بازدید 3725

ارتش در جنوب شرق کشور رزمایش برگزار می‌کند

سخنگوی ارتش با بیان اینکه به زودی رزمایشی در جنوب شرق ایران خواهیم داشت، گفت: رزمایش‌های ارتش در راستای ارتقای توانمندی‌های فردی و یگانی، طرح‌ریزی و اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۶۸۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳ 28 December 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، امیر شاهین تقی‌خانی سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه به زودی رزمایشی در جنوب شرق ایران خواهیم داشت، گفت: رزمایش‌های ارتش در راستای ارتقای توانمندی های فردی و یگانی، طرح‌ریزی و اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه ارتش و سپاه در طول سال‌های گذشته صدها رزمایش برگزار کرده‌اند، افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران براساس ماموریت ذاتی خودش که دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور است باید تمرینات متعددی داشته باشد.

سخنگوی ارتش گفت: برای اینکه آمادگی دفاعی ارتش دائما حفظ شود، این تمرینات انجام شده و طبیعتا در نقاط مختلف کشور هم باید این رزمایش ها طرح ریزی و متناسب با تهدیدها اجرا شود. به لطف خدا، امسال این تمرینات جدی‌تر دنبال شده است.

امیر تقی‌خانی بیان کرد: ما تردیدی نداریم اگر در طول سال‌های گذشته تا به حال سایه جنگ از کشورمان دور بوده، همراه با جایگاه تعیین کننده فرماندهی معظم کل قوا، آمادگی دفاعی و رزمی نیروهای مسلح نیز تحت فرماندهی ایشان، تعیین کننده بوده‌است و این آمادگی حاصل نمی‌شود مگر در صحنه های عملی و اجرای رزمایش‌های مختلف.

وی با اشاره به سناریوهای برگزاری رزمایش‌ها بیان کرد: ما در رزمایش‌ها تلاش می‌کنیم مطابق با صحنه‌ واقعی جنگ برنامه‌ریزی و طرح‌ریزی کنیم که براساس آن نیروها در قالب نیروهای مهاجم و مدافع در مقابل هم قرار می‌گیرند تا قابلیت‌های طرح ریزی، هدایت و اجرا آزمایش شود.

سخنگوی ارتش در پایان افزود: رزمایش های نیروهای مسلح پیام لازم رابه دشمنان مخابره می‌کند و همچنان خیال هرگونه تعرض به کشور را از ذهن‌شان دور می‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل