بازدید 3706

کشف ظروف سفالی و پرده‌های شیشه‌ای

کد خبر: ۱۱۵۲۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۲ 29 November 2022

بازداشت ۱۷۷ قاچاقچی و انهدام ۱۶ باند مواد مخدر دستاورد جدیدترین مرحله طرح ظفر پلیس در تهران بود.

به گزارش ایران، صبح دیروز سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت در حاشیه نوزدهمین مرحله از طرح ظفر پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ که در مقر مرکزی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد، گفت: در این طرح مأموران پلیس چهار تن و ۲۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل تریاک، حشیش، شیشه، گل و... را کشف و ضبط کردند.

همچنین ۱۷۷ قاچاقچی عمده مواد مخدر نیز شناسایی و دستگیر شدند. از این افراد ۱۹ دستگاه خودروی سواری توقیف شده است.

به گفته رئیس پلیس پایتخت، ۱۶ باند نیز که در حوزه مواد مخدر فعال بود، منهدم شد. شناسایی و انهدام چهار آزمایشگاه تولید مخدر صنعتی نیز از جمله دیگر اقدامات قابل توجه پلیس در این مرحله از طرح ظفر است.

رئیس پلیس پایتخت درباره برخورد با پاتوق‌های مصرف و فروش مواد مخدر نیز گفت: در اجرای این طرح، هفت واحد در محلات شوش، مولوی و هرندی که مرکز فروش مواد مخدر بودند شناسایی و پلمب شد. همچنین ۱۹ قبضه سلاح گرم و سرد نیز از مواد فروشان دستگیر شده، کشف شد.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۷ طرح پاکسازی و نظارت محورهای مواصلاتی منتهی به تهران اجرا شده است، گفت: در جریان مأموریت‌هایی که در محورهای مواصلاتی به تهران اجرا شد، یک تن و ۶۵۸ کیلوگرم مواد مخدر در مبادی ورودی به تهران کشف و ضبط شد و در این خصوص تعدادی از قاچاقچیان نیز دستگیر شدند.

کشف ۲۷۲ کیلوگرم روانگردان از عطاری‌ها

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اجرای طرح نظارت بر عطاری‌ها نیز گفت: در اجرای این طرح که با مشارکت پلیس مبارزه با مواد مخدر و پلیس اماکن عمومی به اجرا درآمد، نسبت به بازدید از این اماکن و ارائه هشدارها و تذکرهای لازم اقدام و در مجموع ۲۷۲ کیلوگرم مواد روانگردان نظیر قرص‌های لاغرکننده و سیگارهای روغنی که حاوی ماده مخدر شیشه هستند از عطاری‌ها و موادفروشان پایتخت کشف شده است.

شهروندان باید توجه داشته باشند که فریب مواردی چون کاهش وزن و... با دارو و... را نخورند چرا که برخی از این داروها غیرمجاز و اعتیادآور هستند.

رحیمی در ادامه به تشریح برخی پرونده‌های مهم نیز پرداخت و گفت: سوداگران مرگ قصد داشتند ده‌ها کیلوگرم مواد مخدر بویژه شیشه را در پوشش ظروف سفالی، لباس و پرده و با روشی پیچیده از تهران به مقصد اروپا قاچاق کنند که از سوی مأموران مورد شناسایی قرار گرفتند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی