من تماس گرفته و من پاسخ نداده بودم نگران شده و از یکی از دوستانم خواستند که به من سر بزند.

دوستم زمانی که وارد ساختمان شده با در ورودی باز خانه مواجه شده و مرا بی‌هوش روی زمین پیدا کرده و با تماس او امدادگران اورژانس مرا به بیمارستان می‌برند. زن همسایه 8 النگویی را که در دستم بود پس از بی‌هوش کردنم، به سرقت برده بود.

با شکایت زن جوان، به دستور بازپرس دادسرای ویژه سرقت مأموران راهی خانه همسایه سارق شدند. اما تحقیقات اولیه نشان می‌داد زن سارق آنجا را به مدت یک ماه اجاره کرده و بعد از اجرای سرقت نیز قرار داد را فسخ و از آن خانه اسباب‌کشی کرده است.

بدین‌ترتیب این فرضیه برای تیم تحقیق مطرح شد که زن جوان با شگرد اجاره موقتی خانه‌ها و نزدیک شدن به همسایه‌ها با شگرد بی‌هوشی از آنها سرقت کرده و سرقت‌های دیگری نیز در پرونده خود دارد. تحقیقات برای دستگیری زن سارق از سوی کارآگاهان پلیس ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار