بازدید 10807

توضیح دادگستری فارس درباره پرونده سعید الله وردی

رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: هنوز رایی برای سعید الله وردی از سوی دادگاه صادر نشده است.
کد خبر: ۱۱۵۷۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳ 01 January 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از میزان، حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس در رابطه با اظهارات خواهر سعید الله وردی یکی از بازداشت شدگان اغتشاشات در شیراز در شبکه‌های ضد انقلاب، گفت: اتهامات افراد مطرح در این پرونده که سه نفر هستند اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور و اخلال در نظم است که در عنوان اتهامی اول به تازگی قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست صادر شده و هنوز رایی از سوی دادگاه صادر نشده است. در اتهام دوم نیز برای متهمین قرار تعلیق تعقیب صادر شده است.

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی با بیان اینکه در قرار صادره از شعبه بازپرسی به اقرار صریح متهمین و اظهار ندامت آنان و همچنین همکاری در مراحل تحقیقات اشاره شده است، گفت: در فضاسازی‌های نزدیکان نامبرده، حمایت‌های بدون مبنای رسانه سعودی اینترنشنال، سلیبریتی‌های حامی؛ آنان این متهم را در خطر اعدام اعلام کردند که چنین موضوعی با توجه به اتهام مندرج در پرونده صحت ندارد.

رئیس کل دادگستری استان فارس افزود: رسانه‌هایی که اطلاع رسانی استاندارد و بر اساس اصول و قواعد را در دستور کار دارند برای اقناع افکار عمومی نیازمند استدلالات منطقی و قانونی هستند اما این دسته از رسانه هر مطلب غیر واقع و بی مبنایی را محور موج سواری‌های احساسی و دروغ پراکنی‌های خود قرار می‌دهند.

گفتنی است روز گذشته مطالبی در خصوص متهمی در فضای مجازی و شبکه سعودی اینترنشنال پخش شد که حکایت از حمایت این رسانه‌ها و چهره‌های معروف منتشر شد که ادعا شده بود سعید اله وردی در خطر اعدام است در حالی که این متهم در یکی از اتهامات با قرار تعلیق تعقیب مواجه و در اتهام دیگر هنوز حکمی علیه وی صادر شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر