بازدید 8076
۶

واکنش تاج به مذاکره ماجدی با برانکو در عمان

تاج گفت که ماجدی در این سفر چنین ماموریتی نداشته و او در جریان چنین مذاکره‌ای قرار ندارد.
کد خبر: ۱۱۵۵۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸ 20 December 2022

رئیس فدراسیون فوتبال نام پنج گزینه برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران را تایید کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ مهدی تاج درباره گزینه‌های سرمربی‌گری تیم ملی ایران از جمله کی‌روش و برانکو، گفت: کی‌روش و گزینه‌های مختلف را بررسی می‌کنیم. برانکو هم جزو گزینه‌هایی است که مطرح شده است.

او در واکنش به این‌که آیا صحت دارد که میرشاد ماجدی در خلال اردوی تیم ملی جوانان در عمان با برانکو مذاکره کرده است، جواب منفی داد و این مساله را رد کرد. تاج گفت که ماجدی در این سفر چنین ماموریتی نداشته و او در جریان چنین مذاکره‌ای قرار ندارد.

مجری برنامه هم از ببینندگان خود بابت این‌که تاج به سئوالات مردم پاسخ نداد، عذرخواهی کرد. تاج در پایان برنامه گفت: من از مردم بابت صداوسیما عذرخواهی می‌کنم. ما احساسی درباره سرمربی تیم ملی تصمیم نمی‌گیریم. ما به موقع درباره سرمربی تصمیم می‌گیریم. ما وظیفه نداریم که هر وقت صداوسیما درباره سرمربی سئوال کرد، پاسخ بدهیم.

وی همچنین علی دایی، امیر قلعه‌نویی و فرهاد مجیدی را به عنوان سه گزینه ایرانی سرمربیگری تیم ملی فوتبال معرفی کرد.

واکنش تاج به مذاکره ماجدی با برانکو در عمان

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۶
عجب مملکتی داریم

این آقای تاج با آن همه پرونده های آن چنانی و .......

خیلیراحت دوباره برگشته به میز خدمت

انگار نه انگار که تا خرخره توی فساد پاش گیره

پس مردم نباید گله داشته باشن اوضاع مملکت در همه زمینه ها همین طوری
مربی فقط مربی ایرانی
در این مصاحبه نمونه ای از بداخلاقی در گفتار و سومدیریتی که نه میلیون دلار برای 45 روز مربیگری را به هدر داد دیدیم. معذرت خواهی چیه. افرادی مثل این باید محاکمه شوند
خالی کردن زیر پای اسکوچیچ و آوردن مربی ای که امتحانش را پس داده بود و تبدیل تیم ملی به تیم ملی وفاداران نه شایستگان، خیانتی بود که البته دودش بیش از همه به چشم مردم و نظام رفت. به یاد داشته باشیم که لیونل اسکالونی مربی جوان آرژانتینی که این تیم را به قهرمانی رساند، هیچ تجربه بزرگ مربیگری نداشت.
هر کی غیر از کیروش...!!!
کیروش در ۸ سال ... ۳ جام جهانی و ۲ جان آسیایی هیج کاری نکرد... و با بهترین بازیکنان در ضعیف ترین گروه جام جهانی حذف شد. واقعا جه کاسه‌ای زیر نین کایه هست که تاج باز دنبال کیروش هست!؟
یک مربی جوان ایرانی انتخاب کنید و در این شرایط دلارهای مملکت را هدر ندهید. مربی ایرانی بیشتز از همه پتانسیل افراد و تیم ها را می داند. اگر قراره موفق بشیم بهتره مثل والیبال و کشتی و وزنه برداری و تکواندو با ایرانی ها باشه.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر