بازدید 33989
یک ناکامی دیگر در جام جهانی با کی‌روش و نسل طلایی / پایان رویای صعود با مادر باخت‌ها

ایران صفر ـ آمریکا یک | به خانه برمی‌گردیم!

تیم ملی ایران نتوانست نمایش ضعیف خود در نیمه نخست را جبران کند و با وجود فشار به دروازه آمریکا با تعویض‌های متعدد کی‌روش، دستش از دروازه حریف کوتاه ماند. خط حمله ایران فاقد برش بود و یوز‌ها بیشتر پشت محوطه حریف ماندند...
کد خبر: ۱۱۵۲۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۵ 29 November 2022

تیم ایران با هدایت کارلوس کی‌روش بار دیگر در رسیدن به هدف در یک تورنمنت مهم ناکام ماند.

ایران صفر - آمریکا یک | به خانه برمی‌گردیم!

به گزارش تابناک ورزشی؛ نسل طلایی و پرستاره فوتبال ایران امشب در سومین مصاف خود در جام جهانی قطر، خاطره خوبی در ورزشگاه الثمامه به جا نگذاشت و نتیجه را به حریف پرانگیزه و سیاسی خود واگذار کرد.

تیم ایران در حالی که امشب برای صعود فقط یک مساوی از تیم نه‌چندان قدر و صاحب نام آمریکا می‌خواست، هنر گرفتن این تساوی را هم نداشت و باز هم در لحظه تاریخی کم آورد.

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، رامین رضاییان، مجید حسینی، میلاد محمدی (۳+۴۵ - علی کریمی)، مرتضی پورعلی‌گنجی، احمد نوراللهی (۷۱ - مهدی ترابی)، سعید عزت‌اللهی، احسان حاج‌صفی (۷۱ - ابوالفضل جلالی)، علی قلی‌زاده (۷۸ - کریم انصاری‌فرد)، سردار آزمون (۴۶ - سامان قدوس) و مهدی طارمی.

 

تیم ایران که چهار ماه مانده به جام‌جهانی به منظور ثبت نخستین صعود خود و آبروداری مقابل انگلیس و آمریکا دو کشور متخاصم در صحنه سیاست، سرمربی پرتغالی را به نیمکت بازگردانده بود، تقریبا در رسیدن به همه مقاصد خود ناکام بود.

تیم کی‌روش البته همه تلاش خود را به کار گرفت و چیزی کم نگذاشت؛ اما به نظر می‌رسد امکانات و تدارکات تیم ملی با توجه به زمان برگزاری جام جهانی در میانه فصل باشگاهی، کافی نبود و بازیکنان لژیونر تیم ایران که اسکلت اصلی تیم را تشکیل می‌دادند، به اندازه کافی با هم هماهنگ نشدند.

 

ایران صفر - آمریکا یک | به خانه برمی‌گردیم!

تعویض‌های کی‌روش برای بیداری یوز خفته

کارلوس کی‌روش که با نمایش ضعیف بازیکنان خود، نیمه نخست را به آمریکا باخته بود، دست به پنج تعویض تا دقیقه ۷۰ زد.

پس از بیرون کشیدن آزمون در ابتدای نیمه دوم و به زمین فرستادن قدوس برای نخستن بار در جام جهانی قطر، کی‌روش میلاد محمدی را هم بیرون کشید تا جای او علی کریمی برای تصاحب میانه میدان به زمین بیاید.

حاج صفی هم به دفاع چپ منتقل شد تا طارمی به نوک پیکان خط حمله برود. در ادامه بازیکنان ایران در محوطه جریمه حریف کم تعداد ظاهر شدند و کی‌روش برای این منظور نوراللهی را بیرون کشید تا ترابی به خط هافبک برش بیشتری بدهد.

وارد کردن ابوالفضل جلالی برای افزایش نفوذ از چپ لازم بود تا این جوان اولین تجربه خود را در جام جهانی به دست بیاورد. 

در ادامه کریم انصاری‌فرد جای قلی‌زاده خسته را گرفت که بازی خوبی ارائه داده بود؛ اما نتوانست موثر باشد.

تیم ایران در اواسط نیمه دوم و با نزدیک شدن به پایان بازی، از لحاظ روانی با پنج تعویض آماده وارد شدن به فاز آخر شد ولی به اندازه کافی مقابل دفاع سازمان‌یافته حریف، انسجام و برنامه نداشت.

پشت مهاجمان ایران جای خالی بازیکن تکنیکی با توانایی حفظ توپ و دریبل مشهود است و به اندازه کافی شوت از راه دور نیز زده نشد.

به این ترتیب، تیم ایران نتوانست نمایش ضعیف خود در نیمه نخست را جبران کند و با وجود فشار به دروازه آمریکا با تعویض‌های متعدد کی‌روش، دستش از دروازه حریف کوتاه ماند. خط حمله ایران فاقد برش بود و یوزها بیشتر پشت محوطه حریف ماندند.

 

نیمه نخست عجیب و درهم ریخته، پایان غم‌انگیز 

تیم ملی ایران نتوانست نمایش ضعیف خود در نیمه نخست را جبران کند و با وجود فشار به دروازه آمریکا با تعویض‌های متعدد کی‌روش، دستش از دروازه حریف کوتاه ماند. خط حمله ایران فاقد برش بود و یوزها بیشتر پشت محوطه حریف ماندند.

 

نیمه نخست مهمترین مصاف تاریخ فوتبال ایران برای صعود به دور دوم جام جهانی، با شکست یوزها مقابل آمریکا به پایان رسید.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم ملی فوتبال ایران در نیمه نخست جدال حساس با آمریکا بازنده به رختکن رفته است.

در دقایق اولیه تیم ملی رو به جلو و هجومی ظاهر شد و ارسال های متعددی روی دروازه آمریکا داشت؛ اما هیچ یک به خطر جدی و ضربه به چارچوب تبدیل نشد.

در دقیقه ۹ این دیدار، یونس موسی شوتی از پشت محوطه جریمه ایران، روانه دروازه بیرانوند کرد که راه به جایی نبرد.

پولیشیچ، در دقیقه ۱۱ مسابقه، با حضور در محوطه جریمه تیم ملی، صاحب موقعیت شد؛ اما ضربه ارسالی بازیکن آمریکا، روی سر پولیشیچ به خوبی ننشست و بیرانوند در نهایت توپ را در اختیار گرفت.

 

بازیکنان تیم ملی با در اختیار داشتن توپ، سعی در مدیریت بازی داشتند تا با موقعیت‌سازی خود بتوانند راهی برای گشودن دروازه حریف پیدا کنند.

در حالی که تیم ملی روی موقعیت‌سازی عملکرد بدی ندارد، در تصمیم‌های نهایی نتوانست دروازه آمریکا را تهدید کند و همین باعث شد تا بازی تا اواسط نیمه نخست با تساوی بدون گل پیش برود.

در دقیقه ۲۸ بازی، تیموتی وه‌آ روی یک ضربه سر در محوطه جریمه ایران می‌توانست دروازه بیرانوند را تهدید کند اما ضربه سر او کم‌جان بود و دروازه‌بان تیم ملی توپ را در آغوش گرفت.

آمریکا باز هم در تلاش بود تا روی دروازه ایران موقعیت‌سازی کند و بار دیگر تیموتی وه‌آ در محوطه جریمه ایران،‌ صاحب موقعیت شد؛ اما شوت این بازیکن با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

گل: در دقیقه ۳۸ مسابقه، پولیشیچ، روی نفوذ خود به محوطه جریمه ایران صاحب موقعیت شد و با ضربه پای راست موفق شد دروازه بیرانوند را باز کند.

پس از گل آمریکا، بازی شکل آرام‌تری به خود گرفت. در دقیقه ۶+۴۵، آمریکا باز هم به گل رسید، اما گل تیموتی وه‌آ روی موقعیت آفساید به ثمر رسید تا بازی با نتیجه یک بر صفر به نفع آمریکا پیش برود.

سرانجام تلاش تیم ملی برای به ثمر رساندن گل تساوی ثمری نداشت تا بازی در نیمه نخست با پیروزی یک بر صفر آمریکا به پایان برسد.

دقیقه ۴۷: جاش سارجنت با فرار در عمق و یک شوت دروازه بیرانوند را تهدید کرد که دروازه‌بان تیم ایران در دو مرحله این توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه ۵۲: ارسال زیبای رضاییان و ضربه سر قدوس با اختلاف کم از بالای دروازه مت ترنر به بیرون رفت.

دقیقه ۶۵: خطرناک‌ترین موقعیت ایران تا به اینجای کار با شوت سامان قدوس از دست رفت. در این صحنه پاس کات‌بک قلی‌زاده پس از عبور از مقابل طارمی به قدوس رسید که ضربه فنی این بازیکن با اختلاف بسیار کم از کنار دروازه آمریکا راهی اوت شد.

دقیقه ۶۹: ضربه کاشته یونس موسی با اختلاف زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۷: مجید حسینی به دلیل خطا روی بازیکن آمریکا از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه ۸۳: ارسال تند و تیز بازیکنان ایران پس از برخورد به بازیکنان به دروازه‌بان آمریکا رسید و علی کریمی نتوانست ضربه آخر را در مقابل دروازه به توپ وارد کند.

دقیقه ۸۳: محمدحسین کنعانی‌زادگان از روی نیمکت ذخیره‌های ایران به دلیل اعتراض از داور اسپانیایی کارت زرد گرفت.

دقیقه ۳+۹۰: ضربه سر خطرناک مرتضی پورعلی‌گنجی روی ارسال رضاییان با اختلاف کم از کنار دروازه آمریکا به بیرون رفت.

دقیقه ۶+۹۰: ابوالفضل جلالی هم از کارت زرد داور بی‌نصیب نماند.

دقیقه ۹+۹۰: ارسال‌های بلند ایران در دقایق پایانی، تیم کشورمان را به یک موقعیت خطرناک رساند، اما ضربه سر پورعلی‌گنجی در ادامه روی پای طارمی جفت و جور نشد تا این فرصت خوب گلزنی از دست برود. بازیکنان ایران در این صحنه معتقد به ضربه پنالتی بودند، اما متئو لاهوز داور این بازی اعتقادی به پنالتی نداشت.

تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۲۲:۳۰ امشب (سه‌شنبه هشتم آذر ـ به‌وقت ایران) در دور سوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، مقابل تیم ملی آمریکا صف‌آرایی می‌کند.

ملی‌پوشان در این مسابقه با ترکیب علیرضا بیرانوند، رامین رضاییان، مجید حسینی، میلاد محمدی، مرتضی پورعلی‌گنجی، احمد نوراللهی، سعید عزت‌اللهی، احسان حاج‌صفی، علی قلی‌زاده، سردار آزمون و مهدی طارمی به میدان رفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲۲
در انتظار بررسی: ۱۱۹
انتشار یافته: ۲۸۵
کل بازی در نیمه اول دست آمریکا بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
یک صفر باختن اشکالی نداره. می تونست خیلی بدتر باشه. باید تبریک گفت به این بازیکنا
ناشناس
| United States of America |
۰۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
ایکاش یاد بگیریم که سرعت و دقت و قدرت فوتبالیست های ایرانی پایینتر از همه تیم ها بجز قطر بود
ایکاش کمی پاس سرعتی و کنترل توپ و حفظ توپ یاد بگیریم
ایکاش تیمی جوان بسازیم و مدرسه پیرمردها نسازیم.
ایکاش عمر اجازه میداد تا افسوس تیم ایرانی ۴۳ سال پیش رو نخوریم
ناشناس
| Canada |
۰۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
فردا صفحه اول کیهان دیدنی میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
7گل خورده تبریک نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
وقتي تو رسانه ها ميگن ما از الان برديم بايد به هلند فكر كنيم و كلي بيلبورد و هياهو ايجاد مي كنند و مردم را دو دسته مي كنند و فوتبال را سياسي مي كنند چنان استرسي را به بازيكن تحميل مي كنند كه جلوي مالديو هم نمي توانند بازي كنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
انگلیس نخواست مقابل امریکا با تمام توان بازی کند. کافی است بازی را ببینید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
ذات بازیکنان ایرانی تکنیکی و رو به جلو بازی کردن است. اینکه استعداد آنها را بدیم دست مربی با تفکرات دفاعی مثل کیروش به هیچ جایی نمی رسیم. مربی با تفکرات حمله ای و بازی زیبا مثل استراماچونی به درد تیم ملی می خورد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
به نظرم در حال حاضرموضوع مهم اینه که اشتباهی که درمورد اسکوچیچ مرتکب شدن در مورد کی روش مرتکب نشن و واقعا مسوولان مربوطه برای آینده فوتبال ایران در نظر گرفتن اهداف بزرگ برنامه ریزی کنند و واقعا استعدادیابهای خیلی حرفه ای باید کار استعدادیابی رو انجام بدن و روی بازیکنانی سرمایه‌گذاری کنند که از لحاظ فکری و اخلاقی در سطح بالایی باشند
اینگار دارند به آمریکائیها پاس می دهند، واقعا اگر در نیمه دوم هم همین روال رو داشته باشند گول های دیگری هم خواهیم خورد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
تیمی ضعیفپاز نظر فنی ضعیف
از نظر پشتیبانی ملت ضعیف
از هر نظر حساب کنی لیاقت بالا رفتن از گروه رو نداشتن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
فارسی بنویس برادر
دلیلش سبک غلط و تکراری کیروشه . اصلا هیچ برنامه مشخصی برای حمله نداشتند . دلیل حرفم اینه که بتزیکنان تا نیمه می روند بعد توپ را پاس میدهند به دفاع
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
کیروش برای فوتبال ما تمام شده بود و چبز جدیدی برای ما نداشت
ولی یه عده ای باز با وعده وعید و با صرف پول هنگفت
اون رو آوردن
همه تیم ها از قبل با ترکیب نسل جدید و قدیم در این بازیها بودن
تیم ما با همون نسل قبلی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
به نظر من این باخت نتیجه توطئه صهیونیست ها بود.
مطمئنید به ولز ۲ تا گل زدید ؟!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
ولز رو هم شانسی بردند
دشمن ما رو شکست داد در نیمه اول
خسه نباشی بیرو !!!!
بابا بیرانوند رو بندازید بیرون
حسینی رو بکارید توی دروازه
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
مربی را دک کنید تعصب غریبه دوستی راکناربگذارید ازمربی خودی استفاده کنیدکه اگرهم برنددربازی نباشیم پول وسرمایه کشورمان راخرج بیجانکرده باشیم
فکر کنم بیرانوند درد دماغ داره هنوز
بنظر من باید گردن خیابانی رو بزنن با این حرفهای مسخره ش این ادم واقعا گبره هر موقع بازی مهمی را گزارش میکنه ایران میبازه دوم اینکه این بازیکنان غیرت ندارن ایران ببازه یا ببره فرقی بحالشون نمیکنه فقط پول باد اورده میگیرن سوم این بازی را سیاسی کردن اقایون
شرم آور....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
شادی آور
فوتبال سیاسی چه مزه ای میده
تا اینجا حال کردیم علی برکت الله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
وقتی لوازم خونگی و واکسن و خودرو و همه چیزمون رو قاطی سیاست میکنیم فوتبالمون هم باید سیاسی بشه
ايران دفاعى بازى كرد و ضعيف و كند
امريكا سريع و خرب بازى كرد
خوش به حال رفقا. رفیق.......... روسیه از شما حمایت کرده است.
این همه گزارشگر نظرسنجی میکرد ولی یک نفر نگفت سه بر صفر خدای ناکرده ایران میبازه و همه توهمی حرف میزدند و انگار توهمی حرف زدن یعنی کار خوب و در کل دلیل شکست مسلمان همیشه کوچک شمردن دشمن بوده
نیمه اول دشمن پیروز شد
بازیکنان ایران خیلی ضعیف بودند. همه اش بجای خودی به آمریکایی ها پاس می دادند.
تا کی فقط بازی دفاعی؟؟؟؟؟!!!!!
خدا رو شکر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
در همه حال خدا را شكر ولي باخت حق تيم ملي ايران نبود.
کسی میدونه تاکتیک کی روش چی هست کلا در 8 سالی که سرمربی ایران هست؟ چرا در بزنگاه که باید کاری انجام دهد خراب می کند مانند بازی با ژاپن یا الان این بازی
الان دقیقه 77 هست
حیف به پول بیت المال که به اینها بدهید ، طرف در عرصه فوتبال شهرتی ندارد اومده ایران رو زد، اگر بوکس و بسکتبال بود چه می کردند ، علی کریمی و دایی با پول ملت نسازید
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
تا قبل از این بازی فوتبال خوب بود
حالا بد شد؟
چی شد پس؟ خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
فوتبال احساسی ایرانی و بی فایده
گر دلت از ستم و غصه برنجد تو بخند

چرخ گردون چه بخندد چه نخندد تو بخند
چخبرا بازنده ها :/
ما به مربیگری کیروش باختیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
در حقيقت مربي ايران به مربي آمريكا باخت.
چوب دو سر سوخت
حق بر باطل پیروز شد!
آقای کی روش خودت برو کنار فقط به درد بازی های رفت و برگشت می خوری چون یک روز خوب بازی می کنید یک روز بد
دوباره کی روش بیارید
آزمون و کی روش

خدافظ :)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
پس تاجی اصفاهون چی؟
فکر کردند مثل بازی با ولز بازم شانس میاریم و دروازه بان حریف اخراج میشه و ما هم تیم ده نفره را میبریم !
باید نماد شیطان رو در هم می کوبیدم.
حتی مساوی هم نشد
بله فوتبال همینه



ما آمدیم فقط برای خوردن



لطفا دره این فوتبال رو تخته کنید لطفا



کجایند آن مردان بی ادعای هشت سال دفاع مقدس




روح همه اون قواصان شاد
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
غواص البته!
طارمی توی دقیقه ۹۹ دنبال گرفتن یه پنالتی زورلکی الکی بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
طارمی دیگه تموم شد
پیروزی حق مسلم آمریکا بود
باختیم ولی چیزی از ارزشهای تیم کم نمیشه !!!!!
پاسخ ها
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
چيزي از ارزشهاي تيم ملي ديگه باقي نمونده!
بازی تیم ایران افتضاح بود. حیف قرارداد های میلیاردی
این همه هزینه و هیاهو و جار و جنجال برای هیچ ... همین نتایج رو اسکوچیچ هم میتونست کسب کنه. تاج باید هر چه زودتر استعفا بده. کی روش نباید استعفا بده باید اخراج بشه. ایشون سه تا جام جهانی نابود کرده تیم رو. آدم پر ادعای بیخاصیت :/
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
چی میگی برادر توان فوتبال ایران همینقدر توقع اضافه نداشته باشید این رسانه های داخلی مسایل سیاسی میکنن توقع رو از تیم فوتبال بالا میبرن
نیمه اول چقدر اشتباه کردند ،پاسهای بی دقت و سردرگم. نیمه اول بسیار بد بازی کردیم.وهیچ برنامه ای به جز دفاع نداشتیم.ودر دفاع هم پر اشتباه بودیم.حیف که فرصت از دست دادیم.
تازه فوتبال ورزش چهاردهم آمریکاست. نتیجه مدیریت درست. بسکتبال، راگبی، بیسبال، هاکی رو یخ، بوکس، شنا، ژیمناستیک، شطرنج، اسب سواری، والیبال، کشتی ورزشهای مهمترین برای آمریکایی ها هستند.
گل دوم آمریکا کاملا درست بود ۲ هیچ
متاسفانه باخت نارحت گننده ای داشتیم ، اگر ملت ایران پشت تیم بودنند قطعا برده بودیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
مطمئن باش ملت در هر حالتي پشت تيم بوده و هستند.
تیتر فردا صبح کیهان :

ایران 0 - آمریکا و انگلیس و ولز و عربستان و اسرائیل و رسانه های معاند و خائنان و وطن فروشان داخلی و خارجی 1
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
کیهان میخرم فقط از برای زدودن گردن و خاک از روی شیشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
افرین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
کیهان تیتر روزنامه خود و جشن شادی را آماده کرده بودن
ایران تسلیت
این نتیجه تعويض مربی تیم ملی در اخرین دقایق شروع مسابقات جام جهاني بود.
در نیمه اول خوب بازی نکردند، اگر تلاش جانانه لحظات آخر کمی زود تر شروع می شد حتما به گول مساوی میرسید، خلاصه باز هم یک تاریخ رقم خورد و یک آرزو در دل ماند.
تاج و کیروش کجان که بیان از خودشون تعریف کنن؟ ترکیب ایران و تعویض های کیروش در هر سه بازی اشتباه بود فقط تو بازی با ولز روی غیرت تیمی برنده شدیم. واقعا یک نفر از کیروش بپرسه تو مغزت چی میگذشت که علی کریمی را به جای قلی زاده آوردی تو زمین؟
کیروش ترسوترین و بی برنامه ترین
متاسفانه تیم ایران هیچ برنامه ای نداشت و فاقد آمادگی بود و برد آمریکا منصفانه بود.
اگر ایران به مرحله حذفی صعود می کرد باید در مرحله حذفی با هلند مسابقه می داد که 7 گل به کاستاریکا زده بود . کی روش با موذیگری و به خاطر حفظ پرستیژ خودش ؛ مقابل آمریکا عمدا تیم ایران را بازنده کرد تا ایران مقابل هلند مانند انگلیس کیسه گل نشود .
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
داداش اسپانیا توی یه گروه دیگه 7 تا به کاستاریکا زده، چه ربطی به هلند داره :))))
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
حمید جان اون اسپانیا بود که هفت گل به کاستاریکا زد نه هلند
کیروش را آوردبم تا با بهترین تیم ایران سه امتیاز بگیریم و حتی نتوانیم یک مساوی بگیربم از آمریکا؟
انصافا باید ۶ تا میخوردیم
افتضاح بازی کردیم و باختیم ،
اسکلت اسکوچیچ روی نیمکت بود ما سه امتیاز نمی گرفتیم؟؟؟؟!!
افتضاح بودن مخصوصا قدوس
به درک
باز هم افتخار کنید به دفاع اتوبوسی کیروش که هیچ برنامه ای بعد از گل خوردن نداره..تیمی که میتونه هجومی بازی کنه و بهترین مهاجم آسیا داره حیف شد
بالاخره اینم تمام شد. از فردا روز از نو روزی از نو !
تبریک به مافیای فوتبال که اسکوچیچ را ناجوانمردانه کنار گذاشته و خودشان ناعادلانه بر صندلی فوتبال تکیه زدند ، آیا ارزش داشت ؟ از قدیم گفتن خدا جای حق نشسته ، خخخ
ما فقط بلدیم برای کشورهای زیر پونسی رجز بخونیم !
ولز کجای دنیاس ؟!!
نفرین اسکوچیچ بزرگ . کیروش را گرفت . کیروش دفاعی ما را بیچاره کرد
اسکوچیچ را اخراج کردیم که از انگلیس و آمریکا ببریم ولی از هر دو تا باختیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
از هردو تا باختیم نه
به هر دو تا باختیم
از حذف تیم ملی ناراحت هستیم ولی همه تیم های آسیا نمیتوانند به مرحله بعد صعود کنند.کاستکاریکا از آمریکا ضعیفتر بود ژاپن را برد. ولی امیدواریم مسئولین وزارت ورزش سطح لیگ برتر را افزایش دهند تا در جام ملت ها بتوانند جلو ژاپن و کره و سعودی ها برنده باشند
این تیم از همون مسابقه اولش مشخص بود که در حد و اندازه صعود به مرحله بعد نیست. بازی ولز رو هم از روی برنامه نبردن , یک شوت شانسی که رفت گوشه دروازه .....
ترسو بودیم و باختیم. باید با تیمهای بزرگ دنیا بیشتر بازی کنیم. ترسمون کم بشه
یوزها !!!!! ?
آفرین بر تیم فوتبال ایران ، الان اسکوچیچ بود ما در مقابل آمریکا ۱۰ تا گل می خوردیم ، خخخ
همه چیزمون میاد به همه چیزمون
کیروش پولشو گرفت و رفت . حالا یارو موند و حوضش
اگر سعی نمی کردید از آب فوتبال ماهی بگیرید و آبرو ریخته را در فوتبال جمع کنید، خیلی راحت این تیم سعود می کرد. دست از سر فوتبال و خیلی چیزهای دیگر بردارید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
درود درود درود درود
زنده و سلامت باشید
هرکه هستی خداوند پشت وپناهت باشد
برای باختن وارد زمین شدیم و باختیم
ایران موقعی بازی رو باخت که تاج علیرغم مخالف افکار عمومی با لابی گسترده دوباره رییس فدراسیون شو و با انگیزه نامسخص دیت به تغییر ترکیب تیم برنده زد و مربی موفق تیم رو عوض کرد و مربی هم تاکتیک و نفرات تیم رو بهم ریخت و شد آنچه که نباید می شد
این همه پول خرج کردید آخرم هیچ.
طارمی داور رو با گلابی اشتباه گرفته بود و میخواست به زور پنالتی بگیره
شب رویایی
چرا قوه قضاییه برای منافع ملت کاری نمی کنه ، الان آقای تاج و دار و دسته ایشان و مافیای فوتبال کجای کار هستند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
جناب از همه جا بی خبر اصولا مدیریت این تیم از دیت فدراسیون فوتبال درآمده بود و فدراسیون هیچ کاره بود!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
آقای ناشناس با پرچم آمریکا این دیت که نوشتین یعنی چه ؟
هر تیمی بهتر و با برنامه بازی کنه موفق میشه
تیم آمریکا جوان‌تر و با انگیزه بود موفق شد
ایشالا سفر بعد
نه برنامه ریزی نه بازی تدارکاتی مناسب داشتند حاشیه هم که کم نبود معلومه نتیجه نمی‌گیرند
رفراندوم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
حق مسلم ماست
بسیار بسیار بد بازی کردن مایه آبروریزی بودن
تيمي كه دفاع اصليش مجيد حسيني و هافبك وسطش علي كريمي و نورالهي باشه بهتر از نميشه
نميدونم كي به اينا گفته شماها فوتبالليستين؟
مخصوصا مجيد حسيني … اين بشر هيچ استعداد تو اين زمينه نداره
مرگ بر آمریکا و انگلیس !
و خداوند ایران را آفرید برای کارلوس کیروش
از گروه " مرگ بر " آمریکا و انگلیس اومدن بالا
خوب دیگه کیروش جان ماه عسل دوحه تمام شد پول باداورده ات را بگیر و کاسه کوزه تو جمع کن برو
بهم ریختن نظم فدراسیون چند ماه مونده به جام و عوض کردن اسکوچیچ بدون باخت دو سه ماه مونده به جام و نمکدان شکستن فدراسیون فوتبال و طارمی غیر این نتیجه ای ببار نمیاره،از این بدتر که حذف نمیشدین لاقل مردی میکردین و پای اسکوچیچ میموندین
بازیکنان تیم ملی خیلی زحمت کشیدند ولی باید مهدی تاج با این مربی آوردنش استعفا بدهد امید وآرزوی ایرانیان را بر باد داد متاسفم
أمریکا هیچ انگیزه سیاسی نداشت. هدف آنها صعود از این گروه بود و به هدف خود نیز رسیدند با قدرت، درایت و برنامه ریزی منسجم.. شما هستید که به همه چیز رنگ سیاسی می دهید. ورزش قرار بود و هست که رابطه ملتها را دوستانه تر کند نه اینکه به لحاجتها دامن زند.
قرارداد کی روش رو فسخ کنید و مهران رجبی رو سرمربی تیم میلی کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
عالی بود
خخخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
نمیری:))
قلب من ایران همیشه پاینده بمانی تیم فرزندان ایران همیشه سر فرزاند، چه با گل چه بی گل. پاینده ایران ❤️
زنده باد یوزهای پارسی زنده باد ستارگان و شاهزادگان پارسی و ایران پارس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
ایران که فقط پارس! نیست عزیزم .
با همه احترامی که به بازیکنا قائلم اما باید بگم برخی از بازیکنا خیلی تابلو کم فروشی میکردن
کاملاً مشخص بود یه تعداد از بازیکنا توپ رو دنبال نمیکردن بازی رو از جریان مینداختن پاس رو به عقب میدادن
دلیلش هم احتمالاً این بود که مثلاً به نظر خودشون نباید ایران امریکا رو میبرد و صعود میکرد تا شاید یه عده بهره‌برداری سیاسی بکنن. شاید هم فشار از سمت معترضین و برخی گروه‌ها روشون بوده
امیدوارم من اشتباه کرده باشم اما چون خودم فوتبال بازی کردم تفاوت بازی واقعی و بازی نمایشی رو کاملاً میفهمم و این فوتبال طبیعی نبود...
پاسخ ها
آتیلا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
نه عامو ، خیلی دیگه پیاز داغشو زیاد نکن، وقتی بازیکن فوتبالت هم سهمیه ای باشه نتیجه نمیتونه بهتر از این بشه.
آفرین بر آمریکا.
تو تابناك كه اينقدراز سرمربى قبلى تيم انتقاد ميكردى و مقاله هر روز ميزدى كه سرمربى درجه سومه و فلان و فلان حالا جواب بده
بزودی تغدادی از بازیکنان از جمله سردار آزمون از تیم ملی خداحافظی خواهند کرد
هر جایی می اومد میزدن زیر توپ
انگار تیم دهات ما بودن
اول ایران صفر شد بعد آمریکا یک
چه لذتی بردیم از تماشای این فوتبال
اشکال نداره گاهی بهترین استراتژی هم در زمین قابل اجرا نیست
حالا کسانی که تا حالا این مسابقه براشون مهم نبود این میشه مهمترین مسابقه
و بالعکس
کسایی که این مسابقه برای.ن مهم بود این میشه بی اهمیت ترین

بابا بازیه
می فهمید بازی نه بیشتر ،خخخخ
هم تیم آمریکا و هم تیم ایران اصلا در قد و قواره جام جهانی نیستند همان بهتر که حذف بشوند
دل مردم رو خون کردن
خدا .........
متاسفانه استراتژی کیروش غلط بود تیمی که برای دفاع و کسب مساوی برود انگیزه بازیکنانش ضعیف می شود.باید از اول مانند نیمه دوم با ترکیب هجومی بازی می کردند.
مرگ بر دشمن
بچه ها ناهار خوردید ؟
همین اندازه هم خیلی زحنت کشیدن. ان شالله روزهای بهتر .
ما باید با موشک به پایگاههای آمریکا توی منطقه حمله کنیم فردا صبح زود
در نیمه اول حتی یک پاس سالم نتونستند به هم بدن.سردار آزمون بود و نبودش در زمین فرقی نداشت انگار ایران 10 نفره بازی میکرد در حالیکه دفاع باید از سردار شروع می شد.در نیمه دوم با ورود کریمی بازی افتضاح تر شد.شجاع و کنعانی زادگان هم هیچی ......
طارمی !
جوانمردانه بازی کن
توی دقایق آخر با تمارض قصد گرفتن پنالتی داشتی ؟
درست نیست این کارا
آمریکا یک
ایران صفر
تاج را در دادگاهی منصفانه اعدام کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
من میگم قبل از دادگاه باید اعدام بشه . این چه افتضاحی بود آخه ؟!؟
هم پول فسخ اسکوچیچ رو دادین هم کیروش رو با هزینه گزاف برگردندین هم جفت بازیهای سیاسیتون رو با فضاحت باختین!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
خدا پدرت را بیامرزد
حرف حق زدی
اما رو که نیست
طوریشون نیست
تیم ایران که چهارماه مانده به جام‌جهانی به منظور ثبت اولین صعود خود و آبروداری مقابل انگلیس و آمریکا دو کشور متخاصم در صحنه سیاست، سرمربی پرتغالی را به نیمکت بازگردانده بود، تقریبا در رسیدن به همه مقاصد خود ناکام بود.
دست از پا دراز تر به خانه برمیگردیم
خداجون !
خوب شد ولز رو آفریدی :-)
آفرین آقای داور، خوب هوای ارباب رو داشتی. دو تا پنالتی نگرفت، سوت های بی موقع که سرعت رو از ما گرفت. به داور باختیم وگرنه آمریکا عددی نیست در مقابل ایران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
وقتی از فوتبال هیچی حالیت نیست خواهشاً نظر نده ...ممنون .مردم احساسی حالیته حالیته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
قشنگ بود
تیم ایران در حد جام جهانی نبود، متاسفم که باعث سرافکندگی و دشمن شادکنی شدید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
واقعا تاکی دنبال مقصر میگردید.یکم چشمهاتونو باز کنید
فردا تعطیله ؟
پاسخ ها
آتیلا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
خخخخخخخخ
کسی که برای پول و شهرت وارد فوتبال شود عاقبتی جز این نخواهد داشت ، آبروی ایران شده بازیچه یک عده ، تیم ملی فوق‌العاده ضعیف و کارنابلد
گل دوم آمریکا هم آفساید نبود .
علی برکت الله
باخت مصلحتی ایران در بازی با آمریکا با صلاحدید کی روش و تائید مهدی تاج به خاطر کیسه گل نشدن ایران مقابل تیم هلند که چند روز قبل 7 گل به کاستاریکا زد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
ای بابا ؛ باز که تویی حمید جان

اون اسپانیا بود نه هلند ؛ می فهمی ؟!؟
این بچه ها زیادی ناهار خورده بودن
الله اکبر
الله اکبر
الله اکبر
گل دوم امریکا آفساید نبود و نتیجه می تونست بد تر هم بشه. حقیقت اینه که به جز ده دقیقه پایانی بازی ولز که آن هم ولز ده نفره شد و دروازه بان اصلی رو از دست داد تیم ما اصلا خوب بازی نکرد تو کل جام . تعریف بیجا کردن از این تیم ضعیف و مربی دلال و پول پرست اون کار عقلانی نیست. پیگیر باشید چه کسانی در روزهای آخر اسکویچ رو تیم بیرون کردن و کیروش رو آوردن ؟ نباید این مدیران و در راس اونها آقای تاج پاسخگو باشند ؟
نسل ریالی فوتبال.
این یوزها آبروی پیروز رو هم بردن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
بامزه بود
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ظارمی الکی زور میزد پنالتی بگیره
نیمه اول بیشترین اشتباهات را داشتم. یک موقعیت بسیار خوب هم طارمی داشت که میتوانست شوت بزند ولی پاس داد و پاسش هم اشتباه از آب در آمد. نیمه اول دفاعی بازی کردن و هدف نداشتن باعث شکست ما شد. نیمه دوم خوب بودیم ولی استرس زیاد و نداشتن تکنیک و تاکتیک باعث شد به گل نرسیم. برنده جام جهانی فقط کیروش بود که پول هنگفتی به جیب زد و رفت. چهار سال دیگه باز هم بریم دنبالش و بیاریمش.
ولز چی شد که ۲ تا خورد از ما ؟!!!!!
باید ۴ تا میزد حداقل
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
شانس
آتیلا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
همونطور که عربستان آرژانتین رو و کاستاریکا ژاپن رو برد
اجماعا" صلوات
کی روش برو .....
خدا با ماست
ازموده را دوباره ازمودن خطاست کیروش‌ مربی کارامدی نبوده و نیست مگر روایت نداریم که مسلمان از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شود
پس چرا با پول بیت المال اینچنین میکنید ؟ اگر پول خودتان هم‌ بود باز به پای اقای کیروش میریختید ؟
ارگان ها ؛ تماشاچی هاشون رو سریعتر برگردونن از قطر .
بسه دیگه مهمون بازی با پول بیت المال
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
تماشاچی نماها رو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
آفرین بهترین نظر همین بود
کی روش و شاگردانش هیچ تاکتیکی برای گل زدن نداشتند و سردرگم بودند !!!!!!!!!!!
اول کار بر عکس بازی با ولز ، تیم ایران با ترس از از دست دادن تساوی، به جای بازی محتاطانه، بازی انفعالی داشت و البته تیم حریف هم جوانتر بود و از همان اول مشخص بود که میبازیم، اما به شدت به دعای مردم و توانایی بچه‌ها امید داشتم، اما حیف که نشد...

در مقابل ولز بچه ها از لحاظ ذهنی چیزی برای از دست دادن نداشتند اما این بازی با ترس شروع شد...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
به دعای مردم امید داشتیم ولی دعایی از سمت مردم ارسال نشد
همین شد که باختیم
به داور باختیم وگرنه آمریکا از کی عددی شده که بخواد جلوی ایرانی قد علم کنه. ایرانی همه جا پیشرو و قدرتمند بوده. درود بر قبور مردان جمهوری اسلامی ایران
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
توی فکر و خیال خودت خوش باش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
ولله عباس جان ظاهراً اونا در همه چی از ما جلوترن .
حیف این همه هزینه و ریخت و پاش و هیاهو برای فوتبال در ایران،باز هم مثل همیشه یک بازی حساس را که احتیاج به مساوی یا برد بود با یک بازی مبتدیانه باختند. لااقل اگر خوب هم بازی می کردند و می باختند مردم ناراحت نمی شدند.
مرگ بر روسیه
کی روش اول بازی طبق معمول به دفاع اتوبوسی روی اورد و ماهم شکست خوردیم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
مثل مدیریت اتوبوسی مملکت
آمریکا و انگلیس اومدن بالا
ایران حذف شد
بالاخره تکلیف حذف شدن ها و محو شدن ها مشخص شد !
# فوتبال ۳۰ یا ۳۰
حالا شما چه گیری به یوز دادید ! آیا آمریکا الان بازیکن های خودش رو عقاب صدا میزنه؟! خب درست اسم بازیکن هارو بگید دیگه، یوز چیه
حالا فردا کیهان عذرخواهی میکنه بابت عذرخواهی اش از تیم ملی :-)
شیر مادر و نان پدر حلالتون
خیلی هم بد نشد، اینجوری نفری ۲۵۰۰۰ دلار پاداش از بین‌الملل نمی گیرند…
چیزی از عرزشا کم نشد؟!
مهم اين است كه فوتبال بازي كردن و لذت بردن
انگلیس ۶
آمریکا ۱
ایران ۰
روسیه حذف
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
چین هم درگیر اعتراصات گسترده به حق مردمی
پس تعطیلی فردا و اینترنت رایگان همراه اول چه می‌شود؟! سرکارمان گذاشتید؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
اینترنت قطع میشود +
مبلغ ۲۰ هزار تومن هم انداختن روی هر قبص تلفن ثابت
# پول زو ر
شکست ایران مقابل آمریکا
برای وفاداری و غیرتشون باید جشن ورود بزرگی گرفته بشه و خوب هم ازشون تقدیر بشه ... فراموش نکنید که این باخت هیچ چیزی از ارزش های واقعیشون کم نمیکنه ... درود بر شرفشون ...
خدا وکیلی یه دور باید برم مرخصی آدم دیگه روش نمی شه بره سرکار
انصافا حتی تو پاس دادن مشکل داریم وقتی جلو‌توپ رو میگرفتیم اینقدر تو سرعت بازی کند بودیم و حیران
باید یه مربی جدید بیاد و خون تازه ای تو تیم دمیده شود
زمانیکه تاج باهمه مشکلات مالی که نوشتید تنها به دلیل خودی بودن ریٔس میشه وکی رش را لابی میکنه وتیم چون باامریکا بازی داره از جنبه ورزشی خارج وسیاسی میشود ازنظر روحی دچار افت وحواسپرتی میشه نتیجه قابل پیش بینی بود کجای دنیاتیم ملی موافق ومخالف یدا میکند هردواشتباه کردند
وقتی روح‌ورزش و‌نحابت ورزش و ماهیت محبت و‌دوستی ورزش تبدیل به بازی سیاسی بشه اتوماتیک ارزش به ضد ارزش و رفاقت به دشمنی و صداقت و سلامت به ضد خودشون تبدیل میشن بادمون باشه ما این کار را کردیم نه دنیا رفتار ما غلط هست نه رفتار دنیا اون ها آمده بودن بگن بخندن تماشا کنن و لذت ببرن ما رفتیم ورزش را تبدیل به جنگ کردیم
بیچاره مردم و اون جوونهایی که یه نیمچه امیدی صعود داشتن. بازهم سهم شون هیچ شد.
کاش بعد از ۸ سال قبلی می فهمیدید که کی روش یک شومن واقعیه!
حق آمریکا نبود از این بازی شکست خورده بیاد بیرون واقعا مستحق برد بود تیم با برنامه بازیکنان جنگنده و با انگیزه باید پیروز میدان باشند برای شکست ایران ناراحتم ولی نه به خاطر شکست از آمریکا به خاطر مربی بی برنامه ای مثل کیروش که فقط تیم رو تو لاک دفاعی میبره
مشكل فوتبال ايران مثل همه مسايل بدون مديريت و برنامه ريزى أست
طبق معمول هیچکس گردن نمیگیره. تیمی که از ناکارامدی مسئولانش نتونسته بود حتی یک بازی تدارکاتی مهم برای خودش فراهم کنه و مربی هم براش قحط بود و دست به دامن مربی شکست خورده ی سالهای قبل شده بود و رئیس فدراسیونش یک مجرم ‌‌‌‌‌سابقه داره و بازیکنانش آرامش روانی از جانب مملکت و مردم و مسئولان ندارند و هر گروهی بجای روحیه دادن به یک نحوی براشون خط و نشون میکشه و حتی توی ورزشگاه هم اونطور روی اعصابشون راه میرن و ورزشگاه رو تبدیل کردند به محل تظاهرات، نتیجه ای بهتر از این هم اگر میگرفت جای تعجب بود. کاش مردم و مسئولان هر دو بابت رفتار غلطشون گردن بگیرند.
والا اگه اسکوچیچ بود شاید حداقل ۳ تا مساوی می‌گرفتیم.حداقل با آبرو حذف میشدیم
این نتیجه عین عدالت بود
تبلیغات غیر واقعی برای تیم ایران بخصوص از طرف صدا و سیمای میلی و توقعاتی که ایجاد کردند چنان اضطرابی بر تیم وارد کرده بود که حتی نتوانستند مثل بازی مقابل ولز بازی کنند
واقعا خدا جای حق نشسته ،از زمانی که تاج با اون روش سیاسی و کثیف اومد فدراسیون وبا اون عقبه مشکوک و اتهام های فساد وروشن نشدن تکلیف آن در افکار عمومی و به دنبال آن آوردن کی روش و خوردن حق اسکوچیچ و..خدایا شکرت
کارشناسان خارجی برد ایران پیش‌بینی کرده بودن
تاج و کی روش لعنت خداوندگار برشما باد بااومدن نحستون غرور ملی ما را خدشه دار کردید کسی هست تاوان احساسات جریحه مردم رو اونم بعد از باخت به امریکا با اون بازی احمقانه بده
و خداوند ایران را برای کیروش آفرید
با این تاج مزخرف وسیاسی و کی روش فقط جو گیر و سیستم بازی احمقانه و اتوبوسی نرفته بودیم حداقل غرور ملی ما لگد مال نشده بود.
تیم ما زحمت خودش رو کشید بضاعت تیم همین بود واقعا جانانه جنگیدند به امید موفقیت تیم ایران در جام های بعدی.این رو هم در نظر بگیرید به غیر از کی‌روش هر مربی دیگه ای بود با اینهمه مشکلات بیرونی تیم افتضاح نتیجه می‌گرفت.
متاسفانه ما ایرانی ها خیلی احساسی هستیم از همون گزارشگر فوتبال و مجری تا حرف برد ایران مقابل آمریکا .یعنی چی چرا تیمها رو دست کم گرفتین ... بچه های تیممون فک کردن آمریکا هم مثله ولزه
همش تباني کیروش با آمریکا بود ولاغیر.... ترکیب بازیکنان
متأسفانه تفکر و چیدمان مربی بازی دفاعی و گرفتن یک امتیاز بود مثل بازی با انگلیس و تیمی که گل نزنه گل میخوره
خوب شد باختیم وگرنه تا صبح باید سرو صدا می شنیدیم . فوتبال تمام شد أقایان مسول فکر گرانی و مشکلات مردم باشید فوتبال دردی از مردم دوا نمی کند بگذارید مردم از ورزش لذت ببرند همه چیز را سیاسی نکنید بگذارید مردم زندگی در رفاه و آسایش داشته باشند
والا کی مسوولین این کشور می خواهند باور کنند که مدیریت و توسعه و صعود اتفاقی نیست. دوره تک ستاره ها گذشته همانطور که ایران و ولز شگست خوردند تیمی مانند آمریکا که تیم بود صعود کرد. دوره کار تیمی و طولانی مدت و با برنامه است. سیستم کار می کنم. تک اتفاقها را باید به فراموشی سپرد. دین و خدا و امام زمان و سایر ائمه هم به کار نمی آیند. توکل هم مال وقتی است که زحمت کشیدی. ببخشید اینقدر حرفهام کلیشه ای و تکراریه اما باید تکرار کنیم چون روزانه فراموششان می کنیم. دوران انشالله و ماشالله گذشته
بعد از بازی با ولز همه گفتن صعود ایران قطعیه اما شتر در خواب بیند پنبه دانه! 24ساله دارین میگید آمریکا رو رو توی جام 98 شکست دادیم اما یادتون رفته که چرخ نیلوفری و آه اسکوچیچ و مظلومان یعنی چی! همون جام 98هم یادمه والدیر ویرا توی بدترین شرایط ایران رو جام جهانی برد و حماسه آفرید اما بنده خدا رو بدجور کنار گذاشتین و به فراموشی سپردین. . دیگه هیچکس جام جهانی و صدا و سیما رو نگاه نمیکنه. فقط توی ایران میتونن یک مربی اخراجی رو دوباره برگردونن. اونم مربی ای که دوتا تیم قوی یعنی کلمبیا و مصر رو ناکام کرد!!!! به نظر من بازیکنان اصلاً مقصر این شکست و ناکامی تلخ نبودند. سرمربی و کادر فنی...حواشی بسیار وحشتناک...دخالت نابجای افراد نالایق عاملان اصلی این فلاکت بود. بزرگترن درسی که این جام به همه داد اینه که حق خوری و بی کفایتی و بی مرامی عاقبتش چیزی جز رسوایی فاجعه بار و مفتضحانه نخواهد بود. خدایا شکرت . اینست عاقبت کسانی که پول زبون بسته بیت المال رو الکی خرج میکنن در حالی که خیلی افراد نیازمند توی مملکت با شکم خالی شب میخوابن! بیکاری گرونی فقر فوتبال مافیایی...کلاً همه چیز ایران بازنده هست. یا حق
خدا رو شکر 6 تا نخوردیم!
بخدا وسع خودمان و فوتبالمان این است .

ولز ضعیف بود نه ما قوی
شما را بخدا با اعصاب مردم بیچاره بازی نکنید
تیم فوتبال زمانی باخت که کی روش به سوال خبرنگار سیاسی پاسخ داد
اگر واقع بینانه به مسئله بنگریم عملکرد تیم ضعیف بود بخصوص مربی
انگلیس ۶. ایران ۲
ولز ۰ ایران ۲ ( به رده تیم ولز در رده بندی فیفا توج کنیم
آمریکا ۱ ایران ۰
متاسفیم برای. تاج. کی روش و دیگران. که فوتبال ما را خراب کردند
تاج باید استعفا بده و کی روش اخراج شود.سر مردم را کلاه نذاریم تیم بدون این مربی هم میتوانست این نتایج ضعیف را هم بگیرد.
فوتبالمون هم مشابه مدیریتمون بود
اگه میخواستیم این نتایج را بگیریم چرا مربی عوض کردیم همون مربی قبلی یعنی اسکویچ میتونست به مرحله بعد صعود کنه
کرواتها برای ایران همیشه نتایج خوبی را داشتند ولی تو دو ماه رییس فداراسیون و مربی و… همه عوض شدند این هم شد نتیجه افتضاح
اگر فوروارد آمریکا مسدوم نمی شد 6 تایی می شدیم
برگردیم هیچ کجا خونه آدم نمیشه
من موندم واسه چی اصلا میرسم ،
کیروش برای فوتبال ما تمام شده بود و چبز جدیدی برای ما نداشت
ولی یه عده ای باز با وعده وعید و با صرف پول هنگفت
اون رو آوردن
همه تیم ها از قبل با ترکیب نسل جدید و قدیم در این بازیها شرکت کردن
تیم ما با همون نسل قبلی
وقتی شجاع وکنعانی را رونیمکت میخ کنن ومجید حسینی بی نام نشون را بیارند از این بهتر نمی شه ؟.
تیمی که به قصد تساوی بره تو زمین حتمن میبازه.هرلحظه احتمال گل شدن داشت، از... شانس آوردیم 4 هیچ نشدیم.آدم یاد مربیگری علی پروین دهه 70 میوفته، که همه رو مچپوند توی 18 قدم خودی و با وضعی که دفاع درست نداشتیم ، با استراتژی دفاعی بازی میکردیم. .فوتبال جنگنده میخواد، آزمون که لژیونرمونه خیلی مرده خوری کرد و کوچکترین تلاشی برای تصاحب توپ نکرد.
راستی، سردار آزمون اونجا چکار می کرد؟ اصلا کاری هم کرد؟
البته بگذریم که اغلب بازیکنان ما به نوعی یار تیم امریکا بودند!!!
این باخت چیزی از ارزش های تیم فوتبال جمهوری اسلامی کم نخواهد کرد
سه میلیارد تومن به مربی قبلی که ایران روبه جام جهانی رسوند به خاطر لقو قراردادشون دادن تا کی روش بی خاصیت رو بیارن .اینهمه هزینه کردن و مفت خورها روبا پول بیت المال به قطر فرستادن ، این هم نتیجه اش ،مافیای سیاسی درورزش هم بیداد میکند.ورزش رو خودشون ازاول سیاسی کردن به دنیا ایراد میگیرن
یعنی اینا میلیاردی پول میگیرن که چه کنند؟
حیف نونا
سخت ترین نتیجه ممکن رو گرفتن ))))
وقتی دفاعی نتونی درست هم بازی کنی و تفکر گرفتن مساوی باشه و برای گل زدن برنامه نباشه نتیجه این میشه.
میخوام ببینم الان آقای کی‌روش چه جوابی برای مردم داره همچنین آقای تاج.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
کیروش پرروتر از اینهاست . مصاحبه هاشو گوش کنی جز خودش کسی نمیفمه چی میگه .
این حق اسکوچیچ بود که در جام جهانی روی نیمکت ایران بشینه و حتما صعود می کردیم جزای نامردی همینه که از انگلیس شش تا بخوریم و حذف شیم ر
شرم آور ترین بازی جام جهانی فوتبال رو این بازیکنان کوچه و خیابان به ایران هدیه کردند
فوتبال رو ولش کنید از اولش معلوم بود
خوب حالا سگه شده 17 میلیون چه باید کنیم تو ره خدا به فکر اقتصاد داغون باشید
دستور صادر کنید که بازی با امریکا دوباره انجام شود. دستور در هر موردی جواب می دهد.
سلطان علی کریمی ..
کاش دیشب به جای بازی ایران و آمریکا بازی انگلیس و ولز را تماشا کرده بودیم حالش بیشتر بود !
ما بازی فوتبال نباختیم بلکه فرهنگ مردانگی و شرافت و انسانیت و منش ایرانی را قربانی سیاست کثیف در بازی فوتبال کردیم و ان را باختیم
بجای اینکه این همه پول خرج فوتبال کنید تو استادیوم های فوتبال کشور ۴ تا گوسفند پرورش بدین لااقل یک نفعی برای کشور داشته باشه.
خسته نباشن. اینها یوزهای خفته هستند.
عالی شد
خوشمان آمد
کلی کیف کردیم امشب
به قول برزیلی ها بهترین دفاع حمله است ای کاش همانند بازی با ولز یکپارچه به آمریکا حمله ور می‌شدیم نهایتش یا قاطعانه می بردیم یا شجاعانه با یک بازی خوب و زیبا در جایگاه فعلی بودیم
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
اگه هر 3 بازی رو میدید بازیکنان ایران حتی قادر به دادن 2 تا پاس سالم نبودن و فوری توپ رو لو میدادن . حتی تحت فشار اوت دستی نمیتونستن بندازن .. بعد شما میگی حمله ایی بازی میکردن ؟ من واقعا موندم برخی از اینها چطور در تیمهای خارجی استخدام شدن !!!
کیهان تیتر زده؟
حریفو دست کم گرفتند.
۷۵٪ قرار داد کی‌روش رو کم کرده و بلافاصله وی را اخراج کنید به خاطر این باخت های شرم آور!
حالا وقت پاسخگویی تاجه
باخت تیم ایران خیلی تاسف بر انگیز بود اما تاسف برانگیز تر از آن شادی عده ای .... برای پیروزی امریکا بود. دو بازی با امریکا داشته ایم یکی را ما بهتر بودیم و بردیم بازی دوم امریکا بهتر بود و برد. در نتیجه دو بازی هم دو دو شده ایم. الیته تیم برنامه نداشت . ازمون باید خیلی سریعتر عوض می شد چون هیچ اثری در بازی نداشت. کی روش و تاج باید استعفا بدهند و تیم ملی به یک مربی ایرانی سپرده شود.
و باز هم شاهد تکرار خطای محاسباتی امثال فدوی هستیم
بازی شرم آور بود، تا کی باید تعارف کرد و واقعیات را ندید؟
سلام , باخت گرچه خوب نیست اما بازی بسیار خوب و تمیزی وجوانمردانه با نهایت ادب و احترام و بدور از خشونت و برخورد بود و از طرفی تقدیم قالیچه تصویر پرچم ایران و آمریکا و اهدا توسط سرپرست تیم ملی ایران به تیم آمریکا بسیار کار شایسته و زیبای بود و از همه جهت باید به کادر تیم ملی و بازیکنان تبریک گفت
توی یکسال گذشته کی رش نه با مصر با داشتن صلاح نه با کلمبیا نتیجه نگرفت و اخراج شد یه سری دلال توی فوتبال رخنه کردن و کسی هم حریف شون نمیشه
تاج 6 میلیون یورو بابت قرارداد ویلموتش گذاشت روی دست فدراسیون جالبه توی همین دولت برگشت به فدراسیون
شیطان بزرگ و استعمار پیر بردند
هم مسئولان هم مخالفان باید دست از سیاسی کردن تیم ملی بردارند.
کاش جام جهانی نمیرفتیم ابرومون رفت با این بازیها...از انگلیس۶تا.اینم بازی امریکا
البته این فوتبال درسهای خیلی زیادی داشت... درسهایی که گفتنش صفحه های زیادی نیاز داره ولی همش در سه بازی گفته شد.
خب یک هفته ملت رو با این توپ سرگرم مشغول کردید!! حالا که تمام شد راه حلی برای درخواست مردم که مهمترین آن وضعیت معیشتی است پیدا کنید!! نه اینکه مثل رئیس مجلس که دوره مجلس داره تموم ميشه تازه امروز نطق کرده اولویت مجلس چیه!!!! اینقدری که این سفره کوچیک شده ديگه شرم داریم از پهن کردن سفره 4 نفره خالی که 4 نفر آدم دورش بشینند!!!! تک نفرش کردیم که کمتر خجالت بکشیم!!! نیازی به اثبات هم نیست ميشه از تیتر خبرگزاری ها از اطلاعات و آمار مصرف خانوار در مواد غذایی فهمید!!!
بازیکنان محبوب تیم ملی زمانی برنده شدند که سرود ملی را خواند، نتیجه بازی دیگر مهم نیست، مهم یکپارچگی و ایران دوستی است
تبریک به بازیکنان غیور
دوستون دارم
باختیم بدم باختیم
ما به تاج ودارو دسته اش باختیم نه به امریکا !!!
آقای کی روش شما وقتی دیدیی که بیرانوند دماغش شکسته و هر لحظه احساس ترس میکرد چرا در زمین گذاشتی؟
آقای کی روش بازیکنان چون کنعانی زلدگلن که از آمادگی خوبی برخورداربودند چرا بازی ندادی؟
آقای مربی وقتی یک گل خوردیم دیگر ترس برای چه بود پاس کاری در وسط زمین یعنی چه؟ نباید یکسره یورش میکردیم ؟
واقعا" آه اسکوچیچ تیم ما را گرفت لعنت به کسانی که خیانت کردند تا دل مردم شاد نشود.
کیهان تیتر زده علیرغم شایستگی از صعود به مرحله بعد جاماندیم وقتی همه تحلیلهای یک فرد پشت رو باشه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر