بازدید 3636

طرح حمایت دفترشما از کسب و کارهای ایرانی

شرایط اقتصادی و اجتماعی امروزه باعث شده به کسب و کارها و استارتاپ‌های ایرانی آسیب‌های جدی وارد شود،در واقع بسیاری از آن‌ها برای زنده ماندن مجبور شدند تعدیل نیرو کنند و حتی برخی دیگر تعطیل شدند. از این رو ما در دفترشما تصمیم گرفتیم جهت حمایت از آن‌ها و به دلیل مسئولیت اجتماعی که بر عهده‌ داریم بر روی تمامی سرویس‌های خود تخفیف 20 درصدی اعمال کنیم. در ادامه به سرویس‌های دفترشما و کاربردهای آنان در کسب و کار اشاره خواهم کرد، بنابراین تا انتها همراه من باشید.
کد خبر: ۱۱۵۷۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۶ 04 January 2023

طرح حمایت دفترشما از کسب و کارهای ایرانی

راه اندازی تلفن گویا بدون خرید تجهیزات گران قیمت!

تلفن گویا دفترشما سرویسی است که به کسب و کارها کمک می‌کند بدون نیاز به صرف هزینه‌های هنگفت تلفن گویا کسب و کار خود را راه اندازی کنند.

راه اندازی تلفن گویا به روش معمول نیاز به خرید تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری مثل دستگاه سانترال، تلفن سانترال و ... دارد که گران قیمت هستند و هزینه‌ی هنگفتی به استارتاپ‌ها تحمیل می‌کند. اما به لطف تکنولوژی و تلفن گویا ابری بدون نیاز به هیچ گونه تجهیزات و با هزینه‌ای بسیار کمتر می‌توان سیستم تلفن گویا کسب و کار را راه اندازی کرد.

با استفاده از این سرویس تماس‌های مشتریان به تلفن همراه شما یا همکاران منتقل می‌شود و حتی اگر در دفترکارتان حضور نداشته باشید هم امکان پاسخگویی وجود دارد. هیچ گونه محدودیتی جهت تعریف داخلی‌ وجود ندارد و گزارش تماس‌ها به صورت آنلاین در اختیارتان قرار می‌گیرد.

تنها هزینه‌ای که می‌پردازید هزینه‌ی اشتراک ماهیانه‌ی سرویس خواهد بود و حتی در صورت جابجایی دفترکارتان امکان استفاده از خط خریداری شده وجود دارد. علاوه بر این امکاناتی مثل صندوق صوتی، فکس اینترنتی و ... را می‌توان بر روی خط فعال کرد.

منشی مجازی؛ اپراتور دورکار تماس‌های شما

بسیاری از صاحبان کسب و کارهای کوچک و استارتاپ‌ها به دلیل اینکه هزینه‌های استخدام و آموزش نیرو زیاد است و جهت پاسخگویی به تماس‌های مشتریان توان استخدام اپراتور را ندارند مجبور می‌شوند بخش زیادی از زمان کاری خود را به پاسخگویی تماس‌های مشتریان صرف کنند.

به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم جهت حل این مشکل از اپراتورهای با تجربه و حرفه‌ای خود برای پاسخگویی به تماس‌های مشتریان شما بهره ببریم. بنابراین به هیچ عنوان دغدغه‌ی پشتیبانی مشتریان را نخواهید داشت و می‌توانید با خیالی راحت بر افزایش فروش و بازاریابی کسب و کار خود تمرکز کنید.

کارشناسان ارتباط با مشتری دفترشما به صورت حرفه‌ای این کار را انجام می‌دهند بنابراین در جلب اعتماد مشتریان و تبدیل کردن آن‌ها به مشتریان وفادارتان تاثیر زیادی خواهند داشت. همچنین زمانی که پشتیبانی تلفنی با کیفیت داشته باشید کسب و کارتان حرفه‌ای‌تر به نظر می‌رسد.

علاوه بر پاسخگویی به تماس‌ها می‌توانید از آنان بخواهید فکس‌ها را ارسال کنند، قرارهای ملاقات شما را هماهنگ کنند، سفارشات را ثبت کنند یا هر کار دفتری دیگری که لازم است را انجام دهند.

فکس‌ها رو بدون دستگاه فکس ارسال کن!

شاید شما از آن دسته افرادی باشید که در کسب و کارتان جهت تبادل اسناد از فکس استفاده نکنید ولی هنوز هم برخی از سازمان‌های دولتی و کسب و کارها از فکس بهره می‌برند.

ولی به هر حال خرید دستگاه فکس برای کسب و کارها مقرون به صرفه نیست و فضای زیادی از دفترکار را نیز اشغال خواهد کرد. راه حل این مشکل سرویس فکس اینترنتی دفترشما است. در واقع با استفاده از این سرویس قادر خواهید بود بدون دستگاه فکس بتوانید فکس‌ بفرستید و فکس دریافت کنید.

هیچ محدودیتی در تعداد فکس‌های ارسالی وجود ندارد و با ارسال فکس به صورت ابری به محیط زیست کشور نیز کمک خواهید کرد. همچنین با فکس اینترنتی دیگر نیازی نیست هزینه‌های خرید، تعمیر و نگهداری دستگاه فکس را بپردازید.

فکس‌ها با شماره‌ی اختصاصی مجازی خودتان ارسال خواهد شد و به جز هزینه‌ی اشتراک ماهیانه سرویس هزینه‌ی اضافی دیگری پرداخت نمی‌کنید. لازم به ذکر است نیازی نیست دریافت کننده فکس هم سرویس را خریداری کرده باشد و تمامی فکس‌های ارسال شده و دریافتی در پرتال دفترشما قابل دسترسی است.

تماس خروجی؛ برون سپاری بازاریابی تلفنی و نظرسنجی تلفنی

برخی از کسب و کارها امکانات و نیروهای مورد نیاز جهت انجام نظرسنجی تلفنی، بازاریابی تلفنی و دریافت بازخورد مشتریان خود را ندارند.

با بهره گیری از سرویس تماس خروجی می‌توانید این اقدامات را برون سپاری کرده و به دفترشما بسپارید. معمولا کسب و کارها سعی ‌می‌کنند زمانی که قصد معرفی محصول جدید یا به کارگیری استراتژی جدیدی را دارند از مخاطبان خود نظرسنجی تلفنی کنند.

همچنین به دلیل اینکه بازاریابی تلفنی بر اساس نیاز هر کاربر و ویژگی‌های او صورت می‌گیرد تاثیر به سزایی دارد. فقط با دریافت بازخورد مشتریان است که متوجه می‌شوید مشتریان از محصول و خدمات شما رضایت دارند و از این بازخوردها می‌توان در طراحی محصول و استراتژی‌های جدید استفاده کرد.

هر کدام از سه فرآیند نظرسنجی تلفنی، بازاریابی تلفنی و دریافت بازخورد مشتریان که در سرویس تماس خروجی وجود دارد را می‌توانید انجام دهید که از کارشناسان ارتباط با مشتری حرفه‌ای خود استفاده خواهیم کرد.

با کمترین هزینه مرکز تماس کسب و کارت رو راه اندازی کن!

طرح حمایت دفترشما از کسب و کارهای ایرانی

زمانی که حجم تماس‌های مشتریان افزایش می‌یابد و یک نفر توان پاسخگویی به آن‌‌ها را ندارد باید به فکر راه اندازی مرکز تماس یا همان به اصطلاح کال سنتر بود. البته راه اندازی مرکز تماس چندان آسان نیست و به خرید تجهیزات مختلف گران قیمت و استخدام چندین کارشناس ارتباط مشتری نیاز دارد.

بنابر این هزینه‌ی زیادی باید برای آن صرف شود که برای برخی از کسب و کارها مقرون به صرفه نیست. داشتن مرکز تماس باعث می‌شود پشتیبانی تلفنی کسب و کارتان ساماندهی شود.

اگر نمی‌خواهید هزینه‌ی زیادی بابت راه اندازی مرکز تماس بپردازید می‌توانید از مرکز تماس ابری استفاده کنید. در این سرویس ما از اپراتورهای خود برای پاسخگویی به مشتریان شما استفاده خواهیم کرد.

داشتن مرکز تماس ابری باعث می‌شود تصویر برند خوبی از کسب و کارتان در ذهن مشتریان شکل بگیرد و برای ارتباط با شما مجبور نباشند در صف انتظار تماس بمانند. به لطف پرتال دفترشما می‌توانید مرکز تماس خود را به صورت آنلاین مدیریت کنید و اطلاعات مربوطه جهت پاسخگویی به تماس‌ها را در اختیار اپراتورهای ما قرار دهید.

‌چگونه از طرح حمایت دفترشما از کسب و کارها استفاده کنم؟

برای استفاده از طرح حمایتی دفترشما کافی است کد تخفیف "brand-20" را در زمان خرید هر یک از سرویس‌ها وارد کنید(مشاهده تعرفه سرویس ها از اینجا). امیدوارم با این طرح توانسته باشیم در این شرایط بحرانی به کسب و کارتان کمک کنیم. اگر راجع به طرح و سرویس‌های دفترشما سوالی دارید می‌توانید با شماره گیری 71057777-021 با تیم پشتیبانی دفترشما ارتباط برقرار کنید.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی