بازدید 6842

خرید گل ، بهترین هدیه روز مادر از گل فروشی شرمیلا

کد خبر: ۱۱۵۸۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸ 07 January 2023

خانم ها در طول زندگی شخصیت های بسیاری را تجربه میکنند حضور آنها به عنوان دختر ، خواهر ، همسر (زن) ، مادر ، مادر بزرگ و ... در خانواده برای هر خانمی ممکن هست اتفاق بیافتد و هر کدام از این شخصیت ها خصوصیات رفتاری مشابه ای را در مقابل سایرین دارند به عنوان مثال مادران فداکار ، دلسوز ، زحمت کش هستند ، خواهران مهربان ، دلگرم و دوست داشتنی هستند که این موضوع باعث جذابیت بیشتر بانوان در جایگاه شخصیت مادر ، خواهر ، همسر (زن) ، مادر بزرگ و دختر می باشد و خرید گل روز مادر و روز زن به پاس زحمات این عزیزان انجام می شود.

دلایل مهم بودن روز مادر و روز زن چیست؟

در بین تمامی شخصیت ها پر رنگ ترین شخصیت مادر و همسر (زن) می باشد در واقع عشق مادر و عشق به همسر یک عشق و علاقه ابدی بین هر انسانی می باشد و خرید گل روز مادر و روز زن یکی از هدیه های مناسب برای مادر و همسرها می باشد.

همه انسان ها دوست دارند در زندگی خود از مادر و همسر (زن) خود تشکر کنند و در فرهنگ کشور ما برای هر کدام از این عزیزان روزهای مختلفی مشخص گردیده است تا با این بهانه این روز را به بانوان عزیزمان تبریک بگوییم و با خرید هدیه ای بابت تمامی زحماتی که می کشند تشکر کنیم.

در کشور ما روز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)  به عنوان روز مادر و روز زن نام گذاری شده است که ولادت حضرت فاطمه (روز مادر و روز زن) در سال 1401 برابر است با جمعه 23 ام دی ماه و در این روز باکس گل ، سبد گل ، گلدان مناسب برای روز مادر و رز جاودان ، باکس گل ، سبد گل مناسب برای روز زن هدیه های مناسبی برای تشکر و قدردانی از مادر و همسر می باشد.

خرید گل روز مادر و روز زن

سایت گل فروشی شرمیلا ، محصولات زیبا و با کیفیتی را در قالب باکس گل و دسته گل و سبد گل برای روز مادر و روز زن آماده کرده است که با توجه به سلیقه مادر و همسرتان میتوانید یکی از این محصولات زیبا را سفارش و به عزیزانتان تقدیم کنید.

در ادامه می خواهیم بهترین باکس گل، دسته گل ، گیاه و سبد گل ویژه روز مادر را برای شما به اشتراک بگذاریم.

خرید گل ، بهترین هدیه روز مادر از گل فروشی شرمیلا

دسته گل زیبای نرگس نماد تحسین ، شجاعت ، خالصی و زندگی طولانی را دارد ، همچنین گل نرگس یکی از گل های خوشبو و زیبا می باشد که میتواند به عنوان هدیه روز مادر بسیار فوق العاده باشد.

خرید گل ، بهترین هدیه روز مادر از گل فروشی شرمیلا

باکس گل دلارام ، باکس گل رز مناسب روز مادر با ترکیب فوق العاده زیبا و لاکچری برای ابراز عشق و علاقه می باشد ، این باکس گل شامل گل های رز قرمز می باشد.

خرید گل ، بهترین هدیه روز مادر از گل فروشی شرمیلا

دسته گل رز قرمز پارمیس ، یک دسته گل با گل های رز قرمز که با کاغذ مشکی تزیین شده است. این دسته گل زیبا شامل 25 شاخه رز قرمز می باشد که یک هدیه زیبا عاشقانه به همسر و مادر می باشد.

گلدان گیاه ارکیده یک گیاه بسیار زیبا ، مقاوم و دل انگیز برای هدیه روز زن و روز مادر می باشد در صورتی که مادر یا همسرشما زمان کافی برای رسیدگی به این گیاه زیبا را دارد میتوانید آن را خریداری نمایید.

برای سفارش و خرید گل میتوانید از طریق وبسایت شرمیلا یا شماره تماس 02191307002 اقدام نمایید.

شاید براتون سوال باشه برای روز مادر و روز زن چه محصولاتی رو از گلفروشی شرمیلا میتونیم سفارش بدیم؟

 1- دسته گل روز مادر : دسته گل ها معمولا  در دو مدل تک رنگ یا رنگارنگ آماده می شوند ، دسته گل ها رنگارنگ از گل های ترکیبی با رنگ بندی مختلف آماده می شوند و دسته گل های تک رنگ معمولا از گل رز در رنگ قرمز استفاده می شوند و دسته گل ها به چندین شکل تزیین می شوند. کاغذ پیچی ، ربان و تور در شکل و رنگ های مختلف باعث تزیین دسته گل شما می شود.

 2- باکس گل : خرید باکس گل به عنوان هدیه یک ایده فوق العاده است چون باکس گل ها به راحتی روی میز و هر جایی قرار میگیرند و همچنین امکان آب دادن به اسفنج درون باکس باعث عمر بیشتر گل ها خواهد شد.

 3- سبد گل روز زن : سبد گل ها هدیه مناسبی برای ارسال به محل کار همسر یا مادر می باشد. در صورتی که مادر یا همسر خانم شما شاغل هست با ارسال یک سبد گل لاکچری روز زن و روز مادر میتوانید این روز را به او تبریک بگویید.

4- تراریوم : تراریوم ها به تازگی طرفداران زیادی پیدا کرده و این محصولات به دلیل سبک و کوچک بودن امکان جابجایی راحتی دارند ، همچنین نیاز به نگهداری خاصی ندارند بهمین خاطر تراریوم یک هدیه زیبا برای روز مادر می باشد.

5- گلدان و گیاه آپارتمانی طبیعی : گیاهان و گلدان همیشه حس و حال خوبی را منتقل می کنند و حس زندگی را به فضا می بخشند و بسیاری از افراد در منزل و محل کار خود از گیاهان زیاد با سایز های بزرگ استفاده میکنند ، همچنین نگهداری گیاهان برای مادر و همسران خانه دار حس خوبی دارد و این هدیه میتواند در طول زمان حس زیبایی را منتقل کند.

6- رز جاودان : رز جاودان معمولا یک هدیه عاشقانه می باشد و برای ابراز عشق ابدی و همیشگی رز جاودان هدیه داده می شود و با خرید یک رز جاودان یک هدیه با عمر حداقل 3 الی 5 سال به همسر خود کادو دهید.

نکات مهم در سفارش گل برای روز مادر و روز زن

1- رنگ بندی : به رنگ بندی و تناژ رنگی گل ها دقت کنید. خانم های جوان اغلب رنگ بندی های پر انرژی  و شلوغ را ترجیح میدهند و میتوانید باکس گل یا سبد گل هایی با رنگهای شاد و متنوع را به آنها هدیه دهید ، همچنین برای مادر و مادر بزرگ ها میتوانید دسته گل با رنگ بندی ملایم به عنوان مثال از گل هایی با رنگ بندی صورتی ، گلبهی ، سبز استفاده نمایید.

2- تازه بودن گل ها : یکی از نکات خیلی مهم در این روز استفاده از گل های تازه و سرحال می باشد که گل فروشی شرمیلا روزانه گل های خود را از باغ گل شرمیلا تهیه میکند و تمامی گل ها تازه و خوشبو می باشند.

3- نوع گل : گل های زیادی در دسته گل ، سبد گل یا باکس گل میتواند بکار برود محبوب ترین گل ها برای هدیه روز زن و روز مادر گل میخک ، گل داوودی ، گل ارکیده ، گل رز می باشد البته که هر گلی از سمت شما برای مادر و همسرتان ارسال شود او دوست خواهد داشت. اما انتخاب این ترکیب از گل ها حس بهتری به ایشان خواهد داد.

4- بسته بندی : بسته بندی زیبا یکی از موارد مهم در کادو پیچی و ارسال کالا می باشد که شرمیلا محصولات خود را بسته بندی شکیل و زیبا برای مشتریان خود ارسال می نماید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار