بازدید 8553

واکنش مربی که بازداشت شد

سرمربی تیم امید نفت مسجدسلیمان نسبت به اتفاقات دیدار با نفت آبادان در هفته نهم لیگ برتر امید کشور واکنش نشان داد.
کد خبر: ۱۱۵۳۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹ 08 December 2022


به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، مسعود قنبری درباره اتفاقاتی که در دیدار این تیم مقابل نفت آبادان روز سه‌شنبه ۱۵ آذرماه در شهر مسجدسلیمان رخ داد، اظهار کرد: در نیمه اول، تیم حریف دست به هر کاری زد و وقت‌کشی کرد و در حالی که نیمه اول بیش از ۸ دقیقه وقت اضافه داشت، داور تنها ۳ دقیقه وقت اضافه اعلام کرد. حتی نفت آبادان از اول بازی به کمک داور کنار زمین هر چه می‌گفت او هم پرچم می‌زد، از جمله در دو صحنه‌ای که برای تیم ما آفساید اعلام شد و دو ارسالی که تیم ما از کناره‌ها داشت و داور آن‌ها را اوت گرفت که همان موقع به داور وسط هم گفتم، خدا شاهد است و به جان فرزندم توپ بیرون نبود و کمک شما بیخودی پرچم زد و با او صحبت کن. به داور گفتم که کمک شما دارد فوتبال را خراب می‌کند در حالی که ما می‌خواهیم فوتبال بازی کنیم و این درست نیست.

وی ادامه داد: در نیمه اول ما موفق شدیم گل بزنیم و در نیمه دوم هم در حالی که بازی ۴ دقیقه هم وقت اضافه نداشت، داور ۷ دقیقه وقت اضافه اعلام کرد و در همین حین داور در صحنه‌ای به یکی از بازیکنان ما کارت زرد دوم را داد و از زمین اخراج شد، در حالی که دادن کارت به چنین اقدامی خنده‌دار است.

سرمربی تیم امید نفت مسجدسلیمان ادامه داد: داور در حالی که خودش ۷ دقیقه وقت اضافه گرفته بود اما تا ۱۱ دقیقه وقت‌های اضافه ادامه پیدا کرد و تیم ما در دقیقه ۱۰۱ گل تساوی را دریافت کرد. داور حتی سوت‌هایش به سود نفت آبادان برگشته بود.

وی در واکنش به صحبت های فریدون جمی سرمربی نفت آبادان، عنوان کرد: آیا ما گناه کرده‌ایم که بعد سرمربی نفت مصاحبه کند و حرف‌هایی را به ما بزند. او در مصاحبه‌اش گفته است قنبری به داور حمله کرد و داور را زد در حالی که من تنها اعتراض کردم و حق طبیعی هر مربی است که اعتراض کند اما داور را کتک نزدیم که بخواهم ۴۰ سال سابقه فوتبالی‌ام را زیر سؤال ببرم و خودم را نابود کنم.

قنبری خاطرنشان کرد: بعد از سوت پایان بازی تماشاگران به زمین ریختند و درگیر شدند و من و کادرم در آن درگیری نبودیم و وقتی همراه با تیمم در رختکن حضور داشتیم به نیروی انتظامی گفته بودند ما درگیر شده‌ایم که به رختکن آمدند و من یکی از همکارانم و همچنین یکی از بازیکنانم را بازداشت کردند. به هر حال اینکه گفته می‌شود ما با داور درگیر شدیم و کار ما بوده است دروغ محض است. حتی بینی داور هم نشکست.

وی تاکید کرد: ما به خاطر کاری که نکرده بودیم بازداشت شدیم و این زشت است زیرا ما به جز احترام به اعضای تیم آبادان کار دیگری انجام ندادیم.



تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار