بازدید 3912

دیدار و گفتگوی نتانیاهو با رئیس موساد با موضوع ایران

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با دیوید بارنیا، رییس موساد دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۱۱۵۷۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۳ 02 January 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی ساعاتی قبل با دیوید بارنیا، رئیس موساد دیدار و گفتگو کرد.

آن گونه که گزارش شده است، مسئله ایران محور گفتگوهای بارنیا و نتانیاهو بوده است.

نتانیاهو در دور قبلی که در قدرت حضور داشت یعنی در ۱ ژوئن ۲۰۲۱ از میان ۲ گزینه دیوید بارنیا و ایهود لاوی، بارنع را به دلیل تسلط و مواضع سرسختانه‌تر در قبال ایران به عنوان رئیس موساد برگزیده بود.

پیش از این و حدود دو ماه پیش، منابع رسانه‌ای اعلام کرده بودند که «دیوید بارنیا» رئیس سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) با هدف گفتگو درباره توافق هسته‌ای (مذاکرات رفع تحریم‌های ضدایرانی) به آمریکا سفر می. این در حالی است که روسیا الیوم در گزارشی ادعا کرده بود که «دیوید بارنیا» در سخنانی توافق هسته‌ای با ایران را یک «فاجعه راهبردی» برای این رژیم خواند و درباره امضای آن هشدار داد.

بر اساس این گزارش، رئیس موساد در ادعاهایی که رسانه‌های رژیم صهیونیستی منتشر کردند، تأکید کرد: احتمال رسیدن به توافق بین ایران و آمریکا به صد در صد نزدیک شده ولی این توافق بسیار بدی برای اسرائیل است. آمریکا در حال عجله برای دستیابی به توافقی است که می‌داند با عقل در تضاد است.

بارنیه با تکرار ادعاهای خود مدعی شد: این توافق اسرائیل را ملزم نخواهد کرد و تل آویو هر طور که صلاح بداند برای خنثی کردن تهدید علیه خود عمل خواهد کرد. موساد در حال آماده شدن است و می‌داند که چگونه تهدیدات را برطرف کند!

این اظهارات در حالی مطرح شده که رژیم صهیونیستی اخیراً تبلیغات گسترده‌ای را علیه مذاکرات رفع تحریم‌های ضدایرانی آغاز کرده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر