بازدید 5768

تعطیلی سه روزه و محدودیت دریانوردی در کیش

مدیر اداره بنادر و دریانوردی کیش از تعطیلی سه روزه و محدودیت دریانوردی برای شناورهای مسافری، خودرو بر و تفریحی بندر کیش تا صبح روز شنبه ۱۹ ام آذر ماه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۳۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰ 09 December 2022

به گزارش «تابناک»، مهدی امامدادی در گفت و گو با ایسنا، افزود: این تعطیلی سه روزه به دنبال هشدارهای هواشناسی دریایی سطح نارنجی و پیش‌بینی وزش بادهای شدید شمال و جنوب غربی اعلام شده است.

وی همچنین توصیه کرد: گردشگران و کلوپ های‌ ورزش‌های دریایی طی این سه روز از انجام فعالیت های دریایی و ورزش‌های آبی خودداری و موارد ایمنی را رعایت کنند.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی جزیره کیش خاطرنشان کرد: در صورت مساعد شدن شرایط جوی فعالیت شناورهای مسافری، خودروبر و گردشگری و تفریحی از سرگرفته خواهد شد.

امامدادی افزود: دریانوردان و گردشگران می‌توانند در زمان بروز هرگونه سوانح دریایی با سامانه ۲۴ ساعته ۱۵۵۰ تماس و یا از طریق کانال اضطرار دریایی ۱۶ VHF ارتباط دریایی برقرار کنند.

به گزارش ایسنا، طبق اعلام هواشناسی تا ۱۹ آذرماه تندبادهای ناگهانی، افزایش ارتفاع موج، تلاطم دریا و احتمال گرد و غبار، کاهش موقت دید افقی و اختلال در تردد ایمن دریانوردی و فعالیت‌های دریایی در آب‌های جزیره کیش پیش بینی شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر