بازدید 3889

بازداشت کودک ۶ ساله در آمریکا بعد از تیراندازی به معلم

کودکی ۶ ساله در ایالت ویرجینیا در آمریکا بعد از شلیک به معلمش بازداشت شده است.
کد خبر: ۱۱۵۸۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹ 07 January 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، رسانه‌های آمریکا گزارش داده‌اند کودک ۶ ساله‌ای در یکی از دبستان‌های ایالت ویرجینیا بعد از شلیک به معلمش بازداشت شده است.

وبگاه شبکه خبری سی‌ان‌ان نوشته این حادثه عصر جمعه به وقت محلی در مدرسه ابتدای «ریچنک»، واقع در شهر نیوپورت نیوز ایالت ویرجینیا به وقوع پیوسته است.

«استیو درو»، از مقام‌های اداره پلیس این شهر در یک کنفرانس خبری گفت: «ضارب یک دانش‌آموز ۶ ساله است. ما اینکه بتوانیم به بهترین نحو به این فرد خردسال خدمات ارائه بدهیم با وکیل ایالتی و برخی سازمان‌های دیگر در تماس بوده‌ایم.»

درو گفته معلمی که در این حادثه هدف قرار گرفته زنی است که بالای ۳۰ سال سن دارد. وی داخل کلاس درس هدف شلیک گلوله قرار گرفت و شلیک تیر تصادفی نبوده است.

وی اضافه کرد که علت حادثه مجادله میان دانش‌آموز و معلم بوده است. کودک ۶ ساله که سلاح به همراه داشته یک گلوله به سمت معلم شلیک کرده است.

منابع خبری پیش از این وضعیت جسمانی قربانی را وخیم اعلام کرده بودند. درو در کنفرانس خبری گفت که جراحت‌های این معلم تهدید جانی به همراه دارد اما در وضعیت او اندکی نسبت به ساعاتی قبل بهبود حاصل شده است.

درو گفته تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد. او تصریح کرد می‌خواهد بداند که این سلاح از کجا آمده و وضعیتی که منجر به شلیک شده چه بوده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان