بازدید 14363
شهردار تهران در دانشگاه شریف:

عناصری در داخل حرف‌های دشمن را تکرار می‌کنند / ایران اینترنشنال بلندگوی آشوب‌ها در ایران است / دانشجویان بهترین قشر برای قیام هستند/ کل دارایی‌ام یک آپارتمان ۹۳ متری است

در مورد هواپیمای اوکراینی به قدری مرد بودند که بزرگ‌ترین فرمانده ما گفت اشتباه کردیم و گردنمان از مو باریک‌تر است، وقتی هواپیمای ایرانی را آمریکا زد، از عاملان آن تشکر کرد، در مورد هواپیمای اوکراینی در آن شرایط بحرانی خطایی انسانی صورت گرفت. یک خطای انسانی صورت گرفت و پس از آن حادثه، اشتباه هم پذیرفته شد، هم عذرخواهی و هم قرار شد غرامت بدهند.
کد خبر: ۱۱۵۳۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۹ 06 December 2022

شهردار تهران با اشاره به اینکه عناصری در داخل حرف‌های دشمن را تکرار می‌کنند گفت: عده‌ای در حال انتقام گرفتن از ملت و انقلاب هستند.

به گزارش «تابناک»؛ علیرضا زاکانی شهردار تهران در نشستی مناسبت روز دانشجو ـ که امروز سه شنبه (۱۵ آذر) در دانشگاه صنعتی شریف با موضوع حوادث اخیر برگزار شد ـ حضور یافت و گفت: ۱۶ آذر یکی از قله‌های افتخار ملت ماست، در آن زمان نفس‌ها در سینه حبس شده بود، ولی به رغم این مسائل دانشجویان افتخار آفریدند.

شهردار تهران تصریح کرد: در مقطعی بسیار حساس هستیم. در سند راهبرد ملی آمریکا اعلام شده است، ده سال آینده مخاطره انگیز است، چون تقسیم قدرت آینده جهان در آن شکل می‌گیرد. در آن سند سه خطر برای آمریکا ذکر شده است؛ اولین کشور چین است، پس از آن روسیه و سپس ایران. توان ما به حدی است که کشوری ابرقدرت نما آن را برای خود خطر می‌داند.

زاکانی با بیان اینکه ایران همیشه در زمره کشور‌هایی بوده است که آمریکا را شکست داده، گفت: چه شده است که دشمن ما از به زبان آوردن تجزیه ایران ابایی ندارد؟

وی افزود: عناصری در داخل یا خارج از کشور بنا بر دلایل مختلف حرف‌های دشمن را تکرار می‌کنند. بن‌سلمان اعلام کرده بود درگیری را به داخل ایران می‌آوریم و الان ایران‌اینترنشنال سردمدار وقایع اخیر شده است. دشمن سعی می‌کنند نخبگان را دچار سرخوردگی کند. مکلفیم بر اساس ظرفیت هایمان ایران را بسازیم، چون تلخ و شیرینش مال ماست. عده‌ای تلاش می‌کنند شعار‌های انقلاب به امید تبدیل نشود.

شهردار تهران ادامه داد: اینترنشنال الآن بلندگوی همه آشوب‌ها در داخل ایران است؛ چه کسی مسئول آن است؟ کسی که یک خبرنگار را به جرم انتقاد، با اره تکه‌تکه کرد.

وی تصریح کرد: عده‌ای در حال انتقام از ملت و انقلاب هستند. ما و شما کجای این ماجرا هستیم؟ امروز بحث آینده جهان و منطقه است از ما شکست خوردند و امروز توسط خودمان انتقام می‌گیرند. هرکه بگوید در کشور ما اشکال وجود ندارد حتما اشتباه می‌گوید، انتظار است اشکالات اصلاح شوند و هزینه آن را نیز باید داد. ما اگر با هم نباشیم، سرهایمان زیر چکمه‌های دشمنان له خواهد شد؛ آن‌ها به هیچ کس رحم نمی‌کنند.

شهردار تهران در مورد مبارزه با فساد تصریح کرد: بار‌ها به دلیل مبارزه با فساد به دادگاه رفتم، بنده برای اولین بار با وزیر اطلاعات و مرتضوی دادستان وقت تهران و وزیر نفت به دلیل فساد درافتادم. شما شعار مبارزه با فساد می‌دهید، در حالی که من برای مبارزه با فساد ۲۰ سال دادگاه رفتم.


زاکانی خطاب به دانشجویان گفت: کشور نیاز به قیام علیه فقر، فساد و تبعیض دارد و برای عمل به قانون اساسی نیاز به قیام داریم و شما باید این قیام را انجام دهید. امروز کشور نیاز به قیام دارد. دانشجویان بهترین قشر برای قیام هستند، قیام علیه فساد و تبعیض.

شهردار تهران با تأکید بر اینکه ما باید نسبت به تحمیق و تحقیر ـ چه داخلی و چه خارجی ـ قیام کنیم، گفت: جنبش دانشجویی باید قیام کند و تراز خود را به تراز بالا برساند و پرچمدار ملت باشد.

وی خطاب به دانشجویان گفت: شما دانشجویان باید قیام کنید تا قانون اساسی محقق شود.

زاکانی در ادامه این جلسه به یک کارمند شهرداری که دانشجو بود پاسخی نداد و گفت معضلاتتان را در شهرداری مطرح کنید.

وی افزود: در مشیریه پیرمردی فقیر کنار من نشسته بود و می‌گفت فقر ناراحتم نمی‌کند، ولی تبعیض مرا آزار می‌دهد. ما هم در شهرداری به دنبال کاهش فاصله شمال و جنوب هستیم.

شهردار تهران گفت: یکی از وعده‌های من در انتخابات به رسمیت شناختن اعتراضات طبق اصل۲۷ قانون اساسی بود. اگر اعتراض نهادینه نشود، از جای دیگر سر بر می‌آورد و به اعتراض در قانون اساسی اشاره شده است. از مسئولین بخواهید پاسخگوی شما باشند.

شهرداری تهران در مورد خودش و شایسته‌سالاری گفت: مدت‌ها نماینده مجلس و سیاستمدار بودم، پزشکم و عضو هیات علمی دانشگاه هستم. در مورد شهردار شدن من قانون تغییر نکرد و دیوان عدالت اداری هم آن را تاکید کرد. شهرداری تهران استثناست و مدرک در مورد شهردار تهران محل قیاس نیست، چرا که جایگاهی سیاسی دارد و عضو هیات دولت به شمار می‌رود. هیچ کار غیرقانونی انجام نشد و عده‌ای نمی‌خواستند شهردار بشوم. سال گذشته ۹ هزار میلیارد تومان پول مردم را پس داده‌ام؛ آیا این بد است؟ سال ۱۳۹۶ و ۱۴۰۰ که در انتخابات شرکت کردم، ایده من انقلاب سوم بود.

زاکانی در پاسخ به فریاد یکی از دانشجویان که می گفت نمی‌گذارید انقلاب کنیم، گفت: انقلابی که رحم به رفتگر نمی‌کند و او را با چاقو می‌زند آیا انقلاب است؟ در شهرداری تهران ۱۲۰۰ حساب را به خزانه واحد تبدیل کردیم که موجب شد دچار‌ کسری نشویم و تمام پروژه‌های شهری را آغاز کردیم. اسنادمان را به سمت شفافیت بردیم و می‌خواهیم رابطه بین مراجعه کننده و ارائه‌دهندگان خدمت را کم کنیم که قبل از عید آثارش را خواهیم دید.

شهردار تهران در مورد کادرسازی گفت: مایه مصیبت است که مغز‌های ما به خارج از کشور بروند. از بنده این کار برمی‌آید که امکانتمان را در شهر تهران برای زیر ساخت‌های علم و فن آوری تامین کنیم. ۷۵ هزار میلیارد تومان از قبل شهرداری تهران بدهی داشت که تا پایان سال نزدیک به بیست هزار میلیارد آن را تسویه خواهیم کرد. یک میلی متر تراکم تا حالا نفروخته ایم، چون به آن نیازی نیست؛ طبق مدارک سال گذشته ۹۹ درصد بودجه محقق شد، بدون فروختن تراکم.

وی اضافه کرد: پسماند تهران حدود ۴ هزار میلیارد قیمت دارد، هزار میلیارد هم شهرداری هزینه می‌کند؛ این پول به جیب یک عده رانت‌خوار می‌رود. ما در شهرداری جلوی این‌ها را می‌گیریم.

زاکانی تصریح کرد: امسال با وجود اینکه بودجه ۵۰ هزار میلیارد تومان است، به فکر تحقق ۷۰ هزار میلیارد تومان و ساخت ۱۸۰ هزار واحد مسکن برای شهر تهران هستیم. به دنبال مبارزه با فساد در شهرداری تهران بدون هیاهو هستیم.

وی در مورد استخدام دامادش گفت: وقتی سر کار آمدم، تمام مدیران را از طریق کانون ارزیابی انتخاب کردیم و ۹۷ درصد هم از شهرداری بود. در حوزه فن‌آوری تجربه‌ای داشتم که از این نقطه جهش پیدا کنیم و به همین دلیل برای دامادم بدون دریافت حقوق حکم مشاوره دادم. ایشان را با افتخار انتخاب کردم، اما شرایط به قدری بالا و پایین شد که عملا از مضمون حرف درست بنده که دنبال شغل برای اطرافیانم نمی‌گردم، این را فهم کردند کسی که ازش کاری ساخته است هم نباید کاری کند، ولی ایشان الان هم با افتخار همراه با عده‌ای دیگر از دانشجویان شریف به ما کمک می‌کنند.

شهردار تهران افزود: هدفگذاری کرده‌ایم شش ساله مترو را تکمیل کنیم و حدود دو هزار دستگاه اتوبوس تحویل گرفته‌ایم و قصد داریم آن را به پنج هزار دستگاه برسانیم، برای ما حمل و نقل عمومی یک اصل است. می‌خواهیم تهران را ارزان کنیم برای این منظور چهار ابر پروژه در نظر گرفته ایم. در مورد ترافیک تهران برنامه‌هایی داریم.

زاکانی اظهار کرد: برای اساتید دانشگاه شریف تفاهم‌نامه ساخت ۵۰۰ واحد مسکونی در تهران را نوشتیم.

وی ادامه داد: برای ساخت ۴۰۰ هزار مسکن تفاهم‌نامه نوشته‌ایم. فروش مسکن نیز در حال راه‌اندازی است.


شهردار تهران درباره میزان دارایی خودش نیز، گفت: دارایی من به عنوان یک مسئول، آپارتمان ۹۳ متری است؛ این یک افتخار است.

وی در مورد تجاوز به یکی از دانشجویان دانشگاه شریف گفت: از این دروغ‌ها زیاد شنیدم. زمانی از مجلس مامور شدیم رفتیم پیش میرحسین موسوی و کروبی و هاشمی و ادعا‌هایی را مطرح کردند. بعداً آقای کروبی ادعا کرد به ۴ نفر تجاوز شده و ما در مجلس پیگیری کردیم. یکی از آن‌ها پسری بود که مادرش چنین ادعایی داشت. مادر توضیحاتی در این مورد و پسرش گفت. مادر بیماری روانی دارد و آبروی ما را هم برده است. نفر بعدی که خانم بود آمد گفت در حین دستگیری دست من را گرفته اند و این تجاوز به من است! از گفتن این همه دروغ خسته نشده‌اند، کروبی گفت اگر فلان مسأله ثابت شود، خودم اعلام می‌کنم سه نفر مسأله را بررسی کردند و دروغ بودن آن مشخص شد.

زاکانی تصریح کرد: سال ۸۸ با بی تدبیری دادستان وقت تهران اتفاقی افتاد که سه تن از بین رفتند و ما بودیم که آن را پیگیری کردیم. سال ۷۸ و ۸۸ در متن ماجرا بوده‌ام، بدون اینکه بخواهیم دست به کسی بزنیم. سال ۷۸ به ما گفتند عده‌ای از خانم‌ها را به دلیل حمایت از کرباسچی چاقو می‌خواهد بزنند. ما اجازه ندادیم چنین اتفاقی بیفتد. یک ساعت پس از آن هم در حمایت از کرباسچی شعار می‌دادند. هیچ وقت زیر بار نروید که دانشگاه مأمن اراذل و اوباش شود، دانشگاه جای منطق و مطالبه است.

شهردار تهران در مورد ترور مقامات امنیتی گفت: به عنوان رفتگر تیراندازی کردن سمت شهید صیاد هنر نیست، سوریه لبنان و عراق را ببینید و سپس در مورد امنیت صحبت کنیم. در خلیج فارس آمریکایی‌ها فارسی حرف می‌زنند. سال ۳۲ در این کشور به آمریکا اعتماد کرده بودند، ولی به مصدق از پشت چاقو زدند.

وی در مورد هواپیمای اوکراینی گفت: به قدری مرد بودند که بزرگترین فرمانده ما گفت اشتباه کردیم و گردنمان از مو باریک‌تر است. وقتی آمریکا هواپیمای ایرانی را زد از عاملان آن تشکر کرد، در مورد هواپیمای اوکراینی در آن شرایط بحرانی خطایی انسانی صورت گرفت. یک خطای انسانی صورت گرفت و پس از آن حادثه، اشتباه هم پذیرفته شد، هم عذرخواهی و هم قرار شد غرامت بدهند.

زاکانی در مورد قانون حجاب گفت: تا زمانی که قانون است لازم الاجراست و کسی که دریافتی از قانون ندارد، باید این مسأله را در چارچوب‌های ذهنی‌اش اصلاح کند، اگر قانون نباشد سنگ روی سنگ بند نمی‌شود، مبنای این قوانین اسلام است.

زاکانی در مورد روابط ایران برای چین و روسیه گفت: همه می‌دانند که در مواجهه با سایرین حرف ما پیش می‌رود. در قضایای آزاد سازی شهرک‌های نبل و الزهرا در سوریه، روسیه چیز دیگری می‌خواست، اما خواست ما عملی شد.

وی تصریح کرد: سر تا پای آمریکا، اسرائیل و عربستان را فساد گرفته نه ایران.

شهردار تهران خطاب به معترضین گفت: شما گروه فشار هستید، فرار نکنید و بشنوید.

زاکانی ادامه داد: خائن کسی است که با چاقو به دانشگاه می‌آید و دیگران را سلاخی می‌کند و از محیط دانشگاه استفاده می‌کند و به ارکان نظام فحش می‌دهد.

وی افزود: بنده نخستین بار در تاریخ جمهوری اسلامی وزیر اطلاعات را به مجلس آوردم. مرتضوی، دادستان تهران، دو معاون رئیس‌جمهور و وزیر نفت را به مجلس کشاندم.

زاکانی خطاب به برخی دانشجویان معترض که گفتند، می‌خواهیم انقلاب کنیم، نمی‌گذارید، گفت: اینکه بچه‌بازی است، وقتی می‌خواهی اسم انقلاب را ببری گلویت را خوب بمال تا در گلویت گیر نکند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۵
در انتظار بررسی: ۲۵
انتشار یافته: ۷۱
همیشه در برهه حساس بودیم، بهانه ای جدید بیاورید
پاسخ ها
منصف
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
اگر تو ایران زلزله بیاد و شبکه های خارجی پخش کنن اونوقت باید گفت مردم دارند از خارجیها خط میگیرند که میگن زلزله اومده ؟؟؟
اقای زاکانی شما علاوه بر اینکه توان ‌وقابلیت حل هیچ مشکلی را نداشتی بلکه گرهی بر گره ها افزودی
"شهردار تهران ادامه داد: اینترنشنال الآن بلندگوی همه آشوب‌ها در داخل ایران است، چه کسی مسئول آن است؟ کسی که یک خبرنگار را به جرم انتقاد، با اره تکه‌تکه کرد." اگر منظور شما عربستان است پس چرا با آنها وارد مذاکره شده اید؟
"در مورد هواپیمای اوکراینی به قدری مرد بودند که بزرگترین فرمانده ما گفت اشتباه کردیم" اول انکار کردند و بر انکار خود اصرار ورزیدند سپس مدارک و مستندات که رو شد اقرار کردند.
"هرکه بگوید در کشور ما اشکال وجود ندارد حتما اشتباه می‌گوید، انتظار است اشکالات اصلاح شوند" اگر واقعاً اعتقاد به اصلاح اشکالات را دارید شما که صدای مردم را در سال های گذشته دهه 80 و 90 و.. شنیدید چرا هیچ اقدامی نکردید.
حرف های حق دانشجوها را ننوشتی زاکانی را کیش و مات کردند
نگفتی بچه ها کجا اقامت گرفتند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
سوییس
یه آپارتمان93متری داری!!!!؟الهی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
طفلکی
هیچ حرف جدیدی برای گفتن ندارند به جز آمریکا ،آمریکا ،آمریکا !!
چرا سندی که نشان دهنده این سه خطر نامبرده برای آمریکاست را رو نمی کنید ؟!! چهل وسه سال همین حرف های تکراری !
یعنی این همه مشکلات را که مردم شبانه روز با آن درگیر شده اند عربستان و بن سلمان به وجود آوردند؟! پس عرضه مسئولین پر مدعای ما کجاست ؟!!
دوستت داریم زاکانی
آقای زاکانی فقط چند کلمه:
مبنای قانون حجاب با اسلام اصیل زمین تا آسمان تفاوت دارد.
بزرگترین آفت جامعه‌ی ما دروغگویی است که متاسفانه قبه آن نیز از بین رفته و هر چه جایگاه بالاتر آن فرد دروغگو تر است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
قبه نه عزیز دلم، قبح!
جناب زاکانی شما حرف ناسا را در خصوص گاز متان قبول نکردید من کاری به ناسا که آمریکایی است ندارم ولی این مطلب علمی بود خوب بود اول بررسی و بعد اعلام نظر نی کردید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
اون عزیزی که منفی داده
آخه چرا چرا چرا
هیچ کس بلندگو نیست. شماها خودتون مقصر هستید.
خدا حافظ.
دشمن را ما خودمان ساخته ایم دشمنی وجود ندارد دشمن دشمن گفتن دیگر مردم را خسته کرده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
در تایید فرمایش شما واقعا چرا فقط ما دشمن داریم؟ ژاپن و کره و عمارات و قطر و ترکیه و .... دشمن ندارند؟
من کلیپ گقتگوی اقای زاکانی ودانشجویان را تا حدودی دیدم اولا اقای زاکانی تاب انتقاد را نداشت وباعصیانیت مث دوران مناظره با مخالفان صحبت میکرد که این از اشتباهات اخلاقی اقای زاکانی بود چون که اقای زاکانی فردی تند مزاج هست واینگونه جلسات برای وی ونظام مضررهست ودوم اینکه اقای زاکانی برای چی به دانشگاه تهران اومد؟ قطعا برای گفتگو وپاسخ به سوالات معترضان خوب یانباید پرسش وپاسخ بگذارید حالا که گذاشتید فردی باید درمحیط علمی وارد شود که ادم صبور ومنصف خوش برخورد باشد وقتی دانشجویی از زاکانی درمورد طالبان پرسید ویا حزب الله لبنان را دیکتاتوری خواند وهمین دیکتاتوری را هم به ارکان نظام لقب داد اینجا اقای زاکانی از کوره اخلاق وصبوریت برای بارچندم دررفت وروی به دختر خانم معترض کرد وگفت اگر شمادست داعش میفتادید الان وضعیت شمامعلوم نبود چگ.نه بود خوب وقتی که کسی خودش را منسوب به ولایت فقیه ونظام اسلامی میداند وقتی که یک ته استکان جای مهر برپیشانی وی هک شده وکسی که خدا وپیغمبر ص ومعصومین ع قران وشهدا ودین ورهبری را به نفع خود ضبط میکند وداعیه مذهبی بودن را دارد ایا اینگونه پاسخگویی درشان یک مسئول هست؟اقای زاکانی وقت روبه دختر کرد وگفت اگر دست داعش میفتادی الان وعیتت معلوم نبود یعنی مورد تجاوز قرارمیگرفتی این جرف واینگونه الفاظ واعا خیلی سخیف هست که از زبان یک فرد مذهبی جاری وساری شود هرچند اگر معترضان به رهبری هم دشنام بدهند مگر به پیامبر اعظم ص دشنام نمیدادند مگر برسر پیامبر خاکروبه نمیریختند؟ ایا اصحاب پیامبر وخود پیامبر دست به قبضه شمشیر میبردند گردن میزدند؟ اگر خودمان را دیندار ومنسوب به ولایت میدانیم باید درحرف زدن وعمل وکردار خودمان خیلی مراقب باشیم که گزک دست افراد ندهیم متاسفانه زاکانی فردی تندخو وعصبانی هست بدرد مناظره وپرسش وپاسخ نمیخورد ومن از نحوه پاسخگویی وی بسیار رنجیده خاطر شدم چرا وقتی میشود پاسخ را با لحن ارام وخوش بیان کرد انرا با عصبانیت امیخته کنیک که هم اثرمنفی دارد وهم درشان مسئولان نظام نیست
پاسخ ها
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
متاسفانه امثال زاكاني در بين مسئولين و مديران و نمايندگان و... زياد داريم
مشت نمونه خروار است
جناب زاکانی با داشتن یک آپارتمان 93 متری بعد از این همه سال مدیریت در فقر مطلق به سر می برند خدا کمکتان کند.
پاسخ ها
رشید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
بله جناب قالیباف هم خودش دو میلیون داشت اما بچه هاشون رفتن ترکیه خرید
نه بابا؟
درود بر اقای ذاکانی.دانشگاه شریف و دانشجویان فرهیخته این دانشگاه نباید اجازه بدهند دانشگاه مامنی برای اراذل شود.شریف و دانشجویانش حیثیت علمی ایران هستند.ایران به انان می بالد
فرزندانتان کجا هستند
دوران هشت ساله تدبیر و امید با تمام ژست گفتگویی که میگرفتن حتی از حرف زدن با مرمم میترسیدن چه برسه به دانشجو و در دانشگاه....دم شما گرم آقای زاکانی...دم شما گرم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
با کلی نیروی امنیتی اومده.رالست میگفت تنها می اومد.
جناب زاکانی بزرگترین مفسده خود جنابعالی هستی. با رانت مدرک غیر مرتبط با شهرداری و شهرسازی را مرتبط کردی و با همان رانت شهردار پایتخت شدی. میزان محبوبیت جنابعالی نزد مردم علی الخصوص مردم پایتخت زیر 2 در صد است
نحوه صحبت کردن درشان یک مسئول نبود و در حد یه کوچه بازاری بود
بنده خدا فقط یک آپارتمان دارد یکی هم می گفت سه میلیون تومان در حساب دارد بعد خانواده اش برای خرید سیسمونی سر از ترکیه در آوردند . زاکانی با آن همه تعصب نسبت به انقلاب باید بگوید دخترش در اروپا چه می کند .
چرا فقط حرف زاکانی منتشر کردید؟
پاسخ ها
قادر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
نکنه انتظار دارید در خبرگزاری تابناک را هم تخته کنند
صحبت های آقای زاکانی رو هم سانسور می کنید ؟
اقای زاکانی دقیقا ما که مردم عادی هستیم به کنار اما شما وهمفکران شما که با سو مدیریت وعدم تمایل به تقسیم قدرت اجرایی بین نمایندگان واقعی مردم کشور را با خلاءمدیریت مواجه کرده اید وپستهای تخصصی کشور در حالت شناور بین چند مدیر خودی دست به دست میشودکجای این حوادث قرار دارید؟؟؟؟مگر الان پستهای اقتصادی در بست در اختیار شماهانیست؟چرا تورم اینقدر شتاب دارد که مردم عادی به گرد آن هم نمیرسند.نگاهی به قیمتهای مسکن نه برای خرید که آرزویی دست نیافتنی ست؛بلکه صرفا برای اجاره بیندازید.انهارا با یک سال قبل مقایسه کنید تاببینی چه بر سر مستاجرین آمده!!!
الان این حرفای سیاسی به شهرداری چه ربطی داره.شما برو سر کارت و مشکلات مردم رو بر طرف کن .
با این حجم از دارایی93متری صبیه در سویس تحصیل نموده زاکانی دروغ هم حدی داره
بزرگی سراسر به گفتار نیست دو صد گفته چون نیم کردار نیست
لعنت خدابر اینترنشنال
پاسخ ها
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
از رسانه سعودی که انتظاری نمیشه داشت اونا دشمن هستن ، سعودیها چشم دیدن ایران را ندارن برسد به اینکه ایران یک ابرقدرت منظقه باشد ! اما تعجب و انتظار از عده ای هست که ابلهانه دنباله روی این رسانه کثیف و دروغگو شدن وطن فروشهائی که تا دیروز کوروش پرست بوددن به عربا بدوبیراه میگفتن و حتی مناسک حج را تمسخر میکردن و میگفتن چرا پولای مملکت را میریزید تو حلقوم عربا حالا همونا دارن از آخور همه جای همون عربا میخورن و به کشورشون جفتک میندازن و هموطنشون رو به تحریک رسانه های دشمن به قتل میرسونندو آشوب و بلوا راه میندازن بفرمان رسانه بی سلمان ملعون ! لعنت بر این وطن فروشان خائن نادان که آالت دست دشمن قرار گرفتن !
دکتر زاکانی فرذی شجاع و انقلابی و از سرمایه های کشور است . برای مسایل غیر واقغی و بی اهمیت زحمات او را نادیده نگیرید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
دکتر؟؟ زاکانی شجاع؟؟
یکجانبه به قاضی میره وآمارمیده. صحبت هاش نشان از تبلیغات انتخاباتی داره
اینکه بدون تخصص وتجربه درشغل وسمتی دنبالش بودی وپست گرفتی خود بزرگترین فساد است.چه شما وچه دیگران
در مورد آپارتمان ۹۳ متری زاکانی باید گفت
اولا تو این مملکت هیچ کسی اموالش به نام خودش نیست
ثانیا به طرف گفتن درآمدت چقدره؟ گفت من ۶ میلیون حقوق میگیرم!!! البته دروغ نگفته بود فقط راستش رو نگفته بود
فقط حرف میزنید اقای زاکانی درعمل صفر هستیداز بی عدالتی وبی کفایتی فقروگرانی فحشا واعتیاد زباله گردوکودک کار را نمبینید. گرانی وبیمارانی هر ساعت از کمبود دارو ودرمان تلف میشوند نمیبینی
همین شما یک نفر مورد بررسی قرار بگیری از میزان اهمیت به شایسته سالاری در کشور پرده برداشته می شود!!
سلام: جناب آقای زاکانی عزیر تو اصلآ حق نداشتی بروی دانشگاه شریف صحبت کنی تو یه سیاستمداری هستی که با جناح بازی و فریب شهردار تهران شدی و نه صلاحیت تحصیلی شهرداری را داری و نه صلاحیت مدیریتی.
دروغ میگه از راست بهتر!
معمولا انسانها در قضاوت همدیگر به سوابق رجوع میکنند آقای زاکانی به ما حق بدهید که در صحت و صداقت در گفتار تان مشکوک باشین وقتی شما به صراحت اعلام نیکنی دخترم برای اعلام به نروژ در راستای تحصیلات تکمیلی ریالی هزینه نکرده یعنی چه؟ هر کس از اهالی تهران از راه آهن تا تجریش یا بلعکس قصد سفر داشته باشد باید روز فلان قدر پول پرداخت کند چطور صبیه شما حد اقلکم یک رفت و یک بر کشت با هواپیما به نروژ داشتع؟ اصلا فرض کنیم تمام تهران تا فرودگاه امام را پیاده رفته ،اقای زاکانی شما از بعضی حرفهای تند دانشجویان برا آشفته و عبارتی نیشوی واقعا کم حرف بی پایه و اساس علیه نسئولان رسمی نسبت داده آید خوب یک بار هم بشنوید،
واقعاآقای زاکانی درست می گوید تمام کشورهای غربی وآمریکا دشمن ما هستندومی خواهند به کشورضرب بزندولی این خیال باطل است
کسی که در یک ساختار خودش دارای قدرت و مسئولیت چگونه می تواند ادعای پاک بودن و فاسد نبودن اون ساختار رو داشته باشد این رو باید جاهای دیگر مثل همین مراکز علمی که دیروز در آنجا سخنرانی داشتند تایید کند یعنی دانشجویان و دیگر آزاداندیشان جامعه.
سهمیه ای حرف نزن
همون آپارتمان نود و سه متری هم نباید داشته باشی و حقت نیست
با سلام اگر دانشجویی میخواهد حرفش شنیده بشه و بفهمد درست حرف میزنه یا غلط بیایند داوطلب شوند هر کدام 3 ماه در نقطه صفر مرزی .حالا که صلح است . اگر زمان جنگ وضعیت را میدیدید حالا میفهمیدند در آرامش کامل هستند و قدر این موهبت را میدانستند . شکر نعمت نعمتت افزون کند .
شما برو مترو منطقه 6 اونم جنوب تهران که قشر فقیر زندگی می کنن رو تکمیل کنن صحبت سیاسی پیش کش
چرا اینقدر دروغ می گید کسی که تنها یک آپارتمان 93 متری داره چطور هزینه تحصیل دخترش تو سویس رو تامین کرده
آقای ایشان فرمودند 9 هزار میلیارد تومان پول مردم را پس دادند. لطفا سند ارائه کنند. نمیشه که فقط حرف زد، آن هم از نوع مفتش.
آقای زاکانی فقط تو حرف زدی یا دانشجویان هم گفتن؟ پس کو صحبتهای دانشجویان؟
یکطرفه به قاضی رفتن و چشم و چال مردم را پر کردن درست نمیباشد
اگر مخاطبان باید نظر دهند باید هر دو طرف صحبتشان عنوان شود تا در مقام قضاوت بتوان در مورد آن نقد و تحلیل کرد
قرار نیست فقط برای شما کف بزنن
ضمنا کمی روی حرفهایت تمرکز کن و اگر انتقاد پذیر نیستی، در اینگونه جلسات الخصوص جلسات دانشجوئی شرکت نکن
همیشه عربستان مقصر بوده ههههه
همه مسولین فقط یه آپارتمان 90 متری دارن، منتها برای ساختش از شمش طلا استفاده شده نه آجر...
جناب زاکانی عزیز از این تعصبی که به نظام و اسلام داری قابل تقدیر است با تکیه به اعتقادت اگر راست می گویی استعفا بده چون شما لیاقت خدمت علمی به مردم را نداری و به فکر اخرتت باش
تا وقتیکه باعث و بانیه تمام کاستی ها و مشکلات رو گردن این و اون میندازیم و هر صدای مخالفی رو به دشمنان مشترک یعنی امریکا و انگلیس ریط میدیم اوضاع روز به روز اسفناگ تر میشه.
دارایی زاکانی هم مثل یخچال قالیباف است خالی است ولی برای خرید میرن ترکیه
زاکانی مرد موفق و سالم در همه عرصه های اجتماعی . میخوام ببینم چند تا منفی میگیره خخخ
درود بر زاکانیمر باشرافت و انسان درستکار
زاکانی دانشجوها رو تحریک به قیام برای اجرای قانون اساسی میکنه ,اخه والامقام اگر قانون اساسی درست اجرا بشه که تو و امثال تو دیگه پست و منصبی نخواهید داشت, گیرم قانون اساسی بخواد اجرا بشه, همین شماها که تو این چهل و سه سال حقوق مردم را با اگاهی کامل نادیده گرفتید میگذارید اجرا شود به اسانی دوباره کمتر از شش ماه برمیگردیم خونه اول (عین بازی مار پله)همینجا که بودیم ابتدا عواملی که باعث نادیده گرفتن حقوق مردم شد را رفع کنید بعد صحبت از قیام و اجرای قانون اساسی
اول ای جان دفع شر موش کن
وانگهان در جمع گندم کوش کن
در مورد لحن صحبت و عصبانیت دکتر زاکانی با دوستان همنظرم اما به نظر من عصبانیت افرادی که کامنت می‌گذارند نیز برای بحث منطقی لازم است تعدیل شود و بهتر است به قضایا به صورت منطقی‌تری نگریست. مثلا در مورد فاجعه هواپیمای اوکراینی به نظر من دکتر زاکانی حق گفتند اما همانگونه که دوستان گفتند نقطه ضعف اصلی مسوولان صادق و خدوم در جمهوری اسلامی (غیر صادق ها و رانتخواران که حسابشان جداست) عدم دانش کافی در نحوه گفتمان و تندی در خطابه، به همراه عدم تخصص کافی یا استفاده کافی از دانش متخصصان علوم روز است.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار