مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی شد

محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی پس از پایان دفاعیات مهرداد بذرباش وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی اظهار کرد: رئیس جمهور در نیم ساعت پایانی جلسه امروز قصد حضور در مجلس را داشتند؛ اما به دلیل حضور در مراسم ۱۶ آذرماه در دانشگاه تهران توفیق حضور پیدا نکردند.نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مهرداد بذرپاش به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی رای اعتماد دادند.
کد خبر: ۱۱۵۳۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹ 07 December 2022

به گزارش «تابناک»؛ نمایندگان مجلس شورای اسلامی، بررسی صلاحیت مهرداد بذرپاش، وزیر پیشنهادی راه را در دستور کار امروز صحن علنی دارند.

بررسی صلاحیت مهرداد بذرپاش، وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در صحن علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف همراه خواهد بود.

گفته شده بود که ابراهیم رییسی برای دفاع از وزیر پیشنهادی خود در این جلسه حضور خواهد یافت، ولی از آن‌جا که رییس‌جمهور برای شرکت در آیین گرامیداشت هفتادمین سالگرد روز دانشجو به دانشگاه تهران رفته بود، به آغاز این مراسم نرسید؛ بنابراین، بررسی صلاحیت بذرپاش با گزارش سخنگویان کمیسیون‌های کشاورزی و عمران شروع شد و پس از آن وزیر پیشنهادی راه برای دفاع از برنامه‌های خود فرصت دارد.

ذبیح الله اعظمی، سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی از موافقت این کمیسیون با وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی خبر داد.

عبدالجلال ایری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی نیز در گزارش خود از موافقت این کمیسیون با وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی خبر داد.

در جلسه امروز مخبر معاون اول رئیس جمهور، وزرای کشاورزی و ورزش و فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون اجرایی رئیس جمهور حضور دارند.

اظهارات مخالفان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی

مهدی عسکری نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در مخالفت با وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی با تاکید بر ضرورت تحقق وعده دولت در حوزه ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی تاکید کرد که وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی باید برنامه خود را صراحتا در این حوزه اعلام می‌کرد.

وی اظهار کرد: امروز در آستانه تصمیم مهمی در مجلس شورای اسلامی هستیم و برای وزارتخانه‌ای تصمیم می‌گیریم که زیرساخت‌های اساسی کشور را در بر می‌گیرد. ما امروز در حوزه حمل و نقل زمینی، دریایی و هوایی چالش‌های زیادی داریم. پیشرفت کشور در حوزه اقتصادی وابسته به ارتباط با همسایگان از طریق خطوط ترانزیتی شمال به جنوب و شرق به غرب است که همه اینها به وزارت راه و شهرسازی برمی‌گردد؛ مهم‌ترین موضوعی که در این وزارتخانه وجود دارد بحث زمین و مسکن است.

مجتبی یوسفی، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی نیز در مخالفت با گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه «آقای بذرپاش مدیر است؛ اما قطعاً از آقای قاسمی مدیرتر نیست»، گفت: آیا در حوزه تخصصی در بین یک میلیون مهندس و چندین میلیون فعال در حوزه شهرسازی، حمل و نقل و کریدورهای بین‌المللی، یک نفر نبود که معرفی شود؟

وی گفت: از ریاست محترم رئیس جمهوری تشکر می‌کنم که این شجاعت را داشت که بعد از تشکیل کابینه اگر وزیر یا استانداری کوتاهی کرد، خودش پیش قدم شود که این کار قابل احترامی است.

مجتبی توانگر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مخالفت با وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی گفت: آقای بذرپاش که نه تخصص در حوزه مسکن دارد و نه تجربه، چه در خود دیده که این پیشنهاد را پذیرفته است؟

وی بیان کرد: امروز روز دانشجوست و آقای بذرپاش سوابق بسیار خوبی در جنبش دانشجویی دارد. نگذارید جنبش دانشجویی با این انتخاب ناامید شود.

اظهارات موافقان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی

حسین حاتمی نماینده مردم کلیبر در مجلس شورای اسلامی به عنوان موافق وزیر پیشنهادی وزیر راه و شهرسازی گفت که سوابق وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، نشان دهنده کارنامه درخشان عملکرد اوست و بذرپاش می‌تواند با روحیه انقلابی‌اش سرسلسله مدیران گام دوم انقلاب باشد.

وی اظهار کرد: بذرپاش دکترای مدیریت تکنولوژی داشته و رشته تحصیلی او یک میان رشته در حوزه مدیریت است، بررسی سوابق بذرپاش در حوزه‌های مختلفی همچون دیوان محاسبات، نمایندگی مجلس شورای اسلامی، معاونت ریاست جمهوری و موارد دیگر نشان دهنده کارنامه درخشان اوست.

کیومرث سرمدی، عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در موافقت با گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی گفت: مهرداد بذرپاش از نظر کارآمدی توانایی بالایی دارد و مجلس را نیز خوب می شناسد.

وی گفت: آقای بذرپاش ثابت کرده است که به لحاظ کارآمدی توانایی بالایی دارد و هم مجلس شورای اسلامی را خوب می شناسد و هم جایگاه نمایندگان را به لحاظ تجربه ای که در هیات رئیسه داشته است به خوبی می‌داند.

بذرپاش: ما همه در یک کشتی نشسته‌ایم/ مگر می‌توان برای مردم کار نکرد

وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی ضمن تشریح برنامه‌هایش به ویژه در حوزه مسکن گفت: ما همه با هم در یک کشتی نشسته‌ایم. همه ایرانی هستیم و برای یک کشور و یک نظام کار می‌کنیم؛ مگر می‌توان برای مردم کار نکرد؟

مهرداد بذرپاش پس از اظهارات موافقان و مخالفان در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس به ارائه و دفاع از برنامه‌هایش جهت تصدی وزارت راه و شهرسازی پرداخت و با تبریک روز دانشجو اظهار کرد: امروز می‌خواهم درباره پیشرفت ایران صحبت کنم. صحبتم درباره یک وزارتخانه نیست، امروز درباره مسیر یک پیشرفت صحبت می‌کنم اساسا در جمع شما نمایندگان حرف زدن کمتر از این موضوع در شأن شما نیست. ما یک حرکت پیشران در دو سه سال آینده را انجام خواهیم داد.

چرا رییسی نیامد؟

محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی پس از پایان دفاعیات مهرداد بذرباش وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی اظهار کرد: رئیس جمهور در نیم ساعت پایانی جلسه امروز قصد حضور در مجلس را داشتند؛ اما به دلیل حضور در مراسم ۱۶ آذرماه در دانشگاه تهران توفیق حضور پیدا نکردند.

سپس با اعلام محمد باقر قالیباف اعضای هیات دولت از مجلس شورای اسلامی خارج شدند و برگه‌های رای گیری بین نمایندگان توزیع شد، در این برگه‌ها سه گزینه موافق، مخالف و ممتنع درج شده است، بعد از اعلام نظر نمایندگان این برگه‌ها در جعبه‌هایی انداخته و سپس شمارش خواهد شد.

تکمیلی

نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مهرداد بذرپاش به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی رای اعتماد دادند.

با ۱۸۷ رای موافق، ۶۴ رای مخالف و ۷ رای ممتنع و ۵ رای باطله از مجموع ۲۶۳ حاضر در جلسه، نمایندگان مجلس مهرداد بذرپاش را به سمت وزیر راه و شهرسازی انتخاب کردند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۷
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۱۲۷
بعد میگن چرا وضع کشور اینطوری هست؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
رییس جمهور ضعیف، وزرای ضعیفت هم انتخاب می کند.
ناشناس
| Singapore |
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
نماینده های مجلس خودشان چه طوری انتخاب شده و رای اعتماد گرفته اند که بخواهند صلاحیت وزرای پیشنهادی را بررسی و به آنها رای اعتماد بدهند؟!
ناشناس
| Singapore |
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
رستم قاسمی پارسال در جلسه رای اعتماد و دفاع از خود در مجلس، فکر می کرد که می خواهد وزیر نفت بشود نه یکبار بلکه چند بار! تو خود بخوان حدیث مفصل از این نمایش رای اعتماد!
ناشناس
| Romania |
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
رییسی هم مانند روحانی دیگر خودش در جلسه رای اعتماد شرکت نمی کند، معاونش را می فرستد!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
مگه میگن چشه ؟مدعیند بهترین کشور ومرفه ترین وازاد ترین هستیم !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
من بعنوان کسی ک به جناب رئیسی رای دادم از وزرای ایشون گلایه شدید دارم و بذرپاش رو مناسب این وزارت نمی دانم چون تخصص ندارند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
هنوزاز اثرات و بقایای چند سال مدیرعاملی ایشون تو سایپا و زیر مجموعه های سایپا ما پرسنل رنج می بریم
اونقد افراد فاسد و نالایق تو گروه استخدام کرد که بیا و ببین
ناشناس
| Canada |
۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
این اقا به کجا وصله که در ۲۸ سالگی مدیرعامل شرکت عظیم پارس خودرو شده و حالاهم وزیر ولابد دراینده نزدیک هم رییس جمهور خواهد شد !!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
صندلی وزارت مسکن بلاخره توسط
بذررپاش پرشد.
جهت خالی نبودن
ناشناس
| Canada |
۰۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
نتایج عضویت در بسیج دانشگاه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
برخلاف دوست ناشناسی که گفته بذرپاش تخصص ندارد اتفاقا تخصص اش در چسبیدن به هر پست و مقامی و به هر قیمتی است.
بذر باش مردی برای همه فصول!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
خیر، بذرپاش مردی برای تمامی قرن ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
نه که بقیه فرق دارند !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
یادمان نرفته و هرگز نمی رود

که بذر پاش و بقیه تندروهای جبهه پایداری ها

را احمدی نژاد بالا کشید و بزرگترین خسارات را به کشور و مردم ایران زدند

و با طرح مشکوک انکار هالو کاست و محو اسراییل

و گرفتن ۷ قطعنامه تحریمی جهانی برای کشور
و تهدید اعراب باعث شدند تا اسراییل با اعراب که ۷۰

سال در جنگ بودند آشتی کردند

و همگی باهم بر غلبه ما متحد شدند
بذرپاش اینچا بذرپاش آنجا بذرپاش همه جا
اینکه رایشو گرفته بقیش فرمالیته است بعد میگن رزومه داره اگر در سمتهای قبلی موفق بود همانجا نگهش میداشتند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
رزومه درست می کنند براشون ..همزمان چند جا عضو هیئت مدیره و معاون فلان مدیر و الا اخر ...بعد می فرستنش جلو برای پست های کلیدی
بذر پاش ، چه بذری دارد که در راه و مسکن و شهرسازی بکارد؟!
حتماً همین فردا بعد از رای اعتماد بذرپاش، رستم قاسمی طی حکمی از سوی رئیسی به مشاور، معاون و حتی بالاتر از آن منصوب خواهد شد!!!
اینم یه دهن کجی دیگه به مردمه
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
نه جانم این دیگه فحش به مردمه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
دهن کجی نیست عزیز
کس دیگه ای جز این داغونها حاضر نیست باهاش کار کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
دهن كجي به جنابعالي ممكنه ولي دهن كجي به مردم خير
آقای دکتر صالحی که فی الواقع استاد و متخصص اول انرژی هسته ای کشور هستن و دارای تسلط کامل علمی بر این موضوع هستن کنار گذاشته می شوند. آقای مهندس اسلامی که لیسانس عمران دارن و در مجموع وزیر موفقی نبودن به ریاست سازمان انرژی اتمی منصوب می شوند. ایشان هرگز نمیتونن مفاهیم و گره ها و نکات یک رآکتور هسته ای را متوجه بشن. منم نمیتونم، نه درسش را خوندیم و نه تجربه اش را داریم و نه هیچی. آقای رستم وزیر و شهر سازی راه میشوند.آیا ایشان میدانند در ناوگان هواپیمایی ایران چند نوع هواپیما داریم؟ آیا غیر از سوار شدن در قطار تجربه بیشتری از ناوگان ریلی دارند؟ آیا میدانند ساختن یک میلیون مسکن یعنی چی؟ آیا میدانند در یک آپارتمان صد متری بطور متوسط چند متر سیم برق و لوله آب لازمه. خیلی طبیعیست که برنامه ها شکست میخوره. حالا نوبت جناب بذرپاش شده. رئیس سازمان ملی جوانان، مدیرعامل سایپا، مدیر عامل پارس خودرو، اینهمه فرصت. آیا کسی میتواند چند جمله در وصف موفقیت های ایشان بگوید. بگوید کدام پست خود را با سرافرازی ترک کرده است. حالا میخواهد وزیر شود و در دو و نیم سال باقیمانده 4 میلیون مسکن و 6 فروند هواپیمای مسافربری بسازد.
ای کاش آنان که میخواهند به ایشان رای دهند بیشتر از صلاح جناح و جبهه خودشان منافع مملکت را در نظر بگیرند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
این قضایا که در همه جا هست یه نفر با لیسانس معارف رو گذاشتن وزیر اقتصاد که خودشم میدونه این لباس براش گشاده و باز این وزیر محترم یه نفر بدتر از خودشو کرده رئیس سازمان مالیاتی که نمیدونه مالیاتو با کدوم ت مینویسن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
آقای مهندس صالحی یکی از بهترین مدیران در جمهوری اسلامی هست و عملکردش به مراتب بهتر و بیشتر از آقای دکتر صالحی در سازمان انرژی اتمی می باشد ما که از نزدیک در سازمان هردو را دیدیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
اشتباهی دستم رو منفی خورد. هزار مثبت برای شما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
من در تعجبم از این همه اعتماد به نفس آقایون که برای هر پستی که معرفی بشن نه نمیگن و در توانشون می بینند. اگر برای تصدی وزارت ورزش پیشنهاد بدهند یا وزارت اقتصاد یا وزارت کشاورزی هر چی که باشه میگن ما از پسش بر میاییم و بهتر از ما در کشور وجود نداره برای این کار.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
تمام اين چيزهايي را كه گفتي لازمه شغل كارشناسي است نه مديريت و اشتباه امثال بنده و شما اين است كه انتظار داريم يك مدير تخصص كارشناسي در حوزه تحت پوشش خود داشته باشد! با اين طرز فكر يك رئيس جمهور بايد در تمام حوزه ها كارشناس باشد آيا ممكن است؟
هموطن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
سلام علیکم ، آقای محمد اسلامی فقط نان این مسئلع را میخورند که همکلاس آقای واعظی در آمریکا بودند .
وزارت راه و شهرسازی که به این روز افتاده ، مسببش آقای محمد اسلامی هستند و به این سادگی درست نخواهد شد .
بعد ادعا می کنند فساد سیستماتیک نداریم بذر پاش هیچ تخصصی در هیچ کاری ندارد حتی نمی تواند یک نانوایی را اداره کند البته بقیه نیز بهتر از او نیستند و به همین دلیل است کشور را به بن بست مطلق پر همه زمینه ها رسانده اند.
دیدید رئیسی هم مثل بقیه فقط شعار شایسته سالاری میده و الا فامیل بازیه .....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
اگه یادتون باشه قبل از تشکیل کابینه یه وب سایت راه انداخت برای معرفی مدیران از طرف مردم و اصناف و...خخخخخخخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
بفرمائيد آقاي بذرپاش چه نسبتي با اقاي رئيسي دارند؟
مثلا خیلی دمکراتیک و براساس رای و خرد جمعی عمل می میکنید دیگه
خوشم میاد رئیسی با اون همه ادعا و هارت و پورت دو تا دونه مدیر کارآمد حاضر نیستن باهاش کار کنن و فقط تکیه گاهش شدن مهره های سوخته و ناکارامد احمدی نژاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
نه که تو دولت قبل تمام مدیران متخصص و درجه یک بودن و مملکت رو آباد کردن

این که بذرباش صلاحیت این سمت رو نداره یه واقعیته؛ اما اینکه بخوای بگی هیچ مدیر توانمندی تو
این دولت نیست از سر لجاجت و تعصب و سیاسی کاری هست!
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
شما چند تا از مدیران مثلا توانمند این دولت را نام ببر
چرا مردم رو میزارید سر کار و چرا مجلس میخواد ادعا کنه که داراه کار پارلمانی انجام میده. همون سفارش نامه ای که تو جیبشه کافیه و بالاخره ایشون رای میاره. همه این بازیها اینه که یه آدم کارنابلد رو به پست ریاست جمهوری نزدیک کنند. ما هم که نمیفهمیم این چیز ها رو.
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
حالا گرفتبد چی گفتم . نیم ساعت قبل از رای اوردنش معلوم بود . شما هم که منفی دادی حتما یه ناکرامدی هستی در انتظار یه پست خوب. . با ش تا صبح دولتت بدمد
الویت هاش
آزاد راه تهران مشهد
فرودگاه امام
راه روستایی
مسکن
مسکن الویت چهارم هست بذر خوبی میپاشه بنده خدا
جالبه که ایشون اصلا سفره انقلاب بلند هم نمیشود فقط جا به جا میشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
وقتی سفره بزرگه و جا هست برا چی بلند شه.
رای به ریسی اشتباه بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
مگه جنابعالي راي دادي؟
بذر پاش مقبول است همه جوره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
افغانی هستی؟
ایشان دردوران تصدی مسولیت ایران خودرو بابی کفایتی کامل عمل کرد ومطیع نمایندگان مجلس بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
همين كه تفاوت بين ايران خودرو و سايپا را نمي دوني كافيه تا عمق تحليلهاي شما مشخص بشه!
کسی که رساله‌ی دکتریش محل اشکاله و لیسانسشم به زور گرفته و هیچ سابقه‌ی مدیریتی خوبی هم نداره، وقتی صلاحیتش بررسی می‌شه یعنی باید در اون مجلس رو گل گرفت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
اینا مهم نیست عزیز دل مهم هیکل درشته که داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
آخه اون نمایندگانی که می خوان ایشون رو ارزیابی کنند خودشون شایسته نیستند
ایران یه مشکل داره که هیچ کس نمیخواد قبول کنه خیلی ساده نداشتن ارتباط با بقیه کشورهای دنیا به قطر نگاه کنید آیا اگه با آمریکا و غرب روابط خوبی نداشت میتونست به این موقعیت برسد اندازه استان قم وسعت داره و هیچ چیز نداره جز گنج شایگان پارس جنوبی که ما هم داشتیم ولی اونا با سرمایه خارجی این میدان گازی رو کردند منشا ثروتی عظیم که الان باعث سروری اونا در جهان شد بذرپاش ها را به حال خود رها کنید
یه آدم چقدر باید جاه طلب باشد یا دهانش برای پول باز باشد که میز مدیریت را به هیچ قیمتی رها نکند؟!!
بعضیها مرز"خجالت نکشیدن"را جا بجا کرده اند!!
اگر رئیسی وزیر مرتبط و قوی می آورد جای تعجب داشت مهره ای ناچسب وناهمگون دولت می شد
دولت سیزدهم، چرخه باطل قدرت در بین مجموعه ضعیفی از مدیران کوچک
به ما چه مربوط ؟
رفراندوم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
براي سوار شدن به تاكسي هم رفراندم برگزار كنيد!
همه انتخابها همينن. بذرپاش تو حلقه است جاش همه جا هست. نمايندگان هم نشون دادن نماينده واقعي مردم نيستند و فقط حرفگوش کن خوبي هستن. مطمئنن بذرپاش وزيره
وعده ما شش ماه دیگر بشرط حیات .همین نمایندگان خواهند گفت این هم کاری برای مسکن . راه. هواپیمایی نکرد و باید برود .
بذرپاش از زمانی که به سایپا رفت و خرابکاری کرد. حالش معلوم است
از نمایندگانی که ۲۲۷ نفرشان درخواست اعدام معترضین را دارند توقع ۱۶۸ رای موافق به این آقارا داشتیم .
دیگر زده اید به سیم آخر هرچه بادا باد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
چرا موضوع را تحريف مي كنيد؟ هيچكس درخواست اعدام معترضين را نداد بلكه درخواست اعدام براي كساني بود كه باعث كشته شدن ديگران شده بودند.
شهید دکتر چمران :
آن کس که تخصص ندارد و کاری را می‌پذیرد، بی‌تقواست
سوابق وعملکرد اقای بذرپاش از چگونگی وضعیت بعداز تصدی در پارس خودرو وسایپا مشخص وواضحه البته با سن کم وناپختگی در مدیریت چنین سمتهایی جز خراب کردن رزومه شخص نیست اما الان با توجه به سوابق وتجربه ایکه بدست اورد فکر کنید لااقل از دیگر مدیران ووزرا دولت سواد وتجربه ای بیشتر کسب نکرده ؟
یعنی تو این کشور یک نفر غیر از این فامیل نباید وارد این حوزه بشه .فقط باید نسبت وفامیل باشه حتی اگر سواد وتخصص اون کار را هم نداشته باشه.جالب تائید مجلسه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
كدام فاميل؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
ایشون داماد هسته!
داماد آقای علی احمدی وزریر دوره ماموتی
مجلس با رای حداقلی و دولت با رای حداقلی در مانده و وامانده از اداره کشور از روی ناچاری به مهره های سوخته احمدی نژاد منشا بدبختی های کشور روی آورده است این مهره ها در دوره احمدی نژاد مملکت را نابود کردند چطور حالا میتوانند کار مثبت انجام دهند افرادی مثل معاون اول ؛ رئیس برنامه و بودجه و معاون پارلمانی در بین جامعه مهره های خوش نامی نیستند
...وزیر نفت میشه وزیر راه وشهرسازی،مدیرعامل ایران خودرو میشه ریس سازمان ملی جوانان،ریس سازمان ملی جوانان بامدرک مدیریت تکنولوژی میشه ریس دیوان محاسبات کشور،ریس دیوان محاسبات میشه وزیرراه وشهرسازی،وزیر راه وشهرسازی میشه ریس سازمان انرژی اتمی و...این داستان همچنان ادامه دارد!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
مدير عامل ايران خودرو كجا بود؟
...ایشان در دیوان محاسبات کشور تمام نخبه ها را گردونه کار ومسولیت خارج کردند....
این آقا مادر زاد مدیر به دنیا امده و فقط برای پست گرفتن خلق شده است خداوند ایکاش به بقیه هم همچین عنایاتی داشت در مملکت یعنی یک نفر ادم بدرد بخور حسابی پیدا نمیشود واقعا اینقدر قحط الرجال است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
فرد کار بلدی حاضر نیست برای کار کردن در این کابیه ضعفای درمانده پست شرکت کند
قحط الرجال است .این کشور با همین مدیران روی خوش نمی بیند و هر روز بدتر از دیروز
دکتری مدیریت تکنولوژی آموزشی زیر مجموعه علوم تربیتی می شود وزیر راه و شهرسازی، مثل شهردار تهران که هیچ تخصشی ندارد در حوزه شهرداری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
چه كسي دكتراي مديريت تكنولوژي آموزش دارد؟
داماد جناب علی احمدی معاون بودجه هستند حرفی نباشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
چه ربطي داره؟
این بذر پاش لایق همین نمایندگان نالایق است که دستوری دستور می گیرند رای بدهید به بذر پاش
والا من میگم اینا بیان دور همی یه تصمیمی بگیرند مگه کلا چند نفرن؟ همه ماها رو تبعید کنند به یه کشور دیگه خودشون بمونن تو ایران به اهدافشان برسن. والا ما دیگه بریدیم .مگه یه نفر چند بار باید ثابت کنه که ناکارآمده؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
شما براي خودتان تصميم بگيريد.
دولت و مجلس حداکثری باید هم این آقا را می آوردن تو وزارت خونه. ما هم که از قبلی ها خیری ندیده بودیم این مهرداد خان بذرپاش هم روش. فقط اگه اومدیم بیرون حرفی زدیم ما رو به اسرائیل و عربستان نچسبونید لطفا! !
با كدوم رزومه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بنظر می رسد مجلسی ها برای خراب کردن ریسی به این آقا رای دادند . این وزیر یکسال دوام نمی آورد .
قحط الرجال که میگن همینه
قالو انالله و اناالیه راجعون
آقای بذرپاش که نه تخصص در حوزه مسکن دارد و نه تجربه چه در خود دیده که این پیشنهاد را پذیرفته است؟
اگر جز این بود بایستی به این مجلس شک میکردیم.
رستم خودش بهتر بود چون زمانی که قرار گاه بود کار اجرایی کرده بود
وضعیت جوی نامناسبه ، هراز برف اومده ، آقای بذرپاش لطفاً دستور بدید برف روبی انجام بشه ، مردم میخان برن شمال هوا خوری نمیتونن !!!!
یعنی وزارت راه به این بزرگی یک آدم متخصص و کار کشته در داخلش نیست که بیاد بالا و وزیر آن بشود؟!
نحوه اداره کشور به این صورت از اساس اشتباه است و تا وقتی سلسله مراتب و تخصص گرایی و آنهم از درون سازمان و یا وزارت خانه جای آنرا نگیرد درست نمی شود
حداقل ببینید که کشورهای توسعه یافته چکار می کنند و از آنها الگوبرداری کنید و دست از لجاجب و خودرایی بردارید
چرا در این کشور به تخصص و تجربه بها داده نمی شود پس اینهمه دانشگاه و دست و پازدن برای مدرک برای تربیت نخبه برای خارج از کشور و پول درآوردن است؟
وقتی میبینمشون دلهره میگیرم
کاش کسی پیدا بشه و به آقای بذرپاش در مورد اهمیت و اولویت ساخت راه آهن شلمچه به بصره و رشت به آستارا و تکمیل کریدور ریلی کشور برنامه بده .
خدا به داد وزارت راه برسه . ایشون چه گلی به سر سایپا زد که حالا به سر وزارت راه بزنه . یک تیبا با چند صد میلیارد طراحی کردن که حالا سایپا از رده خارج کرده .
این بذرپاش فکو فامیله کیه که از دوران نوجوونی هرچی ریاست و مدیریته کیلویی ریختن تو رزومش ! هرکدومم که گند زده گفتن عیب نداره سریع برداشتنش یه پست مدیریتی دیگه دادن شاید خوشش بیاد!!
یعنی اینقدر پست مدیریت و وزارت تو این مملکت خوار و ذلیل شده؟؟
البته از رییس جمهوری که تشنه قدرت و معروفیت بود که ریاسته قوه قضاییه رو وسط کار ول کرد بعید نبود از زیردستاشم بذرپاشی در بیاد که 1 سال نبود شده بود ریاست دیوان محاسبات کل کشور که اصلا هم معلوم نشد اونجا چکار میکرد!!!
مبارک انشاالله.
لعنت به من اگر در انتخابات مجلس شرکت کنم
رستم نتونست انجام بده بذرپاش که جای خود داره!
قابل توجه ادمین هدفمند تابناک
من چند تا پیام گذاشتم اما تابناک فقط پیامهای منفی را ثبت می کند و همیشه از من بخاطر پیامهای مثبتم تشکر می کند
ممنونم از ادمین تابناک با این درایت
جناب بذر پاش خودت خدا وکیلی خجالت نمیکشی برادر ؟ این مملکت این همه مهندس راه و شهر سازی و مهندس عمران داره اونوقت شما بدون تجربه بیای بشی وزیر ؟ حالا دولت به شما پیشنهاد داد شما چرا قبول میکنی ؟ یعنی اینقدر وزیر شدن مهمه برات ؟ از خدا بترسید
پست خالی بعدی..........!!!!!!!

صندلی خالی بعدی.........!!!!


نبود؟؟
نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جاهای قبلی که بذر پاشید، چیزی سبز شده؟
آقای رییسی به قول سعدی بزرگ :

دریاب کنون که دولتت هست بدست
کین دولت و ملک میرود دست به دست
مجلس عزیز و دولت محترم تقبل الله.خیلی عالیه.وزیر جدید دوست وزیر رفاه و صمت.حالا کی مافیای خودرو میشه؟خدا رحم کنه به دولت مظلوم رییسی...
فقط کاش زمان استیضاحشم اعلام میکردن
ای خدا ای خدا ای خدا تا کی مردم ایران باید خسارت باندبازی بی کفایت ها را تحمل نماید .
درود بر روان پاک امام راح
درود بر رهبر خردمند و فراتر زمان
دولت قوی! دولت مردمی! یک بار برای همیشه افسارت را از دم این افراد پوپولیست بی تعهد باز کن
آینده مملکت و مردم و آسایش دنیا و آخرت (اگر اعتقاد دارید) را در نظر داشته باش
این افرادی که هر پستی را می پذیرن بدون ارتباط تخصصی و تجربی و مدیریتی و فقط به گستره رانت و دست اندازی به امکانات و پر کردن امکانات خود برای پست های بالاتر فکر می کنند شما و ما و کشور را به ورطه نابودی می کشاند
آقای رئیسی نکن کاری که بازآرد پشیمانی
از تاریخچه دولت های سلف خود درس بگیرید
یکی پس از دیگری با ارتباطات آمدند و بی ربط انتصاب کردند و بی آبرو رفتند
شما با ادعای مردم آمدید که تا کنون نقشی در فرایند های شما نداشته اند حد اقل در تفکرتان آنها را در نظر بگیرید.
هنوز دیر نشده اگرچه فرصت های طلایی را برای نظام از دست داده اید ولی یک چرخش انقلابی در بریدن دست رانت ها و جناح ها از بدنه هیئت دولت شما را به یک اسطوره مبدل خواهد کرد وگرنه دولت شما دولتی مبتذل و ناکارآمد تلقی می شود و ننگ این چهار سال غیر قابل تکرار برایتان ماندگار می شود.
والسلام
یه زمانی بحث بر سر اولویت ِ تخصص یا تعهد بود حالا میبینیم که نه تخصص ملاک قرار میگیره و نه تعهد
هر وقت از مجلس عكس ميزاري ياد اون خانمه كه از اروپا اومده بود مي افتم. چه آبروريزي شد.مملكت گل و بلبل
ایشان شخصیتی که دارند میتوانند به تنهیی این کشور را اداره کند. درود بر شرفش
دولت رییسی رکورد ناشایسته سالاری را شکسته
مبارکه! دیگه آدم از این کار بلدتر نیست تو مملکت؟!
چهار روز دیگه این خروجی این آقا را هم میبینیم.
خدا از حسن روحانی و عباس آخوندی وزیر مسکنش نگذره ریشه اکثر مشکلات مسکن در زمان این دونفر هست که هیچ قدمی برای مسکن برنداشتند
من تو شهر کوچکی خواستم شهردار شم قاطعانه فرمودند مدرک مرتبط، نیست الا برکت الله از بذرپاش همه فن حریف
چراپیشنهادشد؟چرارای دادید؟
فقط تاسف به حال این مجلس و این نمایندگان!
بیچاره مردم که دل به اینها بستند
یعنی اینقدر قحط الرجال داریم که امثال بذرپاش بشوند وزیر
ای خدا ظهور کن
اونوقت می پرسید چرا مملکت به این وضع افتاده؟!!
بذرپاش توانایی اداره یک مغازه کوچک نانوایی را ندارد چرا این افراد بی سواد بی تجربه را انتخاب میکنند
مبارکش نباشد ........خیرش را نبیند..............
این چه ویژگی داره که از رییس سازمان ملی جوانان تا شرکت خودروسازی و مرکز پژوهشهای مجلس و حالا وزارت راه و شهرسازی سمت گرفته!؟؟؟؟؟؟ چرا به مردم دهن کجی میکنید؟!!!
امیر مومنان حضرت علی علیه السلام:

مَنْ تَقَدَّمَ عَلَی قَوْمٍ وَ هُوَ یَرَی فِیهِمْ مَنْ هُوَ أَفْضَلَ فَقَدْ خَانَ اللهَ وَ رَسُولَهُ وَ المُؤمِنینَ.

هرکس خود را در جامعه بر دیگران مقدم بدارد؛ درحالی که بداند افراد لایق‌تر از او هستند، قطعا او به خدا و پیامبر و مؤمنان خیانت کرده است.

الغدیر، ج ۸، ص۲۹۱
این آقا که پرونده های باز زیاد دارد چچوریه مجلس بهش رای میده .
یک مدیر ضعیف هیچوقت مدیر قوی را سر کار نمی اره او معمولا ضعیفتر از خودش را انتخاب میکنه اگر غیر از این بود باید تعجب می کردیم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان