بازدید 4274

دستگیری قاتل طلافروش همدانی در بندرعباس

کد خبر: ۱۱۵۲۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۶ 29 November 2022

مرد جنایتکار که یک طلافروش را در بازار مظفریه همدان به قتل رسانده بود، در بندرعباس دستگیر شد.

به گزارش ایران، سردار سلمان امیری فرمانده انتظامی استان همدان در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت طلافروشی در بازار زرگرهای شهر همدان در روز سه‌شنبه اول آذر که منجر به قتل صاحب طلافروشی شد، بررسی موضوع و دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

یکی از بستگان مقتول به پلیس گفت: وقتی متوجه کرکره نیمه باز مغازه شدم به موضوع مشکوک شده و وارد مغازه شدم، اما ناگهان جسد صاحب طلافروشی را دیدم و متوجه شدم سه گلوله به او شلیک شده که دو گلوله به مقتول اصابت کرده و یک فشنگ سالم هم در مغازه افتاده بود که به پلیس دادم. مقداری طلا هم روی زمین ریخته بود .

در پی تلاش‌های شبانه روزی، اشراف اطلاعاتی و تحقیقات میدانی مأموران پلیس آگاهی استان، سرانجام قاتل در استان هرمزگان شناسایی و روز یکشنبه در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان همدان در پایان با قدردانی از تعامل و همکاری مؤثر دستگاه قضایی در استان بیان کرد: پس از انتقال قاتل به استان همدان و تکمیل تحقیقات درباره علت و انگیزه قتل و چگونگی ماجرا، جزئیات پرونده در اسرع وقت به شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی