بازدید 157577

پیشنهاد دیوانه‌وار الهلال عربستان به مسی

کد خبر: ۱۱۵۸۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵ 08 January 2023

باشگاه الهلال عربستان برای جذب لیونل مسی حاضر است رقمی عجیب را به این بازیکن پیشنهاد دهد تا او را به گرانترین بازیکن تاریخ تبدیل کند.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از المنظار، بعد از پیوستن کریستیانو رونالدو به النصر، هواداران الهلال سرشناس ترین تیم عربستانی منتظر یک سورپرایز بزرگ هستند و آن جذب فوق ستاره ای به نام مسی است.

قرارداد مسی با پاری سن ژرمن تابستان پیش رو به پایان می رسد و به همین خاطر هواداران الهلال امید زیادی دارند که بتوانند این بازیکن را جذب کنند.

پیشنهاد دیوانه‌وار الهلال عربستان به مسی

باشگاه الهلال که برای جذب لیونل مسی با این بازیکن وارد مذاکره شده حاضر است با دستمزد عجیب و خیالی ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال (سعودی) در سال این بازیکن آرژانتینی را جذب کند.

الهلال حاضر است که با حقوق ۳۲۰ میلیون دلار در سال مسی را جذب کند و در این صورت این فوق ستاره آرژانتینی به گران ترین بازیکن تاریخ تبدیل می شود.

بیشتر بخوانید 

مسی همچنان در اوج دوران فوتبالی خود به سر می برد و اخیرا توانست قهرمانی در جام جهانی را به دست آورد. به نظر می رسد که این بازیکن همچنان می خواهد در فوتبال اروپا به کار خود ادامه دهد با این حال رد کردن این دستمزد برای یک سال دور از انتظار است و باید دید که آیا مسی مانند رونالدو وسوسه می شود یا نه.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۶۶
انتشار یافته: ۲۴
بابا خدا وکیلی اینا دیوانن.با این دست فرمون بره امباپه و رئال و ... قراره بیاند آسیا
پول ملت عربستان یا صرف ایجاد داش و گروههای تروریستی دیگر یا خرج کشتار مردم مسلمان در یمن و سوریه و یا صرف خودنمایی هایی همچون خرید مسی و رونالدو و فوتبالیستهیا در حال بازنشستگی از این قبیل میشود. اگر سعودی ها این همه پول را که خرج جنگ و خونریزی در کشورهای اسلامی می کنند صرف سازندگی کشورهای اسلامی می کردند الان رهبری همه جهان اسلام را در اختیار داشتند اما منطق انها همین است خونریزی و فتنه انگیزی و ترویست پروری .
پاسخ ها
حمید شریفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
نه اینکه پول نفت و گاز ایران خرج مردم ایران میشه؟آدم خنده اش میگیره از این نظرات مسخره
این پولها را بدهید به مردم بیچاره نیازمند. خدا را خوش نمیاد
بابا بسه تونه دیگه هم النصر رونالدو رو خریده ادن هازاد رو هم بگیره الهلال هم که مسی رو میخواد بگیره بابا بزارید کشورای دیگه هم از این بازیکنا بگیرن فقط شما که نمیشه حالا یه رونالدو رو خریدن فکر کردن پول دارن
چرا که نه
وقتی میگیم عربهای سعودی عقل ندارن میگن حسودی میکنید.اگه بن سلمان احمق اینقدر پول داره که یک باشگاهش رو اینطوری حمایت میکنه بره بجاش یک کم رو صنعت و دانشگاه‌های کشورش پول بریزه.مسی که تا ۵۰ سالگی که نمیتونه مثل روز اولش باشه.یکسال نشده تو زمین راه میره.کافیه یک شکست با مسی از ایرانیا بخوره تا همه آمال و پاهای سعودی به باد بره.ما ایرانیا استاد ضد حال به عربها هستیم.
عجب دیوانه شده این عربستان
دوتاگل به آرژانتین زدن جو گیر شدن
پادشاه فوتبال مسی امکان نداره مثل رونالدو به فوتبال عربستان بره
من هم شنیدم مسی رو میخواستن جذب کنن ،لحظه أخر مسی نظرش عوض شد چون یه تیم باشگاهی فول امکانات از ایران 1 میلیارد و 260 میلیون ریال ایرانی بهش پیشنهاد دادن از طرفی مسی ادم مادی نیست ولی بخاطر قطع اینترنت ووات ساب ،یوتیوب ،تو عربستان و نداشتن امکانات ،احتمالا بیام ایران بازی کنم .تو خیابان سعدی هم یه سووئت 3×3 بهش میدن .خودش
هم خوشحال وشاداب داره لذت میبره
عربستان بااین کار یعنی جذب رونالدو ومسی بعبارتی تمام تگاههای هواداران این دوفوق ستاره رابه کشورهای اسلامی متوجه میکنه
وهمین زمینه پیشرفت کشور و قوی شدن جهان اسلام درنگاه دنیای غرب واروپا ودنیا میشه
برو مسی یه بارم آسیا و آفریقا
خوبه فقط مونده بیان ایران با استقلال و پرسپولیس بازی کنن
درود بر مسی و دورد بر کشور آرژانتین
انگار بااین پیشنهاد مسی هم به پایان خودنزدیک است البته اگه بپذیره
آخرش باید بذاری و بری اون مرحله زندگی
سخت نگیرید ، دنیا بازیچه ای بیش نیست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها