بازدید 5128

دستور رئیسی به وزارت اقتصاد برای جبران عقب‌ماندگی‌

رئیس‌جمهور وزارت اقتصاد و دارایی را مکلف کرد برای جبران عقب‌ماندگی‌ها در این حوزه، موضوع را با همکاری همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها تا رسیدن به نتیجه مطلوب با جدیت پیگیری کند.
کد خبر: ۱۱۵۲۲۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲ 28 November 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، رئیس‌جمهور با توجه به نگاه مشترک و هماهنگ روسای قوا در زمینه «مولدسازی دارایی‌های دولت»، وزارت اقتصاد و دارایی را مکلف کرد برای جبران عقب‌ماندگی‌ها در این حوزه، موضوع را با همکاری همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها تا رسیدن به نتیجه مطلوب با جدیت پیگیری کند.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنانش با ابراز خرسندی از پیروزی تیم کشورمان در رقابت با تیم ملی ولز در جام جهانی قطر، از تلاش‌های مسئولان وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و همچنین سرمربی، کادر فنی و بازیکنان تیم ملی برای کسب این پیروزی ارزشمند قدردانی کرد و افزود: این موفقیت موجب شادی ایرانیان و عامل همدلی مردم و انسجام ملی شد و امیدواریم تیم ملی کشورمان در رقابت‌ بعدی نیز این پیروزی را تکرار کند.

رئیسی همچنین با اشاره به سفر صبح امروز خود به بندر جاسک و بازدیدش از منطقه دوم دریایی ولایت از تلاش‌ها و زحمات جان برکفان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در توسعه این منطقه قدردانی کرد و آن را محصول روحیه و اندیشه جهادی و بسیجی فرماندهان و کارکنان این نیرو دانست.

تاکید بر تلاش مضاعف سازمان برنامه‌ در تهیه پیش‌نویس قانون برنامه هفتم

تلاش مضاعف سازمان برنامه‌ و بودجه در تهیه پیش‌نویس قانون برنامه هفتم توسعه و ارائه آن به دولت از دیگر تاکیدات رئیس جمهور در جلسه امروز هیات دولت بود که آیت الله رئیسی وزرا و مسئولان همه دستگاه‌ها را مکلف کرد در این زمینه نهایت همکاری را با سازمان برنامه و بودجه داشته باشند.

رئیسی یکبار دیگر هفته بسیج را به همه ملت ایران تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد تفکر بسیجی در تمامی ارکان مدیریت کشور بویژه در دستگاه‌های دولتی بروز و ظهور داشته باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۲۸
انتشار یافته: ۱۹
به خدا این میزی که پشتش نشسته اید ، دولته ! دادستانی و قوه قضاییه نیست که با دستور کارها درست شه ! باید کار کنید ! تلاش کنید، علم و اعتماد مردمی داشته باشید ... باز شما دستور بدید ، تا ببینیم کی درست میشه :(
الان نباید وزارت اقتصاد تنبیه بشه ؟!!! که چرا دو ساله منتظر دستور رییسی بوده !!! و تا بحال در حال دورهمی بوده !!!مگه ریسی تو مناظرات انتخاباتیش دستور کم کردن تورم و نقدینگی وحذف ارز 4200 را صادر نکرد ؟!!! چرا فقط ارز 4200 حذف شد و ناگهان قیمتها رشد ده ساله را در عرض یک ماه طی کردند و بقیه اش یعنی تورم و نقدینگی موند ؟!! چقدر دستور بده !!! الان که نه حرف و دستوری درباره اقتصاد مقاومتیه نه حرف و دستوری درباره اقتصاد بدون نفت و دولت ازاد است و ستاد اجرایی هم کمکه !!!! و نه حمله به توافقنامه شانگهای که یک شبه با سفر ریسی امضا شد و هنوز حتی مجلس از مفاد ان خبر نداشت وجود داره
استاد ما در حال ورشکستگی در تمام زمینه ها هستیم به شخصه میلیون ها تومان در سه ماه گذشته ضرر کردم درب مغازه من عنکبوت لونه کرده بعد از دو سال تازه دستور!!
یعنی با دستور حل میشه؟خدا کنه
چشم
همش دستور سید محرومان . ولی وزیر اقتصاد و بقیه این کاره نیستند یه خانه تکانی لازم است
تو دستورت رو بده اما کی عمل میکنه؟!!
چشم قربان همین فردا عقب مانده گی ها جبران میشه!!!!!
کاش همه چیز با دستور حل می شد . !!!!!!!!!!!!!!!!!!
آخرش با این جراحی اقتصادی اقتصاد بیمار کشور رو به دیار باقی میفرستن
دستور. اين يكسال كلي دستور داديد كسي هم توجه نكرد؟ عمل شرط است اقاي رييسي . دستور چيزي رو حل نمي كنه. بنده هم در محل كار كلي دستور ميدم ولي ميدئنم متابعش موجود نيست و اقدامي هم نمي شود.
متاسفانه اقای رئیسی یادش رفته رئیس جمهور است و رئیس قوه قضائیه نیست ایشون با تصمیمات و دستوراتش فضای کسب و کار را بحرانی کرده بگونه ای که سازمانهای دولتی همشون دارند حکم صادر می کنند و شرکتها را دارن نابود می کنند
چه جالب این دستور میده، آن هم آمار میسازه به ایشان میده، هر دو خوشحال اند اما مردم....
کلا اقتصاد ایران و دنیا معطل دستور ایشان بود که الحمدالله اونم حل شد
آقای رئیسی اگر دولتهای کشورهای پیشرفته و مترقی هم میخواستند با دستور کشورداری کنند 4 دهه در اثر تحریم همان کشورها این همه بلا و مصیبت به ایران وارد نمیشد و بقول احمدی نژاد تحریم ها کاغذ پاره بود ولی ...
با پیامک امروز مخابرات مبنی بر دریافت ماهانه 100000 ریال از هر تلفن ثابت مشخص گردید که دستور داره جواب میده .
منتقدان چشم دیدن توسعه و پیشرفت ایران در آینده را ندارند
یه چرت دیگه بزنید سکه شده 18 میلیون
خوب شد دستور داد از فردا دلار میشه هزارتومن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل