بازدید 13738
۸
آرتتا با مهاجم پورتو تماس می‌گیرد

با جراحی ژسوس، آرسنال محتاج خرید طارمی شد

گابریل ژسوس پس از اینکه به دلیل مصدومیت، جام جهانی را از دست داد، باید عمل جراحی انجام دهد و به احتمال زیاد نزدیک 3 ماه از میادین دور خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۵۳۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰ 06 December 2022

باشگاه آرسنال صدرنشین لیگ برتر انگلیس در مهمترین مقطع فصل، بهترین مهاجمش را از دست داد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ آرسنال یکی از گزینه‌های انتقال مهدی طارمی در ژانویه، پیش از مصدومیت و خانه‌نشینی گابریل ژسوس هم برای تقویت و داشتن جانشین مناسب، خواهان طارمی بود اما حالا به این انتقال نیازمند شده است.
ژسوس جراحی می‌کند، آرسنال محتاج خرید طارمی شد
گابریل ژسوس پس از اینکه به دلیل مصدومیت، جام جهانی را از دست داد، باید عمل جراحی انجام دهد و به احتمال زیاد نزدیک 3 ماه از میادین دور خواهد بود.

این جراحی احتمال جذب طارمی را چند برابر کرده است.  طارمی در فرم ایده‌آل قرار دارد و در جام جهانی هم مقابل دفاع انگلیس دبل کرد تا در لیگ برتر جزیره مشتریان بیشتری برای مهاجم ایرانی پیدا شود. 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
آره نه دیگه بازیکن قحطیه اصلاً طارمی رو میشناسن؟؟
پاسخ ها
طاهری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
لابد قائدی را بهتر میشناسند،
کارشناسان و دلالان بازیکن فعال، در لیگ انگلیس ملاک انتخابشان، از روی عملکرد در ماهها و قبل و چند فصل اخیر .است، و البته جام‌حهانی. ما مو میبینیم آنها پیچش مو.‌ نود دقیقه کوچکترین تحرک بازیکن مورد نظرشان را ثانیه به ثانیه
میکنند و قدم به قدم بارها میبینن. و بازی بدون توپ و پا به
توپ او را آنالیز میکنند و اگر نمره قبولی گرفت او را به باشگاهها معرفی میکنند و در صورت قبولی در تستهای ورودی آن باشگاه، پیشنهادشان را به شخص خودش مطرح می‌کنند.‌و‌در صورتی که احتمال انتقالش رفت، آنرا رسانه ای میکنند. فعلا در حد یک احتمال مطرح کردند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
ههههه طارمی بهترینه
بهزاد.
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
متاسفم برای تو که چشم دیدن پیشرفت هم وطنتو نداری، معلومه از فوتبال هیچی نمیدونی.
بهزاد.
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
متاسفم برای تو که چشم دیدن هم وطنتو نداری،معلومه از فوتبال حرفه ای هیچی نمیدونی.
نه تو را میشناسن
اگه قرار باشه با رفتن به آرسنال یا هر تیمی در لیگ‌های معتبر اروپا، تبدیل به یک نیمکت نشین یا بازیکن جایگزین در نیمه دوم شود، بهتره در همین پورتو بمونه، در پورتو بازیکن فیکس هست و با جو استادیوم و هواداران و نوع بازی تیم کاملا آشنا هست و مهمتر از همه، هواداران این شهر زیبای بندری، بشدت به او علاقمند هستند و حتی برایش سرود میخوانند!
البته میدانیم آرسنال یک تیم بسیار عالی در بهترین لیگ جهان جایگاهی عالی دارد، اما از طرفی حریفانشان بشدت سرسخت و جوانانی هم تیمی با انگیزه و زمان زیاد برای رقابت، از آنطرف مدیران و هم هواداران باشگاها در انگلیس از بازیکنان توقع بسیاری دارند و در ضمن کم حوصله، طارمی نیاز مالی بیشتری ندارد و در ضمن از نظر سنی زمان زیادی برای بدست آوردن دل هواداران و انتظارات و البته رقابت برای گرفتن پست او را ندارد. قطعا خودش بهتر به اینجور مسایل آگاهی دارد. اما بهتر است کمی مو شکافانه تر به این مسایل دقت کند.
لیگ انگلیس بشدت با لیگ پرتغال متفاوت است، شاید برای بازیکنی مثل طارمی بهتر باشه در همین پورتو بمانه، هم جا افتاده و هم برای خودش یک مهره و گلزنی مطرح در این تیم است، با توجه به جو و محیط منضبط خشک و بشدت رقابتی در لیگ جزیره، پورتو برای او راحتتر باشه. در آرسنال یک اشتباه کافیست که فوتبالش را را بشدت تحت تاثیر قرار دهد! خودش بهتر میداند که راحتی و آزادی عمل فعلی در زمین را در لیگ انگلیس نخواهد داشت و امکان نیمکت نشینی او نیز زیاد است.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر