بازدید 2581

راه موفقیت نظام در داخل کشور است

شهردار تهران گفت: پیام گام دوم انقلاب، ایجاد تمدن اسلامی است تا ظهور مهدی موعود (عج) و نقطه آغاز آن داخل کشور است.
کد خبر: ۱۱۵۸۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹ 07 January 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاري صدا و سيما، علیرضا زاکانی در همایش جوانان انقلابی گام دوم انقلاب در مسجد پیامبر اعظم رفسنجان افزود: در داخل مشکلات وجود دارد، در مقدمه گام دوم انقلاب بايد راه را هموار کنیم و ناهمواری‌ها را بشناسیم. دقت در دشمنی دشمن، برایمان امر قطعی است.

 شهردار تهران همچنين گفت: قاطعیت با دشمن و رآفت با عموم مردم باید شکل گیرد. فاصله عمل و مسئولان باید کم باشد. در داخل کشور نباید سطحی نگاه کنیم، باید مشکلات داخل را بشناسیم و آن‌ها را رفع کنیم.

وی دشمني دشمن، مشکلات اقتصادی، غفلت مردم و مسئولان را پایه استقرار و ضربه زدن دشمن به نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: راه مواجهه با دشمن قوی شدن، پیش دستی کردن و خدمتگزاری صادقانه به مردم است.

زاکانی گفت: همه امکانات کشور برای عبور از مشکلات مهیاست به شرطی که خوابمان نبرد. برخی راهکار‌ها به مسئولان بر می‌گردد در این غفلت، جهاد تبیین و جریان مطالبه هم مهم است.

وی همچنين افزود: در کشور هم داشته‌ها و ظرفیت‌های خوبی داریم و هم نقص داریم. بی تفاوتی در کشور توسط مسئولان خیانت به کشور است. هر کجا از اسلام و امامین انقلاب تبعیت کردیم موفق شدیم.

شهردار تهران اين را هم گفت که آزادی عمومی ملت ما امروز دربند تحقق استقلال فرهنگی و اقتصادی است. آزادی داریم، اما آزادی به معنی اینکه فرد در تحقق اصل هشت قانون اساسی بتواند در مقابل یک مسئول بایستد و مسئول را نقد و مطالبه کند و این مطالبه همراه سازو کار‌هایی باشد که به نتیجه‌ای منجر شود هنوز محقق نیست .

زاکانی افزود: صحبت از عدالت می‌کنیم؛ اما اصلاحات ضروری کشور مبارزه با فساد ، فقر وتبعیض است. فاصله معنی داری بین فقیر و غنی وجود دارد و نیازمند تحول هستيم.

 شهردار تهران گفت: مشارکت مردم در عرصه‌های کشور باید وجود داشته باشد، نظام تربیتی ما مختل و حاصل آن غفلت است با دو ویژگی رشد و مسئولیت پذیری باید متحول شود. خانواده، مدرسه، دانشگاه، رسانه‌ها باید نقش آفرینی کنند.

وی تاکید کرد: دولت، مجلس انقلابی و دستگاه قضایی در حال تلاش هستند، دولت امروز به ویژه شخص ریاست جمهوری تمام تلاش خود را معطوف به مشکلات گذشته کرده که مشکلات را کنار بزند و راهی به سمت آینده باز نماید.

 زاکاني اين را هم گفت که راه آینده روشن است به شرطی که راه را ببینیم و بزرگترین تهدید در دل تحریم هاست و خدمت گذاری از ولایت فقیه باید سر لوحه همه باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار